Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 732, 733, 734 ... 768, 769, 770  Volgende  
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Morgen met een vriend uit brabant een dagje Alkmaar doen
- We willen dus naar de bios maar ik weet niet welke films leuk zijn
+ Vanavond Caribbean night in Bergen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sutefuu schreef:
the_dan schreef:
Whow delion, echt een zware hardscoper
maareeh, speel je op cracked servers (a) dan wil ik best wel eens een potje hardscopen tegen jou xD

waarom is deze dude nog niet geband?

Omdat ik niet zeker wist wat hij met cracked servers bedoelde eigenlijk. Anyway, ik ga hem hier nu geen waarschuwing meer voor geven, zo lang na de post.

Maar goed, als het zo illegaal is als het klinkt mag je dit als onofficiële waarschuwing zien, the_dan.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Battlefield 3! Eindelijk wordt het super duidelijk dat Battlefield 3 toch wel een staaltje hoger niveau is dan die CoD serie.
+ Enslaved is best vermakelijk
+ Mijn backlog wordt weer kleiner, ik loop echt 5 maanden achter met games (ik moet nog DNF, LA Noire, Killzone 3, blabla spelen)
- te weinig geld voor die games
- te weinig tijd voor die games
+ genoeg tijd na mijn studie
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
- snap niet dat mensen in dit thread vaak een "+" neerzetten als ze naar werk moeten... ik heb echt helemaal geen zin in werk

Tijd voor iets nieuws? Werken is op zijn tijd wel leuk, ik ben niet enthousiast maar heb er nou ook geen hekel aan eerlijk gezegd.

Ik begin vandaag juist vind thuis chillen/zelf nieuwe dingen leren/op reis gaan toch wel wat leuker dan werken

++ over 3 maanden Skyward Sword in huis
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Uchiha_Shadow schreef:
Ik begin vandaag juist vind thuis chillen/zelf nieuwe dingen leren/op reis gaan toch wel wat leuker dan werken

Ik ook, daarom zet ik daar altijd '++' voor.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat

- Wait what? Je krijgt serieus een waarschuwing als je het al over cracked servers heb? Nogal lame gamed (Mijn mening) Ten eerste zijn er behalve de nadelen ook duidelijk voordelen aan het illegaal downloaden en spelen van games voor de producers, ten tweede word een goede game toch wel gekocht. Zie het als concurentie, concurentie is uiteraard slecht voor je eigen verkopen, maar uiteindelijk ook weer goed. en vooral voor de kwaliteit omdat je dat moet verbeteren om bij te kunnen blijven.
+Lekker weer
- De hele fucking ochtend om uit te slapen en al om 9 uur wakker worden
- MMO costumer support.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dellion schreef:
- Wait what? Je krijgt serieus een waarschuwing als je het al over cracked servers heb? Nogal lame gamed (Mijn mening) Ten eerste zijn er behalve de nadelen ook duidelijk voordelen aan het illegaal downloaden en spelen van games voor de producers, ten tweede word een goede game toch wel gekocht. Zie het als concurentie, concurentie is uiteraard slecht voor je eigen verkopen, maar uiteindelijk ook weer goed. en vooral voor de kwaliteit omdat je dat moet verbeteren om bij te kunnen blijven.

Hier ga ik niet over met je in discussie. Tevens gaat niemand hierover met je in discussie, we gaan weer on-topic.
Citaat:
Het verheerlijken van illegale downloads of de promotie ervan [is verboden]. Het bespreken van het hoe en wat is tevens verboden. Zaken die de ToS van bepaalde games omzeilen.

(...)

Wij willen niet in verband gebracht worden met illegale vergrijpen dus zullen alle verwijzingen naar illegale handelingen verwijderd worden met eventueel een verwijzing naar deze post. Discussie erover is nutteloos want Gamed moet zich aan deze wetten houden omdat wij anders zelf verantwoordelijk kunnen geacht worden. Promotie of alluderen tot illegaal downloaden is een one offense, permanente ban fout.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Dit is echt compleet retarded.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Dellion schreef:

Voor jou misschien, omdat je waarschijnlijk genoeg geld heb om alles te kunnen kopen. Ik ken mensen (inclusief ikzelf) die niet zomaar alles kopen. Daarom test ik het eerst uit, en koop ik het daarna. Ik zie niet in hoe dat een probleem is.
Als ik zeker weet, en de ontwikkelaar daarin genoeg informatie heeft gegeven, dat een game goed is koop ik die meteen. Dat is het stukje kwaliteit, als een game minder goede kwaliteit heeft heeft men er minder geld voor over en moet de ontwikkelaar dus in het vervolg betere kwaliteit neerzetten. Als ik al zei, het is een soort concurentie in de zin van kwaliteit.

Misschien lastig uit te leggen, of het komt totaal niet overeen met wat jij denkt. Maar retarded is het zeker niet, en al helemaal niet omdat je geen redenen waarom het retarded is of whatsoever geeft.
Maar zoals al gezegd is, geen reden om hierover in discussie te gaan lijkt me, nogal logisch dat iedereens mening hierover verschilt. daarom stond er ook bij (mijn mening)

Maargoed ontopic lijkt me:

- Geen eten in huis
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Dellion:
Wanneer een ontwikkelaar ziet dat hun games veel worden gedownload, zullen ze eerder DRM toevoegen of zelfs helemaal geen games meer uitbrengen op de PC.

+ Valkyria Chronicles
+ Band of Brothers
+/- Vanavond weer werken
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat

+ trots op mijn collectie van games, het grote voordeel van niet downloaden! Zo'n lekkere plank vol met games! (toch maar 12 eu soms, uit Engeland)

+ zon
+ hard gelopen
- maar ging niet super
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3gamerXD schreef:
@ Dellion:
Wanneer een ontwikkelaar ziet dat hun games veel worden gedownload, zullen ze eerder DRM toevoegen of zelfs helemaal geen games meer uitbrengen op de PC.

+ Valkyria Chronicles
+ Band of Brothers
+/- Vanavond weer werken

Klopt, maar niet altijd DRM hoor, daar verliezen ze ook mensen mee die de game kopen. maar ook qua online betere beveiliging. en dat vind ik wel een goed iets..
En stoppen met uitbrengen? Dan zijn het gierige kut downloaders idd, daar heb ik dus ook een hekel aan. Maar zoals ik al zei koop ik de game gewoon als die het waard is, wat dus 9/10keer zo is.
Ik heb tevens een enorme collectie games, die groter is dan de meeste mensen hier hebben(denk ik) dus ik denk niet dat het allemaal zo een probleem is als de meeste mensen er hier van maken
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Robert schreef:
Dellion schreef:

Voor jou misschien, omdat je waarschijnlijk genoeg geld heb om alles te kunnen kopen. Ik ken mensen (inclusief ikzelf) die niet zomaar alles kopen. Daarom test ik het eerst uit, en koop ik het daarna. Ik zie niet in hoe dat een probleem is.
Als ik zeker weet, en de ontwikkelaar daarin genoeg informatie heeft gegeven, dat een game goed is koop ik die meteen. Dat is het stukje kwaliteit, als een game minder goede kwaliteit heeft heeft men er minder geld voor over en moet de ontwikkelaar dus in het vervolg betere kwaliteit neerzetten. Als ik al zei, het is een soort concurentie in de zin van kwaliteit.

Misschien lastig uit te leggen, of het komt totaal niet overeen met wat jij denkt. Maar retarded is het zeker niet, en al helemaal niet omdat je geen redenen waarom het retarded is of whatsoever geeft.
Maar zoals al gezegd is, geen reden om hierover in discussie te gaan lijkt me, nogal logisch dat iedereens mening hierover verschilt. daarom stond er ook bij (mijn mening)

Aha, dat klinkt al anders dan wat je hiervoor schreef. Als je het als demo wil uitproberen heb ik er nog een beetje begrip voor, ook al is dat nog steeds niet toegestaan.

Je moet ook niet denken dat een goede game (kwalitatief) goede verkopen neerzet. Er zijn al genoeg studios (Iron lore, Titan Quest) en publishers (Majesco, Psychonauts*) over de kop gegaan terwijl ze prima games in hun portfolio hadden. Ook grote publishers als THQ en Ubisoft hebben deze jaren een negatief Net Income.

* Deze zijn niet failliet gegaan maar:
Citaat:
Despite Psychonauts earning high critical praise and a number of awards, it was a commercial failure upon its initial release. Although the game was first cited as the primary contributing factor to a strong quarter immediately following its launch, a month later Majesco revised their fiscal year projections from a net profit of $18 million to a net loss of $18 million, and at the same time its CEO, Carl Yankowski, announced his immediate resignation. By the end of the year, the title had shipped fewer than 100,000 copies, and Majesco announced its plans to withdraw from the "big budget console game marketplace".[
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

+Ben in Keulen
+Morgen Gamescom
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dellion schreef:
Robert schreef:
Dellion schreef:

- Geen eten in huis

Ach gut, het klassieke 'ik heb er eigenlijk geen geld voor, maar wil het toch hebben'-voorbeeld. Klinkt een beetje hetzelfde als de meeste criminelen en verslaafden: ik heb er geen geld voor en degene van wie ik geld heb gestolen zal het toch niet missen. Je verschuilt je nu achter anderen, zoals ontwikkelaars, om je eigen gedrag te rechtvaardigen. Zielig gedrag wat mij betreft.

+ Gamescom drukte, ik houd er wel van.
+ Zaterdag een week naar Oostenrijk.
+ Bijna weer tijd voor een shitload aan nieuwe games.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Dellion schreef:
Robert schreef:
Dellion schreef:

- Geen eten in huis

Ach gut, het klassieke 'ik heb er eigenlijk geen geld voor, maar wil het toch hebben'-voorbeeld. Klinkt een beetje hetzelfde als de meeste criminelen en verslaafden: ik heb er geen geld voor en degene van wie ik geld heb gestolen zal het toch niet missen. Je verschuilt je nu achter anderen, zoals ontwikkelaars, om je eigen gedrag te rechtvaardigen. Zielig gedrag wat mij betreft.

+ Gamescom drukte, ik houd er wel van.
+ Zaterdag een week naar Oostenrijk.
+ Bijna weer tijd voor een shitload aan nieuwe games.

Wat ik nog zieliger vind is dat mensen tegenwoordig niet meer kunnen lezen. :') Terwijl dat , lijkt me toch iets is wat een 'eindredacteur' goed moet kunnen, nietwaar?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

'Ik ken mensen (inclusief ikzelf) die niet zomaar alles kopen.'

Hoe je dit ook wil bekijken, blijkbaar ben je niet bereid om games te kopen maar wil je ze wel graag spelen en dus grijp je naar illegale middelen. Dat vind ik zielig, zeker omdat je het vervolgens nog tracht te rechtvaardigen ook.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
'Ik ken mensen (inclusief ikzelf) die niet zomaar alles kopen.'

Hoe je dit ook wil bekijken, blijkbaar ben je niet bereid om games te kopen maar wil je ze wel graag spelen en dus grijp je naar illegale middelen. Dat vind ik zielig, zeker omdat je het vervolgens nog tracht te rechtvaardigen ook.

Sorry, daar hoorde gelijk tussen. Zoals je , als je verder had gelezen uit de zinnen had kunnen opmaken.
Om het zelfs voor jou duidelijk te maken zou het dus : 'Ik ken mensen (inclusief ikzelf) die niet alles zomaar gelijk kopen)
Om het nóg meer te verduidelijken Ik koop het dus niet meteen, ik wil het uitproberen als er geen trial is. Als de game zijn geld waard is koop ik het, wat , zoals gezegd als je verder zou gekeken hebben 9/10 keer voorkomt.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik bekijk het echter andersom: één van die tien keer download je een game illegaal en speel je het voor onbepaalde tijd. Dat is in mijn ogen nog altijd diefstal, of je er nu een leuk verhaal omheen verzint of niet.

Maar goed, deze discussie kunnen we voeren tot we een ons wegen, laten we weer ontopic gaan met de plusjes en de minnetjes
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Ik bekijk het echter andersom: één van die tien keer download je een game illegaal en speel je het voor onbepaalde tijd. Dat is in mijn ogen nog altijd diefstal, of je er nu een leuk verhaal omheen verzint of niet.

Maar goed, deze discussie kunnen we voeren tot we een ons wegen, laten we weer ontopic gaan met de plusjes en de minnetjes

Je speelt de game niet voor onbepaalde tijd, sterker nog, je zet de game uit. Omdat het dus niet je geld en moeite waard is. Het is een manier om te zien of je de game wel of niet speelt, niet een manier om te kijken of je wel of niet betaald.

+ Holy shit, dit had ik eerder moeten weten, met mods empire total war spelen..Hele verbetering vooral Darthmod is zwaar epic.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

- Achterlijke discussie van Delion -.-

+ Klas is leuk, anticiperen goed op mijn manier van les geven
+ Naar me zin
+
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Notch heeft Bethesda uitgedaagt voor een potje Quake :') http://www.hotbloodedgaming.com/2011/08/17/notch-challenges-bethesda-to-a-game-of-quake-3-for-the-name-scrolls-is-totally-serious/
+ Nieuwe AC:R trailer
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
- Achterlijke discussie van Delion -.-

+ Klas is leuk, anticiperen goed op mijn manier van les geven
+ Naar me zin
+

Het is grappig hoe je kan zien dat mensen niet gelezen hebben.
Ontopic
- Voor mensen die overal achteraan lopen, en zeggen wat ze moeten zeggen om 'populair' te doen, ook wel geen eigen mening bezitten.

Tuurlijk, wat ik nu zeg meen ik niet en is onzin. Maar onzin bestrijd je met onzin, dus zodoende

+ NCsoft over GW2 livestream nu (of zometeen)

@ RoaringMdog

haha awesome
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

- gvd door wederom falen van instanties sta ik zometeen in het rood.
- met andere woorden heb ik kans mn huis kwijt te raken hierdoor.
-nog maar 180 euro op mn rekening en daarmee moet ik tot eind van de maand en ze gaan er nog van afschrijfen ook, maw heb ik straks totaal niks dus kan ik niks.

- oververmoeid, zowel lichamelijk als mentaal atm dus kan dit niet gebruiken.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
- gvd door wederom falen van instanties sta ik zometeen in het rood.
- met andere woorden heb ik kans mn huis kwijt te raken hierdoor.
-nog maar 180 euro op mn rekening en daarmee moet ik tot eind van de maand en ze gaan er nog van afschrijfen ook, maw heb ik straks totaal niks dus kan ik niks.

- oververmoeid, zowel lichamelijk als mentaal atm dus kan dit niet gebruiken.

Baantje zoeken? dingen verkopen die je niet nodig hebt?
Anyway sterkte daarmee
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 732, 733, 734 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 733 van 770

Ga naar: