| Welke versie voor jou? |
| De PS3 versie |
|
38% |
[ 21 ] |
| De 360 versie |
|
37% |
[ 20 ] |
| De PS3 versie en een PS3 |
|
1% |
[ 1 ] |
| De 360 versie en een 360 |
|
3% |
[ 2 ] |
| Geen GTA IV voor mij |
|
18% |
[ 10 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 54 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
| ace_quorthon |
Geplaatst: 06 Apr 2008 16:47 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | Weer zo'n PC-boer (no offence)
Maar het lijkt mij dat je, als je elke keer je PC oppompt, je net zo goed een XBOX 360 of PLAYSTATION 3 kan nemen, toch? Of zit ik er compleet naast... |
Ik heb een Wii en een pc. Veel te veel om nog uit te spelen. Alleen voor gta4 ga ik geen nieuwe console halen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 06 Apr 2008 18:54 Onderwerp:
| |

|
Hier een stukje uit de eerste Gta IV review (Die inmiddels op aanvraag van rockstar van het net verwijderd is) over de verschillen tussen de ps3 en 360 versie.
| Citaat: | The PS3 has a more relaxed color pallet, but this gives everything a more realistic look. If you don't like the realistic look, and you have a HDMI connection, you can fiddle with your PS3 display settings and get it looking much more saturated. The textures are just as sharp as the 360 version, and there's little to no pop-in or screen tearing. The PS3 takes longer to load than the 360, but I took several different head counts in game at different locations, and I always found the PS3 to be more populated than the 360. This could be attributed to the dynamic nature of the world, but it's hard to tell. Either way, the difference was never more than five to seven pedestrians or three to four cars—it's not really much of an advantage.
The 360 is bright. Boy is it bright. Based on discussion history, this one will be claimed to look better, but it'll really be preference. The texture quality is the same on both systems, but the 360 has a more cartoon-like look. This isn't a bad thing. It just depends on preference. I'd compare the difference to that of Oblivion on each system. The 360 also suffers from some frame rate drops that are almost non-existent on the PS3. Installing the 360 version on your system's hard drive, however, will bring performance almost up to par with the PS3. |
En dan hier nog een stukje over Splitscreen
| Citaat: | | I know, you want details, but all I can confirm is split-screen on PS3 only. I was alone, so I didn't actually get to have any matches, but I could tell that the split-screen worked really well. There was a significant decrease in the amount of traffic and pedestrians, but it didn't ruin anything. This is understandable. Rendering two instances of Liberty City is a chore for any machine. I can't conclude one way or the other why the split-screen mode was not available on 360, but I assume by the drop in on-screen objects on the PS3 that the 360 just couldn't handle it. If you own a 360, don't worry. You have Xbox Live…so you're set. |
Laatst aangepast door Urkie op 06 Apr 2008 18:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 06 Apr 2008 18:58 Onderwerp:
| |

|
in heel dat stuk zeggen ze eigenlijk
ps3 heeft dit +
360 heeft dit +
ps3 heeft dit -
360 heeft dit -
kortom..gelijk lijkt mij hoor -_- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2008 19:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ik vind het moeilijk om te geloven dat iemand GTA IV heeft gespeeld en nu al een review heeft online geplaatst. Rockstar heeft nog een kopieën verstuurd en je moet toch echt een NDA ondertekenen. Nu ja, de boete zal niet mals zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 06 Apr 2008 19:16 Onderwerp:
| |

|
Ik vind die review nogal PS3 fanboy over komen, maar goed. De 360 versie die framerate drops heeft en een PS3 versie niet, de PS3 versie is op het moment beter als ik die review moet geloven, yeah right  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Apr 2008 19:36 Onderwerp:
| |

|
| Urkie schreef: | Hier een stukje uit de eerste Gta IV review (Die inmiddels op aanvraag van rockstar van het net verwijderd is) over de verschillen tussen de ps3 en 360 versie.
| Citaat: | The PS3 has a more relaxed color pallet, but this gives everything a more realistic look. If you don't like the realistic look, and you have a HDMI connection, you can fiddle with your PS3 display settings and get it looking much more saturated. The textures are just as sharp as the 360 version, and there's little to no pop-in or screen tearing. The PS3 takes longer to load than the 360, but I took several different head counts in game at different locations, and I always found the PS3 to be more populated than the 360. This could be attributed to the dynamic nature of the world, but it's hard to tell. Either way, the difference was never more than five to seven pedestrians or three to four cars—it's not really much of an advantage.
The 360 is bright. Boy is it bright. Based on discussion history, this one will be claimed to look better, but it'll really be preference. The texture quality is the same on both systems, but the 360 has a more cartoon-like look. This isn't a bad thing. It just depends on preference. I'd compare the difference to that of Oblivion on each system. The 360 also suffers from some frame rate drops that are almost non-existent on the PS3. Installing the 360 version on your system's hard drive, however, will bring performance almost up to par with the PS3. |
En dan hier nog een stukje over Splitscreen
| Citaat: | | I know, you want details, but all I can confirm is split-screen on PS3 only. I was alone, so I didn't actually get to have any matches, but I could tell that the split-screen worked really well. There was a significant decrease in the amount of traffic and pedestrians, but it didn't ruin anything. This is understandable. Rendering two instances of Liberty City is a chore for any machine. I can't conclude one way or the other why the split-screen mode was not available on 360, but I assume by the drop in on-screen objects on the PS3 that the 360 just couldn't handle it. If you own a 360, don't worry. You have Xbox Live…so you're set. |
|
Wat WAS de bron? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 06 Apr 2008 20:08 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 06 Apr 2008 20:21 Onderwerp:
| |

|
| Ik zou het toch spijtig vinden als er geen split screen inzat... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 06 Apr 2008 20:51 Onderwerp:
| |

|
Ik geloof het niet. Zitten wat contrasterende dingen in de gequote stukjes tekst. Nee, IGN, die mag mij vertellen hoe goed GTAIV is. En René natuurlijk
Sterker nog:
| Citaat: | | I think it's time to put an end to this! I'm getting hate mail in languages I can't even read! This site was created purely for entertainment, and I enjoyed every minute of it. Thanks! |
Lijkt dus een grap. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 06 Apr 2008 21:24 Onderwerp:
| |

|
| Er zal denk ik nooit splitscreen komen in een GTA trouwens midden April dacht 15 kwam toch de eerste review online ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Apr 2008 09:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Voor mij is split-screen totaal overbodig... Ik zit sneller op Live en heb 2 360's (eentje van mij, eentje van vriendin) dus dan ben ik beter af met system link of online te spelen (afgezien van het gold membership dan).
Nog maar enkele weken geduld en dan kunnen we aan de slag  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 07 Apr 2008 14:10 Onderwerp:
| |

|
| Ja als je 2 360's hebt is het geen probleem. Maar ik heb een vriend die geen 360 heeft. dus dan is split-screen wel handig. Crackdown had het ook al niet, vind ik echt kut en lui, want zo moeilijk is het niet om split-screen mode te maken. Maar het zal wel weer met aanmoediging van Xbox live te maken hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 07 Apr 2008 14:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mja split-screen was toch ook al in GTA SA (als ik me niet vergis)?
Allez ja, "no-split-screen", je moest altijd in de buurt blijven van de andere en zat dus op 1 scherm te kijken. Of was dat nu Saint's Row? In ieder geval, als het GTA was, zou het erg jammer zijn als het nu niet meer moest gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 07 Apr 2008 16:22 Onderwerp:
| |

|
| Bij GTA: SA kan je met 2 vrij rondlopen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joker |
Geplaatst: 07 Apr 2008 17:02 Onderwerp:
| |

|
Dat split screen sloeg nergens op, al was het wel komisch om te vliegen met de ander op de vleugel, want samen in één groot privevliegtuig, dat paste niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paul_jambers |
Geplaatst: 09 Apr 2008 04:33 Onderwerp:
| |

|
| Michaël_ schreef: | | Paul_jambers schreef: | | voor de 360 versie alleen omdat ik hem heb en eigenlijk nog een nieuwe moet kopen ook maar als ik ooit een ps3 in huis haal en gta4 was goed genoeg haal ik hem daar ook voor | Alle 2 waar is dat goed voor? |
in principe nergens maar ergens in mijn wereld vindt ik persoonlijk GTA een PS game maar aangezien ik nog geen PS3 heb wordt het voorlopig de 360 versie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D |
Geplaatst: 18 Apr 2008 15:04 Onderwerp:
| |

|
Wat een crock of shit, dat artikel.
Motivatie:
Ik ga voor de PS3 versie, gierig zijn en niet willen betalen voor online gaming!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kingsora |
Geplaatst: 03 Mei 2008 13:06 Onderwerp:
| |

|
Nog mensen die voor een bepaalde versie hebben gekozen? Normaal gezien zou de 360 versie in ieder geval al meer gekozen moeten zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Mei 2008 01:45 Onderwerp:
| |

|
Gekozen voor de PS3 versie
Simpelweg omdat ik een PS3 heb... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joppie saus |
Geplaatst: 07 Mei 2008 10:27 Onderwerp:
| |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 07 Mei 2008 15:40 Onderwerp:
| |

|
Lol, zeg dan meteen dat je een medewerker bent van de consoleshop  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joppie saus |
Geplaatst: 07 Mei 2008 16:45 Onderwerp:
| |
|
| Djierod schreef: |
Ik vind dit een leuk forum om te lezen en omdat deze versie bijna nergens meer te koop is en veel mensen hem nog willen hebben leek het me wel leuk voor de mensen hier om te melden... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 07 Mei 2008 17:39 Onderwerp:
| |

|
| Joppie saus schreef: | | Djierod schreef: |
Ik vind dit een leuk forum om te lezen en omdat deze versie bijna nergens meer te koop is en veel mensen hem nog willen hebben leek het me wel leuk voor de mensen hier om te melden... |
Maar dat hoef je dan geen 2 keer te zeggen, er komt dan alleen maar veel spam. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |