Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga jij wiiware gebruiken
Ja
28%
 28%  [ 2 ]
Nee
0%
 0%  [ 0 ]
Ligt aan de prijs
28%
 28%  [ 2 ]
Ligt aan de games
28%
 28%  [ 2 ]
Laat nintendo eerst een harddisk uitbrengen
14%
 14%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Auteur Bericht   
dvast BerichtGeplaatst: 18 Dec 2007 20:42    Onderwerp: wiiware Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

Na VC komt nintendo eindelijk met nieuwe downloadbare games. Ik kijk persoonlijk erg uit naar FF little king and the promisd land. maar wat vind de rest. Kijken jullie uit naar wiiware en naar welke game dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 18 Dec 2007 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

nou ,om eerlijk te zijn snap ik e games van wii ware niet,ik zal maar eerst zien wat er is en dan koop ik het mischien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dvast BerichtGeplaatst: 18 Dec 2007 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

het is eigenlijk hetzelfde als VC alleen dan in de plaats van oude games zijn dit nu nieuwe games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Dec 2007 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ja zo als die pokemon farm (lelijk) en die final fantasy (vet )in final fantasy kan je een dorp bouwen ofzo beetje sim city opzich lijkt het best wel leuk maar spreekt me niet zo veel aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 19 Dec 2007 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

hmmmmmm..... lijkt een beetje op ontspanningsgames(waarom niet meer op adventure games lijkende spellen als vc),en word wiiware 1 kanaal of zit het(net als de vc) gewoon allemaal in het winkelkanaal

nou ja,ik ga wel kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group