Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Urkie schreef:
Ik vond die vrouw gewoon eng
Ze maakte gigantische bewegingen met haar nek zonder haar lichaam te bewegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gezer schreef:
Zijn er vandaag nog persconferenties?
Konami normaal gezien.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:

Sorry kon het niet laten X_X.

Maar toch zo waar.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
Joni Philips schreef:
Gezer schreef:
Zijn er vandaag nog persconferenties?
Konami normaal gezien.

mss de nieuwe multiplatform MGS?
4?

Persconferentie is al geweest, en nee, daar werd MGS 4 niet als multiplatform aangekondigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat

En Nintendo had nog een eigen prive-persconferentie is die al geweest?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 07:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kurosaki01 schreef:
En Nintendo had nog een eigen prive-persconferentie is die al geweest?
Ondertussen wel, het waren vooral Animal Crossing details en snel de aankondiging van Pikmin.
Terug naar boven
Primitive BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Die Reggie is echt zo spot on :')
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, die van Microsoft is trouwens de slechtste. Waren imho betere grappen om te maken.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij is Nintendo de winnaar en dan alleen doordat bewegingen nu blijkbaar zo goed als 1:1 kunnen worden nagebootst en ik daar wel wat in zie (het zwaardvechten zag er bijvoorbeeld erg leuk/grappig uit). Sony heeft weinig interessants laten zien en is FF XIII kwijt als exclusive en Microsoft heeft eigenlijk niets laten zien wat mij echt aanspreekt.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
Voor mij is Nintendo de winnaar en dan alleen doordat bewegingen nu blijkbaar zo goed als 1:1 kunnen worden nagebootst en ik daar wel wat in zie (het zwaardvechten zag er bijvoorbeeld erg leuk/grappig uit). Sony heeft weinig interessants laten zien en is FF XIII kwijt als exclusive en Microsoft heeft eigenlijk niets laten zien wat mij echt aanspreekt.

FFXIII gaat naar de XBOX 360 omdat Microsoft een paar miljoen heeft neergekwakt op de balie van Square...

Square is helemaal geil geworden van al dag geld wat ze konden vangen, hebben ja gezegd, daarna hebben ze al dat geld 'nat' gemaakt... en nu komt FFXIII, door toedoen van zo'n Microslet ook op een aantal vieze DVD's uit...

Gelukkig hebben die Japanse dames (en heren) allemaal massaal 'nee' gezegd en blijft het spel (gelukkig) toch nog een beetje exclusief, maar wel in Japan.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

dat is niet omdat ze nee hebben gezegd, dat lijkt me eerder omdat een japanse versie maken voor de 5000 man die m dan gaat kopen gewoon geldverspilling is, dan zou ms iets moeten zeggen in de richting van:

'hier heb je 1000 dollar, en nu die game ook in japan op de 360', meer zou waarschijnlijk alleen maar voor verlies bij ms betekenen

(dit is iig de redenering die ik graag volg -> ms koopt dan wel een hoop op, maar ze zijn niet gek )
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FYI: 10 am is 19 uur. Mijn gok: Dragon Age gameplay.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bij GameSpot stond gisteren Secret Xbox 360 game, wat Naruto: The broken Bond bleek te zijn. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik probeer te verhinderen dat je te veel gaat hopen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, maar Dragon Age kennen we al, dus daarvan gameplay zou ook een debuut zijn, maar minder interessant.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dat uur is reeds voorbij, dus live kun je het niet meer bekijken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De tekst betekent, de game komt, heeft MMO elementen, meer zegt hij niet.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Devilly schreef:

FFXIII gaat naar de XBOX 360 omdat Microsoft een paar miljoen heeft neergekwakt op de balie van Square...

Als ik eerlijk ben, maakt het me helemaal niets uit waarom het spel ook op de 360 uitkomt. Het is zo en daarmee krijgen de 360-eigenaren waarschijnlijk een erg leuke game voorgeschoteld en zijn de PS3-eigenaren een exclusive kwijt (die ze, laten we reëel blijven, wel konden gebruiken).

Square is helemaal geil geworden van al dag geld wat ze konden vangen, hebben ja gezegd, daarna hebben ze al dat geld 'nat' gemaakt... en nu komt FFXIII, door toedoen van zo'n Microslet ook op een aantal vieze DVD's uit...

Het is maar hoe je het bekijkt, maar hoe je het ook went of keert, Microsoft doet het deze generatie als het gaat om het gamesaanbod erg goed.

Gelukkig hebben die Japanse dames (en heren) allemaal massaal 'nee' gezegd en blijft het spel (gelukkig) toch nog een beetje exclusief, maar wel in Japan.

Het is eerder zo dat de Japanners massaal 'nee' tegen de 360 zeggen, waardoor er dus nooit grote getalen van de game zouden kunnen verkopen in Japan op de 360.

Maar goed, het maakt allemaal ook niet uit. Dat 'wat niet mocht gebeuren' is gebeurd en dit nieuws zal vele mensen gelukkig maken. Of dit nu is gebeurd door een grote zak met geld of iets anders maakt voor de consument niets uit. In dit geval had Sony gewoonweg van zijn principes af moeten stappen en deze game exclusief proberen te krijgen vanaf het begin af aan, maar dat is mijn mening.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lijkt me eigenlijk waarschijnlijk dat hij naar de PS3 komt indien hij naar de Xbox 360 gaat. Ik geloof dat Bioware maar 1 reden had om de game niet op de PS2 uit te brengen, namelijk de PS2 hardware.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Jul 2008 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
ik zou lachen als de PS3 nu de nieuwe KOTOR game krijgt

Dat zou sowieso minder indruk maken dan deze aankondiging. Final Fantasy is/was een van dé redenen om een Playstation te kopen, maar dat vervalt nu dus (gedeeltelijk). KOTOR is volgens vele mensen erg tof, maar is niet zo'n icoon voor de Xbox (360) als Final Fantasy dat voor Playstation is.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Cross*platform tussen de PC en de PS3 is eigenlijk gemakkelijker dan cross-platform tussen de PC en de 360.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
Joni Philips schreef:
Cross*platform tussen de PC en de PS3 is eigenlijk gemakkelijker dan cross-platform tussen de PC en de 360.

ja mr als je kijkt nr ''grote'' MMO games zoals Age of Conan verschijnen ze op de 360.+Ik acht de 360 online functies beter dan die van de 360.
Funcom hoopt crossplatform gameplay te implementeren in Age of COnan, het staat echter niet vast
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
Joni Philips schreef:
jedi_christian schreef:
Joni Philips schreef:

ja mr als je kijkt nr ''grote'' MMO games zoals Age of Conan verschijnen ze op de 360.+Ik acht de 360 online functies beter dan die van de 360.
Funcom hoopt crossplatform gameplay te implementeren in Age of COnan, het staat echter niet vast

ja maar ik bedoeld maar dat hij op de 360 komt en niet op de PS3.
Funcom overweegt een PS3 versie, toen de ontwikkeling van Age of Conan startte was er gewoon geen informatie over PS3 online.
http://www.digitalbattle.com/2008/05/15/age-of-conan-cross-platform-play-ps3-version-not-ruled-out/
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Na al die exclusives (en het gejat van de PS-exclusives), vind ik dat de PS3 ook gerust een aantal XBOX-games mag krijgen...
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, ze krijgen toch bioshock? En misschien Star Ocean 4?

/jk
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
(en het gejat van de PS-exclusives)

Als ze ervoor betalen heet het geen jatten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: