Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 718, 719, 720 ... 768, 769, 770  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Er valt geen argument te verzinnen tegen wiet wat je niet ook tegen drank/sigaretten kunt gebruiken. Wiet zul je minder snel kanker (die ene ziekte die je krijgt van roken, lekker filtertje jongens) van krijgen dan sigartten (tenzij je 't net zo veel rookt, maar dan ben je echt niet goed bezig).

En... ik ken niemand die aggressief wordt van wiet. Moet je eens kijken wat voor maatschappelijke schade alcohol heeft aangericht. En alcohol is verslavend, wiet niet.

Thibby95 heeft dan ook helemaal gelijk: alcohol is geen softdrug. Alcohol is een harddrug. Net als caffeine trouwens.

http://simple.wikipedia.org/wiki/Hard_and_soft_drugs

+ dagelijkste smoothie, dit keer met 100% meer zwarte bessen
+ een paar hele toffe gratis app games gedownload; heb eigenlijk geen (3)DS meer nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

- Mensen die alcohol enkel als roesmiddel voorstellen. Ooit al een keertje nagedacht over de smaak van het drankje dat je aan het binnenkappen bent?

Ik hou enkel van de smaak van m'n biertje/wijntje. Ik kan ook met trots zeggen dat ik nog nooit 'effecten' daarvan heb meegemaakt. Wiet dient enkel om in roes te geraken, daarom ben ik er tegen.

+ Huis voor mij alleen
+ Muziek
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan kun je toch net zo goed alcohol-vrije drank halen, niet dan?

Maar goed, ik drink 't ook wel voor de smaak, en daarom helemaal geen bier (gadverdamme) maar alleen maar zelfgemaakte cocktails en wijn. Niks mis met een roesje, wel met kotsen en de volgende dag dikke koppijn.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
- Mensen die alcohol enkel als roesmiddel voorstellen. Ooit al een keertje nagedacht over de smaak van het drankje dat je aan het binnenkappen bent?
Daarom dat zoveel bierdrinkers dol zijn op alcoholvrij bier.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet moeilijk doen, gewoon niet te veel drinken en dan heb je geen problemen. Alcoholvrije orvallekes, westmalle, kasteelbier.. nog niet gezien though.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
Niet moeilijk doen, gewoon niet te veel drinken en dan heb je geen problemen. Alcoholvrije orvallekes, westmalle, kasteelbier.. nog niet gezien though.
Als harddrug zijnde werkt alcohol verslavend en ga je steeds meer drinken.
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Thibby95 schreef:
Ik zou ook niet weten waarom je het zou willen proberen eigenlijk, je gaat er van stinken, het kost geld en het is sociaal niet aanvaard. En dat alleen voor een beetje ontspanning?
Het is "sociaal niet aanvaard"? Dat geldt ook voor roken en alcohol. Alleen zie ik veel meer mensen roken op cafe en dronken rijden dan wiet roken.

Wiet is zeker NIET sociaal aanvaard, matig drinken is dit wel, overmatig alcohol gebruik is natuurlijk een heel andere zaak, ik ben 15 jaar en drink wel eens af en toe alcohol als ik met vrienden uitga maar daar houd ik het bij.
Wiet roken is trouwens veel schadelijker voor je lichaam dan gewone sigaretten roken en het is véél verslavender, niet in debat gaan hierover, het is gewoon een feit dat een Universiteitsprof ons kwam uitleggen op school(de prof doet onderzoek naar verschillende long-gerelateerde ziekten zoals longkanker e.d.)
Iedereen doet wat hij wil maar in mijn ogen zijn de mensen die bezwijken aan de druk/groepsdruk om wiet te roken de échte paupers van deze wereld, ze hebben gewoon niet de persoonlijkheid om nee te zeggen.
En aan al de trollposts die komen: Ik heb een mening, ik kom er voor uit en onderbouw ze, als je hetzelfde doet zal ik de jouwe respecteren anders is het gewoon BS voor mij.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat

++10 uur 's ochtends aan de vodka, love my life
++Gister duikbrevet gehaald
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
JasperCLA schreef:
Als harddrug zijnde werkt alcohol verslavend en ga je steeds meer drinken.

Dan ben ik alvast nog niet verslaafd Mijn alcoholgebruik zit dan ook zo laag dat het bijna verwaarloosbaar is. Het is me om de goede smaak te doen. Net zoals een pot mosselen dat je zeer graag eet, maar niet elke dag, drink ik graag een pint. Echter heb ik geen gevoel dat ik harddrugs aan het nuttigen ben na een fietstochtje met kamaraden

Als je in grote hoeveelheden spreekt, is wiet nog veel schadelijker gezien je schizofrenie ontwikkelt en paranoia wordt. Maar als je echt het wietgebruik niet kan laten, moet je maar gewoon verder doen. Het is tensslotte u lijf, u verstand en u leven eh Al is wiet vele malen minder verslavend als alcohol eens je eraan verslaafd bent, dat is 100% de waarheid.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Joni Philips schreef:
Thibby95 schreef:
Ik zou ook niet weten waarom je het zou willen proberen eigenlijk, je gaat er van stinken, het kost geld en het is sociaal niet aanvaard. En dat alleen voor een beetje ontspanning?
Het is "sociaal niet aanvaard"? Dat geldt ook voor roken en alcohol. Alleen zie ik veel meer mensen roken op cafe en dronken rijden dan wiet roken.
<ingekort>

Joints hebben 5 keer zo veel schadelijke stoffen als een sigaret... maar rokers roken vaak meer dan 5 sigaretten per dag, en ik ken niemand die dagelijks blowt.

Je hebt een mening maar je onderbouwt hem niet met feiten, één universiteitsprof die je bang wil maken vs vele professionele onderzoeken door officieële instanties, ik weet wel waar ik voor ga.

Wiet kun je in tegenstelling tot tabak ook eten en dus geen schadelijke stoffen van binnen krijgen. Check wat voor groot maatschappelijk probleem roken (en alcohol) is, zelfs in een Nederlandse maatschappij die soft drugs toe staat, dat lijkt me toch wel bewijs genoeg? Loop een boekenwinkel binnen, zul je best sellers vinden over het afkicken van wiet?

(Ik blow en rook trouwens nooit - maar zou wel weten waar ik rationeel voor zou kiezen .)

- Amazon pakketje is er nog niet ;__;
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Thibby95 schreef:
Wiet is zeker NIET sociaal aanvaard, matig drinken is dit wel, overmatig alcohol gebruik is natuurlijk een heel andere zaak, ik ben 15 jaar en drink wel eens af en toe alcohol als ik met vrienden uitga maar daar houd ik het bij.

Minderjarig drinken is verboden, dus zeker niet sociaal aanvaard.

Thibby95 schreef:
Wiet roken is trouwens veel schadelijker voor je lichaam dan gewone sigaretten roken en het is véél verslavender, niet in debat gaan hierover, het is gewoon een feit dat een Universiteitsprof ons kwam uitleggen op school(de prof doet onderzoek naar verschillende long-gerelateerde ziekten zoals longkanker e.d.)
Nicotine is een verslavende harddrug, zuivere cannabis is niet verslavend en beter voor het lichaam. De geneeskunde is het beste bewijs, cannabis is een vaak gebruikt geneesmiddel. Bij glaucoom bijv. Grappig genoeg wordt wiet gebruikt als medicijn voor kankerpatienten om misselijkheid tegen te gaan. En cannabis kan ingenomen worden zonder de kankerverwerkende stoffen, terwijl die bij elke sigaret aanwezig zijn.

Thibby95 schreef:
Iedereen doet wat hij wil maar in mijn ogen zijn de mensen die bezwijken aan de druk/groepsdruk om wiet te roken de échte paupers van deze wereld, ze hebben gewoon niet de persoonlijkheid om nee te zeggen.
En rokers en alcoholgebruik gebeurt niet onder druk? Mensen die binge drinken doen dat voor hun plezier? Aangezien het aantal alcoholverslaafden nog altijd veel hoger ligt dan het aantal drugsverslaafden, denk ik wel te weten wat het echte probleem is in de Benelux.

JasperCLA schreef:
Dan ben ik alvast nog niet verslaafd Mijn alcoholgebruik zit dan ook zo laag dat het bijna verwaarloosbaar is. Het is me om de goede smaak te doen. Net zoals een pot mosselen dat je zeer graag eet, maar niet elke dag, drink ik graag een pint. Echter heb ik geen gevoel dat ik harddrugs aan het nuttigen ben na een fietstochtje met kamaraden
Toch is dat exact wat je doet. En dat is juist het gevaarlijke aan koffie, alcohol en sigaretten. Die zijn zo lang populair geweest dat mensen vergeten dat het harddrugs zijn die bedoeld zijn om je een goed gevoel te bezorgen. Als het voor de goede smaak is, kun je perfect alcoholvrije alcohol dranken nemen.

JasperCLA schreef:
Als je in grote hoeveelheden spreekt, is wiet nog veel schadelijker gezien je schizofrenie ontwikkelt en paranoia wordt. Maar als je echt het wietgebruik niet kan laten, moet je maar gewoon verder doen. Het is tensslotte u lijf, u verstand en u leven eh Al is wiet vele malen minder verslavend als alcohol eens je eraan verslaafd bent, dat is 100% de waarheid.
Alles is slecht in grote hoeveelheden. Alleen werkt niet alles verslavend. Vitamine, water en wiet bijv. zijn niet verslavend, maar wel schadelijk in grote hoeveelheden. En laten we even feiten aanhalen: ook alcohol veroorzaakt psychoses en dergelijke. Bij cannabis zijn alle schadelijke effecten te vermijden door de dampen ipv echt te roken.

Ik drink trouwens zelden alcohol, en heb nog nooit iets gerookt. Geen wiet, geen nicotine. (Wat gezien mijn allergieën een zeer slecht idee zou zijn) Maar dat moet ook niet om jullie misverstanden te ontkrachten. Ik kom trouwens zeer zelden storende wietgebruikers tegen, terwijl ik elke dag op het nieuws en het echte leven zie hoe 'niet verslavend' nicotine en alcohol werken. Op cafe had ik bijv. nooit last van wietgebruikers, rokers daarentegen.

Laatst aangepast door Joni Philips op 06 Aug 2011 16:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
++10 uur 's ochtends aan de vodka, love my life

+ ironie
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+ Treinreis naar keulen geboekt
- € 83 in totaal, afzetters...
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Thibby95 schreef:

Minderjarig drinken is verboden, dus zeker niet sociaal aanvaard.

Thibby95 schreef:

Nicotine is een verslavende harddrug, zuivere cannabis is niet verslavend en beter voor het lichaam. De geneeskunde is het beste bewijs, cannabis is een vaak gebruikt geneesmiddel. Bij glaucoom bijv. Grappig genoeg wordt wiet gebruikt als medicijn voor kankerpatienten om misselijkheid tegen te gaan. En cannabis kan ingenomen worden zonder de kankerverwerkende stoffen, terwijl die bij elke sigaret aanwezig zijn.

Thibby95 schreef:
En rokers en alcoholgebruik gebeurt niet onder druk? Mensen die binge drinken doen dat voor hun plezier? Aangezien het aantal alcoholverslaafden nog altijd veel hoger ligt dan het aantal drugsverslaafden, denk ik wel te weten wat het echte probleem is in de Benelux.

Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten, tegenwoordig is drinken op je 15de(ik word 16 dit jaar) zeker wél sociaal aanvaard, ik heb het hier wel over gematigd drinken en niet over bingedrinken of comazuipen.
Zuivere cannabis? Yeah right, in een ideale wereld aten we elke dag rijstpap met goude lepeltjes, iets zoals 'zuivere cannabis' bestaat niet.
Roken gebeurt onder druk net zoals wiet roken, heroïne spuiten en cocaïne snuiven, dus je punt is?
Alcohol drinken hoeft niet per sé schadelijk voor je te zijn , je kan gewoon alcohol drinken omdat je het lekker vindt, het gezellig vindt maar er zijn ook mensen die het voor de roes doen. Bij cannabis ligt het helemaal anders het hele principe is namelijk om in een roes te geraken...
Denk eens na over de volgende vraag: Waarom zijn sigaretten en alcohol legaal en Cannabis en andere harddrugs niet?
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Thibby.

Iemand die uit zichzelf aan een vriend om een sigaret vraagt. Maar nog nooit heeft gerookt, is een pauper zonder zelfbeheersing?

Sorry hoor, maar ik heb het zelf gedaan maar kwam geen dwang aan te pas. Was 1 keer om te proberen daarna nooit meer om gevraagd. Zelfde zo met drank. Heb 1 keer om gevraagd en daarna soms even voor eigen plezier. Ik drink net als Jasper voor de smaak. Ben nog nooit dronken geweest. Zelfs niet aangeschoten.

Ik buig niet onder groepsdruk. Ik heb groepsdruk meegemaakt en heb er nooit aan meegedaan.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Thibby95 schreef:
Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten, tegenwoordig is drinken op je 15de(ik word 16 dit jaar) zeker wél sociaal aanvaard, ik heb het hier wel over gematigd drinken en niet over bingedrinken of comazuipen.

Het gebeurt, dat betekent niet dat het sociaal aanvaard is. Het is zelfs illegaal, dus compleet niet aanvaard.

