Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
dark lars BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 21:31    Onderwerp: Banjo 3 nog niet getoont wegens motionsensor? Reageren met citaat

oke ik zat gewoon wat dingen t elezen op internet en dit klinkt eigenlijk erg logisch de geruchten over de sensor zijn er en volgende week worden beide getoont. Weet iemand hier meer van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

De mogelijkheid is er inderdaad dat Microsoft met een motion sensing controller komt. Of dit gepaard gaat met Banjo of de andere Rare game is ook onbekend, maar ook hier is alles mogelijk. Ik hoop iig niet op een nieuwe controller en dus dat Banjo een lekker traditionele platformer wordt met een frisse inslag. Dinsdag zullen we het allemaal wel te weten komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Killer Instinct 3
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

????
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Killer Instinct 3 denk ik niet eigenlijk, niet dit jaar iig. Microsoft wil iets bereiken op de casual markt en met Killer Instinct 3 wordt dat em denk ik even niet. Misschien volgend jaar?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Mei 2008 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Banjo+casual markt= motion sensing controller?

Nee, Banjo hoor je op een controller te spelen. Ik denk dat Rare ook zo over denkt. Meschien wel een leuk idee voor Viva Piñata 2.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mei 2008 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik gok dat - stellende dat de controller bestaat - hij in Banjo bijzaak wordt, maar wel verplicht te gebruiken. Dus vrij traditionele controls, met kleine motion sensing elementen. Ik geloof namelijk dat Banjo ouder is dan de controller in kwestie.
Terug naar boven
Wouter Berkouwer BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Inmiddels heeft men de game vorige week laten zien (geen motion controller). Vind het toch wat apart dat de voertuigen zo nadrukkelijk aanwezig zijn in de game. Had veel liever een Banjo game gezien als traditionele platformer (zoals de vorige delen op de N64 dus).
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ja ik ook:(
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Fact is wel dat Banjo nooit een traditionele platformer als Mario is geweest. We moeten het meer in de adventurehoek zoeken bij een game als Banjo. Ik zie bijvoorbeeld gelijkenissen met een Metroid: vind de juiste onderdelen om verder in de game te kunnen komen. Een typische Nintendo aanpak die ik in veel Nintendo games terug zie komen.

Denk dat de voertuigen vooral zo tegenstaan omdat er al zoveel games zijn met voertuigen, in welke zin of vorm dan ook. Toch heeft Rare het bij deze wel in zich om een hele bijzondere game te maken: veel mogelijkheden, de optie om te ruilen, een open wereld, het is een evolutie binnen adventuring. De gameplaybeelden leken me dan ook erg leuk, maar t loopt allemaal nog voor geen meter, daar werken ze het komende halfjaar hopelijk aan.
Terug naar boven
Wouter Berkouwer BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
maar t loopt allemaal nog voor geen meter, daar werken ze het komende halfjaar hopelijk aan.

Ik vind Rare ook niet de ontwikkelaar om een game in deze staat uit te brengen. Als Microsoft geen druk achter de release zet (neem aan van niet), dan neem ik aan dat de game gewoon goed loopt. Het is natuurlijk altijd maar de vraag wat voor een build men laat zien. Kan makkelijk zijn dat men een build laat zien van een paar maanden oud.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Viva Piñata had een halfjaar voor release ook een slechte framerate en die loopt fantastisch. Ook Kameo en PD0 (iets minder) lopen prima. Komt wsl wel goed.
Terug naar boven
Moonblade BerichtGeplaatst: 24 Mei 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Viva Piñata had een halfjaar voor release ook een slechte framerate en die loopt fantastisch. Ook Kameo en PD0 (iets minder) lopen prima. Komt wsl wel goed.

PD0 vond ik vooral online toch wel veel last hebben van framedrops.

Kameo draaide gewoon prachtig. Zelfs met al die hordes vijanden op de world map.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: