Auteur |
Bericht |
|
Codewarrior |
Geplaatst: 21 Feb 2013 01:01 Onderwerp: [PS4] Killzone Shadowfall
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Net aangekondigd! Wordt geupdate |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 21 Feb 2013 11:33 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6016
|
Zag er geweldig uit (net de gameplay trailer gezien) maar ik heb nog niet dat ''OMG PS4'' gevoel. Dit had ook op de PS3 gekund. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 21 Feb 2013 11:38 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Ja inderdaad. Niet heel impressive |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Feb 2013 21:53 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 21 Feb 2013 22:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
Holy shit die direct feed! En das maar met 4GB ram gemaakt :O |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Feb 2013 22:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Citaat: | Guerrilla was at the PlayStation Meeting earlier tonight to take the wraps off a brand new Killzone title for the PlayStation 4! To mark this exciting milestone, Game Director Steven ter Heide has prepared a few words.
Today we are happy we can finally show you what we have been working on.
It has been an amazing journey for us so far, being offered the opportunity to be a launch title for the new PlayStation, and the subsequent mild panic to figure out how to best handle all of that.
But being able to now share it with you is both a scary and proud moment. We are hoping you will like what we have created, and are happy to present you with the first glimpse of Killzone Shadow Fall.
The piece of live gameplay we presented at the PlayStation Meeting shows you a new world, a new situation and a new hero.
The game is set in a near future, thirty years after the events of Killzone 3. The world is a very different place; two rival factions known as the Helghast and the Vektans live side by side in a futuristic city, divided by a vast wall.
Tensions are high, and the cold war they are embroiled in is about to go hot. In the midst of this all stands a Shadow Marshal, you. The most special of the special forces, tasked with maintaining the delicate balance.
From responding to bold attacks, to quiet infiltrations or all out combat, you will be required to adapt and think on your feet as you have to face a variety of escalating events that could destroy your home world.
We are looking forward to sharing some more of the exciting events and features that we have been working on. Keep your eyes out for more news soon. |
Hier kan je iets meer over het verhaal lezen. Ik dacht aan het eind van de trailer al te zien dat het een soort van grens tussen Helghast en Vektans was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 21 Feb 2013 22:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6016
|
Gezer schreef: | Holy shit die direct feed! En das maar met 4GB ram gemaakt :O |
Vuur is wel redelijk impressive te noemen. En gezien de resolutie is het knap wat GG gemaakt heeft. Een stap voorwaarts in graphics op consoles.
Zeker impressive voor een launch titel.
Ik vind er alleen weinig ''holy shit!'' aan. Maar ach, ze krijgen nog 4 GB extra, dus who knows. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Feb 2013 01:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Méh. Gameplay nog eens bekeken, maar dit is echt heel anders dan Killzone 2, dat was een leuke shooter omdat het echt op zichzelf staat, dit lijkt op een dertien in een dozijn shooter.
@Redneck, nee maar dat heb je bij alle eerste generatie games bij nieuwe consoles, dat is niet meer dan logisch. Daarnaast is de game ook nog niet af. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 23 Feb 2013 02:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6016
|
Nin007 schreef: |
@Redneck, nee maar dat heb je bij alle eerste generatie games bij nieuwe consoles, dat is niet meer dan logisch. Daarnaast is de game ook nog niet af. |
Mensen moeten echt eens ophouden met die dooddoener. Omdat het een Alpha is, mag ik het niet bekritiseren?
De game is zeker mooi, zeker qua textures, maar het is wel te zien dat console is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Feb 2013 17:34 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
De game ziet er uiteraard erg goed uit, maar ik was niet meteen weggeblazen op het gebied van gameplay. Vooralsnog is het dezelfde Killzone, maar dan met een mooiere lik verf. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 23 Feb 2013 17:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jul 2009 Berichten: 692
|
Alle games zijn tot nu toe ontworpen uitgaand van 4 GB geheugen.,
Dus wat we nu hebben gezien kan nog 2x zo bruut minstens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Feb 2013 18:24 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
Asianator schreef: | De game ziet er uiteraard erg goed uit, maar ik was niet meteen weggeblazen op het gebied van gameplay. Vooralsnog is het dezelfde Killzone, maar dan met een mooiere lik verf. |
Ik had ook liever gehad dat Sony de nieuwe IP van Gurilla games had onthuld. Van Killzone is niet overdreven veel vernieuwingen te verwachten. Al moet ik wel zeggen dat ze het wel proberen met o.a. meerdere hoogtes toe te voegen aan de gameplay. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Okt 2013 19:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|