Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 161, 162, 163  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Sep 2011 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Weetje aan de ene kant weet ik dat ze diep van binnen onzeker is, dat heeft ze ook gezegd, ik probeerde haar hier vanmiddag mee te helpen maar dat wil ze blijkbaar niet, ze zegt dat ze het er met niemand over hebt. Ben daardoor ook gaan twijfelen van wat ik wel en niet moet geloven maar dat had ik beter niet kunnen doen, ik hoop dat het nog goed komt ze was nogal boos vanmiddag. Ze heeft nog wel tegen me gesproken, dus er is nog hoop!

Ik heb ook wel de volste vertrouwen in haar maar niet in haar onzekerheid, je weet het nooit maar ik ga er nu maar vanuit dat ik haar altijd geloof anders kan ik het echt op mijn buik schrijven, als het goedkomt spreek ik volgende week wel een dag met haar af en als dat in het water loopt dan is voor mij dit boekje gesloten.

En dan weet ik ook niet zeker of ze me uberhoubt wel leuk vind op de eerste plaats, zelfs al zou ze me eerst leuk hebben gevonden weet ik nu niet of ik het verpest heb of niet, diepe zucht... ik maak het mezelf wel erg moeilijk maar heb nog nooit zoon leuke meid ontmoet zoals haar, dus het is best logisch dat je gevoelens na enige tijd jou voorbij lopen.

Op dit moment kan ik er alleen maar om lachen om eerlijk te zijn, echt wtf het had wel wat simpeler gemogen als je het mij vraagt, ik had ook allang opgehouden was ze niet zo leuk geweest. Leuk hoor, liefde. :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Op 75% van alle posts hier met verhaaltjes Is mijn antwoord: niet zo mieterig doen, vermanan jezelf en doe niet zo ongemakkelijk in de buurt van een meisje.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Weetje aan de ene kant weet ik dat ze diep van binnen onzeker is, dat heeft ze ook gezegd, ik probeerde haar hier vanmiddag mee te helpen maar dat wil ze blijkbaar niet, ze zegt dat ze het er met niemand over hebt. Ben daardoor ook gaan twijfelen van wat ik wel en niet moet geloven maar dat had ik beter niet kunnen doen, ik hoop dat het nog goed komt ze was nogal boos vanmiddag. Ze heeft nog wel tegen me gesproken, dus er is nog hoop!

Ik heb ook wel de volste vertrouwen in haar maar niet in haar onzekerheid, je weet het nooit maar ik ga er nu maar vanuit dat ik haar altijd geloof anders kan ik het echt op mijn buik schrijven, als het goedkomt spreek ik volgende week wel een dag met haar af en als dat in het water loopt dan is voor mij dit boekje gesloten.

En dan weet ik ook niet zeker of ze me uberhoubt wel leuk vind op de eerste plaats, zelfs al zou ze me eerst leuk hebben gevonden weet ik nu niet of ik het verpest heb of niet, diepe zucht... ik maak het mezelf wel erg moeilijk maar heb nog nooit zoon leuke meid ontmoet zoals haar, dus het is best logisch dat je gevoelens na enige tijd jou voorbij lopen.

Op dit moment kan ik er alleen maar om lachen om eerlijk te zijn, echt wtf het had wel wat simpeler gemogen als je het mij vraagt, ik had ook allang opgehouden was ze niet zo leuk geweest. Leuk hoor, liefde. :')

vrouwen en simpel? Vrouwen zijn nooit simpel
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ElemeNt, die 'als' was goed.

Nino, jongen. Ik herken me er heel erg in, maar dat betekent niet dat ik er hulp in kan geven. Ik zit nu al maanden te piekeren over één meisje, ik bedoel maar. Intussen zijn er wel andere meisjes waar ik wat mee zoen ofzo die 'wel leuk' zijn, maar fuck, uiteindelijk gaat het me toch om dat ene meisje. Klinkt als het verhaal van de gemiddelde romantische komedie, maar het is wel zo.

Mijn enige verschil met jouw verhaal is dat ik nogal op een intieme manier met haar kennis maakte, en daardoor dacht ik eigenlijk dat het meteen wel goed zat omdat we beiden wisten welke kant het opliep. Maar dat viel nogal tegen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 02:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hmmmm.... Als ik dit topic doorlees voel ik me echt oud...

Dit zijn zo van die zaken waar je eigenlijk véél te hard over nadenkt en later, als je terugblikt op deze tijd, lijkt het allemaal zo simpel.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
ElemeNt, die 'als' was goed.

Nino, jongen. Ik herken me er heel erg in, maar dat betekent niet dat ik er hulp in kan geven. Ik zit nu al maanden te piekeren over één meisje, ik bedoel maar. Intussen zijn er wel andere meisjes waar ik wat mee zoen ofzo die 'wel leuk' zijn, maar fuck, uiteindelijk gaat het me toch om dat ene meisje. Klinkt als het verhaal van de gemiddelde romantische komedie, maar het is wel zo.

Mijn enige verschil met jouw verhaal is dat ik nogal op een intieme manier met haar kennis maakte, en daardoor dacht ik eigenlijk dat het meteen wel goed zat omdat we beiden wisten welke kant het opliep. Maar dat viel nogal tegen.

Ja, ik ken veel meiden die me proberen te manipuleren maar all i care about is her. En dat is ook juist het probleem ik geef gewoon teveel om haar. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, denk dat ik het beste zoveel mogelijk afleiding moet zoeken en wachten tot ze weer tegen me begint te praten.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas zal 't enige antwoord toch komen in de vorm van ervaring. Een steuntje in de rug zoeken bij vrienden (of op een forum) is helemaal niks mis mee maar uiteindelijk zul je 't zelf moeten doen.

Als het een troost is: Ik denk dat je hier een beter man van wordt. Als je net als no-ps3-no-living (no offense) al deze gevoelens uit de weg gaat heb je het misschien makkelijker, maar als je ze uiteindelijk overwint en je eigen waarheid vind (ja ik weet 't, begint een beetje te spiritueel te worden) en een echte reden vind waar je je zelfvertrouwen op kunt bouwen (in plaats van het gewoon te neppen) wordt je volgens mij een veel gelukkiger mens. En ik wil niet algemeniseren maar veel vrouwen houden wel van een gevoelsmens. Niet iemand die zeurt of constant in huilen uit barst, maar zeker ook niet iemand die al z'n gevoelens weg stopt.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat doe ik ook niet, ik volg gewoon mijn gevoelens en ben ook niet opzoek naar een steuntje, ik weet wat ik heb veroorzaakt en zal de consequenties moeten accepteren, maar ik vind het gewoon fijn om het even van me af te schrijven.

Ik wacht totdat ze weer een gesprek met me begint want als ik nu met haar ga praten vind ik mezelf een lafaard, dan alsnog ik weet niet hoe ze zich hier nu over voelt, ze houd zich op dit moment met andere dingen bezig. Ik denk dat het ook gewoon het beste is om nu zoveel mogelijk afleiding te zoeken.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
Op 75% van alle posts hier met verhaaltjes Is mijn antwoord: niet zo mieterig doen, vermanan jezelf en doe niet zo ongemakkelijk in de buurt van een meisje.

Hee, internetheld, ga even out the fuck getten.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Och ga uithuilen omdat het feit dat die ene speciale meisje je niet begroette vandaag op school of je niet aankeek, zieligerd.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Och ga uithuilen omdat het feit dat die ene speciale meisje je niet begroette vandaag op school of je niet aankeek, zieligerd.

1. Ik ga niet op zaterdag naar school
2. Ik zit alleen met dudes op school

Mad bro?
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Paintskillz schreef:

1. Ik ga niet op zaterdag naar school
2. Ik zit alleen met dudes op school

Mad bro?
Je zit alleen bij gasten op school? Lol hoe kom je erbij dat ik ook maar een beetje boos ben.

Maar ik zei niks verkeerds ik bedoelde het goed, vind je dan niet dat het beter is om op een meisje af te stappen en zeggen wat je denkt van haar. In plaats van roman comedy's te kijken en aan haar te denken,ik vind het gewoon zo stom om je er voor te schamen.

Maja thats just me.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Je zit alleen bij gasten op school? Lol hoe

Dat is wat ik zei ja.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Dat is wat ik zei ja.
Captain f****** obvious dat was een retorische vraag.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Dat is wat ik zei ja.
Captain f****** obvious dat was een retarded vraag.

Inderdaad. En het kan geen retorische vraag zijn want het was ik die eerst zei dat ik met alleen maar met dudes op school zit.

Laatst aangepast door Paintskillz op 10 Sep 2011 14:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje aardig doen tegen ons Guus ja, hij zit met alleen maar dudes op school.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Paintskillz schreef:

Dat is wat ik zei ja.

Inderdaad. En het kan geen retorische vraag zijn want het was ik die eerst zei dat ik met alleen maar met dudes op school zit.

En school is de enigste plek waar je een meisje kan ontmoeten?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Paintskillz schreef:
Paintskillz schreef:

Dat is wat ik zei ja.

Dat is wat hij suggereert.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nog wat bus stories als er geïnteresseerden zijn
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Urkie schreef:
Paintskillz schreef:
Paintskillz schreef:

Dat is wat ik zei ja.

Dat is wat hij suggereert.
Op school was een voorbeeld en dat kon je ook makkelijk uit me reactie uitmaken.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Op school was een voorbeeld en dat kon je ook makkelijk uit me reactie uitmaken.

Colo sotry bor.

streetfighter schreef:
Ik heb nog wat bus stories als er geïnteresseerden zijn

Ja, doe. =D
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

derp?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Uchiha_Shadow schreef:
Helaas zal 't enige antwoord toch komen in de vorm van ervaring. Een steuntje in de rug zoeken bij vrienden (of op een forum) is helemaal niks mis mee maar uiteindelijk zul je 't zelf moeten doen.

Als het een troost is: Ik denk dat je hier een beter man van wordt.

Whatever doesn't kill you...

EDIT:
Lock vanwege grote schoonmaak en de lengte van het topic, deel 2 is hier te vinden: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=8622

Laatst aangepast door GekooktEi op 11 Sep 2011 13:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 162 van 163

Ga naar: