| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 728, 729, 730 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| streetfighter |
Geplaatst: 12 Aug 2011 23:07 Onderwerp:
| |

|
+ Wonder Girls op MTV  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 13 Aug 2011 02:01 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Ellentjeeah schreef: | - Morgen ochtend om 6 uur in de auto richting nederland
+ Wel mijn hardrock café shirt aan die heerlijk zit |
Geil.  |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 13 Aug 2011 02:51 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
- Mannen die gelijk "geil" worden dat een meisje een t-shirt aan trekt...
+ Aan alle meiden die mannen zo gek krijgen dat hun fantasie op hol slaat
- Aan mannelijke fantasie... Het is toch zo'n last af en toe... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Aug 2011 03:32 Onderwerp:
| |

|
+ Erg leuke avond gehad
+ Nu de "verkering" maar officieel gemaakt hehe
+ Net thuis
+ Lekker gewerkt
+ Nog energie over
+ Kan morgen de hele dag in bed blijven liggen
+ Gamescom dat telkens dichterbij komt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 13 Aug 2011 08:55 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | - Mannen die gelijk "geil" worden dat een meisje een t-shirt aan trekt...
|
Dat klinkt een beetje verkeerd om...
+ werken
+ klaar met vakantie werk
+ eerst een gierig onbijtje bij de hema eten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lpds |
Geplaatst: 13 Aug 2011 10:29 Onderwerp:
| |

|
++gister weer eens een potje Halo firefight gedaan met wat maten
+++vandaag naar kermis Eindhoven met vriendin.
-weer met het ov moeten omdat mijn fiets WEER gestolen is -.-'
+nieuw 24"touchscreen gekregen.
+Android 2.3.4 werkend op mijn Gw620 gekregen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Aug 2011 10:42 Onderwerp:
| |

|
| Het was een ironische grap jongens, lmao hij is zo eigenlijk nog beter uitgekomen dan ik hem had voorgesteld. Ik ga een beetje uit het niets op Ellen lopen geilen, yeah right. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Aug 2011 11:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Toch niet, Macbooks zijn geweldig! Gisteren weer even met een MacBook Pro gespeeld en die dingen zijn gewoon geweldig. Simpele interface, geweldig design en goede draagbaarheid. Prima producten!) | En identiek dezelfde structuur als elke Windows/Linux laptop aan 3-4 keer de prijs. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Aug 2011 11:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| lpds schreef: | +Android 2.3.4 werkend op mijn Gw620 gekregen  |
Netjes, hoe dat precies? (stuur desnoods maar PM)
++ Vrije dag
| Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Toch niet, Macbooks zijn geweldig! Gisteren weer even met een MacBook Pro gespeeld en die dingen zijn gewoon geweldig. Simpele interface, geweldig design en goede draagbaarheid. Prima producten!) |
En identiek dezelfde structuur als elke Windows/Linux laptop aan 3-4 keer de prijs. |
Inderdaad, ik snap nog steeds niet hoe mensen daar nou voor kunnen vallen... MacBooks van duizend of meer euro met mindere specificaties dan een netbook van driehonderd euro... Goed, Mac OS werkt wel snel, maar om daar nou zoveel geld voor neer te leggen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Aug 2011 12:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| GekooktEi schreef: | | lpds schreef: | +Android 2.3.4 werkend op mijn Gw620 gekregen  |
Netjes, hoe dat precies? (stuur desnoods maar PM)
++ Vrije dag
| Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Toch niet, Macbooks zijn geweldig! Gisteren weer even met een MacBook Pro gespeeld en die dingen zijn gewoon geweldig. Simpele interface, geweldig design en goede draagbaarheid. Prima producten!) |
En identiek dezelfde structuur als elke Windows/Linux laptop aan 3-4 keer de prijs. |
Inderdaad, ik snap nog steeds niet hoe mensen daar nou voor kunnen vallen... MacBooks van duizend of meer euro met mindere specificaties dan een netbook van driehonderd euro... Goed, Mac OS werkt wel snel, maar om daar nou zoveel geld voor neer te leggen? | Style over substance eh. Daarvoor is een gigantische markt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Aug 2011 12:22 Onderwerp:
| |

|
Mijn laptop is in de 2 jaar dat ik 'm nu heb nog geen een keer gecrashed. De laatste 3 keer dat ik achter een Windows computer plaats nam crashte het ding of liep het enorm langzaam. Daarnaast zijn veel design programmas beter/exlusief voor Mac.
Daar heb ik wel wat geld voor over. Maar uiteraard betaal je veel voor de stijl/branding (of tenminste: daar gaat het geld uiteindelijk naar toe; ik laat m'n laptop voor de rest aan niemand zien, dus ik heb er niks aan.) Vind 't toch een beetje onzin om 't te verdedigen, ik gebruik 'm dag in, dag uit en vond - vind - 'm kennelijk de prijs waard.
@ ninodude: http://www.youtube.com/watch?v=CQFEY9RIRJA |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 13 Aug 2011 12:26 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Aug 2011 12:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Daarnaast zijn veel design programmas beter/exlusief voor Mac. | Inderdaad, dat is de enige doelgroep die beter af is met een Mac. Voor iedereen anders is Windows of Linux superieur, zelfs qua design-programma's maakt Linux al veel goed. Voor veel Mac programma's is er open-source Linux alternatief. In de laatste 10 jaar heb ik trouwens vijf keer een Windows crash gehad: 1 keer door een virus, drie keer door de HDD (dankzij soort beveiligingssoftware) en 1 keer door Windows zelf. Valt wel mee. Daarentegen heb ik één keer een Mac opgestart de laatste vijf jaar en hij crashte meteen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 13 Aug 2011 12:41 Onderwerp:
| |

|
Jongens, apple bashen is oke, maar onwaarheden rondgooien?
Kan iemand mij een goede laptop die zeer licht en met een hele lange batterijduur noemen, anders dan de macbook air? Alle laptops met windows hebben problemen met batterijduur. Maat van me heeft een Macbook Pro (15" dachtik) gaat 10 uur mee. Heeft een (even dure) Sony Vaio en die gaat 2/3 uur mee...
Ik bedoel, je zal me niet snel een iPhone of iTouch zien kopen, maar van de verhalen die ik hoor werkt OSX gewoon |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Aug 2011 12:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Sutefuu schreef: | Jongens, apple bashen is oke, maar onwaarheden rondgooien?
| Welke onwaarheden?
| Sutefuu schreef: | | Kan iemand mij een goede laptop die zeer licht en met een hele lange batterijduur noemen, anders dan de macbook air? Alle laptops met windows hebben problemen met batterijduur. | http://news.cnet.com/8301-17938_105-20007267-1.html En dan moet je bedenken dat je bij die koplopers heel gemakkelijk een kleine batterij extra mee kunt nemen; bij een Mac niet. Na 5 uur zit je bij een Mac zonder batterij, en bij Windows kun je desnoods een extra insteken als je echt zo lang onderweg bent.
het is trouwens heel misleidend om een Air als basis te nemen, die kan niet eens DVDs afspelen. En, bij echte tests: "By now you've heard that under "normal" usage, the Air can only manage about 2.5 hours of battery life"
http://www.anandtech.com/show/2439 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Aug 2011 13:32 Onderwerp:
| |

|
+ Zo naar mijn oma der verjaardag. (75)
- Ik heb net mijn nek verrekt ofzo met skaten. =/
- Matig weer, goed excuus om de hele middag Batman: The Animated Series te kijken. =) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 13 Aug 2011 19:35 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Aug 2011 20:15 Onderwerp:
| |

|
Nice bruh. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 13 Aug 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Aug 2011 21:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Sutefuu schreef: | | Kan iemand mij een goede laptop die zeer licht en met een hele lange batterijduur noemen, anders dan de macbook air? Alle laptops met windows hebben problemen met batterijduur. Maat van me heeft een Macbook Pro (15" dachtik) gaat 10 uur mee. Heeft een (even dure) Sony Vaio en die gaat 2/3 uur mee... |
Grapjas... Stel dat de gegevens die je noemt waar zijn, stel...
Een Sony Vaio van $999,99 heeft een Intel i7 quadcore processor, een 1 GB-videokaart, een 16" 1920 x 1080-display, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Een MacBook Air heeft een 1,86 GHz dualcore processor, 256 MB videokaart, en een 13.3" beeldscherm op 1440 × 900 pixels.
Nee, echt heel apart dat de bovenste sneller leeg is. 
Laatst aangepast door GekooktEi op 13 Aug 2011 22:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Aug 2011 22:09 Onderwerp:
| |

|
Zal ik de conclusie maar weer geven tussen Apple en Windows. Want zo'n discussie is toch eindeloos. Als je verder wilt gaan, maak je maar een apart topic ervoor aan.
Conclusie van mij: Ik koop Apple omdat ik geld te veel heb en het besturingssysteem fijn vind.
+ Deze dag begon zo leuk in de nacht.
+ Heb dus officieel weer een vriendin
- Een collega van mij heeft alles lopen vertellen aan mijn ex. Dat wilde ik zelf doen wanneer ze er klaar voor was. Nu loopt ze te kutten
- Heeft ze mijn Apple ID wachtwoord aangepast, want ze wist het antwoord op de geheime vraag (foutje van mij)
+ Gelukkig geen aankopen mee kunnen doen en kwam ik er snel achter
- Maar fuck deze avond.. Ze houdt me stiekem in de gaten via twitter. En dan zit mijn zus mij telkens te whatsappen als ze iets tweet. DUDE SHUT THE FUCK UP! And leave me alone! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 13 Aug 2011 22:50 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | Zal ik de conclusie maar weer geven tussen Apple en Windows. Want zo'n discussie is toch eindeloos. Als je verder wilt gaan, maak je maar een apart topic ervoor aan.
Conclusie van mij: Ik koop Apple omdat ik geld te veel heb en het besturingssysteem fijn vind.
|
Dure dingen kopen gewoon omdat je veel geld hebt is nog steeds dom he.
+ klaar met werken
+ Massive moneys
+ Apple zal 0,- daarvan krijgen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 13 Aug 2011 22:55 Onderwerp:
| |

|
End of discussion
Nick: Sorry van je typewerk, maar einde discussie was het al 2 berichten geleden. Maar bedankt voor het herhalen ^^.
Nogmaals, discussies mag je een topic voor maken, of indien mogelijk, een oude van bovenhalen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Aug 2011 23:21 Onderwerp:
| |

|
@ robert: QQ moar
+ Shawshank Redemption, blijft tof.
| Citaat: | | - Heeft ze mijn Apple ID wachtwoord aangepast, want ze wist het antwoord op de geheime vraag (foutje van mij) |
dude, wtf? Meisjes kunnen echt in psycho-mode gaan af en toe, he? 
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 13 Aug 2011 23:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Aug 2011 23:23 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: |
+ Shawshank Redemption, blijft tof. |
Goed idee, die ga ik ook maar eens kijken  |
|