Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Paintskillz |
Geplaatst: 15 Apr 2014 00:28 Onderwerp:
| |
|
elemeNt schreef: | Paintskillz schreef: | Wil wel een leuke discussie starten over vandaag: S4E02 SpoilertsWho killed Joffrey?? |
Ik kan het wel spoilen als je wil |
Ik weet alles over asoiaf wat er te weten valt. Ik wou gewoon even de mensen horen die geen boeken lezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Potato |
Geplaatst: 06 Jan 2015 09:54 Onderwerp:
| |
|
Ik heb echt zin in het nieuwe seizoen! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Jan 2015 19:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
|
Paintskillz schreef: | elemeNt schreef: | Paintskillz schreef: | Wil wel een leuke discussie starten over vandaag: S4E02 SpoilertsWho killed Joffrey?? |
Ik weet alles over asoiaf wat er te weten valt. Ik wou gewoon even de mensen horen die geen boeken lezen. |
Tbh, sinds ik de boeken heb gelezen ben ik een beetje uit de loop wat betreft ASOIAF. Degene die Joffrey vermoordde was toch ? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 06 Jan 2015 22:50 Onderwerp:
| |
|
GekooktEi schreef: | Paintskillz schreef: | elemeNt schreef: | Paintskillz schreef: | Wil wel een leuke discussie starten over vandaag: S4E02 SpoilertsWho killed Joffrey?? |
Tbh, sinds ik de boeken heb gelezen ben ik een beetje uit de loop wat betreft ASOIAF. Degene die Joffrey vermoordde was toch ? |
nope, maar misschien dat het in de boeken anders is? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Jan 2015 22:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
|
Nee, het wordt nooit expliciet gezegd in de boeken maar het was Olenna, de grootmoeder van Margary, samen met LittleFinger De show zegt duidelijker dat het alleen die eerste was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Potato |
Geplaatst: 07 Jan 2015 15:41 Onderwerp:
| |
|
Tyrion kreeg enkel de schuld op zich |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 08 Jan 2015 17:21 Onderwerp:
| |
|
Olenna Tyrell ja. Die via Petyr en Ser Dontos het haarnetje met de amethisten (waar hetzelfde vergif in zat als de wijn die Maester Cressen in het begin van ACOK aan Mellisandre geeft, strangler geloof ik?) aan Sansa gaf. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |