Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
AltairJack BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 00:10    Onderwerp: Goede tv om te kopen voor ps3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Ik ben op zoek naar een tv voor onder andere ps3 met scart , component en hdmi aansluiting zodat ik mijn laptop en tablet er ook op aan kan sluiten. Zat te denken aan een tv van 75 tot 120 cm voor ongeveer 300 of minder. Heb niet zo veel verstand van tvs met bv lcd, plasma of led. Is hdmi genoeg om laptop aan te sluiten of moet je per se vga hebben? Wat nou het beste is voor gaming of maakt het niet zoveel uit. Heeft iemand suggesties?

Alvast vriendelijk bedankt. Denk eraan om een nieuwe ps3 te kopen en wil er eigenlijk ook een nieuwe tv bij voor andere kamer en voor het geval mijn fat het begeeft.

Ik zat bv naar deze te kijken, hopelijk kun je er ook ps2 op aansluiten en ziet het er een beetje redelijk uit:

http://www.wehkamp.nl/elektronica/televisies/televisies/toshiba-39l2333dg-led-tv/C26_6F1_6F1_724033/?BC=BES&cm_mmc_o=PwlkblfCjCHkwLfyBEbgzCjC1HKfMongFwETyBfwyCjCInSiNN&cm_mmca1=15056-65CC503C-27E8-4157-9590-F5F67B0E9B66

http://hificorner.nl/ue40eh5000.html?zanpid=1867379332016931840
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 01:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Deze is ook niet slecht, bijna niks van input lag enz en zelfs ps1 games zien er nog respectabel op uit. Ik heb de 42 inch versie, alleen ligt die een heel stuk boven je budget
http://www.vergelijk.nl/lcd_plasma_televisie/sony/kdl_32w655/specs.rhtml
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AltairJack BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Die scherm van sony is 80 cm, dan koop ik liever een samsung 100 cm van hificorner. Zijn er verder nog specifieke dingen waar je op moet letten als je bv op wilt gamen met bv ps2 via component, laptop en ps3?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik heb er ook niet zoveel verstand van, maar ik ga zelf altijd even in de winkel kijken. Dan kan je bijvoorbeeld beter zien of de kleuren in de hoeken niet bleeden en of zwart ook mooi donker zwart is. Je kan het model dan altijd nog ergens online bestellen. Verder Zijn er weinig mensen die letten op de rand om het beeld. Samsung heeft er bijvoorbeeld een handje van om dit met hele sterke glans te doen en dan krijg je veel spiegelingen in de rand om je beeld. Sommige storen zich er niet aan, maar ik vind dat echt verschrikkelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 09 Feb 2014 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Ik ga idd nog ff kijken bij mediamarkt en bcc. Maar ik vind altijd dat die tvs best vaak op elkaar lijken qua design en beeldkwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group