Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
SILK_24 BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 20:20    Onderwerp: [PS3] God of War 3 Reageren met citaat

IK BEN ECHT AAN HET WACHTEN OP GOD OF WAR 3 IK HEB 1 , 2 UITGESPEELD DEEL 2 WAS DE SPANNENSDE DEEL !!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Stop met die caps?
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 20:25    Onderwerp: Re: GOD OF WAR 3 Reageren met citaat

SILK_24 schreef:
IK BEN ECHT AAN HET WACHTEN OP GOD OF WAR 3 IK HEB 1 , 2 UITGESPEELD DEEL 2 WAS DE SPANNENSDE DEEL !!!!!!!!!!

Ten eerste, zoals dnarbeis al zegt, moet je die Caps Lock uitdoen. Het is vreselijk irritant. Ten tweede moet je, als je topics opent, iets nuttigs openen. Vertel op zijn minst waarom je er zoveel zin in hebt. Geef ons iets om te discussiëren, of tenminste iets waarop we normaal kunnen reageren. Als laatste wil ik nog even zeggen dat het niet nodig is om de hele tijd nieuwe topics aan te maken. Een dagje even zonder kan ook wel.

-----------

Desalniettemin kijk ook ik uit naar God of War 3.
Terug naar boven
SILK_24 BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

deel 2 is niet zo moeilijk maar die puzzels zijn fock op
Terug naar boven
Condigy BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 1>deel 2

waarom?Deel 2 vond ik te gemakkelijk
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zin in God of War3 maar een topic openen zonder enkele info over de game lijkt mij een beetje nutteloos om het maar zo te zeggen.

Over de puzzels, het zijn maar 3-10 min puzzels, maar in deel 2 kwam ik een dagje vast te zitten bij een stukje. Volgende dag kwam het in me hoofd zoeven(/zoefen is het een woord?) wat ik moest doen. Maarja.. als ik Heavenly Sword, Uncharted, Motorstorm en Ratchet&Clank zo ff bekijk en dan God of War 3 in next-gen graphics voorstel.. geweldig.
Al mogen ze van mij ook wat nieuwe dingen instoppen, na 3 delen het vaste formule te verbeteren mogen ze wat erbij mixen van mij.
Terug naar boven
Wouter Berkouwer BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoop nog steeds dat men de game tijdens de E3 gaat showen! Vind deel 1 en deel 2 één van de beste PS2 games. Hele brute actie in een hele toffe setting!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Niels BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, ik kan niet wachten tot deel drie verschijnt. Alleen mag hij wel wat langer zijn: games die minder dan 20 uur duren om uit te spelen (single player eerste keer) zijn gewoon de moeite niet waard. Zo kan ik iedere week een nieuw spel kopen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Alonso schreef:
Hoop nog steeds dat men de game tijdens de E3 gaat showen! Vind deel 1 en deel 2 één van de beste PS2 games. Hele brute actie in een hele toffe setting!

Het zou goed zijn voor Sony's presentatie op E3, maar dan zou dat weer een game zijn met een releasedatum ver in de toekomst. En dat terwijl veel gamers zich afvragen wat er gebeurd is met Eight Days, The Getaway, White Knight Chronicles en al dat spul dat jaren geleden is aangekondigd door Sony.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
irq10 BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

God Of War is Gaming Godness !

En idd roderick. Hopelijk krijgt alan awake ook eens datum, die is ook al jaren terug aangekondigd....
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Mei 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Echter wel jammer dat "Chains of Olympus" binnen een kleine 6 tot 7 uur uitgespeeld is...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
God of War 1 en 2 toch ook?

Ja maar Lilyman deed er langer over.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
jedi_christian schreef:
God of War 1 en 2 toch ook?

Ja maar Lilyman deed er langer over.

Duren die ook maar zo kort?
Ik dacht dat die toch een uurtje of 10 waren... minimaal...
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij deel een heb ik bij de eerste walkthrough ook een uur of 10 tot 11 nodig gehad, maar de tweede keer ging het al een stuk sneller. Deel twee was volgens mij nog wat korter dan deel een.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: