| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 730, 731, 732 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Aug 2011 12:27 Onderwerp:
| |

|
+ Tenacious D luisteren, ik wil die film echt weer zien
+ Oké ik ga die film en noodles halen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 15 Aug 2011 12:33 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | + Tenacious D luisteren, ik wil die film echt weer zien
|
Heerlijke film!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 15 Aug 2011 13:02 Onderwerp:
| |

|
| deadlytown schreef: | | en welke forum is dat dan D: dan weet ik waar ik niet heen moet. |
ps3trophies.org
anyway, tis nu zover een mod zegt dat hij me niet meer zal botheren (die troll) weet niet of dat betekend dat hij een waarschuwing heeft gehad of gebanned is.
Weet wel dat ik ook op mn youtube profiel een post had gehad waarvan ik verdenk dat het dezelfde malloot is geweest (paar dagen geleden, toen begon hij ook op de forums me te stalken)
| Citaat: |
JosephSam
JosephSam (3 dagen geleden)
Verwijderen | Blokkering gebruiker opheffen | Spam Gemarkeerd als spam
In the end I hope you do get help for your major problems though. People who are severely mentally unstable act exactly the way you do. Take my post from below as someone who doesn't see it as it is. Just someone who KNOWS how it is.
Get help.
JosephSam
JosephSam (3 dagen geleden)
Verwijderen | Blokkering gebruiker opheffen | Spam Gemarkeerd als spam
Wow. First off let's discuss the thread you made about your birthday. That is something I expect from a child in their teens posting it on their Livejourna.
Secondly. You have admitted to not having a girlfriend or a job and i TRULY believe you live with your mom. Whatever you say is a lie. You are at a level below a man child and are nothing more than a wannabe slut of academia. You have no credentials and you are a lonely and broken human being.
What do I have to worry about? Well my mortgage and my family. Bills to pay. Stuff that most successful people my age do. Alas, unlike yourself at this very moment I am going to go to a sweet barbecue with lady love and meet some of my friends. Friends right, huh? HAHAHAHAHA You ain't got any!!!!
You're a loser. You really really are.
|
Hilarisch natuurlijk aangezien ik al een eeuwigheid op mezelf woon maar verder best wel sneu dat iemand zo ver gaat om je onder de nagels te zitten op youtube notabene.
| ninodude schreef: | | deadlytown schreef: | | en welke forum is dat dan D: dan weet ik waar ik niet heen moet. |
Ik heb het eens gehad bij Inside Gamer, je mag natuurlijk niet enthousiast zijn over Nintendo in het Nintendo forum.
@Nelus, vind Chuck niet perse grappig. Ze leggen de nadruk niet op de humor, soms moet ik wel lachen maar niet zo veel als bij bijvoorbeeld Family Guy. |
Ach ik weet ook wel dat ik de ene keer serieus ben en de andere keer zit te ouwehoeren maar daar kun je civiel mee omgaan (wat veel mensen doen en de lol van inzien op dat forum) maar ook mij gaan zitten vitten.
als ik een klaagtopic maak overdrijf ik altijd een handje zand. (niet het hele onderwerp maar gewoon individuele zinnetjes, zoals er expres bijzetten dat het allemaal door final fantasy 13 kwam dat kut is en het domste spel allertijden, van die opmerkingen waar mensen even van denken 'wtf stond daar lol' kan het niet helpen dat is nu eenmaal mijn forumstijl) Dat heb ik ook gedaan in mn verjaardagstopic op die site die al leuk begon van 'worst day of the year again' :')
Had ook op mn hyves lid geworden van een 'niemand komt ooit op mijn verjaardag' hyves, terwijl er echt wel mensen hadden gezegd te komen, dat soort dingen.
laatste topic wat ik had gemaakt op die site ging over de logical fallacy van dat mensen denken dat trophy hoeveelheid / lvl status beslist van hoe goed iemand is terwijl er veel regios in de wereld zijn waar mensen amper games kunnen kopen, en dus ook wel goeie gamers kunnen zijn, maar dat telt niet mee in sony's rekenmachintje van %, nee quantity = lvl daarin, dat betekend ook als je heel lang hetzelfde spel speelt (quality) je een lager lvl hebt. (dit is een bekende discussie maar het topic ging niet over quantity vs quality maar over dat het trophysysteem psychologisch scheef in elkaar zit)
Ik stelde uiteindelijk dat iemand die PSN lvl 5 heeft PSN lvl 20 had kunnen zijn als hij/zij in een regio woonde waar je games kan huren voor een kleine prijs/games goedkoop zijn. Dat ging er niet in.
de troll derailde topic naar dat ik geen hard plats had (kuch) en iemand anders sprong erbovenop te stellen dat je veel werk moest doen om een hoog trophy level te krijgen en dat je trophies niet op een zilveren pollepel krijgt aangerijkt waarop ik zei dat ik niet degene was die pixar en hannah montana games speelde (dat zijn de mensen met hoge trophy counts).
Het hele topic werd omgevormd op mij, en ik moest tot 3 x toe opnieuw uitleggen wat hetgeen was wat ik probeerde te zeggen. Uiteindelijk kwam er een braziliaan bij waar ik wel blij mee was ookal begon hij met 'ik heb meer plats dan jou dus je logica klopt niet' -_-
Kwam er iig op neer dat ik hem wel aan het verstand kon brengen hoe ongelijk dat hele lvl = status gedoe is.
Op dat forum viel het me de laatste tijd namelijk op dat veel mensen dat geloven, dat hoe hoger je lvl is hoe beter een gamer je bent wat natuurlijk belachelijk is. Daarnaast snap ik ook dat op een trophy forum een case maken tegen iets wat met trophys te maken heeft hetzelfde kan overkomen als in een hamburgerforum stellen dat hamburgers slechte vetten bevatten is, maar je moet die dingen toch kunnen zeggen, anders is het net een sekte oid die alleen maar positieve dingen mogen zeggen.
Nou goed daar kwam het gister op neer. Maar die troll zat echt in elk topic waar ik in post te provoken, en dan vaak in algemene zin van 'iedereen haat je sluit je topic' of 'niemand begrijpt wat je zegt' terwijl ik net een goeie discussie had oid.
groetjes D:
Laatst aangepast door D: op 15 Aug 2011 13:18; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 15 Aug 2011 13:09 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | | Everybody_lies schreef: | | Thibby95 schreef: | | Everybody_lies schreef: | +++ Welkom Fabregas in Barça.
+/- 2-2 tegen RM. Goed weggekomen.  |
Fabregas Arsenal in de steek laten als ze hem nodig hebben, leuke speler... |
Heeft niets te maken met in de steek laten. Cesc wou weg. Had Wegner niet koppig blijven doen , dan was Fabregas al heel wat eerder bij Barça. Zo kon Arsenal al het team voorbereiden zonder Fabregas. |
Wenger is een kutcoach maar dat terzijde. Cesc laat de Gunners nog steeds in de steek en dat op een moment wanneer dat de club het moeilijk heeft, vind ik niet zo netjes van hem. Het is natuurlijk wel een geweldige speler, dus ik begrijp wel dat hij naar Barça wil, maar had hij niet tot volgend seizoen kunnen wachten? |
Nog! een seizoen wachten. Nog een seizoen zonder prijzen? Ik zie het nut niet. Arsenal mag al blij zijn dat ze Fabregas zo lang hebben kunnen (tegen)houden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 15 Aug 2011 13:12 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | | Thibby95 schreef: | | Everybody_lies schreef: | | Thibby95 schreef: | | Everybody_lies schreef: | +++ Welkom Fabregas in Barça.
+/- 2-2 tegen RM. Goed weggekomen.  |
Fabregas Arsenal in de steek laten als ze hem nodig hebben, leuke speler... |
Heeft niets te maken met in de steek laten. Cesc wou weg. Had Wegner niet koppig blijven doen , dan was Fabregas al heel wat eerder bij Barça. Zo kon Arsenal al het team voorbereiden zonder Fabregas. |
Wenger is een kutcoach maar dat terzijde. Cesc laat de Gunners nog steeds in de steek en dat op een moment wanneer dat de club het moeilijk heeft, vind ik niet zo netjes van hem. Het is natuurlijk wel een geweldige speler, dus ik begrijp wel dat hij naar Barça wil, maar had hij niet tot volgend seizoen kunnen wachten? |
Nog! een seizoen wachten. Nog een seizoen zonder prijzen? Ik zie het nut niet. Arsenal mag al blij zijn dat ze Fabregas zo lang hebben kunnen (tegen)houden. |
Het nut is dat hij nu de club die hem groot gemaakt heeft in de steek laat op het moment dat hij echt nodig is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 15 Aug 2011 13:48 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: |
Het nut is dat hij nu de club die hem groot gemaakt heeft in de steek laat op het moment dat hij echt nodig is. |
Was hij al 5 jaar lang niet nodig? Als hij zo een belangrijke speler was voor Arsenal , had hij het verschil kunnen maken en had Arsenal een prijs kunnen pakken.
Moet hij echt wachten tot Arsenal goed bezig is en dan vertrekken? Hoe groot zou de aanpassing dan zijn voor de spelers van Arsenal? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Aug 2011 14:14 Onderwerp:
| |

|
- Net als je Tenacious D wilt halen word je gebeld om te werken
- FFFUUU onverwachts werken is niet leuk |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 15 Aug 2011 14:45 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | - Net als je Tenacious D wilt halen word je gebeld om te werken
- FFFUUU onverwachts werken is niet leuk | Tenzei je bij google werkt zou het gewoon zijn van: Ja sorry me hond is overleden en hij moet gecremeerd worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Aug 2011 15:24 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | + Tenacious D luisteren, ik wil die film echt weer zien
+ Oké ik ga die film en noodles halen |
+1 voor elke Tenacious D fan hier!
Ellen, je moet echt Brutal Legend spelen! Als je Jack Black een beetje vet vindt
+ Top comment bij een video van Arby n the Chief (nieuwste episode)
+ jeeeej
+ Kamer schoongemaakt
+ Hazelnoot koffie!!!!!!!!!! FFFFFUUUUUUUUUU- sensatie in me mond! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 15 Aug 2011 16:59 Onderwerp:
| |

|
--Te veel spel fouten op Japanse soundtracks, zo had ik eerder op de single van Itou Kanako ontdekt dat er staat Ito Kanko plaats van Itõ Kanako.
Nu ook veel bijgeleverde soundtracks staat achterop
'Not Fou Sale'' plaats van ''Not For Sale''
+Net ff wat soundtracks afgeluisterd,
Kingdom Hearts Birth by Sleep & 358/2 Days collection
It's a Wonderfull World
Final Fantasy XII(Niet echt muziek waar ik naar blijf luisteren) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Aug 2011 18:01 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Ellen, je moet echt Brutal Legend spelen! Als je Jack Black een beetje vet vindt  |
Hoe durf je te denken dat ik die niet gespeeld heb
Brütal legend is awesome!
+ Werken was onwijs 3, moest voor 3 uurtjes inspringen en het was heerlijk rustig
+ Hoef maar 2x nog te werken deze week |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2011 18:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| dantekloon schreef: | | --Te veel spel fouten op Japanse soundtracks, zo had ik eerder op de single van Itou Kanako ontdekt dat er staat Ito Kanko plaats van Itõ Kanako. | Japan besteedt nu eenmaal veel aandacht aan hun producten, veel meer dan Amerika en Europa.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 15 Aug 2011 18:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
+ Eindelijk weer eens nieuwe youtube vid
+ Mijn pa en mensen op het werk hadden mazzel, in de vakantie was het dak van waar ze normaal werken ingestort toen ze er dus niet waren ;O
+ Lekker weer :3
Laatst aangepast door Velqor op 15 Aug 2011 19:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 15 Aug 2011 19:02 Onderwerp:
| |

|
Whow delion, echt een zware hardscoper
maareeh, speel je op cracked servers (a) dan wil ik best wel eens een potje hardscopen tegen jou xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 15 Aug 2011 19:10 Onderwerp:
| |
![]()
|
| the_dan schreef: | Whow delion, echt een zware hardscoper
maareeh, speel je op cracked servers (a) dan wil ik best wel eens een potje hardscopen tegen jou xD |
Ik speel op de officiele servers Geen idee of ik dan ook op cracked kan, anders zou ik ook idd wel eens tegen jou spelen
En idd, hardscopen is nice. Ik houd gewoon niet van die ,waar snipers niet bedoeld voor zijn- close combat stijl van quickscopers. De meeste quick scopes zijn ook mazzel.
Die mensen kunnen beter een shotgun gaan gebruiken. 
Laatst aangepast door Velqor op 15 Aug 2011 19:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Aug 2011 19:15 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | Nelus schreef: | Ellen, je moet echt Brutal Legend spelen! Als je Jack Black een beetje vet vindt  |
Hoe durf je te denken dat ik die niet gespeeld heb
Brütal legend is awesome!
|
sorry
Dat spel is idd awesome! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 15 Aug 2011 20:06 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | the_dan schreef: | Whow delion, echt een zware hardscoper
Ik speel op de officiele servers Geen idee of ik dan ook op cracked kan, anders zou ik ook idd wel eens tegen jou spelen
En idd, hardscopen is nice. Ik houd gewoon niet van die ,waar snipers niet bedoeld voor zijn- close combat stijl van quickscopers. De meeste quick scopes zijn ook mazzel.
Die mensen kunnen beter een shotgun gaan gebruiken.  |
WWII Bolt actions, dat zijn de échte snipers(uit CoD 1,2 en 5). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Aug 2011 21:47 Onderwerp:
| |

|
+ Groene lays sensations met ijsthee met prik, perfectie combi!
- Update van mijn playstation werkt niet mee, kan ik dus niet online.. fffuuu |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 15 Aug 2011 22:43 Onderwerp:
| |

|
+ Laatste spullen pakken voor Gamescom
- Om 5u gaat mijn wekker
+ 6.45u gaat mijn trein xD
+ Tenacious D maar weer eens opzetten Thanks Ellen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 15 Aug 2011 22:49 Onderwerp:
| |
![]()
|
@Nickdhnick
Nice, succes daar! (damn ik ben hyped voor guild wars 2 @ gamescon)
+ Graphics age of conan blijven epic.. http://www.youtube.com/watch?v=E6uAmFqDrbQ (was een graphic testje die ik net even snel had gemaakt)
er moeten echt meer van dat soort mmorpgs komen
+ Comedycentral
- Wat vind iedereen altijd zo goed aan forest gump?.. ;s |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 15 Aug 2011 22:51 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | dantekloon schreef: | | --Te veel spel fouten op Japanse soundtracks, zo had ik eerder op de single van Itou Kanako ontdekt dat er staat Ito Kanko plaats van Itõ Kanako. | Japan besteedt nu eenmaal veel aandacht aan hun producten, veel meer dan Amerika en Europa.  |
Ik heb het over Japanse producten, soundtracks wil ik het liefst in de Japanse versie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Aug 2011 22:59 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | + Laatste spullen pakken voor Gamescom
- Om 5u gaat mijn wekker
+ 6.45u gaat mijn trein xD
+ Tenacious D maar weer eens opzetten Thanks Ellen  |
See you there! =D |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 15 Aug 2011 23:05 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
See you there! =D |
Ja kan je me herkennen denk je?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Aug 2011 23:08 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Christian Vuye schreef: |
See you there! =D |
Ja kan je me herkennen denk je?  |
Oh, spreken we dan misschien af op donderdag namiddag ofzo? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 15 Aug 2011 23:08 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oh en vraag hier,
Weet iemand hoe je kan weten of wat het gemiddelde zo ongeveer is als je een boek van de bieb kwijt bent? Ik denk namelijk dat mijn boete zo ver is opgelopen dat ik het boek beter van de bieb kan kopen dan terugbrengen :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 730, 731, 732 ... 768, 769, 770 Volgende |