Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 Volgende
|
deadlytown |
Geplaatst: 12 Okt 2012 22:36 Onderwerp:
| |

|
t was niet voor de lol. heb er ook spijt van dat ik dat deed.
die : 0 moest omg voor stellen .
verkeerd emoticon plaatje voordat |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 12 Okt 2012 22:41 Onderwerp:
| |

|
deadlytown schreef: | t was niet voor de lol. heb er ook spijt van dat ik dat deed.
die : 0 moest omg voor stellen .
verkeerd emoticon plaatje voordat |
Goed dat je dat ook in ziet Nu 'lekker' die sessies blijven doen zolang het nodig is en gewoon alles opschrijven wat je denkt. Of het nu positief of negatief is. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 13 Okt 2012 00:40 Onderwerp:
| |

|
ik zal mensen als jou nooit snappen he, wt schiet het op vluchten voor je problemen, iedereen zal problemen meemaken, sterke mensen vechten er door heen en zwakke mensen...... tja.
Ik heb een vriendin, en ik vond haar ook heel leuk voordt we wat hadden, als ze me afwees toen ik vertelde dat ik haar leuk vond zou het natuurlijk kut zijn..... maar er zijn genoeg meiden op deze aarde.
Probeer het niet zo snel op te geven.
* eerlijk.. topic aangemaakt voor aandacht -.-? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 13 Okt 2012 12:09 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Veel succes en hopelijk gaat het snel beter worden
Waar ongeluk zo uit een hoekje kan komen, telt dat ook voor geluk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 13 Okt 2012 13:08 Onderwerp:
| |
![]()
|
no-ps3-no-living schreef: | ik zal mensen als jou nooit snappen he, wt schiet het op vluchten voor je problemen, iedereen zal problemen meemaken, sterke mensen vechten er door heen en zwakke mensen...... tja.
Ik heb een vriendin, en ik vond haar ook heel leuk voordt we wat hadden, als ze me afwees toen ik vertelde dat ik haar leuk vond zou het natuurlijk kut zijn..... maar er zijn genoeg meiden op deze aarde.
Probeer het niet zo snel op te geven.
* eerlijk.. topic aangemaakt voor aandacht -.-? |
Nogal een zwakke reactie, vooral die wit gemaakte regel.
Tevens kan het iedereen overkomen. Het is niet iets dat alleen bij ''zwakke'' mensen voorkomt, maar het is meer iets als griep. Het kan bij iedereen voorkomen. Hoe sterk je ook bent qua hersens en manier van denken. Als dat een soort van tijdelijk uitvalt, waardoor je niet helder kan denken en niet de juiste oplossing ziet is het heel lastig.
Maar ''mensen als jou'' slaat dus nergens op. |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 14 Okt 2012 21:22 Onderwerp:
| |

|
tja, t was sommige mensen denken..
vind het wel prima zo . het is tijd voor mij om te gaan.
mijn tijd is gekomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 14 Okt 2012 21:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
deadlytown schreef: |
vind het wel prima zo . het is tijd voor mij om te gaan.
mijn tijd is gekomen. |
Huh wat bedoel je? |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 14 Okt 2012 21:31 Onderwerp:
| |

|
Het is weer zo ver.
Heb t gevoel dat ik dood wil , heb al m'n jas aan gedaan. Luister nog wat muziek en dan ga ik naar t spoor toe |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 14 Okt 2012 21:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
deadlytown schreef: | Het is weer zo ver.
Heb t gevoel dat ik dood wil , heb al m'n jas aan gedaan. Luister nog wat muziek en dan ga ik naar t spoor toe |
Luister naar me, doe het niet. Alsjeblieft! De afgelopen dagen ging het toch weer goed? Zo word het weer.. Als je het nu opgeeft word het niet meer beter. Als je simpelweg nu doorzet heb je heel snel weer dat het beter gaat, geloof me.
Kun je niet misschien je jas uit doen, en simpelweg eens vroeg gaan slapen. Als je wakker word denk je er waarschijnlijk heel anders over.
Hoe komt het eigelijk atm dat je je zo voelt? En kan ik je ergens mee helpen? Je weet dat je me altijd mag pm'en (en msn)
Is die vriend die je de vorige keer tegenhield er niet? praat misschien eerst met hem, dat is heel belangrijk |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 14 Okt 2012 21:39 Onderwerp:
| |

|
Zo gaat t goed en zo gaat t slecht
Ik ben al buiten ben 250 m van m'n huis af
Laatst aangepast door deadlytown op 14 Okt 2012 22:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 14 Okt 2012 21:46 Onderwerp:
| |
![]()
|
deadlytown schreef: | Zo gaat t goed en zo gaat t slecht
Ik ben al buiten ben 250 m van m'n huis af  |
Als je je nu van je leven berooft word het ook nooit meer goed, ja misschien voel je je nu kut. maar morgen is wss alles weer anders.
Ik zou echt heel blij zijn als je nu mijn advies opvolgde, of het gewoon niet deed.. Serieus. ook al ken ik je alleen via internet.. ik zou echt niet willen dat je jezelf iets aandoet..
Kun je echt niet bijvoorbeeld naar huis gaan en gewoon gaan slapen? In je slaap heb je namelijk ook rust.. Daar hoef je jezelf niet voor te vermoorden
en als je morgen wakker word is alles anders, geloof me.
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, sorry. Maar wil je het alstjeblieft niet doen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 14 Okt 2012 22:15 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ja dubbelpost , fuck it.
Maar hoe is het nu ;s ik maak me zorgen |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 14 Okt 2012 22:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 14 Okt 2012 22:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
deadlytown schreef: | Sorry keuze is gemaakt |
Als dat zelfmoord is is het de verkeerde keuze, geloof me..
Je was laatst nog zo blij dat alles weer goed ging? Kom op, denk aan dat moment. Je was weer blij, je voelde je goed, en dat terwijl een paar dagen daarvoor je nog zelfmoord wilde plegen.
Waarschijnlijk voel je je morgen weer beter. dan heb je voor niks zelfmoord gepleegd, please doe het niet
Ga slapen in plaats van zelfmoord. Bij zelfmoord ben je gewoon dood, dan kun je je nooit meer goed voelen. Als je nu gaat slapen heb je ook dat slechte gevoel niet, maar als je dan wakker voelt is er wel weer een goed gevoel. Als je zelfmoord pleegt niet.
Denk er over na, please. zelfmoord is niet de beste oplossing |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Okt 2012 22:40 Onderwerp:
| |

|
deadlytown kom op man. We waren zo blij dat je die stappen hebt gemaakt. Ik begrijp dat zelfmoord neigingen niet binnen een week zijn opgelost. Dat neemt tijd. Het belangrijkste stap is jezelf en je hebt erkent dat je een probleem hebt. Zelfs nu vraag je weer om hulp (zonder dat jij zelf het weet) want waarom zou je de moeite doen om er wat over te zeggen als je zelfmoord gaat plegen? Vecht er tegen en vraag voor betere hulp. Het is nog te vroeg om al op te geven.
Ook vraag ik aan de mods dat negatieve comments (zie post no-ps3-no-living) verwijderd wordt en worden aangesproken. deadlytown maakt goede stappen om hulp te zoeken en nu nog te gaan bitchen over het verleden is nu niet nodig. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 14 Okt 2012 23:00 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dus je gaat jezelf voor een trein werpen?
Weetende dat nu je familieleden nu gaan moeten rouwen om het verlies van zo'n jong leven maar dat ze ook nog eens de financiële gevolgen van jouw actie moeten ondervinden? Iets waar ze steeds aan herinnerd zullen worden?
Zelfmoord is echt niet de oplossing voor je probleem. Dit probleem moet je gewoon tegenmoet gaan en oplossen of verwerken. Eén meisje, hoe prachtig ze ook mag zijn in jouw ogen, is geen reden om je resterende leven weg te gooien.
Zoals ik al vaak zei: net zoals je nu ongelukkig bent, kan het goed zijn dat je binnenkort iets meemaakt dat je wél gelukkig maakt.
Maak geen overhaaste beslissingen over dit hele gedoe. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 14 Okt 2012 23:21 Onderwerp:
| |

|
Weet iemand zijn woonplaats? Kan je de website van het lokale nieuws in de gaten houden voor als we geen reactie meer krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 14 Okt 2012 23:37 Onderwerp:
| |

|
komop deadly,
Zoals anderen al voor mij hebben gezegd; je voelde je de vorige keer zo veel beter na één middag. Helemaal een aantal dagen later toen je zei dat je niet wist wat je op moest schrijven, omdat je zo blij was... Zet nu iig door en probeer er iets aan te doen.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 15 Okt 2012 00:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Niet weer he..
Denk eens na over wat je de afgelopen week hebt bereikt. Een goed gesprek gehad, goed advies gekregen, heck, je vriend heeft je ervan overtuigd dat jouw idee niet goed is.
Waarom wil je op basis van een vluchtige gedachte jezelf uit de weg ruimen?
Denk aan de treinmachinist. Die zal zijn hele leven getekend voelen door trauma's.
Ik begrijp Dellion's paniek. Ik ben dat ook. Wat je nu ook denkt, doe het niet. Bel die nummers die ik je heb gegeven.
Ergens heb ik het idee dat het te laat is. Laat mijn vreselijke gedachte geen werkelijkheid wezen.
Lawliet schreef: |
Ook vraag ik aan de mods dat negatieve comments (zie post no-ps3-no-living) verwijderd wordt en worden aangesproken. deadlytown maakt goede stappen om hulp te zoeken en nu nog te gaan bitchen over het verleden is nu niet nodig. |
Hier sluit ik mij bij aan. We moeten wat Deadlytown zegt serieus nemen ongeacht onze eigen persoonlijke mening over zijn karakter.
Nickdhnick schreef: | Weet iemand zijn woonplaats? Kan je de website van het lokale nieuws in de gaten houden voor als we geen reactie meer krijgen. |
Dat is Utrecht, De Bilt. Maarten heeft nog een PM van mij (ikzelf ook) met wat meer info.
Als het stil word hier omdat Deadly niet meer reageert, stel ik bij deze gelijk voor om eventuele politie/ambulance in te schakelen en onze gezamenlijke kennis te gebruiken. Ik weet niet of het mag, maar misschien kan Cor ons helpen met het tracen van zijn posts.
Nogmaals, dat is natuurlijk een what/if situatie, maar in case shit will go serious, is het goed om die mogelijkheid te overdenken.
Ik hoop ook serieus dat Deadly zich heeft bedacht en dat hij hier weer reageert...Bah, wat een nare situatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 15 Okt 2012 12:56 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop dat hij het niet doet, en ik denk ook dat hij het niet doet.
Hij kondigt het net even te mooi aan als je begrijpt wat ik bedoel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 15 Okt 2012 13:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Weslii schreef: | Ik hoop dat hij het niet doet, en ik denk ook dat hij het niet doet.
Ik heb net van Cor vernomen dat zijn laatste 2 posts van 22.30 gisteravond vanaf zijn mobiel zijn gestuurd. Hij is dus inderdaad naar buiten gegaan.
Van dezelfde Cor heb ik ook te horen gekregen dat sinds die 2 posts er geen enkele inlogpoging is geweest.
Het is een feit dat de meeste pogingen eindigen in een mislukking omdat ze niet durven of op het laatste moment nog bedenken, maar een substantieel aantal pogingen lukt wel dus. Of hij het nu mooi aankondigt of niet is nu niet aan de orde. Wat aan de orde is dat we nu niet weten wat Deadly heeft gedaan.
Ik ben al met Cor in gesprek over verdere acties. Vooralsnog is het afwachten, want hij kan zomaar weer inloggen, maar als dat niet gebeurt, dan ben ik van mening dat wij als community actie moeten ondernemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 15 Okt 2012 13:09 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat als hij die trein aan ziet komen denderen dat hij wel even slikt en dan aan z'n gesprekken en familie en alles wat hij nog wil doen denkt.
Je kan dan ook niet meer terug als je het doet en hij heeft al vooruitgang geboekt.
Iedereen heeft wel eens een dip, het is maar net hoe je er mee omgaat.
Hij moet zich op laten nemen en een oplossing vinden zonder "dat ene" te doen.
Ik snap wel dat we in een zware kuttijd leven van graaiers en oppotters en de rest kan doodvallen.
Maar als je een leuke baan hebt hou eraan vast en vind je een (leuke) baan wees blij en loop niet te zuchten.
Ook Deadly moet werk gaan zoeken en er op uit gaan , dan vind ook hij een leuke chick die misschien opeens zegt van "en nu betaal ik" ik denk dat z'n mond dan open valt.(ze bestaan echt)
Deadly het is aan jou.
Laatst aangepast door sotarK op 15 Okt 2012 13:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Okt 2012 13:18 Onderwerp:
| |

|
Ben ook benieuwd naar zijn thuis situatie. Weten zijn familie wel van dit af? Volgende keer als hij weer contact neemt moeten we hem proberen doorsturen naar dringende hulp dan een huisarts. Desnoods dat hij tijdelijk in een speciale inrichting zit voor suïcidale met goede hulp. Ook handig als hij zijn telefoonnummer, van zijn vriend en zijn familie ook aan ons doorgeeft zodat we kunnen inlichten als er weer een probleem is.
Kom op deadlytown. Je bent sterker dan je denkt. Je hoeft je heus niet te schamen laat ons aub weten of alles goed is. Jouw probleem kan helaas niet binnen een week zijn opgelost en daarom is het belangrijk dat je goede hulp hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Weslii |
Geplaatst: 15 Okt 2012 13:32 Onderwerp:
| |

|
Redneckerz schreef: | Weslii schreef: | Ik hoop dat hij het niet doet, en ik denk ook dat hij het niet doet.
Ik heb net van Cor vernomen dat zijn laatste 2 posts van 22.30 gisteravond vanaf zijn mobiel zijn gestuurd. Hij is dus inderdaad naar buiten gegaan.
Van dezelfde Cor heb ik ook te horen gekregen dat sinds die 2 posts er geen enkele inlogpoging is geweest.
Het is een feit dat de meeste pogingen eindigen in een mislukking omdat ze niet durven of op het laatste moment nog bedenken, maar een substantieel aantal pogingen lukt wel dus. Of hij het nu mooi aankondigt of niet is nu niet aan de orde. Wat aan de orde is dat we nu niet weten wat Deadly heeft gedaan.
Ik ben al met Cor in gesprek over verdere acties. Vooralsnog is het afwachten, want hij kan zomaar weer inloggen, maar als dat niet gebeurt, dan ben ik van mening dat wij als community actie moeten ondernemen. | En wat voor actie denk jij dan aan?
Zijn er hier úberhaupt mensen die zijn echte naam of echte adres weten? Ik zou wel actie willen ondernemen en hem desnoods met geweld overmeesteren en afleveren bij een psychiatrische kliniek, maar als we niet weten waar we hem zoeken moeten gaat dat niet lukken.
Zijn ip adres is natuurlijk bekend bij de gamed redactie, maar ik kan me niet voorstellen dat een isp zijn adresggegevens bekend zal maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 15 Okt 2012 13:42 Onderwerp:
| |

|
hey Lawliet, ik heb je zojuist een PM gestuurd
edit: Redneckerz, jou ook trouwens
Laatst aangepast door laraishond op 15 Okt 2012 13:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 Volgende |