Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 22:49    Onderwerp: NES-games in The Wizard Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Naar aanleiding van een klein artikeltje in NGamer over de film The Wizard, besloot ik hem maar eens uit Amerika te halen. Ik heb er zojuist even doorheen gebladerd (kijk hem waarschijnlijk morgen, het is nu te laat), en het ziet er, voor NES-gamers van het eerste uur, best vermakelijk uit.

Natuurlijk is het acteerwerk niets bijzonders en zal de eigenlijke verhaallijn ook geen fluit voorstellen, maar het feit dat ze Double Dragon 2 op een arcade kast spelen, Rad Racer met de Power Glove en de film beďndigen met een toernooi Super Mario Bros. 3 (die ze overigens té beroerd spelen), maakt de film toch tot een must have voor de fan(boy)s.

Zodra ik hem helemaal gekeken heb volgen er updates.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group