| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 744, 745, 746 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 24 Aug 2011 22:09 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | + Kim vond mijn roze broek 'kawaii' en toen hadden we lol omg en nu zijn we allebei kawaii ik heb nog nooit zoveel gelachen op 1 middag
+ Foto's, huilen van het lachen |
Nou waar blijven de fotos  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 24 Aug 2011 22:16 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Ellentjeeah schreef: | + Kim vond mijn roze broek 'kawaii' en toen hadden we lol omg en nu zijn we allebei kawaii ik heb nog nooit zoveel gelachen op 1 middag
+ Foto's, huilen van het lachen |
Nou waar blijven de fotos  |
Op mijn computer, maar ik zal je zeggen ze zijn geweldig kawaii hahahahahahah we zijn net asians omg |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 24 Aug 2011 22:36 Onderwerp:
| |

|
+/- Twente  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 24 Aug 2011 22:39 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | + Vanavond Rio bij mijn vader kijken, ben benieuwd |
Toch niet, hij had meer zin in een strandwandeling, Zondag nieuwe kans. Is de film een beetje te doen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 24 Aug 2011 22:55 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | ninodude schreef: | | + Vanavond Rio bij mijn vader kijken, ben benieuwd |
Toch niet, hij had meer zin in een strandwandeling, Zondag nieuwe kans. Is de film een beetje te doen? |
Die animatie film is dat toch, die is zekers te doen, heel erg leuk.
Gij zult genieten van een goede animatie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 24 Aug 2011 22:57 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | ninodude schreef: | | ninodude schreef: | | + Vanavond Rio bij mijn vader kijken, ben benieuwd |
Mij lijkt hij awesome, ik ga morgen mirrors kijken en volgens mij ben ik dan echt doodsbang |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 24 Aug 2011 23:05 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | dantekloon schreef: | | ninodude schreef: | | ninodude schreef: | | + Vanavond Rio bij mijn vader kijken, ben benieuwd |
Mij lijkt hij awesome, ik ga morgen mirrors kijken en volgens mij ben ik dan echt doodsbang |
Gister gekeken, geweldige film. Maar HTTYD is leuker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 24 Aug 2011 23:06 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | dantekloon schreef: | | ninodude schreef: | | ninodude schreef: | | + Vanavond Rio bij mijn vader kijken, ben benieuwd |
Dat heeft ook zoveel met elkaar te maken, omdat ik het over Rio had heb ik jou geïnspireerd om een horror te gaan kijken? =P |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 24 Aug 2011 23:12 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | dantekloon schreef: | | ninodude schreef: | | ninodude schreef: | | + Vanavond Rio bij mijn vader kijken, ben benieuwd |
Gister gekeken, geweldige film. Maar HTTYD is leuker. |
Wat is HTTYD? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Aug 2011 23:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| dantekloon schreef: | | Wat is HTTYD? |
How To Train Your Dragon, een Dreamworks-film van een (twee?) jaar terug.
± Was erg rustig op werk
- Laptop is er nog niet, morgen hopelijk wel...
- Facebook wisselt als standaard verbinding van https naar http, en meteen copy-pasted elk meisje in haar status dat je het meteen terug moet zetten omdat je gehackt kan worden enzo. In plaats van dat ze zich nou niet bezighouden met wat ze toch niet snappen... Ze zeggen zelfs dat Facebook gehackt is, en de hacker Facebook'ss verbinding naar http heeft gezet, lmao. Alsof het enig verschil maakt voor de gemiddelde gebruiker.
Laatst aangepast door GekooktEi op 24 Aug 2011 23:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 24 Aug 2011 23:27 Onderwerp:
| |

|
| Eind vorig jaar dacht ik, ik heb hem laatst opgenomen van Tv moet nog steeds even tijd vrij maken om hem te gaan kijken... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 24 Aug 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
Oke, dan vind ik Rio velen maler beter dan HTTYD.
HTTYD vindt ik maar niks.
Enigste wat ik leuk vondt van Dreamworks dat waren Madagascar 1-2.
Rio komt vrolijker over. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 25 Aug 2011 00:22 Onderwerp:
| |

|
| Rio is een van de meest zuigende animatie films van de laatste jaren naar mijn mening. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 25 Aug 2011 00:25 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Rio is een van de meest zuigende animatie films van de laatste jaren naar mijn mening. |
De film was gewoon veelste voorspelbaar :/
+ Anonops is terug op facebook
+ Vrijdag Deus ex...mischien vandaag al?
+ Colonel Rank met Halo Reach
+ Zometeen beginnen aan een nieuwe serie :] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Aug 2011 00:49 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: |
+ Vrijdag Deus ex...mischien vandaag al? |
Ik wou dat ik dat kon zeggen, maar ik heb nog geen mail gehad
-Daarvoor
+ Co's uitspraken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 25 Aug 2011 00:51 Onderwerp:
| |

|
+/- Feest vandaag
--------------- Was echt ongelooflijke KUTmuziek
+++++ Heb met wat meisjes gesproken en wat vrienden tegengekomen
++++++ Met 1 meisje 'klikte' het wel aardig
-------------------- Maar de muziek was echt te kut voor woorden, dus ben ik maar weggegaan samen met men vrienden
Ik weet niet wat voor bier ik heb gedronken maar het echt rotslecht en er zat massa's alcohol in, ik ben echt strontzat atm  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Aug 2011 01:14 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
± Steve Jobs stopt als Apple-hoofd: http://www.bbc.co.uk/news/business-14659127
De ± is niet voor gemengde gevoelens in dit geval, maar voor onverschilligheid. Natuurlijk wens ik Jobs wel goede gezondheid enzo, maar ik wou het nieuws hier gewoon even posten.
We zullen zien hoe het uitpakt. Waarschijnlijk precies hetzelfde, gezien zijn invloed niet minder wordt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 25 Aug 2011 01:40 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: |
Ik weet niet wat voor bier ik heb gedronken maar het echt rotslecht en er zat massa's alcohol in, ik ben echt strontzat atm  |
Het kan ook gewoon slecht vallen Hoef je niet eens zo veel te drinken en voel je je als nog bagger hehe, morgen ochtend is het vast beter.... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 25 Aug 2011 06:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| GekooktEi schreef: | ± Steve Jobs stopt als Apple-hoofd: http://www.bbc.co.uk/news/business-14659127
De ± is niet voor gemengde gevoelens in dit geval, maar voor onverschilligheid. Natuurlijk wens ik Jobs wel goede gezondheid enzo, maar ik wou het nieuws hier gewoon even posten.
We zullen zien hoe het uitpakt. Waarschijnlijk precies hetzelfde, gezien zijn invloed niet minder wordt. | Ik hoop dat iedereen zijn aandelen heeft verkocht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 25 Aug 2011 07:48 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | GekooktEi schreef: | ± Steve Jobs stopt als Apple-hoofd: http://www.bbc.co.uk/news/business-14659127
We zullen zien hoe het uitpakt. Waarschijnlijk precies hetzelfde, gezien zijn invloed niet minder wordt. | Ik hoop dat iedereen zijn aandelen heeft verkocht. |
Het zal mooi zijn om Apple onderuit te zien gaan, misschien gaan mensen eindelijk inzien dat ze je keihard afzetten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 25 Aug 2011 08:45 Onderwerp:
| |

|
+ mensen die er een persoonlijke missie van maken om een bedrijf te haten, goed voor entertainment
- niet bepaald goed geslapen; hoofdpijn, je moet wat voor de liefde over hebben u_u |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 25 Aug 2011 10:36 Onderwerp:
| |

|
Nou, apple die foto's manipuleert om de recht zaak te winnen hoe zielig is dat dan wel niet.
+ vier Opdrachten zijn afgetekend, heb ze alleen niet gemaakt.
+nog vrij |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Aug 2011 10:42 Onderwerp:
| |

|
+++ Thibby95 zn avatar! Superawesome Burly Brawl!
+ lekker weer! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Aug 2011 11:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | Ik hoop dat iedereen zijn aandelen heeft verkocht. |
Ze zijn meer dan 5% gezakt, waar HTC en Samsung respectievelijk 4,1 en 3.2% zijn gestegen. Goed begin, toch?
Maakt mij persoonlijk echt niets uit. Ik hoef het bedrijf niet tenonder te zien gaan, maar waar ze ook mee aankomen, het kan mij totaal niet interesseren. Iets haten omdat het niet mijn ding is vind ik onzinnig. En ja, hun producten zijn flink overpriced, maar dat ze alsnog miljoenen verkopen zegt genoeg; iets te duur kopen is de fout van de consument. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 25 Aug 2011 11:46 Onderwerp:
| |

|
| + Rijles ging weer lekker. |
|
| Terug naar boven |
|