Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  
Joker BerichtGeplaatst: 29 Okt 2006 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Waarom gaan die verhalen altijd over 'anderen'?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Omdat hij zou liegen als hij zei dat het over zichzelf ging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 31 Okt 2006 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Eer ik schreef:
Ik had laatst wel iets raars meegemaakt. Ik was met 3 vrienden uit, rond half 3 verlieten ik en RJ de kroeg, de andere twee stonden nog in de rij om hun jas te halen ofzo. Kwamen er ook zo aan.
Wat bleek: RJ's fiets was gejat. Hij was straalbezopen en flink pissig, het was een dure fiets. Hij was zo dom geweest om zijn sleutel(bos) erin te laten zitten. Dus z'n oog valt op een ouwe zwarte fiets met een slot waarvan hij dacht dat hij het kon opentrappen. Hij nam de fiets mee in een steegje en ging tekeer op het slot. Ik wou er niks mee te maken hebben, kon hem niet tegen houden, dus ik fietste weer naar de ingang van de kroeg. Wat we toen niet wisten, was dat hij de fiets van die andere vriend van ons aan het stelen was. Die op dat moment naar buiten liep, en erachter kwam dat zijn fiets was gejat. RJ was het niet gelukt om het slot open te trappen en liet die fiets liggen in het steegje. Uiteindelijk, anderhalf uur later, toen iedereen wel naar huis was en er nog een handjevol goed beveildigde fietsen stonden, kwam RJ met het idee: "tja er ligt nog een fiets in een steegje.. die kunnen we samen wel proberen open te krijgen".
Stonden ze samen op dat slot te trappen.. Die fiets al half naar de klote. Bedenkt die ene gast... He wacht eens. *stopt zijn sleutel in 't slot*. Die blik op hun hoofden was gewoon geweldig.

Dit zal wel saai zijn als je het zo leest. Maar het was gewoon prachtig als je erbij was. Oh en trouwens ik keur het jatten van fietsen niet goed, voordat iemand daar weer over begint te zeiken.

Geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 26 Nov 2006 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Idd lolllol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
De Dijk BerichtGeplaatst: 26 Nov 2006 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

E-man schreef:
Idd lolllol


Nutteloze kick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sandr BerichtGeplaatst: 28 Nov 2006 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2005
Berichten: 103

Jesse schreef:
Waarom gaan die verhalen altijd over 'anderen'?

omdat niemand wat boeiends beleefd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arrie BerichtGeplaatst: 28 Nov 2006 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Als er niemand wat boeiends beleeft, zouden er helemaal geen verhalen zijn. Het gaat er juist om waarom de mensen zelf nooit voor wat boeiends zorgen, maar hun vrienden wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
heempie BerichtGeplaatst: 28 Nov 2006 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

Arnout de Vries schreef:
Als er niemand wat boeiends beleeft, zouden er helemaal geen verhalen zijn. Het gaat er juist om waarom de mensen zelf nooit voor wat boeiends zorgen, maar hun vrienden wel.


Dat was een paradox.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group