| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 739, 740, 741 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Velqor |
Geplaatst: 21 Aug 2011 01:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
Haha geweldig die achtergrond n.a.v de discussie?
Anyway, door hem heb ik vandaag meer dan 20 posts erbij, epic.
- Dat moet ik ook maar eens gaan opschonen dan
+ In de pauze bij Comedycentral dan maar eens doen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Aug 2011 01:30 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | aai over de bol tijd |
Auw, niet zo hard joh.
@Dellion, neuh ik vond het gewoon een mooie achtergrond. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 21 Aug 2011 01:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
- The graham norton show...
Waarom comedycentral?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:00 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | - The graham norton show...
Waarom comedycentral?  |
Idd, wtf?
+ MusicBee is fucking chill.
+ Crapcleaner. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:03 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | - The graham norton show...
Waarom comedycentral?  |
Wtf , ik vind het juist tof ._. Zal wel aan de gasten liggen , toen die dudes van The hangover er waren was het awesome :] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:11 Onderwerp:
| |

|
dellion jij homofoob
ik ben zo lam he dat is wel 2 plusjes waard++
++ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:14 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Jonezy schreef: | dellion jij homofoob
ik ben zo lam he dat is wel 2 plusjes waard++
++ |
Homofoob?
Explain? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:17 Onderwerp:
| |

|
| nou waarom vind je graham norton anders slceht. Ik bedoel hij is gewoon een grappige overdreven homo en dan heb je nog zijn gasten die altijd internationaal gezien van hoog niveau zijn echte wereldsterren en er is altijd een relaxte sfeer en grappig en alles dus dat is toch leuk ik zie er echt geen negatieve punten in. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:21 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Jonezy schreef: | | nou waarom vind je graham norton anders slceht. Ik bedoel hij is gewoon een grappige overdreven homo en dan heb je nog zijn gasten die altijd internationaal gezien van hoog niveau zijn echte wereldsterren en er is altijd een relaxte sfeer en grappig en alles dus dat is toch leuk ik zie er echt geen negatieve punten in. |
I don't care about homo, wat boeit dat nou weer serieus. (iedereen op tv is toch homo? (just jokin)) Dat is het punt niet zo zeer.
Ik vond het gewoon, niet grappig. Ja ik heb wel een keer moeten lachen, maar het is niet wat ik gewent ben van Comedycentral waar ik normaal elke minuut wel moet lachen.
Ik denk gewoon meningsverschillen dan
Ik heb meer met programma's als psych, chuck, srubs, family guy, southpark en af en toe zit er wel een leuke tosh.o aflevering tussen.
Feit blijft dat Comedycentral, fucking epic is. En daar overdrijf ik geen woord mee
+ Nu echt slapen. Eindelijk mug dood gemaakt, rotbeest |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 21 Aug 2011 02:25 Onderwerp:
| |

|
Ja oke in dat opzicht snapi k je wel. Het is niet een programma waarbij je dood neervalt van het lachen. Maar het is wel gewoon een wat meer ontspannen programma. Soms hebje ook van die Amerikaanse talkshows waar alles ingestudeert is en geforceerd overkomt. De gasten hier zijn meestal enthousiast en hebben zin om hun verhaal te doen en gek mee te spelen.
SLaap lekker jongen ik ga zo ook maar mn bed in ik ben veel te lam om nog wakker te izjn |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Aug 2011 05:01 Onderwerp:
| |

|
+ Nieuwe avatar
+ Nananananananana Batmaaaaaaaan!!!!
- De harde schijf van mn pc zit alweer vol , 150GB in 20 dagen :')
+ Externe HDD van 2TB |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 21 Aug 2011 06:11 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | + Nieuwe avatar |
Terminator Batman Rudolf? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 21 Aug 2011 08:22 Onderwerp:
| |

|
| musthavethisgame schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | | ++ na zo veel nieuws over Xenoblade die bijna uitverkocht zou zijn te hebben gehoord, 'm toch maar besteld. Heb echt een gigantische backlog maar zou er spijt van krijgen als ik er straks het dubbele voor moet betalen. |
Dit. Alles ervan. |
Tof, ga je The Last Story ook halen? Daar heb ik nog veel meer zin in; ik haal deze vooral voor de gigantische werelden, maar het battle system van TLS doet meer aan een action-game denken.
EDIT: Ik heb m'n order toch nog gecancelled na wat "Let's Play Xenoblade" te hebben gekeken. Het battle-system ziet er gewoonweg niet zo leuk uit en ik merk dat ik eigenlijk niet zo enthousiast over de game ben. Wacht wel totdat hij eventueel in prijs is gedaald of ik 'm tweede hands kan halen. Last Story ga ik denk ik wel meteen kopen. Daarnaast heb ik meerdere RPGs gekocht (The World Ends With You, Chrono Trigger, Bowser's Inside Story en Paper Mario The Thousand Year Door) waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
+ lekker veel gamen de afgelopen week
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 21 Aug 2011 10:24; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 21 Aug 2011 09:43 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: |
+ Nu echt slapen. Eindelijk mug dood gemaakt, rotbeest |
Jij mazzel. Ik heb tot 4-5 uur sochtends wakker gelegen. Heb er wel 4 doodgemept maar er zat er altijd nog wel een.
Editje: Die laatste heb ik net dood kunnen slaan.
- Niet meer na een warme dag bij mij gaan zitten met een stel vrienden. Krijg ik geheid last van muggen.
-Geen (of in iedergeval minder) energy drink meer. Krijg last van m'n darmen altijd de volgende dag.
+ Wel ff kunnen skaten gister. Verklaar me voor gek maar zonder shirt is toch echt wel heerlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 21 Aug 2011 10:43 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: |
-Geen (of in iedergeval minder) energy drink meer. Krijg last van m'n darmen altijd de volgende dag.
|
mm misschien moet ik er dan ook maar mee stoppen :')
+ Uitgaan gister was gezellig
- Heb voor het eerst geblowd. Eigenlijk iets wat ik nooit had willen doen -_-'
- Vind er ook niks aan
- Ik was met een paar collega's en vertrouwde er op dat zij de vrouwelijke collega thuis zouden brengen. Ik was om 4u thuis, om 6.30u kreeg ik een smsje van dr dat ze nog steeds niet thuis was.. pff fijn
- Nu hoor ik niks van haar... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 21 Aug 2011 10:59 Onderwerp:
| |

|
@ Dellion, sommige shows moeten gewoon even wennen. Ik weet zeker dat je het vanzelf leuk zal gaan vinden!
Ps. Noem me grammar Nazi maar kijk even naar je spelling.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Aug 2011 11:12 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | musthavethisgame schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | | ++ na zo veel nieuws over Xenoblade die bijna uitverkocht zou zijn te hebben gehoord, 'm toch maar besteld. Heb echt een gigantische backlog maar zou er spijt van krijgen als ik er straks het dubbele voor moet betalen. |
Dit. Alles ervan. |
Tof, ga je The Last Story ook halen? Daar heb ik nog veel meer zin in; ik haal deze vooral voor de gigantische werelden, maar het battle system van TLS doet meer aan een action-game denken.
EDIT: Ik heb m'n order toch nog gecancelled na wat "Let's Play Xenoblade" te hebben gekeken. Het battle-system ziet er gewoonweg niet zo leuk uit en ik merk dat ik eigenlijk niet zo enthousiast over de game ben. Wacht wel totdat hij eventueel in prijs is gedaald of ik 'm tweede hands kan halen. Last Story ga ik denk ik wel meteen kopen. Daarnaast heb ik meerdere RPGs gekocht (The World Ends With You, Chrono Trigger, Bowser's Inside Story en Paper Mario The Thousand Year Door) waar ik nog niet eens aan begonnen ben.
+ lekker veel gamen de afgelopen week |
Serieus, ga BIS spelen, beste RPG als je niet zoveel van het gerne houd.
Hmm, ik zal The graham norton show een kans geven wanneer het weer op Tv is, gezien iedereen hier er vrij positief over is.
+ Mijn laptop is zo heerlijk vlug. <3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 21 Aug 2011 11:20 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | Tof, ga je The Last Story ook halen? Daar heb ik nog veel meer zin in; ik haal deze vooral voor de gigantische werelden, maar het battle system van TLS doet meer aan een action-game denken.
+ lekker veel gamen de afgelopen week |
The Last Story ga ik zeker halen, kijk ik meer naar uit dan Xenoblade. Ik vind Xenoblade er ook niet perfect uitzien, maar het is een RPG, dus ik koop hem gewoon. (ik lijk Dantekloon wel )
The World Ends With You is hele interessante game. Paper Mario Thousand Year Door is 1 van mn favorieten aller tijden, en BIS ben ik ook nog eens van plan een keer te halen. Coole games. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 21 Aug 2011 12:48 Onderwerp:
| |

