Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Ik heb er nog maar èèn en ik heb niet eens een vita
kheb alleen nog maar Disgaea 3:Absence of Detention.

hahah, moet kunnen toch
heb zelf ook een Vita memory-card gehaald
aangezien je nu maar 1 account kan hebben =p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Sep 2012 07:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Als het om deze games gaat, kun je ze ook op de PlayStation 3 spelen. Of een PlayStation 3 kopen, mocht je die nog niet hebben.

Ik heb nu een PlayStation Vita sinds dat-ie verscheen, maar tot op heden heb ik nog slechts vier games. Dit zijn Dynasty Warriors NEXT, Shinobido 2: Revenge of Zen, Everybody's Golf en Ridge Racer. De games die momenteel beschikbaar zijn zijn wel leuk, maar voor iemand die ook een PlayStation 3 bezit, zijn ze maar weinig interessant...

Persoonlijk kijk ik nu nog uit naar Ragnarok Odyssey en Soul Sacrifice. Maar ik hoop dat er nog meer moois zal verschijnen. Vooralsnog vind ik het wat magertjes...

Van de games die ik gisteren opnoemde zijn er inderdaad 3 games die je ook op je PS3 zou kunnen spelen. Persoonlijk vind ik 2 van die games (die tevens in eerste instantie voor de Vita zijn ontwikkeld) het best tot zijn recht komen op de Vita. Over JSR kan ik niet oordelen aangezien die morgen pas uitkomt voor de PS3 en we pas over een maand mogen genieten van de Vita versie. Deze games zullen een persoon die een PS3 hebben op korte termijn misschien niet overhalen om een Vita te halen, maar dat is niet erg voor een Vita-eigenaar.

Verder zijn er nog genoeg games die je kunt spelen die jij op het moment niet zou kunnen vinden op je PS3. Zo zou ik je Gravity Rush, Mutant Blobs Attack, Little Kings Story Vita en LBPVita (eind deze maand) aanraden. De originele games komen wel. Dat duurt gewoon even. Ik noem een TearAway en een Killzone: Mercenaries die volgend jaar uit zouden moeten komen. Heb geduld, de Vita zit nog maar in haar eerste levensjaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: