| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 754, 755, 756 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 01 Sep 2011 20:29 Onderwerp:
| |

|
Nino spot niet met me
+ Morgen BBQ'en
+ Morgen zuipfeest
+/- Met een perv vriend bij hem thuis koken, help wat gaat dit worden
- mijn klas is echt KUT |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 01 Sep 2011 20:31 Onderwerp:
| |

|
++++ Overmorgen Laundry Day
Komt er iemand van gamed? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 01 Sep 2011 20:32 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | ++++ Overmorgen Laundry Day
Kleine wasjes, grote wasjes, gooi ze in de wasmachine.
Lekker lekker draaien |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 01 Sep 2011 20:56 Onderwerp:
| |

|
Laundry day was zo geweldig vroeger :s...
Ik kon gewoon uit mijn studio gaan en ik zag al mensen op straat dansen, winkels zoals Fish en chips die hun muziek boxen buiten zetten en loeihard hun muziek speelde waar je dan nog vaak goedkoop drank kon krijgen...Adembenemend gewoon...Toeristen konden vaak hun ogen niet geloven..
Nu is het niet veel meer dan de zoveelste festival op een afgelegen plaats/wei geworden :s Ik ga nog veel liever naar de jazz ball van de bevrijdingsfeesten dan naar laundry day....(alhoewel ik waarschijnlijk naar de opening van Forever 21 moet :s)...
Samengevat: NEE, ik ga ni mee.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:02 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Thibby95 schreef: | ++++ Overmorgen Laundry Day
Ik kon gewoon uit mijn studio gaan en ik zag al mensen op straat dansen, winkels zoals Fish en chips die hun muziek boxen buiten zetten en loeihard hun muziek speelde waar je dan nog vaak goedkoop drank kon krijgen...Adembenemend gewoon...Toeristen konden vaak hun ogen niet geloven..
Nu is het niet veel meer dan de zoveelste festival op een afgelegen plaats/wei geworden :s Ik ga nog veel liever naar de jazz ball van de bevrijdingsfeesten dan naar laundry day....(alhoewel ik waarschijnlijk naar de opening van Forever 21 moet :s)...
Ja want alles was vroeger beter en het was veel leuker toen er geen grote namen kwamen: samengevat jij bent een wener... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:04 Onderwerp:
| |

|
Maybe me
+ Naar kapper geweest gisteren
+ Morgen weer laatste dag school |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:08 Onderwerp:
| |

|
- Sta je lekker radio te luisteren op werk, komt Justin Bieber op
+ Snel de trekker eruit getrokken dus. Collega's waren me erg dankbaar
- Vakantie bijna voorbij
+ Weer GT5 aan het spelen. Redbull x2010 is echt gaaf
+ Achter elke zin een andere emoticon  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:49 Onderwerp:
| |

|
- ik heb asperger. verzin er dan ook een betere naam voor oid, domme naam is dat.
+ mijn smoothiemachine werkt goed, heb net een peer + appel smoothie gemaakt.
- asociale vadsige wijfen die een klein meisje van een jaar of 8 lopen af te bekken in de supermarkt met de text "Wat vreten jullie dan, jullie vreten vast wel brune bonen" en dat kind maar vooruit drukken alsof ze niet snel genoeg liep, kind was helemaal stil en keek naar beneden. Bah.
- mijzelf een waardeloos gevoel geven omdat ik er niks van zei maar wel dat wijf kwaad aangekeken heb voor 20 seconden lang oid, maar toen kreeg ik van irritatie weer zenuwen in mn nek en dat betekend dat ik beter me er niet mee kan bemoeien, al zou ik wel willen.
- Dat kind werd gewoon mishandeld.
- beetje moe zijn van dat soort 'evenementen, maar weer het bos in denk ik, even geen mensen meer zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:51 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | | konnichiwa schreef: | | Thibby95 schreef: | ++++ Overmorgen Laundry Day
Ja want alles was vroeger beter en het was veel leuker toen er geen grote namen kwamen: samengevat jij bent een wener... |
Wow in plaats van met goede argumenten te komen gaan we maar beginnen met te beledigen waar trekt dat nu weer op?
Waarom was het vroeger beter?
Het nam plaats in de stad letterlijk van de kammenstraat via de zijstraatjes aan de groenplaats tot aan de ossenmarkt kon je terecht. (Beter dan een afgelegen locatie.
- Het was GRATIS Nu 28 Euro inkom WTF?
- Het begon al in de namiddag en je kon altijd terugkomen (kun je gewoonweg nu niet)
- Het was supergezellig, en mensen in straten en daken zien dansen samen met eigenaars van winkels als Fish en ships geeft toch wel een bepaalde sfeer...iets anders dan met 60.000 man bijeengepropt te zitten...
enz... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:56 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Thibby95 schreef: | | konnichiwa schreef: | | Thibby95 schreef: | ++++ Overmorgen Laundry Day
Wow in plaats van met goede argumenten te komen gaan we maar beginnen met te beledigen waar trekt dat nu weer op?
Waarom was het vroeger beter?
Het nam plaats in de stad letterlijk van de kammenstraat via de zijstraatjes aan de groenplaats tot aan de ossenmarkt kon je terecht. (Beter dan een afgelegen locatie.
- Het was GRATIS Nu 28 Euro inkom WTF?
- Het begon al in de namiddag en je kon altijd terugkomen (kun je gewoonweg nu niet)
- Het was supergezellig, en mensen in straten en daken zien dansen samen met eigenaars van winkels als Fish en ships geeft toch wel een bepaalde sfeer...iets anders dan met 60.000 man bijeengepropt te zitten...
enz... |
- Het begint nu om 12 uur, WTF?
- Het is nu een echt festival :O Ooit al eens naar een festival geweest? Kan best leuk zijn hoor
- 28 euro is extreem goedkoop voor een festival
- Het wordt een feest
- Het wordt goed weer
- Mijn reactie van daarjuist was een grapje
- Jij klaagt over de 60000 mensen op Laundry Day, wacht tot je de Forever 21 bent binnen gegaan ;D
Laatst aangepast door Thibby95 op 01 Sep 2011 22:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 01 Sep 2011 21:57 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | Nino spot niet met me
+ Morgen BBQ'en
+ Morgen zuipfeest
+/- Met een perv vriend bij hem thuis koken, help wat gaat dit worden
- mijn klas is echt KUT |
Het spijt me, was een beetje flauw. En lolwut @ die perv vriend.
- Stuk en dan ook echt helemaal stuk, life sucks right now.
- Ik zou gaan chillen met vrienden vanavond maar ze hebben allemaal stuk voor stuk afgezegd.
- Ik ben sacherijnig, grmbl@$@@%#@%$#@!~.!!!!11on3on3.
- Het lukt me niet om Super Mario Bros van de 3DS shop te downloaden, iemand anders hier ook problemen mee? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 01 Sep 2011 22:20 Onderwerp:
| |

|
D:, dat je asperger had was al langer bekend volgens mij. Ik had eigenlijk verwacht dat je daar zelf al achter was gekomen (no offense though, just stating facts)
+ lekker gewerkt
+ lekker weer
+ lekker geld
+ lolololol |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 01 Sep 2011 22:24 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | lol, ikzoekruzie is echt zielig ^^ |
Ja ook echt...:')
+ Al wat opgeknapt
+ Morgen lekker weer thuis blijven |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 01 Sep 2011 22:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Nelus schreef: | D:, dat je asperger had was al langer bekend volgens mij. Ik had eigenlijk verwacht dat je daar zelf al achter was gekomen (no offense though, just stating facts)
|
Dit idd. maar het schijnt ook dat je dan weer beter bent in iets anders (dus sociaal slecht, maar goed op bijv 1 ander punt) heb jij dat niet dan D: ? Want vele mensen maken dan van waar ze goed in zijn hun baan, en aangezien je nogal vaak zeurt over geld te kort, slechte overheid etc etc zou je ook een baan kunnen zoeken die wél bij je past (for example niet teveel met mensen werken?;p)
+ Opzich wel nice dag gehad
+ Nu comedycentral :3
- Vakantie bijna voorbij
- en nog geen minecraft 1.8
+ zin in de winter, hopelijk word die wel ECHT ipv die crapzomer
Oja nog een - voor het niet kunnen bedenken van een juiste opleiding. Ik ben goed in creatieve dingen, van architect tot het ontwerpen van wijken, of iets met photoshoppen, of websites, of ict of iets gemeente/provincie tja.. Weetikhet, er is teveel keuze tegenwoordig
+ Fck yeh, volgend jaar mag ik met vriendengroep op vakantie
Laatst aangepast door Velqor op 01 Sep 2011 22:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 01 Sep 2011 22:47 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Nelus schreef: | D:, dat je asperger had was al langer bekend volgens mij. Ik had eigenlijk verwacht dat je daar zelf al achter was gekomen (no offense though, just stating facts)
|
Dit idd. maar het schijnt ook dat je dan weer beter bent in iets anders (dus sociaal slecht, maar goed op bijv 1 ander punt) heb jij dat niet dan D: ? Want vele mensen maken dan van waar ze goed in zijn hun baan, en aangezien je nogal vaak zeurt over geld te kort, slechte overheid etc etc zou je ook een baan kunnen zoeken die wél bij je past (for example niet teveel met mensen werken?;p) |
D: heeft potentie als pianist imo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 01 Sep 2011 23:43 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Dellion schreef: | | Nelus schreef: | D:, dat je asperger had was al langer bekend volgens mij. Ik had eigenlijk verwacht dat je daar zelf al achter was gekomen (no offense though, just stating facts)
|
Dit idd. maar het schijnt ook dat je dan weer beter bent in iets anders (dus sociaal slecht, maar goed op bijv 1 ander punt) heb jij dat niet dan D: ? Want vele mensen maken dan van waar ze goed in zijn hun baan, en aangezien je nogal vaak zeurt over geld te kort, slechte overheid etc etc zou je ook een baan kunnen zoeken die wél bij je past (for example niet teveel met mensen werken?;p) |
Ik ben componist, ik ben een slechte instrumentalist om eerlijk te zijn.
en ik speel ook meer gitaar nu, eigenlijk nooit piano meer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 01 Sep 2011 23:47 Onderwerp:
| |

|
- nintendo
- hoe moeilijk willen ze shit maken zeg :O
voor de geintereseerden, het is engels
[Plaats alsjeblieft een link naar het artikel/forumtopic in plaats van een enorme reactie te maken waarvan 90% gewoon een citaat is. Voor de niet-geïnteresseerden is zo'n lange reactie doorscrollen niet zo handig. - Ei] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 01 Sep 2011 23:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Tegen de mensen in beide discussies hier, en in het algemeen:
Willen jullie het quoten beperken tot de vorige reactie in plaats van alle vorige reacties, én het liefst tot het deel van de reactie waar je op reageert? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 01 Sep 2011 23:51 Onderwerp:
| |

|
=p Je zegt iets tegen quotes terwijl er zo'n heel stappenplan boven je is gepost!
@the_dan: Je had het beter in de 3DS thread geplaats.
Laatst aangepast door konnichiwa op 01 Sep 2011 23:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 01 Sep 2011 23:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| konnichiwa schreef: | | =p Je zegt iets tegen quotes terwijl er zo'n heel stappenplan boven je is gepost! |
Ja, de ironie. Was al bezig met weghalen. Je snapt wel dat die reactie er nog niet stond toen ik begon aan mijn eigen, anders had ik daar ook wel iets over gezegd.
Sorry the_dan, maar dat soort reacties zijn echt niet praktisch, vooral niet in zo'n algemeen topic. Een link volstaat in dit geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 02 Sep 2011 00:43 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | 2) Een trein nemen lukt niet aangezien alles waar ik naartoe ga of kan gaan toch wel maximum 10 km van mij is. Te voet zou gaan of met het openbaar vervoer maar dat hangt voornamelijk af aan wnnr de rest naar huis wil of ze het wel aankunnen om tevoet te gaan.. |
Is een fiets dan geen optie? Taxi is echt reteduur namelijk Als ik een avondje ga stappen op stratum is het gewoon potten met zn allen en dan ben ik op een avond max 40-50 euro kwijt aan drinken
+ Deadman Wonderland manga, voor iedereen die de anime cool vond echt een aanrader! Alleen moet je wel goed zoeken, want de eerste volumes verkopen als een tierelier en zijn van Tokyopop Dus op=op, of je moet ze nog voor 40€ op amazon willen kopen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 02 Sep 2011 03:56 Onderwerp:
| |

|
| + Desura is eigenlijk een hele stijlvolle client. Imho veel stijlvoller dan Steam of enig ander programma dat ik in een lange tijd gebruikt heb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Sep 2011 06:23 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | ninodude schreef: | | Dellion schreef: | | Nelus schreef: | D:, dat je asperger had was al langer bekend volgens mij. Ik had eigenlijk verwacht dat je daar zelf al achter was gekomen (no offense though, just stating facts)
|
Ik ben componist, ik ben een slechte instrumentalist om eerlijk te zijn.
en ik speel ook meer gitaar nu, eigenlijk nooit piano meer. |
Ik vond je best goed spelen hoor in die oude video, maar ik heb dan ook de ballen verstand van Piano spelen.
- Wakker geworden om half 6 en het lukt me niet meer om in slaap te komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kirby |
Geplaatst: 02 Sep 2011 08:54 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: |
+ Deadman Wonderland manga, voor iedereen die de anime cool vond echt een aanrader! Alleen moet je wel goed zoeken, want de eerste volumes verkopen als een tierelier en zijn van Tokyopop Dus op=op, of je moet ze nog voor 40€ op amazon willen kopen  |
+ Geweldige manga
- Anime nooit gezien helaas
| Ninodude schreef: | | - Het lukt me niet om Super Mario Bros van de 3DS shop te downloaden, iemand anders hier ook problemen mee? |
Hier geen problemen mee gehad, maar misschien kan Nintendo zelf er beter mee helpen. ( http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/service/contact_2095.html ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 02 Sep 2011 12:48 Onderwerp:
| |

|
- Dadelijk naar het werk vertrekken
- Nog steeds geen keuze gemaakt omtrend studiekeuze  |
|
| Terug naar boven |