Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Jun 2008 22:30 Onderwerp: Het twijfel/is een game de moeite waard-topic
| |

|
Ik zag dat er nog niet zo'n topic als dit is, daarom maak ik er maar eentje aan!
Ik vraag me af of iemand de game "Universe at War" heeft gespeeld. Het spel is in 2007 uitgekomen voor de PC en XBOX 360.
Ik twijfel om deze RTS misschien te kopen op de XBOX 360, maar ik weet niet of het iets is...
Kan een van jullie me meer informatie geven? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 05 Jun 2008 22:47 Onderwerp:
| |

|
Dit is een goed topic. Echt, maar kan momenteel geen game vinden waarbij ik wil weten of hij de moeite waard is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 05 Jun 2008 22:58 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Jun 2008 23:29 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: | Roderick heeft een mooie 83 gegeven hier op gamed.
Dit is zijn review, misschien heb je daar wat aan.
http://www.gamed.nl/view/39010 |
Thanks voor de review!
Hier kan ik zeker wat mee!
Het ziet er tof uit en krijgt lekkere punten... toch maar eens proberen dan? Kost wel nog €59,99 nieuw...
Misschien kan ik hem ergens goedkoper vinden...
Heeft iemand hem hier? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 06 Jun 2008 00:30 Onderwerp:
| |

|
Als je een deftige PC hebt kan ik de PC versie boven de 360 versie aanraden. De patch is als het goed is uit, die de game een stuk speelbaarder maakt op de PC. Op dat platform heb je ook de beste framerate, die wil op de 360 wel eens tegenvallen, zeker als je je daar snel aan irriteert. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 06 Jun 2008 00:31 Onderwerp:
| |

|
Mario Kart Wii is hij de moeite waard?
En dit is er een die ik pas heb gekocht maar nog weinig heb gespeeld Eternal Sonata. Was dit een goede aankoop of een slechte? Gamed scoorde hem trouwens best hoog. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 06 Jun 2008 10:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Eternal Sonata leek me wel een vrij goede game, denk niet dat je spijt zal krijgen van die aankoop
En Universe At War is inderdaad wel een lekkere RTS, al zou je'm inderdaad best op PC halen. Zoals Roderick zegt heeft het spel op 360 wel eens last van drops in de framerate.
Zelf heb ik de PC versie en ik vind het een erg goede RTS: Leuke rassen met een aardige diversiteit. Spelen met de Hierarchy (zware units) is dan ook anders dan met Novus (Guerilla units). Grafisch is hij aardig, de omgeving mistte in mijn ogen enkel nog een beetje detail. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Jun 2008 19:23 Onderwerp:
| |

|
Over "Universe at War" kan ik zeggen dat mijn PC hem op elk vlak aankan. Dat is te zeggen, elk vlak BEHALVE de videokaart...
Ik kan hem draaien, maar niet met alles op "High"...
Zal ik hem kopen? Ik kan hem namelijk scoren voor €5,-
Ik zou graag met een maat van me online spelen, en hij koopt hem op de XBOX 360... en ik vind het namelijk zo stom dat je op de PC tegenwoordig ook moet betalen voor "Live"-services... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 06 Jun 2008 23:23 Onderwerp:
| |

|
Mario Kart is wel leuk, maar over twee weken(?) komt ook Super Smash Bros. Brawl uit, dus je moet maar kijken waar je je geld liever aan uitgeeft. Daarbij zal het dan bij Mario Kart online wel redelijk lang wachten worden op tegenspelers als iedereen met smash bezig is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 06 Jun 2008 23:53 Onderwerp:
| |

|
Joris schreef: | Mario Kart is wel leuk, maar over twee weken(?) komt ook Super Smash Bros. Brawl uit, dus je moet maar kijken waar je je geld liever aan uitgeeft. Daarbij zal het dan bij Mario Kart online wel redelijk lang wachten worden op tegenspelers als iedereen met smash bezig is. |
Ja Smash haal ik sowieso maar Kart ja naar een keer uit spelen ben ik hem miss toch zat. Miss dat hij online wel tof is ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 07 Jun 2008 13:01 Onderwerp:
| |

|
Wat vinden mensen van de Naruto game voor de 360?
Ik zit al een tijdje te twijfelen ik ken de anime zelf (nog?)niet maar ben echt toe aan een platformer achtige game met anime erin dus iemand er ervaring mee? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Jun 2008 13:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Rodericks review kan daarbij misschien helpen, hij heeft ook geen grote ervaring met de serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 08 Jun 2008 16:15 Onderwerp:
| |

|
Killzone (ps2)
Voor degenen die 'm gespeeld hebben: Veel last van bugs en glitches of valt dat wel mee? |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 08 Jun 2008 18:17 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | Killzone (ps2)
Voor degenen die 'm gespeeld hebben: Veel last van bugs en glitches of valt dat wel mee? |
wel, ik ben al eens in een cutscene gestorven door een misplaatste granaatinslag
vond ik wel hard, voor de rest viel het mee |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Jun 2008 19:59 Onderwerp:
| |

|
Ik vind Command & Conquer 3: Tiberium Wars helemaal geweldig en ben ook gelijk verslaafd!
Heeft iemand de uitbreiding gespeeld? Zoja, is die de moeite waard? Enne... is die op disc verkrijgbaar voor de XBOX 360? Of is het alleen een download?
En nu ik het toch over uitbreidingen heb... de uitbreiding voor Phantasy Star: Universe, is die op disc verkrijgbaar voor de XBOX 360? Of ook alleen als download? |
|
Terug naar boven |
|
|
Xant1 |
Geplaatst: 16 Jun 2008 20:56 Onderwerp:
| |

|
@Lilyman; bedoel je CnC voor de 360 of voor de pc? Ik heb de uitbreiding namelijk op de PC gespeeld, en kan je wel vertellen dat hij zeker de moeite waard is. Veel nieuwe units, nieuwe campaign, nieuwe gamemode (soort risk-achtig speltype), en nog wat meer . Een aanrader lijkt me als je van CnC3 houdt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Xant1 |
Geplaatst: 16 Jun 2008 20:57 Onderwerp:
| |

|
@Lilyman; bedoel je CnC voor de 360 of voor de pc? Ik heb de uitbreiding namelijk op de PC gespeeld, en kan je wel vertellen dat hij zeker de moeite waard is. Veel nieuwe units, nieuwe campaign, nieuwe gamemode (soort risk-achtig speltype), en nog wat meer . Een aanrader lijkt me als je van CnC3 houdt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Jun 2008 21:03 Onderwerp:
| |

|
Ik wil een nieuwe PC game, welke... |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Jun 2008 21:11 Onderwerp:
| |

|
Xant1 schreef: | @Lilyman; bedoel je CnC voor de 360 of voor de pc? Ik heb de uitbreiding namelijk op de PC gespeeld, en kan je wel vertellen dat hij zeker de moeite waard is. Veel nieuwe units, nieuwe campaign, nieuwe gamemode (soort risk-achtig speltype), en nog wat meer . Een aanrader lijkt me als je van CnC3 houdt. |
Ik bedoel de uitbreiding voor de XBOX 360. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 07 Jul 2008 11:59 Onderwerp:
| |

|
call of duty 4
ik weet dat die een goede online heeft maar de single player duurt niet zo lang en ik begin pas net dus is het dan ook zo dat ik de hele tijd dood zal gaan want de mensen die hem spelen hebben echt veel ervaring! |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jul 2008 12:31 Onderwerp:
| |

|
@ no-ps3-no-living
Ik neem aan dat je het over de mp hebt?
het begin is eventjes moeilijk ik had de eerste matches iets van 3 kills versus 22 deaths maar na verloop van tijd gaat het steeds beter, ik heb nu in totaal denk ik 24 uur de mp van cod gespeeld en ik ben meestal 5e ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 07 Jul 2008 15:03 Onderwerp:
| |

|
@ de twee reacties hierboven.
Niet iedereen wordt steeds beter. Ik bedoel beter dan gemiddeld. Hoe goed ben je in andere shooters? |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 07 Jul 2008 16:02 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | @ de twee reacties hierboven.
Niet iedereen wordt steeds beter. Ik bedoel beter dan gemiddeld. Hoe goed ben je in andere shooters? |
gemiddeld niet heel erg slecht maar ok niet supergoedofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jul 2008 20:40 Onderwerp:
| |

|
@ Matesers
hmm ik doe niet zo heel veel aan online want dat kost veel tijd, maar TF2 kan ik geen bal van bijna altijd laatste en battlefield een beetje gemmiddeld. voor de rest speel ik games op easy gewoon zonder te veel moeite uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 07 Jul 2008 21:13 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | @ no-ps3-no-living
Ik neem aan dat je het over de mp hebt?
het begin is eventjes moeilijk ik had de eerste matches iets van 3 kills versus 22 deaths maar na verloop van tijd gaat het steeds beter, ik heb nu in totaal denk ik 24 uur de mp van cod gespeeld en ik ben meestal 5e ofzo |
3 tegen 22? Eerste potje dat ik ooit in CoD4 online gedaan heb (daarvoor geen SP gespeeld overigens) kreeg ik meteen iets van 30 kills en 7 deaths...
Tja, soms heb ik een goede dag...  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Volgende |