|
| musthavethisgame schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | | ++ na zo veel nieuws over Xenoblade die bijna uitverkocht zou zijn te hebben gehoord, 'm toch maar besteld. Heb echt een gigantische backlog maar zou er spijt van krijgen als ik er straks het dubbele voor moet betalen. |
Dit. Alles ervan. |
Hoezo het dubbele betalen? Tis toch dat ze vaak lager in prijs worden naarmate ze ouder zijn? Of hij wordt maar 1x utigegeven, maar daar heb ik nog niks over gehoord...
| musthavethisgame schreef: | | The World Ends With You is hele interessante game. Paper Mario Thousand Year Door is 1 van mn favorieten aller tijden, en BIS ben ik ook nog eens van plan een keer te halen. Coole games. |
TWEWY is echt een supercoole game! De leercurve is echt zo krom als de toren van Pisa, maar het verhaal en het vechtsysteem zijn echt de moeite waard! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 21 Aug 2011 14:04 Onderwerp:
| |

|
Nintendo heeft wel eens de neiging om niet goed voor voorraden te zorgen waardoor games onnodig duren worden/blijven, Xenoblade lijkt me nou typisch zo'n geval waar ze 't niet de moeite waard vinden om nieuwe exemplaren te printen.
TWEWY ga ik zeker erg leuk vinden Bowser's Inside Story heb ik trouwens al wel zo'n 10 uur ingestoken, die is inderdaad erg leuk zelfs als je niet zo'n RPG fan bent (ik heb geloof ik nog maar 2 RPGs uitgespeeld in m'n leven).
+ eindelijk wat uurtjes gewerkt
- zit echter wel behoorlijk klem met HTML want ik heb een sprong in het diepe gedaan, ik bekijk een website en zie een paar "class" vermeldt staan, weet iemand of die alleen in de CSS gedefineerd kunnen worden? Ik zie ze daar namelijk niet staan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Aug 2011 14:27 Onderwerp:
| |

|
| Dat dacht ik eerst ook over Sin & Punishment 2, nog geen half jaar na zijn release was hij al te vinden voor twee tientjes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 21 Aug 2011 15:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
- Freaking benauwd
+ haha, die gozer die een berg wil maken in flevoland heeft nu ook van gemeentes bevestigd gekregen dat ze het idee steunen, en een shitload aan bedrijven die wil investeren. Omfg (Leuk idee anyway, beetje onmogelijk dat wel..)
+ Kamer opgeruimd, pc opgeruimd
+ Potje cod tegen me broer spelen nu. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Aug 2011 15:47 Onderwerp:
| |

|
| +Musa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 21 Aug 2011 16:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Dellion schreef: | + haha, die gozer die een berg wil maken in flevoland heeft nu ook van gemeentes bevestigd gekregen dat ze het idee steunen, en een shitload aan bedrijven die wil investeren. Omfg (Leuk idee anyway, beetje onmogelijk dat wel..). |
It has been done: The Englishman Who Went Up a Hill But Came Down a Mountain
| Citaat: | | Reginald en George, twee landmeters van de Britse topografische dienst, arriveren aan het einde van de Eerste Wereldoorlog in een klein dorpje in Wales om te controleren of de lokale berg wel aan de eisen voldoet om als zodanig in kaart te kunnen worden gebracht. Na hun metingen concluderen de cartografen dat de berg nét niet hoog genoeg is en daarom slechts een heuvel genoemd mag worden. Met dat bericht jagen ze de Welshmen tegen zich in het harnas. Aangevoerd door de plaatselijke herbergier zijn de dorpsbewoners van plan om hun berg iets op te hogen en serveerster Betty wordt ingezet om Reginald en George af te leiden. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 21 Aug 2011 16:21 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | Dellion schreef: | + haha, die gozer die een berg wil maken in flevoland heeft nu ook van gemeentes bevestigd gekregen dat ze het idee steunen, en een shitload aan bedrijven die wil investeren. Omfg (Leuk idee anyway, beetje onmogelijk dat wel..). |
It has been done: The Englishman Who Went Up a Hill But Came Down a Mountain
| Citaat: | | Reginald en George, twee landmeters van de Britse topografische dienst, arriveren aan het einde van de Eerste Wereldoorlog in een klein dorpje in Wales om te controleren of de lokale berg wel aan de eisen voldoet om als zodanig in kaart te kunnen worden gebracht. Na hun metingen concluderen de cartografen dat de berg nét niet hoog genoeg is en daarom slechts een heuvel genoemd mag worden. Met dat bericht jagen ze de Welshmen tegen zich in het harnas. Aangevoerd door de plaatselijke herbergier zijn de dorpsbewoners van plan om hun berg iets op te hogen en serveerster Betty wordt ingezet om Reginald en George af te leiden. |
|
Idd, zelfs in berlijn of parijs, idk welke van de 2 wilden ze een echte berg maken. Het is echter nog nergens gelukt.
Ook past het echt gewoon bij nederland, god created the world but the dutch created holland  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 739, 740, 741 ... 768, 769, 770 Volgende |