Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
The Source BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Persoonlijk is Tetris de beste handheldgame ooit.
Kon het niet beter zeggen.

Samen met de eerste GB Pokémon delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Pokemon Red/Blue waren de beste handheld games ooit jongens.

Ook het meest verkochte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Dat zegt nitendofan die nooit een betere game heeft gespeelt. Pokemon was gwn geript van DQ.

En ga eerst Crisis Core maar eens spelen.
Handheld gamen is nou éénmaal ontstaan door Nintendo met de Game & Watch serie. Of je dat nou leuk vind of niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Dat zegt nitendofan die nooit een betere game heeft gespeelt. Pokemon was gwn geript van DQ.

En ga eerst Crisis Core maar eens spelen.

Miss is dat wel zo ja want Pokemon Red was een hele goede game. Dat gevoel wat ik toen had heb ik niet meer gehad bij een andere game.

Je reacties zijn echt zo dom he. Jij bent een FF fan die nooit een andere game gespeeld heeft.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 13 Jul 2008 15:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat heeft Pokemon Red/Blue met de Gamecube te maken?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kurosaki01 schreef:
Ook het meest verkochte.
Sorry, Tetris staat op 33 miljoen. Tetris GB is de 2de beste verkochte game ooit.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan staat het verkeerd op VG chartz.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kurosaki01 schreef:
Dan staat het verkeerd op VG chartz.
Ze rekenen hem misschien niet mee omdat hij lang gebundeld werd met de handheld.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Een game is goed wanneer die miljoenen mensen kan aantrekken om het te spelen, zoals Tetris. Ja, crisis core is een zeer goed spel, maar vrij onbekend vergeleke met tetris (of pokémon). Ook zijn de verkoopcijfers van FF:CC niet zo heel hoog ondanks de hoge kwaliteit van het spel.
Tetris of pokémon: blue en red zijn de beste spellen, doordat zij de handheld groot hebben gemaakt.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

@Goof you make my day.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar als die goed is. Zal die ook vast wel goed verkopen tegen de 30 miljoen sales. Zou ik het niet overhyped noemen. Tuurlijk ik vind ik ook andere games goed maar Pokemon Rood/Blauw zijn een van de hoogte punten.

Helaas ken jij alleen hoogtepunten als het iets met Square Enix te maken heeft. Dat maakt jouw ook super iritand. Kijk eens naar het geheel en niet naar de dingen die jij graag wilt zien.
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Maar als die goed is. Zal die ook vast wel goed verkopen tegen de 30 miljoen sales. Zou ik het niet overhyped noemen. Tuurlijk ik vind ik ook andere games goed maar Pokemon Rood/Blauw zijn een van de hoogte punten.

Helaas ken jij alleen hoogtepunten als het iets met Square Enix te maken heeft. Dat maakt jouw ook super iritand. Kijk eens naar het geheel en niet naar de dingen die jij graag wilt zien.

En om u aan te vullen

Ventus, maak geen topics aan over games waarover jij totaal niets weet of iets nuttig over kan zeggen waarover mensen kunnen argumenteren. Ieder zijn mening en dat kan jij gewoon niet aanvaarden. Die ene vindt dat beter en dan begin je arrogant te doen tegen die persoon omdat hij anders is dan jou?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Die ene vindt dat beter en dan begin je arrogant te doen tegen die persoon omdat hij anders is dan jou?

Dit is eerder andersom. En ik zou je eens aanraden meer topic's van hem te bekijken, zo kom je erachter dat Ventus een 13 jarige puber is. Die niet normaal kan reageren en alles wat hem niet zint maar vervolgens afkraakt. Zijn meningen zijn niet onderbouwt en aan zijn verhalen zijn geen touwen aan vast te knopen. Dit maakt het zwaar iritand ja. En arrogant overkomen is het laatste wat ik wil.

Ik zie trouwens wel geen punt om dit een maand na datum nog eens te heropenen. Zal me ook niks verbazen dat jij gewoon Ventus bent(of iets in die richting), ook omdat ik hem sinds vandaag weer op de site zie. Maar dat kan ik mis hebben.
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
Die ene vindt dat beter en dan begin je arrogant te doen tegen die persoon omdat hij anders is dan jou?

Dit is eerder andersom. En ik zou je eens aanraden meer topic's van hem te bekijken, zo kom je erachter dat Ventus een 13 jarige puber is. Die niet normaal kan reageren en alles wat hem niet zint maar vervolgens afkraakt. Zijn meningen zijn niet onderbouwt en aan zijn verhalen zijn geen touwen aan vast te knopen. Dit maakt het zwaar iritand ja. En arrogant overkomen is het laatste wat ik wil.

Ik zie trouwens wel geen punt om dit een maand na datum nog eens te heropenen. Zal me ook niks verbazen dat jij gewoon Ventus bent(of iets in die richting), ook omdat ik hem sinds vandaag weer op de site zie. Maar dat kan ik mis hebben.

euhm gast, ik spreek net in uw voordeel, ik vulde u gewoon aan TEGEN Ventus. Ik heb mij express paar weken geregistreerd op dit forum om te reageren in zijn nutteloze threads. Ik volg de datums niet van de threads op, deze stond nog op de eerste pagina dus ik dacht dat de discussie nog open was.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol ik heb misschien de zin om u aan te vullen over het hoofd gezien. Mijn exuses.
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 10 Aug 2008 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Lol ik heb misschien de zin om u aan te vullen over het hoofd gezien. Mijn exuses.

lol np.

't is irriterend om te zien dat de helft van de threads van hem zijn, en daar moet iedereen het met hem eens zijn of tis ni goed ze voor meneer
^^
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Of het gaat tegenvallen of niet weten we niet. De game is nog niet uit, niet alles is erover bekend, geen van ons heeft de game onder handde gehad en er zijn geen reviews om een algemene conclusie te trekken.

Sommige mensen mogen graag van mij hun argumenten en zinnen is een keer onderbouwen als ze een wilde zinloze kreet loslaten, niet dat ik dat nooit doe maargoed.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ventus schreef:
Sommige mensen leren het ook nooit he, SE is gewoon een van de beste Developer op deze aarde. Zowat geen enkele dev flikt wat zij doen.
Dan is Final Fantasy Dissidia ook een topper want hij wordt gemaakt door één van de beste devs ter wereld...

Ventus schreef:
ff12 heeft een van de hoogste cijfers behaald van ff-serie

Staat op de vijfde plek volgens GameRankings, in een serie met 12 delen is dat niet fantastisch.

1. Final Fantasy VI
2. Final Fantasy IX
3. Final Fantasy VII
4. Final Fantasy X
5. Final Fantasy XII
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
FF12 stond de eerste 3 maanden ofzo op nummer 2. Toen kwamen er allemaal amateurreviews bij die die cijfer downgrade(Gametrailers bedacht allemaal domme dingen om hem een lagere cijfer te geven). Maar ff12 scoort ook heel wat 10en.En ff 12 heeft ook meer reviews gehad dan bv ff 10.

DoC was ook geen topper en niemand doet dat hun na. Zelfs killzone was beter. Ik zeg alleen dat niemand het nadoet.

Ah je hebt gelijk, Gta IV scoort ook heel wat 10en en tis Game of the Year

Tis niet omdat jij de grootste Vaan & Zack, dat iedereen het een suckspel gaat vinden omdat ze nog niet aangekondigd zijn of erin gaan zitten.

Btw, Konami flikt wel heel wat.

And again, waarom maak je een topic aan erover als je het spel alleen maar afbreekt? De release is nog ver weg. Waarom zouden mensen het vergelijken met Tekken games of andere en het uiteindelijk slecht vinden? Give it a rest guy, u don't have any decent arguments.
Terug naar boven
Boombastic BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik denk dat Dissidia trouwens erg vet gaat worden. Heeft zeer mooie graphics en het vechten geeft een lekkere Kingdom Hearts gevoel. En alle bad en good guys zitten er natuurlijk in Maar ik denk alleen dat je met de good guys kan spelen.
Hoop dat Sora en de personages van FF XIII inzitten. Het verhaal lijkt me trouwens ook erg gaaf. Ik kan niet wachten om dit te spelen Dit spel is een natte droom voor elke FF fan

Hellaas nog geen enkele beelden van Cloud, save the most overhyped for last?

Fixed, no problem!
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
AlieNiZeD schreef:
Ventus schreef:
FF12 stond de eerste 3 maanden ofzo op nummer 2. Toen kwamen er allemaal amateurreviews bij die die cijfer downgrade(Gametrailers bedacht allemaal domme dingen om hem een lagere cijfer te geven). Maar ff12 scoort ook heel wat 10en.En ff 12 heeft ook meer reviews gehad dan bv ff 10.

DoC was ook geen topper en niemand doet dat hun na. Zelfs killzone was beter. Ik zeg alleen dat niemand het nadoet.

Ah je hebt gelijk, Gta IV scoort ook heel wat 10en en tis Game of the Year

Tis niet omdat jij de grootste Vaan & Zack, dat iedereen het een suckspel gaat vinden omdat ze nog niet aangekondigd zijn of erin gaan zitten.

Btw, Konami flikt wel heel wat.

And again, waarom maak je een topic aan erover als je het spel alleen maar afbreekt? De release is nog ver weg. Waarom zouden mensen het vergelijken met Tekken games of andere en het uiteindelijk slecht vinden? Give it a rest guy, u don't have any decent arguments.

We zien wel of die game goed is(Wat niet zo gaat zijn,tenzij je een 7 ook als topper meerekent). Wat vast niet zo gaat zijn als. ALS een game als Crisis Core nieteens boven de 9 kan scoren dan gaat zo'n verrotte stage fighting game ook niet hoog scoren.

Twas jij die zei dat KH maar een 8 scoort terwijl het een 9 op ign had.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Aug 2008 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Deze discussie gaat nergens over. Een echt Dissidia topic mag trouwens geopend worden, ik heb wel interesse in de game.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: