Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 05 Jul 2008 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

True, je zet dan alleen je opties terug. Anders zou Sony downgraden wel heel makkelijk maken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kletske BerichtGeplaatst: 05 Jul 2008 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
kletske schreef:
Joni Philips schreef:
Firmware staat ergens anders dan op de harde schijf. De console moet eerst geflasht worden lijkt me

Is er bij de "intellingen" onder "syteeminstellingen" niet de optie "PS3-systeem herstellen" of is dit iets anders?

ik heb firmware 2.40 en alles werkt prima, heb mijn PS3 sinds de launch

Volgens mij is dat idd zoals Joni al zegt de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar al zou het kunnen via Instellingen -> Systeeminstellingen, hoe wilde je dat doen als je PS3 niet meer opstart?

Lol, eurh ooops
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: