Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
onno |
Geplaatst: 27 Aug 2007 22:31 Onderwerp:
| |

|
Nee man R6vegas is de bom alleen die demo werkte gewoon niet
Geluid was kut spawns klopte niet grapisch zagt het er niet zo goed uit
allmaal dat soort dingen |
|
Terug naar boven |
|
|
DonDoDo |
Geplaatst: 17 Okt 2007 20:28 Onderwerp:
| |

|
Ghost Recon Advanced Warfighter (PS2) bah wat een kut game =P het was grafisch egt poep en de gameplay was ook niet om over naar huis te schrijven!  |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 18 Okt 2007 02:13 Onderwerp:
| |

|
PC versie is minder dan de console versies Onno. Op de console vind ik hem een halve topper (is meer een add-on op deel 1..)
Mijn slechtste game is Tom Raider (ja TOM) voor de PC opgepikt uit India toen ik daar was had wel een leuke cover maar was compleet bagger alhoewel het omgerekend 0,80 cent ofzo kostte.
Maar de nummer 1, grootste en enigste miskoop in me leven blijft :
DRIV3R
De mensen daar hebben de serie ontzettend verneukt om het maar zo te zeggen met deze game. Alles was matig. Die flauwe poppetjes die verwijzen naar Tomy Vercetti ( GTA: VC) nog erger aangezien Vice City één van mijn favo game is. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 18 Okt 2007 09:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sentient, enorm oude game wel, maar ook enorm slecht. Woorden kunnen de slechtheid niet beschrijven... Een applaus voor diegenen die nog iets over de game kunnen terugvinden.
Dan, Halo 2 PC versie gewoonweg omdat hij niet goed werkt en enorm slecht is. Er staat achterop: Legendary adventure redesigned for Vista. Laat me niet lachen...
Als laatste toch ook even Driv3r aanhalen, al is het al maar om de l33tspeak in de titel, de zwakke GFX en de klote-besturing...
Overigens vond ik ook veel Army Men-games rotslecht, er zaten goeie tussen maar het hoofddeel waren crapgames... |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 18 Okt 2007 12:50 Onderwerp:
| |
|
Medal of honour Frontline. Wat een waardeloos spel was dat. Ik kreeg gewoon hoofdpijn toen ik het speeld. Zal wel aan de kleuren ofzo liggen. Ik had hem vor 9,99 gekocht. En op marktplaats gezet. Niemand bood erop.
Toen heb ik het spel doormidden gebroken en in de vuilnisbak gegooid. Weg met die waardeloze rotzooi van EA!  |
|
Terug naar boven |
|
|
dvast |
Geplaatst: 19 Okt 2007 11:29 Onderwerp:
| |

|
crazy frog racer wat een bagger spel |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 28 Okt 2007 15:06 Onderwerp:
| |
|
Donald duck quack Attack, voor kinderen fantastisch maar niets voor mij XD (niet dat ik hem zelf heb gekocht, me broertje ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 28 Okt 2007 23:46 Onderwerp:
| |

|
Master Killer schreef: | Medal of honour Frontline. Wat een waardeloos spel was dat. Ik kreeg gewoon hoofdpijn toen ik het speeld. Zal wel aan de kleuren ofzo liggen. Ik had hem vor 9,99 gekocht. En op marktplaats gezet. Niemand bood erop.
Toen heb ik het spel doormidden gebroken en in de vuilnisbak gegooid. Weg met die waardeloze rotzooi van EA!  |
Die vond ik leuk, maarja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 29 Okt 2007 16:30 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Master Killer schreef: | Medal of honour Frontline. Wat een waardeloos spel was dat. Ik kreeg gewoon hoofdpijn toen ik het speeld. Zal wel aan de kleuren ofzo liggen. Ik had hem vor 9,99 gekocht. En op marktplaats gezet. Niemand bood erop.
Die vond ik leuk, maarja. |
Ik vond het ook zeker geen slecht spel, was één van de eerste spellen die ik op de GameCube speelde en toen zag het er ook best mooi uit. Grappig ook dat er Nederlandse stemmen inzaten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pius Maximus |
Geplaatst: 31 Okt 2007 14:55 Onderwerp:
| |

|
Zal wel geflamed worden hiervoor, maar ik vond de DS versie van FFIII echt een slecht spel. Een van de weinige die ik ooit ben gaan inruilen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |