Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 745, 746, 747 ... 768, 769, 770  Volgende  
Thibby95 BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Thibby95 schreef:

Ik weet niet wat voor bier ik heb gedronken maar het echt rotslecht en er zat massa's alcohol in, ik ben echt strontzat atm

Het kan ook gewoon slecht vallen Hoef je niet eens zo veel te drinken en voel je je als nog bagger hehe, morgen ochtend is het vast beter....

Je had gelijk, ik had helemaal niet veel gedronken :/ Vandaag ging het idd ook beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Blijft waaaarschijnlijk droog.
+ Skaten.
+ Fotos maken.
- M'n camera doet de laatste tijd vaag.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

++ Escape from City 17: Part 2 (één van de betere fanfilms) is eindelijk uit: http://www.youtube.com/watch?v=4lyUNs7eNhs
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat

+ ook rebert heeft een nieuwe laptop
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:

Arme jongen, ook voor jou komt er ooit een dag.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Xenathos schreef:

+ Deus Ex Human Revolution
+ http://www.ihav.net/vb/health/can-i-get-aids-swimming-pool-negroes-661841.html :')
- Het is warm ._.
- Arkham City #5 komt een week later
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Xenathos schreef:

Regen dude, regen ;D

Al sta ik idd ook al belaberd lang droog...
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Paintskillz schreef:
Xenathos schreef:

Regen dude, regen ;D

Al sta ik idd ook al belaberd lang droog...

..

Paintskillz schreef:

jup

+ Lekker gewerkt vandaag
+ Rijbewijs besteld ofzo
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
+ Rijbewijs besteld ofzo

Doe mij er ook maar zo een!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Droog staan? Haha! Jullie kunnen mij op dat gebied niet verslaan! Hoewel ik daar niet trots op ben... maar aan de andere kant ook weer wel...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Droog staan? Haha! Jullie kunnen mij op dat gebied niet verslaan! Hoewel ik daar niet trots op ben... maar aan de andere kant ook weer wel...

Je kunt altijd nog zeggen dat je zwaaaaaaaaaaaar christelijk bent en niet gelooft in sex voor het huwelijk
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Mr. Awesome schreef:

Je kunt altijd nog zeggen dat je zwaaaaaaaaaaaar christelijk bent en niet gelooft in sex voor het huwelijk

Nou, dat zullen ze niet geloven, denk ik
Bijna drieëntwintig jaar schoon aan de haak droogstaan. Damn... zijn er hier mensen die dit respecteren?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
zijn er hier mensen die dit respecteren?

Nope

Je bent goed voor het levenloze / vriendloze gamersimago
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
zijn er hier mensen die dit respecteren?

Mijn vriendin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch zou ik geen nee zeggen tegen een leuke vriendin. Maar ach, ze happen niet. Af en toe groeten ze terug als ik hoi zeg. Maar echte interesse in mij? Die is nog niet getoond. Hopelijk spoedig, want op momenten voel ik me vrij eenzaam...
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Toch zou ik geen nee zeggen tegen een leuke vriendin. Maar ach, ze happen niet. Af en toe groeten ze terug als ik hoi zeg. Maar echte interesse in mij? Die is nog niet getoond. Hopelijk spoedig, want op momenten voel ik me vrij eenzaam...

Lol heb net ook weer zo'n moment achter de rug... Kort maar krachtig... Ben bang dat ik straks een lange krachtige krijg...
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Neem en huisdier , dan voel je je niet meer eenzaam

+ http://www.youtube.com/watch?v=OvW2xeSn4As
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Mr. Awesome schreef:

Lol heb net ook weer zo'n moment achter de rug... Kort maar krachtig... Ben bang dat ik straks een lange krachtige krijg...

Zulke momenten zijn echt niet tof om mee te maken. In mijn kennissenkring zijn er vrijwel geen personen die vrijgezel zijn. Als je daar dan tussen staat, tussen al die gasten die de helft van de tijd hun vriendin mee hebben, dan voel je je vrij buitengesloten en incompleet. Natuurlijk ben je blij voor die mensen; je vind het tof voor ze dat ze een speciaal iemand in hun leven hebben. Echter, je bent ook een beetje teleurgesteld in je eigen situatie, omdat zij iets hebben wat jij mist. Althans, zo voel ik het.

P.S.
We hebben hier huisdieren genoeg!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Of in plaats van een game te kopen voor vijftig euro, kan je ook naar de hoertjes gaan voor dat bedrag. Als je al 23 jaar droog staat, zal je in die tien minuutjes wel klaarkomen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Of in plaats van een game te kopen voor vijftig euro, kan je ook naar de hoertjes gaan voor dat bedrag. Als je al 23 jaar droog staat, zal je in die tien minuutjes wel klaarkomen.

Dat vind ik dus weer jammer om te moeten lezen, hé. Ik ga niet naar een prostituee. Dat vind ik niet interessant. Wat is er gebeurd met 'de eerste keer moet speciaal zijn?' Ik leef nog met die filosofie, hoor. Maar ik hou je niet tegen als jij een bezoek wilt brengen aan de dames van lichte zede, hoor.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:

Dat vind ik dus weer jammer om te moeten lezen, hé. Ik ga niet naar een prostituee. Dat vind ik niet interessant. Wat is er gebeurd met 'de eerste keer moet speciaal zijn?' Ik leef nog met die filosofie, hoor. Maar ik hou je niet tegen als jij een bezoek wilt brengen aan de dames van lichte zede, hoor.

Serieus, wie heeft dat ooit verzonnen? De grootste bullshit ooit en jij laat het je wijsmaken door een maatschappij die dat hoog in het vaandel draagt....
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:

Serieus, wie heeft dat ooit verzonnen? De grootste bullshit ooit en jij laat het je wijsmaken door een maatschappij die dat hoog in het vaandel draagt....

Nee, ik laat me niets wijs maken. Dat voel ik gewoon zo. Is toch niets mis mee, of wel?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Fout, ik sta al 28 jaar droog.

next.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

----------- Ik zei het net al.

Zit nu dieper in de mentale knoop met mezelf. Morgen weer beter maar ik voel me nu gewoon zwaar kut.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste keer is om nooit te vergeten Maar laten we dit bewaren voor in het liefdestopic en hier de +jes en -netjes
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 745, 746, 747 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 746 van 770

Ga naar: