Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
onno BerichtGeplaatst: 27 Aug 2007 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee man R6vegas is de bom alleen die demo werkte gewoon niet
Geluid was kut spawns klopte niet grapisch zagt het er niet zo goed uit

allmaal dat soort dingen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DonDoDo BerichtGeplaatst: 17 Okt 2007 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ghost Recon Advanced Warfighter (PS2) bah wat een kut game =P het was grafisch egt poep en de gameplay was ook niet om over naar huis te schrijven!
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 18 Okt 2007 02:13    Onderwerp: Reageren met citaat

PC versie is minder dan de console versies Onno. Op de console vind ik hem een halve topper (is meer een add-on op deel 1..)

Mijn slechtste game is Tom Raider (ja TOM) voor de PC opgepikt uit India toen ik daar was had wel een leuke cover maar was compleet bagger alhoewel het omgerekend 0,80 cent ofzo kostte.

Maar de nummer 1, grootste en enigste miskoop in me leven blijft :
DRIV3R

De mensen daar hebben de serie ontzettend verneukt om het maar zo te zeggen met deze game. Alles was matig. Die flauwe poppetjes die verwijzen naar Tomy Vercetti ( GTA: VC) nog erger aangezien Vice City één van mijn favo game is.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Okt 2007 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Sentient, enorm oude game wel, maar ook enorm slecht. Woorden kunnen de slechtheid niet beschrijven... Een applaus voor diegenen die nog iets over de game kunnen terugvinden.

Dan, Halo 2 PC versie gewoonweg omdat hij niet goed werkt en enorm slecht is. Er staat achterop: Legendary adventure redesigned for Vista. Laat me niet lachen...

Als laatste toch ook even Driv3r aanhalen, al is het al maar om de l33tspeak in de titel, de zwakke GFX en de klote-besturing...

Overigens vond ik ook veel Army Men-games rotslecht, er zaten goeie tussen maar het hoofddeel waren crapgames...
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 18 Okt 2007 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Medal of honour Frontline. Wat een waardeloos spel was dat. Ik kreeg gewoon hoofdpijn toen ik het speeld. Zal wel aan de kleuren ofzo liggen. Ik had hem vor 9,99 gekocht. En op marktplaats gezet. Niemand bood erop.
Toen heb ik het spel doormidden gebroken en in de vuilnisbak gegooid. Weg met die waardeloze rotzooi van EA!
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 19 Okt 2007 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

crazy frog racer wat een bagger spel
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 28 Okt 2007 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Donald duck quack Attack, voor kinderen fantastisch maar niets voor mij XD (niet dat ik hem zelf heb gekocht, me broertje )
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 28 Okt 2007 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Killer schreef:
Medal of honour Frontline. Wat een waardeloos spel was dat. Ik kreeg gewoon hoofdpijn toen ik het speeld. Zal wel aan de kleuren ofzo liggen. Ik had hem vor 9,99 gekocht. En op marktplaats gezet. Niemand bood erop.
Toen heb ik het spel doormidden gebroken en in de vuilnisbak gegooid. Weg met die waardeloze rotzooi van EA!

Die vond ik leuk, maarja.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 29 Okt 2007 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
Master Killer schreef:

Die vond ik leuk, maarja.

Ik vond het ook zeker geen slecht spel, was één van de eerste spellen die ik op de GameCube speelde en toen zag het er ook best mooi uit. Grappig ook dat er Nederlandse stemmen inzaten.
Terug naar boven
Pius Maximus BerichtGeplaatst: 31 Okt 2007 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Zal wel geflamed worden hiervoor, maar ik vond de DS versie van FFIII echt een slecht spel. Een van de weinige die ik ooit ben gaan inruilen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: