Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Master Bates BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:27    Onderwerp: Xbox 360 Phailures Reageren met citaat

ik wil het in deze thread hebben over de nare geschiedenis van onze xboxes

mijn xbox heeft maar 1 keer iets ergs gehad tot nu toe, en et was ook mijn schuld. ik had me xbox tegen de muur in een hoek aan gezet waardoor hij zich niet kon verkoelen via 2 kanten dus dat was niet slim.., en hij stond recht op. na een week dat ik hem had was hij al beschadigd doordat de cd er uit viel of zo ( kweet et niet zeker, maar ik hoorde een knarzend geluid ), en hij werd heel snel heel warm doordat hij tegen de muur zat..maar na 2 weken had ik em al weer terug en ik heb zeker geleerd van me fouten

iemand anderes ook zo iets met ze xbox me gemaakt ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Helemaal niets!
Gelukkig...

Ik koester mijn meisjes altijd met liefde...
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 06:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb geen zo'n spannende verhalen als OP, van mij gingen ze gewoon dood. Morsdood .

Ondertussen zit ik aan xbox nr 5 en die doet het tot hiertoe uitstekend.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

1) De dag voor de release van The Darkness en Spiderman 3 -> RRoD -_-

2) Ninja Gaiden Black gekocht bij mijn 360 op launch, blijkt dat ie toen eigenlijk nog niet backward compatible was en toen hij het wel was kreeg ik de hele tijd 'Disc read error'...

3) Een maat van me die destijds mijn compleet profiel gewist had. Bye bye savegame van Oblivion van 140+ uur. Bye bye verzamelde orbs in Crackdown. Bye bye.. alles
Terug naar boven
Donux BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb wel eens gehad dat die een middagje heel veel vastliep. Had ook een oud, (2dehands zelfs) model die ook tegen de muur stond.. :p
Heb 'm toen ook maar wéér verkocht. Uiteraard deed ik alsof me neus bloedde. Verder niet echt dingen gehad en thank god geen RROD.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Als hij zoveel vast zat te lopen was het maar een kwestie van tijd tot hij de RRoD zou vertonen.

Bij mij begon het ook onschuldig, hier en daar eens vastlopen. Na een poosje meer en meer tot op een gegeven moment om de minuut (dus gelijk als ik hem opstartte).

Sinds dat ik hem had opgestuurd heb ik niets of nergens last meer van (buiten de luidruchtige onderdelen dan )
Terug naar boven
McPoowl BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren tijdens een potje demo van Ninja Gaiden II, bleef ie hangen.. En hij wou op geen manier uit.. Power knop werkte niet.. Stekker eruit gehaald, ging ie uit, maar zodra ik em erweer instak ging ie weer aan :|

Maar toen ff eruit gelaten en toen bleef ie uit.. En hij startte daarna gelukkig ook nog op :p
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Week voor de release van GTA IV kreeg ik hem gelukkig is die nu gemaakt en maakt die minder geluid, En Gezer hoe bevalt de 360 je?
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb zojuist 16.03 geconstateerd dat me xbox 360 dood is Hij heeft 3 red lights of doom, uit et niks, was paar uit terug nog ninja gaiden black aan het spelen, heeeeel vreeemd..

iemand tips over wat ik zou moeten doen? xbox bellen?

hij heeft 2.5 mooie jaren geleefd R.I.P
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Master Bates schreef:
iemand tips over wat ik zou moeten doen? xbox bellen?
Yep
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ah hij doet het weer ik heb groene fingers xbox groen haha
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon bellen, na een tijdje gaat ie weer kapot. Geloof me
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

grrr ben em 20 dagen kwijd minimaal, ach ja gelukig beter nu dan bij gears 2 of fable 2 of zo, ik heb geen spel die ik momenteel speel behalfe ninja gaiden black gelukig maar nu in de vakantie en in de toets periode, vast een signaal van god

florix je had gelijk, 2 dagen later werkt et zelfde trukje niet meer
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is je gamertag online Gezer?

XMB is de benaming van de interface van sony, niet te verwarren met dashboard van xbox 360.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

jedi_christian schreef:
heb je minder kans op RROD als je niet online speelt?
Nee. De RRoD ligt grotendeels aan de GPU, zelfs volledig aan de GPU volgens een bepaalde analist.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 14:50    Onderwerp: RROD Reageren met citaat

Hey, ik denk ik post hier maar iets ipv een nieuw topic te openen. Mijn xbox 360 is een aantal dagen geleden weer overleden, en moet nog opgehaald worden (zal morgen wel gebeuren, of iig de doos wordt hier dan afgeleverd)

Mijn vraag is bij deze: Wordt mijn xbox 360 echt gerepareerd? Of zou ik nou een 'nieuwere' versie krijgen waar een andere cpu ed. in zit? (3e-4e keer dat ik een nieuwe xbox 360 moet krijgen).

Even voor de anti-xbox 360 mensen... De service van microsoft is echt perfect.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De mogelijkheid bestaat dat je een nieuwere krijgt, maar meestal krijg je gewoon een willekeurige terug die net gerepareerd is. Je Xbox 360 wordt echt gerepareerd, maar die krijg je niet noodzakelijk terug.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
De mogelijkheid bestaat dat je een nieuwere krijgt, maar meestal krijg je gewoon een willekeurige terug die net gerepareerd is. Je Xbox 360 wordt echt gerepareerd, maar die krijg je niet noodzakelijk terug.

ok thanks, mjah tot nu toe heb ik ook telkens een andere terug gekregen (had hem telkens gemerkt in zo'n gaatje waar de lucht doorheen komt). Zou het niet erg vinden als ik een xbox 360 met HDMI ingang terugkrijg though xD

(thanks voor de snelle reactie (A))

Even nog een extra vraagje. Hoe zit het dan met de garantie? Want deze xbox heeft dan weer een ander serienummer als de mijne.... Begint de garantie dan weer opnieuw? of gaat ie verder waar de garantie van de xbox 360 die ik heb ontvangen verder? O_o
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Microsoft onthoudt welke Xbox 360 je krijgt. Indien ik het me goed herinner: Na het aflopen van de originele garantie krijg je een extra jaar na een herstelling van een RRoD. Bij andere fouten loopt de originele garantie.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

GOED ONTHOUDEN

Als je de kans op RROD zo klein mogelijk wil houden moet je je 360 koel houden. RRoD is meestal de GPU die loskomt door slecht aziatisch soldeerwerk. Ze hem op een plaats waar hij voldoende airflow krijgt, en eventueel zelfs je voeding op een open kartonnen doos zetten ofzo, zodat ze ook lang alle kanten kan afkoelen.

En MS stuurt meestal dezelfde 360 terug, gewoon een ander Xenon (slecht) moederbord dering gepleurd, zogezegd 2 uur gestest.
Dit gaat zo door tot de Opus moederborden er zijn, die dan langzaamaan alle brakke Xenons zullen vervangen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kuch, Kuch, die Opus moederborden zouden juist gerecycleerde Xenons zijn... Je bedoelt de Valhalla.
Terug naar boven
nightwarrior BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Die van mij komt uit 2006 en nog geen een RROD gehad en geen enkel ander probleem. Leeft al bijna 2,5 jaar.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

nightwarrior schreef:
Die van mij komt uit 2006 en nog geen een RROD gehad en geen enkel ander probleem. Leeft al bijna 2,5 jaar.

Hehe, dat is heel mooi voor je Begin het onderhand wel beu te worden dat opsturen, ook al is de service ontiegelijk goed.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: