Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 26, 27, 28 Volgende
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Aug 2011 13:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Aug 2011 16:30 Onderwerp:
| |

|
atomic power robot schreef: | Ik had dat voordeel ook graag gewild, maar ja, ik kon weer eens niet wachten.
Wanneer gaat Nintendo trouwens die eShop cards in de winkel gooien? Ik zit daar nou al lang genoeg op te wachten. |
Ze hadden eigenlijk allang beschikbaar moeten zijn! Dat heeft Nintendo eerder beloofd; eind juni/juli. |
|
Terug naar boven |
|
|
Serush |
Geplaatst: 13 Aug 2011 15:01 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004ISLDUG/
lol
(€130 inclusief levering, m.aw. ongeveer de helft van de originele prijs) |
Dat zijn geen euro's maar ponden komt dus neer op ongeveer 154 euro. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Aug 2011 15:25 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | atomic power robot schreef: | Ik had dat voordeel ook graag gewild, maar ja, ik kon weer eens niet wachten.
Wanneer gaat Nintendo trouwens die eShop cards in de winkel gooien? Ik zit daar nou al lang genoeg op te wachten. |
Ze hadden eigenlijk allang beschikbaar moeten zijn! Dat heeft Nintendo eerder beloofd; eind juni/juli. |
Gebruik gewoon https://www.3vcash.nl/ als je geen creditcard hebt, ik heb het een paar weken terug ook geprobeerd, omdat ik het zat was om nog langer te wachten, het werkte prima. Of je moet echt gierig zijn en nog maanden wachten om die ene euro te besparen.
Laatst aangepast door No'tje op 13 Aug 2011 18:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Aug 2011 15:59 Onderwerp:
| |

|
Serush schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004ISLDUG/
lol
Toen ik 't postte was 't £115, ik kan wel lezen hoor
Tesco heeft 'm nog wel voor 115, maar ik geloof dat er wel shipping boven op komt
http://direct.tesco.com/q/R.210-8270.aspx
(Amazon zal 'm later ook wel weer op 115 zetten) |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 13 Aug 2011 17:59 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Serush schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004ISLDUG/
lol
Toen ik 't postte was 't £115, ik kan wel lezen hoor
Tesco heeft 'm nog wel voor 115, maar ik geloof dat er wel shipping boven op komt
http://direct.tesco.com/q/R.210-8270.aspx
(Amazon zal 'm later ook wel weer op 115 zetten) |
"Sorry, this is temporarily out of stock"
hoe kan dat nou  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Aug 2011 18:19 Onderwerp:
| |

|
Dat zien we graag  |
|
Terug naar boven |
|
|
laraishond |
Geplaatst: 13 Aug 2011 18:59 Onderwerp:
| |

|
idd.
Ben echt benieuwd naar de sales van deze week!  |
|
Terug naar boven |
|
|
atomic power robot |
Geplaatst: 14 Aug 2011 18:40 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad, maar als Nintendo nou eens goeie games gaat uitbrengen dan ben ik tevreden. (wat ik nu dus niet ben)
Weet iemand trouwens wanneer dat ambassadeurs programma van start gaat? Ik heb er nog steeds niet zoveel over gehoord en we zijn ondertussen al weer twee dagen verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 14 Aug 2011 19:08 Onderwerp:
| |

|
atomic power robot schreef: | Inderdaad, maar als Nintendo nou eens goeie games gaat uitbrengen dan ben ik tevreden. (wat ik nu dus niet ben)
Weet iemand trouwens wanneer dat ambassadeurs programma van start gaat? Ik heb er nog steeds niet zoveel over gehoord en we zijn ondertussen al weer twee dagen verder. |
1 september kunnen we 10 gratis games downloaden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 15 Aug 2011 16:32 Onderwerp:
| |

|
Even een vraagje over "Dead or Alive: Dimensions." Ik heb het spel en vind het gewoonweg prachtig; de beste fighter op de handheld. Echter, nu zijn er vanaf vandaag nieuwe kostuums te downloaden voor de personages, beginnend met Kasumi. Echter, ik krijg ze niet te pakken. Hoe moet ik ze downloaden? Steeds als ik iets met 10 Play Coins probeer te kopen via het uitroepteken in de rechterbovenhoek van het touch screen, krijg ik iets anders, en niet de DLC. Waar moet ik zijn?
Wil namelijk erg graag de kostuums downloaden. Dat is één van de hoogtepunten van Dead or Alive-titels; kostuums verzamelen!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2011 10:04 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | atomic power robot schreef: | Ik had dat voordeel ook graag gewild, maar ja, ik kon weer eens niet wachten.
http://3ds.nintendolife.com/news/2011/08/nintendo_3ds_eshop_cards_sneak_out_in_the_uk
beter laat dan nooit, I suppose |
|
Terug naar boven |
|
|
atomic power robot |
Geplaatst: 16 Aug 2011 10:20 Onderwerp:
| |

|
Begon er eigenlijk al een beetje aan te wennen dat de eShop alleen was om te kijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2011 11:04 Onderwerp:
| |

|
Lichtelijk off-topic, maar ik besef me opeens dat "de grote drie" alledrie een generatie (oftewel GOTG) hebben gewonnen:
N64: Link (Ocarina of Time)
NGC: Samus (Metroid Prime)
Wii: Mario (Super Mario Galaxy 2)
Al kan Link eventueel nog winnen deze generatie...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 16 Aug 2011 12:26 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Lichtelijk off-topic, maar ik besef me opeens dat "de grote drie" alledrie een generatie (oftewel GOTG) hebben gewonnen:
N64: Link (Ocarina of Time)
NGC: Samus (Metroid Prime)
Wii: Mario (Super Mario Galaxy 2)
Al kan Link eventueel nog winnen deze generatie...  |
HAHAHAHAHAHA
Not in a millionfuckingyears. Die andere vind ik ook discutabel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2011 12:39 Onderwerp:
| |

|
HAHAHAHA--
oeps. Wat een belachelijke suggestie, de best scorende game van een console als "beste game van de console" bestempelen. Je mag 't best met me oneens zijn, hoor, maar die manier van reageren doet erg trollerig aan.
(Ik vond Wind Waker trouwens persoonlijk leuker, maar moet bekennen dat Metroid Prime revolutionair is.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 16 Aug 2011 13:12 Onderwerp:
| |

|
Well, metroid prime is gewoon rommel. En je komt met review cijfers aanzetten als bewijs (begrijpelijk maar niet betrouwbaar).
Pers (met name console pers) strooien met de perfecte scores als of het een grap is. Als een game als GTA IV een 98 kan halen dan betekend het gewoon dat review scores geen betekenis meer hebben.
Wat bedoelde je trouwens met GOTG? Als je alle systemen meerekend maakt het nog wel een verschil. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 16 Aug 2011 13:34 Onderwerp:
| |

|
ik heb 't over generaties van Nintendo consoles (anders had ik wel NGC/PS2/XBX geschreven), al is Metroid Prime - na Soul Calibur - wel de hoogst becijferde game van de hele generatie, maar goed, niet jouw ding dus. Ik heb toch niet genoeg op de andere consoles gespeeld om daar een eerlijk oordeel over te vellen (op de Gamecube heb ik alle top games wel gespeeld.)
Reviews - en al helemaal aggregated reviews - zijn toch wel een goede indicatie of games van een bepaald kwaliteitsniveau zijn (een game met een gigantisch aantal bugs of slechte difficulty curve zal bijvoorbeeld nooit hoog scoren), maar ik begrijp ook wel dat het uiteindelijk op persoonlijke mening neer komt. Mijn post was meer bedoeld als grappige opmerking over de afgelopen 3 generaties over een bepaald soort concensus wat er toch wel is gekomen.
Vind 't jammer voor je dat je de MP-serie niet voelt; ik ben MP3 opnieuw aan 't uitspelen en geniet er echt heel erg van. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 16 Aug 2011 14:01 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: |
Reviews - en al helemaal aggregated reviews - zijn toch wel een goede indicatie of games van een bepaald kwaliteitsniveau zijn (een game met een gigantisch aantal bugs of slechte difficulty curve zal bijvoorbeeld nooit hoog scoren), maar ik begrijp ook wel dat het uiteindelijk op persoonlijke mening neer komt.
|
Ben ik het niet mee eens. Heb je ooit Resistance 2 gespeeld? de game krijgt een 87. Ik ben er heilig van overtuigd dat als de game multiplatform was en geen paid reviews had dat hij tussen de 60 en 70 uit zou komen. Maargoed dit gaat nergens meer over. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 16 Aug 2011 14:46 Onderwerp:
| |

|
Metroid prime was rommel omdat het niet linear was zoals alle awesome andere shooters?
Trouwens:
Radio Nikkei reports that Nintendo 3DS sold 207,000 units between 8-14 August, thanks to the price drop. This is the second highest weekly sales for the machine, beating out the second week after launch (206k).
http://market.radionikkei.jp/entry-206641.html
Betekend dat de 3DS na 6 maanden in Japan 1.5 miljoen heeft verkocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Aug 2011 15:38 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Even een vraagje over "Dead or Alive: Dimensions." Ik heb het spel en vind het gewoonweg prachtig; de beste fighter op de handheld. Echter, nu zijn er vanaf vandaag nieuwe kostuums te downloaden voor de personages, beginnend met Kasumi. Echter, ik krijg ze niet te pakken. Hoe moet ik ze downloaden? Steeds als ik iets met 10 Play Coins probeer te kopen via het uitroepteken in de rechterbovenhoek van het touch screen, krijg ik iets anders, en niet de DLC. Waar moet ik zijn?
Wil namelijk erg graag de kostuums downloaden. Dat is één van de hoogtepunten van Dead or Alive-titels; kostuums verzamelen!  |
Waarom wordt mijn hulpkreet genegeerd? Maar ach, laat ook maar. Ik heb het zelf al gevonden. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 16 Aug 2011 15:47 Onderwerp:
| |

|
Misschien wel omdat niemand de game heeft? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Aug 2011 15:52 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Misschien wel omdat niemand de game heeft? |
Dat lijkt me sterk... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2011 16:02 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | konnichiwa schreef: | Misschien wel omdat niemand de game heeft? |
Dat lijkt me sterk... |
Nou ja dan vinden mensen je misschien een irritante rotkerel en heeft men besloten om je te negeren?
Nee ik denk dat er niet veel mensen de game hebben, Ik heb hem wel maar geen 3DS. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 17 Aug 2011 20:18 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|