Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 13:03    Onderwerp: Ninja Gaiden: Black Reageren met citaat

Ik was is benieuwd hoe lang mensen bezig waren met dit spel om het uit te spelen, persoonlijk vond ik het een geweldig spel en heb ik het helemaal uitgespeeld (story mode). nu vraag ik me af hoe lang andere mensen met Ninja gaiden bezig waren.

ik zelf:

Niveau: Ninja Dog
uitspeel tijd: 50 uur
'killer' missions: ik ben tot de 4e reeks missie's toe gekomen

btw Alma versie 1 was de moeilijkste eindbaas
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik wou hem een poosje geleden terug beginnen...

Ik heb de Xbox Classics versie en telkens als ik hem in mijn 360 knal moet ik eerst bidden dat de 'disc read error' niet tevoorschijnt popt.

Als het dan toch uiteindelijk werkt kan het soms zijn dat hij een 10-tal minuten (!!!) moet laden voordat het level op me scherm bolt. Vaak maakt mijn 360 hierbij geluiden waarbij ik denk dat ie op elk moment de geest kan geven.

Moest het me lukken om toch zorgeloos even te gamen dan is me dat enkel gegund tot het volgende level of het willekeurig moment dat hij weer de 'disc read error' geeft...

Ik zit er serieus aan te denken om de NGB van Xbox Live te downen. Ik moet en zal kunnen genieten van één van mijn favoriete games zonder dat ik me elke keer moet zorgen maken of zin krijg om mijn xbox het raam uit te kegelen...

BTW Ninja dog is dat niet de laagste moeilijkheidsgraad?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

hmmm weinig Ninja Gaiden spelers hier blijkbaar...
ik had anders verwacht
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Zo, ben em aan het downloaden...

1200 MS points en 5.93 GB -_-'
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt een geweldige game, kan niet wachten totdat ik mijn handen op NG II kan leggen, alleen vond ik in het origineel de 2de eindbaas frustrerend, toen ik Black had kon ik het eerst even op Ninja Dog killen en andere stratagies uitproberen. Geweldige game
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

pfff tijdje terug, maar iig Normal op ongeveer 9/10 uur en Hard op 12 uur 30 min. (gok ik) Very Hard Duurde een stuk langer, uur of 20. Alle missies op de makkelijkste graad, ongeveer de helft op de moeilijke.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ben net herbegonnen...

Nu gaat et wel wat makkelijker als vorige keer ^_^

Ben nu in de 3de missie, net na het airship.

Bosses gingen wel lekker, vooral de eerste 2 had ik geen problemen mee. Met die kerel op het airship wel een elixir moeten gebruiken omdat ik wat teveel rondsprong terwijl rennen beter ging om zijn schoten te ontwijken.

Ik hoop dat ik hem nog uitgespeeld krijg voor Deeltje 2 er is (al kan het even duren voordat ik NG2 in huis haal).
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Sasuke

de airship boss is toch juist een van de makkelijkste? ( in iedergeval op ninja dog )
kan je trouwens mn geheugen opfrissen? wat is een elixer ook al weer? zoon levens drankje of dat als je sterft weer tot leven word gewekt?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 09:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Drankje dat je levens bijvult

En inderdaad, die boss is het makkelijkste. Ik had alleen al zo weinig leven toen ik er aankwam dat ik bij het eerste salvo al bijna dood was ^_^

Vorige keer dat ik het speelde had ik trouwens een ranged weapon gemist heb ik gemerkt. De windmill shuriken had ik vorige keer niet gehaald omdat ik niet op dat platform kwam in dat steegje, ik probeerde zeer ingewikkelde manoevres terwijl het gewoon een beetje wallrunnen was om er te geraken
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Die windmill shuriken is toch niet zo geweldig (hoewel ik die wel altijd ge-equipped had) maar die X(box?) die daar boven staat was wel fantastisch! meteen weer full ninpo en levens dat scheelt een hoop

ga je trouwens die Unlabored Flawness halen ? *ik neem aan dat je weet waar ik het over hebt*
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldige game ( Heb aleen wel de normale Ninja Gaiden ) maar ben nog steeds niet langs die tering Alma heen(1e keer) zit zonder drankjes en heb maar 2 vuurballen... iemand tips?
Zit trouwens heel erg op Ninja Gaiden 2 te wachten aleen ziet het spel er in de gameplay video's een stuk makkelijker uit dan deeltje 1 ach.. misschien zit er bij deze wel een easy mode en is dat de reden
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow... bijna 6GB op je XBOX 360 vlammen.
Ik heb wel "Dreamfall: The Longest Journey" gekocht, maar aan andere XBOX Originals waag ik me niet... dan is mijn 20GB zo vol...

En ten tweede heb ik de game origineel (Ik heb NG, NGB en NGS) dus dat zit allemaal wel snor.

Ik moet eerlijk zeggen dat de game UBER is. Het is ook tevens de enige EU-versie waarbij je menselijke hoofden kan afslicen met je zwaard. De 'gewone' Ninja Gaiden alsmede Ninja Gaiden Sigma, kunnen geeft je deze mogelijkheid niet.

En ja, ik heb Sigma uitgespeeld. En ja, ik wacht met smacht op Ninja Gaiden II. Alhoewel ik jullie niet kan vertellen hoe lang ik over de game heb gedaan...

Laten we tevens allemaal hopen dat ook Ninja Gaiden II zijn weg naar de PlayStation 3 zal vinden. Mocht het gebeuren, dan zal Igataki niet erg blij zijn... Een Japanner die tegen PlayStation is... weird, anyone?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

@ MarcianoNL

Gewoon heeel heeeeeel vaak proberen, en mischien wat meer drankjes scoren daar terug bij die ouwe man!

@ Lilyman

Wat doet NG:sigma anders dan NG: Black? behalve Graphics?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de graphics na, is het spel ook ietsjes langer. Ook heb je beschikking over een aantal nieuwe wapens, waaronder het duo "Dragon's Claw and Tiger's Fang", een setje katana's die erg lekker wegspelen.

Ook krijg je de mogelijkheid om voor korte tijd (een aantal chapters) met Rachel te spelen. Voor degenen die niet (meer) weten wie Rachel is, ze is de vrouw met de grote boezem, het leren pakje en de blonde haren.

Andere verschillen zijn nieuwe gebieden, save points en shops. Je kunt met Sigma pijlen mid-air afschieten en vechten op water (ja, Ryu kan op water lopen). Ook zijn er wat nieuwe vijanden en bazen toegevoegd, waaronder Gamov (de man met de hoed en de bril).

Ook de SIXAXIS is niet vergeten. Hiermee kun je de kracht van je Ninpo vergroten. Het enige wat je doet is de SIXAXIS een beetje schudden.

Toch is ook Sigma niet compleet. Zo heeft het spel niet de openingsfilm die je kunt vinden op de originele "Ninja Gaiden" voor de XBOX. En ten tweede heeft de game minder kostuums voor Ryu Hayabusa dan "Ninja Gaiden Black".

In onze vertrouwde PlayStation Store is overigens Downloadable Content te vinden. Hierbij bevindt zich ook een Survival Mode. Aangezien ik de DC niet heb, kan ik jullie er niets over vertellen...

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Drankjes scoren gaat niet lukken er zit een soort force field om de deur heen waardoor ik niet naar buiten kan gaan en Lilyman DreamFall is echt 1 van de beste games die ik ooit heb gedaan
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Oefenen. Toen ik de game voor het eerst speelde duurde het 24 pogingen voordat ik dar voobij kwam, de tweede keer lukte het in een keer. Leer snel te rollen om de pilaren (brokstukken) te ontwijken, gebruik Flying Swallow of Ninpo om haar neer te halen en dan een combo gebruiken. Is na paar keer oefenen niet zo moeilijk. En voor die vuurballen kun je de pilaren gebruiken
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee bedankt zal het proberen waneer ik thuis ben.
Trouwens waarom praat iedereen altijd over Ninja Gaiden Black en niet de orginele is die een stuk slechter ofzoiets?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Black heeft gewoon ietsjes meer dan de 'originele'.
Valt het jullie niet ook op de "Ninja Gaiden Black", net als "Fable: The Lost Chapters" alleen te krijgen zijn als XBOX Classics?

Er bestaat geen 'normale' versie van die twee games. Waarom niet? Omdat het gewoon upgrades zijn van hun oude versies...
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Fable op MP was tog juist de oude versie?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FloriX schreef:
Fable op MP was tog juist de oude versie?
Ja, maar de Xbox Classics versie niet.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb alleen Black wat Black nog meer dan alleen die 50 extra missies?

Oja Lilyman bedankt voor de Info

BTW Ninja dog is dat niet de laagste moeilijkheidsgraad?

Ja ninja dog is de laagste moeilijkheids graad, dan moet je een echte noob zijn en 3x ingemaakt worden voordat je de eerste missie hebt voltooid.

Aangezien ik al 3x dood was gegaan voordat ik de boss battle kon doen had ik al snel dat leleijke roze bandje om mn arm en was ik bezig met de makkelijkste moeilijkheidsgraad.

Laatst aangepast door Robert op 30 Mei 2008 20:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

andere plaatsing van wapens vijanden en potions/kistinhouden en Ninja Dog mode, en vijanden en eindbazen zijn wat lastiger (geen Flying Swallow spam op Ghost Doku (BLEEEH!)
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Mei 2008 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ninja dog mode zat al in Black weet ik toevallig :p
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik heb Ninja Gaiden II vanmiddag eens gespeeld en ik kan het volgende vertellen:

- De game is op grafisch vlak te vergelijken met "Ninja Gaiden Sigma" op de PlayStation 3.

- De gameplay is zowat hetzelfde als je gewend bent van "Sigma".

- Je levensbalk hervult zich steeds na elk gevecht. Nee, je krijgt niet je volledige gezondheid terug, maar enkel een deel. Het deel wat rood word, wordt niet meer hervuld.

- Als je voor het eerst een nieuw savepunt aanraakt, word je gezondheid helemaal hervuld. Dit kan echter maar eenmalig bij elk nieuw savepunt.

- De camera is gelukkig, net als bij "Sigma", op elk moment te draaien.

- Rachel komt niet meer in het spel voor. Sonja, de nieuwe vrouwelijke 'ally' in de game, lijkt echter wel erg op haar.

- Achievements zijn in het begin heel makkelijk te verdienen. Na Chapter 1 had ik er volgens mij al 10 te pakken. Hopelijk worden ze naarmate de game vordert wel moeilijker...

- De framerate laat het soms afweten. Zo speelde ik in Chapter 3 (een stadsomgeving) waarin ik moest vechten tegen honden. Terwijl deze honden mij probeerde af te slachten, werd ik plots bekogeld met vuurballen die een best grote impact hadden (ze waren ook vrij groot). Op het moment van de impact van de vuurbal, was er sprake van een framedrop.

- Je kunt je vijanden 'finishen'. Op het moment dat een vijand een lichaamsonderdeel verloren heeft (ja, je kunt benen en armen afhakken), ga je bij hem staan en druk je op de 'Y'-knop. Op dit moment zal Ryu de vijand op brute wijze uit zijn lijden verlossen. De finishers veranderen met elk wapen dat je gebruikt.

- Met Ninja Cinema (een nieuw onderdeel van het spel), kun je een deel van je Ninja-kunsten opnemen om een soort van Walkthrough te maken (of gewoon te patsen met je kunsten).

- Lijken blijven liggen.

Dit is op het moment alles wat ik jullie kan vertellen over "Ninja Gaiden II". Als er nog iets in mijn hoofd opkomt, zal ik het zeker posten.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

De game komt toch pas 3/6 Juni uit?
sommige mensen hebben burst limit ook al ik snap het niet meer, loop ik een week achter ofzo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 9

Ga naar: