Auteur |
Bericht |
|
Sayonara |
Geplaatst: 16 Mrt 2015 14:57 Onderwerp: Nieuwe tv
| |
|
Halloooo,
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een nieuwe tv. Heb nu een Philips van 10 jaar oud en de hoogste resolutie is 720p volgens mij. Ik zoek dus een nieuwe voornamelijk voor m'n ps4. Hij moet dus een goede resolutie hebben etc. Zit nu te kijken naar Sony w6 of w8 serie +- 40 inch. Ik kan alleen niet kiezen. Ik hoor verschillende verhalen. W6 heeft een 50hz paneel (ook al anders aangegeven) ofzoiets maar w8 heeft mindere beeldkwaliteit lees ik weleens. Iemand nog ideeën of suggesties? Ik hoor het graag!!!
Alvast bedankt
Budget is iets van 800 en overige functies zoals smart tv, 3d interesseren me niet zoveel(leuk als het er bij zit, maar hoeft niet). Gaat echt om de optimale game ervaring |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 16 Mrt 2015 15:35 Onderwerp:
| |
Redacteur
|
Heb zelf de KDL-40W605B laatst aangeschaft. Mooie mid-range TV en ik kan er echt prima op gamen. Smart functies werken snel en naar behoren en hij synchroniseert met PlayStation-consoles. Dus wanneer ik m'n PS3 opstart gaat de TV gelijk mee aan. TV is erg licht qua gewicht en geeft mooie kleuren. Ben zelf erg tevreden
Maar met jou budget zou je natuurlijk net iets duurder/groter kunnen gaan en een betere TV kunnen halen, maar daar heb ik verder geen verstand van |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 16 Mrt 2015 15:46 Onderwerp:
| |
|
Stefan van B schreef: | Heb zelf de KDL-40W605B laatst aangeschaft. Mooie mid-range TV en ik kan er echt prima op gamen. Smart functies werken snel en naar behoren en hij synchroniseert met PlayStation-consoles. Dus wanneer ik m'n PS3 opstart gaat de TV gelijk mee aan. TV is erg licht qua gewicht en geeft mooie kleuren. Ben zelf erg tevreden
Maar met jou budget zou je natuurlijk net iets duurder/groter kunnen gaan en een betere TV kunnen halen, maar daar heb ik verder geen verstand van |
cool bedankt voor je input, das alvast een +puntje voor de w6 ! Anderen nog suggesties? |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 16 Mrt 2015 16:16 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 16 Mrt 2015 18:37 Onderwerp:
| |
|
ja alleen heb ik dan gehoord dat de w6 50 hz heeft waardoor het beeld langzamer is. Maar ik hoor meer mensen over de w6 dan de w8 (misschien door de prijs?). Ik vraag me af of je dat ziet. Volgens de verkoper van bcc wel |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|