Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 00:07 Onderwerp:
| |

|
Zit nu op 27 uur van het spel en blijf het geweldig vinden. Ik heb trouwens geen moeite om bazen te verslaan dit keer. Ik vind wel dat alles zo duur is ik heb hele tijd het gevoel dat ik achter lig met wapens en armor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Aug 2008 02:11 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem een jaar geleden veel gespeeld, was wel leuk, ik had ook de walktrough aangeschaft, maar ergens geraakte ik niet verder en ben ik dus maar gestopt.
Ohja, het is wel een game die je dagelijks moet spelen, want als je 3 dagen het spel niet gespeelt hebt heb je niet echt de motivatie om opnieuw te spelen.(zo had ik het toch) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 11:25 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ohja, het is wel een game die je dagelijks moet spelen, want als je 3 dagen het spel niet gespeelt hebt heb je niet echt de motivatie om opnieuw te spelen.(zo had ik het toch). |
Dat heb ik ook soms. Maar dan moet je gewoon weer even spelen en is de zin terug. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Aug 2008 12:35 Onderwerp:
| |

|
Een paar jaar geleden... spel is in Februari 2007 uitgekomen...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Aug 2008 13:26 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Een paar jaar geleden... spel is in Februari 2007 uitgekomen...  |
dnarbeis schreef: | Ik heb hem een jaar geleden veel gespeeld. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Aug 2008 19:01 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Lilyman schreef: | Een paar jaar geleden... spel is in Februari 2007 uitgekomen...  |
dnarbeis schreef: | Ik heb hem een jaar geleden veel gespeeld. |
|
Whoops! Fout gelezen. Mijn excuses  |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 19:42 Onderwerp:
| |

|
Ikzelf vond FF 12 heel tof.(Vooral na het spelen van Vagrant Story en FF Tactics)
FF 10 was wel een beetje leuk maar vond hem tegenvallen vergeleken met ff 7 en 8.( Alleen een Graphics Update)
En als je nu ff 10 gaat spelen is het niet meer leuk, ik heb laatst nog gespeeld en de verhaal komt een beetje geflesht over.
Persoonlijk vind ik ook dat ff12 en KH2 goede vertaalde scripts en voice-acting hebben. Crisis Core is bv wel vet maar voice-acting is niet het beste. FF 10's voice-acting klinkt helemaal niet meer in 2008. ( Het klinkt soms/vaak heel erg nep)
FF 12 vind ik ook veel beter dan ff 10 omdat er eindelijk dingen worden verbetert. FF 10 kon je bv nogsteeds niet heel veel dingen in shops kopen en je had ook heel weinig verschillend uitziende wapens.
Hopelijk wordt ff 14 heel goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Aug 2008 19:49 Onderwerp:
| |

|
Mogen eerst de FFXIII delen uitkomen voor we ons gaan richten op FFXIV? |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 20:02 Onderwerp:
| |

|
Nee die komt op ps3 en 360 dus hij zuigt gwn. ALs exclusive is ff beter. Ik wil een echte FF geen DMC7. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 17 Aug 2008 20:19 Onderwerp:
| |

|
Heb jij ff 12 gespeeld???? Speel er ook Tactics erbij.
En ik vind Gabranth/Noa, AL CId, Balthier gwn heel vet. Ik vond alleen Auron tof in ff 10 . Maar die voice-acting klinkt niet meer en er is eigenlijk niks meer over van de game vandaag de dag. FF 7 duurt bv ook langer. En ik vond de diepgang in Cloud leuker dan in Tidus. Tidus leek een beetje afgekeken van Cloud alleen meer arroganter, Ze hebben ook zelfde kleur haar) Ik vond bv riku ook op yuffie lijken. En auron op Vincent qua karakter he. En Ivalice is gewoon heel tof. (Die moogles leven eindelijk eeens en ze zien er ook nog eens vet uit)
@Gezer
Ben geen Ventus of Irq10 dat zijn ps3/psp fanboys. ik heb geen ps3 voor alle duidelijkheid. MSS een 360. Maar voorlopig maar de Wii. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Aug 2008 20:26 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Stiekem denk ik dat jij Ventus bent, hoe kun je nu FFX, een meesterwerk vergelijken met prularia als FFXII. Nee serieus, FFX kwam in het begin van de ps2 tijdperk, tis normaal dus dat je de graphics nu slecht vind. |
Ondanks dat hij zegt van niet, denk ik ook dat het Ventus is... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 17 Aug 2008 22:55 Onderwerp:
| |

|
of je nou ventus bent of niet, je deelt wel dezelfde trekjes.
want je teksten zitten vol met meningen en tot nu toe heb ik nog niet echt een goede feit gevonden.
het is ook vrij vreemd dat je de voice acting erbij betrekt en vergelijkt als er ruim 5 jaar tussen de spellen zit.
wat de characters betreft, er zitten altijd wel een soort standaard types in, die in elk spel zitten.
verder kan ik niet zeggen of FF XII beter of slechter is dan FF X, omdat ik XII nog nooit gespeeld heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 05 Sep 2008 23:46 Onderwerp:
| |

|
Auron vergelijken met Vincent...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Sep 2008 18:41 Onderwerp:
| |

|
Gisteren weer even FFXII gespeeld
Heb eindelijk (na gigantisch veel moeite) op level 39 Amadrellich of hoe-ie ook heet verslagen
Deze Summon heb ik dus ook weer bij!
Moest wel een Megalixer gebruiken... waar kun je die eigenlijk kopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 07 Sep 2008 19:03 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Gisteren weer even FFXII gespeeld
Heb eindelijk (na gigantisch veel moeite) op level 39 Amadrellich of hoe-ie ook heet verslagen
Megalixers kun je helaas niet kopen. Je zal ze waarschijnlijk alleen kunnen vinden. Ik weet niet of je megalixers kunt krijgen met behulp van synthesize.
In ieder geval, het kost best veel werk om alle summons te verzamelen. Ik heb een walkthrough gebruikt om het spel volledig uit te spelen. En congrats met het vangen van Ammadralech(ofzo). |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 07 Sep 2008 20:17 Onderwerp:
| |

|
Ik zit ook ergens tegen het einde aan. Binnekort maar eens verder spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Sep 2008 20:56 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | Lilyman schreef: | Gisteren weer even FFXII gespeeld
Megalixers kun je helaas niet kopen. Je zal ze waarschijnlijk alleen kunnen vinden. Ik weet niet of je megalixers kunt krijgen met behulp van synthesize.
In ieder geval, het kost best veel werk om alle summons te verzamelen. Ik heb een walkthrough gebruikt om het spel volledig uit te spelen. En congrats met het vangen van Ammadralech(ofzo). |
Thnx. Ik heb ook de hard-cover guide, maar heb geen zin om die voor elk klein vraagje door te spitten
Die Summon was best pittig vond ik zelf ja... heeft me toch een aantal pogingen gekost. Maar gelukkig is hij/zij nu gelukkig bij zijn/haar baasje; Ashe
Heb er momenteel 56 uur opzitten en ben nog steeds erg tevreden. Ook vind ik de Hunts erg tof om te doen en ik hoop daarom ook ze allemaal te kunnen voltooien  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 07 Sep 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Goof schreef: | Lilyman schreef: | Gisteren weer even FFXII gespeeld
Thnx. Ik heb ook de hard-cover guide, maar heb geen zin om die voor elk klein vraagje door te spitten
Die Summon was best pittig vond ik zelf ja... heeft me toch een aantal pogingen gekost. Maar gelukkig is hij/zij nu gelukkig bij zijn/haar baasje; Ashe
Heb er momenteel 56 uur opzitten en ben nog steeds erg tevreden. Ook vind ik de Hunts erg tof om te doen en ik hoop daarom ook ze allemaal te kunnen voltooien  |
Geloof me, die laatste hunts zijn pittig en vooral die boss-hunt is echt frustrerend. Ik deed er minstens 5 uur over om hem te verslaan. Hij heeft namelijk iets van 50,000,000 leven. Succes!
En verder is FFXII ook een heel goed deel. FFXII is gewoon anders vergeleken met vorige delen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 07 Sep 2008 22:10 Onderwerp:
| |

|
Ik deed er minstens 5 uur over om hem te verslaan. Hij heeft namelijk iets van 50,000,000 leven.
Dat is pas hardcore.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Sep 2008 22:29 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Ik deed er minstens 5 uur over om hem te verslaan. Hij heeft namelijk iets van 50,000,000 leven.
Dat is pas hardcore.  |
Ja, die knakker ken ik... ik wil hem wel gaan verslaan... als ik level 50/60 ben ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 08 Sep 2008 00:00 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Kurosaki01 schreef: | Ik deed er minstens 5 uur over om hem te verslaan. Hij heeft namelijk iets van 50,000,000 leven.
Dat is pas hardcore.  |
Ja, die knakker ken ik... ik wil hem wel gaan verslaan... als ik level 50/60 ben ofzo  |
Jij bent ook optimistisch. Ik had zo rond de level 90 en ik had nog moeite met hem. De eerste 30 levensbalken vallen mee, maar daarna wordt het moeilijker en moeilijker.
Maar goed, het voordeel is wel dat je op elk moment uit de strijd kan gaan. Ik had hem in ongeveer iets meer dan 10 keer verslagen in zo gok ik 7 of 8 uur (of zelfs nog meer), maar je doet er minimaal 5 uur over. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Sep 2008 20:55 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | Lilyman schreef: | Kurosaki01 schreef: | Ik deed er minstens 5 uur over om hem te verslaan. Hij heeft namelijk iets van 50,000,000 leven.
Dat is pas hardcore.  |
Jij bent ook optimistisch. Ik had zo rond de level 90 en ik had nog moeite met hem. De eerste 30 levensbalken vallen mee, maar daarna wordt het moeilijker en moeilijker.
Maar goed, het voordeel is wel dat je op elk moment uit de strijd kan gaan. Ik had hem in ongeveer iets meer dan 10 keer verslagen in zo gok ik 7 of 8 uur (of zelfs nog meer), maar je doet er minimaal 5 uur over. |
Ik ben zwaar optimistisch. Alles is mogelijk
Maar ff heb ik hulp nodig (ja, ik heb weleens hulp nodig) bij een bepaalde Hunt. Lees het volgende:
-- Ik accept de Hunt waarbij je de "Manilith" moet doden. Om het even snel bij je in het hoofd te halen, de persoon die de Hunt heeft geplaatst is niemand minder dan de 'Tavenkeeper' zelf. Misschien doet dit je een belletje rinkelen. Maar back to the point... Deze Manilith bevind zich in de "Zertenian Caverns", wat dicht ligt bij de "Westersands". Dus, ik ga met mijn party (level 40, 39, 39, 38, 38, 3 naar de Caverns en spit deze helemaal uit... kan geen Manilith vinden...
Bevind dit beest zich op een bepaald tijdstip in de Caverns? Op een bepaalde dag? Help me alsjeblieft want ik kan die knakker niet vinden... -- |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2008 21:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Je moet langs Westersands binnengaan en dan naar de grote kamer gaan, daar zie je op twee plekken licht binnenkomen. Je moet naar de plek met het groenere licht gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Sep 2008 21:19 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Je moet langs Westersands binnengaan en dan naar de grote kamer gaan, daar zie je op twee plekken licht binnenkomen. Je moet naar de plek met het groenere licht gaan. |
Geen kamers gezien... maar morgen ff proberen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Xian |
Geplaatst: 27 Okt 2008 14:46 Onderwerp:
| |

|
Zou ik deze game nog voor 12 euro kopen? |
|
Terug naar boven |