Thibby95 schreef:
Zuivere cannabis? Yeah right, in een ideale wereld aten we elke dag rijstpap met goude lepeltjes, iets zoals 'zuivere cannabis' bestaat niet.

Zuivere cannabis, aka zonder filters en dergelijke. En cannabis is een plant, dus zeer gemakkelijk zuiver te krijgen.

Thibby95 schreef:
Roken gebeurt onder druk net zoals wiet roken, heroïne spuiten en cocaïne snuiven, dus je punt is?
Drinken ook. Dat is al even pauper. Alles wat je onder sociale druk doet, is pauper.

Thibby95 schreef:
Alcohol drinken hoeft niet per sé schadelijk voor je te zijn , je kan gewoon alcohol drinken omdat je het lekker vindt, het gezellig vindt maar er zijn ook mensen die het voor de roes doen. Bij cannabis ligt het helemaal anders het hele principe is namelijk om in een roes te geraken...
Alcohol kan meer dan zestig verschillende aandoeningen veroorzaken en is schadelijk vanaf de eerste slok, net als sigarettenrook. Alcohol zou evenveel doden veroorzaken als roken en hartziekten in het algemeen. Van de eiffeltoren springen is ook niet noodzakelijk schadelijk, het is het echter wel vaak. Je zal het gewoon niet snel zien. Heb jij al veel dokters horen zeggen: "nee, drink maar verder. Je moet niet stoppen met alcohol."

Thibby95 schreef:
Denk eens na over de volgende vraag: Waarom zijn sigaretten en alcohol legaal en Cannabis en andere harddrugs niet?
Cannabis is LEGAAL. Je mag als 18-jarige perfect wiet gebruiken en één plant kweken. Verkopen mag je als individu niet, maar dat geldt eveneens voor alcohol en nicotine.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Joni & Uchiha die tenminste wel de feiten op een rijtje hebben

Om misverstanden te voorkomen, ik ben geen stoner/dagelijkse/weekelijkse/regelmatige blower hoor, en er is geen sprake van groepsdruk. Ik rook niet, nog nooit dronken geweest.

Drugs are bad mmkay.

- bye bye 777

Citaat:
tegenwoordig is drinken op je 15de(ik word 16 dit jaar) zeker wél sociaal aanvaard

Haha, you wish!

Btw, hoe kan er nou sprake zijn van groepsdruk als het sociaal niet aanvaard wordt?

Laatst aangepast door musthavethisgame op 06 Aug 2011 17:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
@ Thibby.

Iemand die uit zichzelf aan een vriend om een sigaret vraagt. Maar nog nooit heeft gerookt, is een pauper zonder zelfbeheersing?

Sorry hoor, maar ik heb het zelf gedaan maar kwam geen dwang aan te pas. Was 1 keer om te proberen daarna nooit meer om gevraagd. Zelfde zo met drank. Heb 1 keer om gevraagd en daarna soms even voor eigen plezier. Ik drink net als Jasper voor de smaak. Ben nog nooit dronken geweest. Zelfs niet aangeschoten.

Ik buig niet onder groepsdruk. Ik heb groepsdruk meegemaakt en heb er nooit aan meegedaan.

Lijkt mij nochtans een klassiek voorbeeld van hoe mensen bezwijken onder druk: je ziet het hem doen, weet dat het héél slecht is maar toch probeer je het? Zoek voor jezelf maar de verklaring, je hoeft me zelfs geen antwoord te geven, mensen zijn nu eenmaal kuddedieren...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Alcoholgebruik bij minderjarigen is trouwens zo aanvaard dat ik zonder moeite de volgende sites vind:
http://www.alcoholhulp.be/jongeren-en-alcohol.html
http://www.gratisdrank.be/indexHome2.htm
http://www.bekijkheteensnuchter.be/
http://www.acoolworld.be/kids/problemen.html

Het feit dat je niet ziet dat er een probleem is met op cafe gaan en alcohol drinken als -16 jarige toont reeds aan dat je een probleem hebt.

Misschien moet je wat meer respect tonen voor de legale bezigheden van anderen als je zelf illegaal bezig bent.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:

Lijkt mij nochtans een klassiek voorbeeld van hoe mensen bezwijken onder druk: je ziet het hem doen, weet dat het héél slecht is maar toch probeer je het? Zoek voor jezelf maar de verklaring, je hoeft me zelfs geen antwoord te geven, mensen zijn nu eenmaal kuddedieren...

Dit noem ik niet bezwijken onder de groepsdruk. Dit is gewoon nieuwsgierigheid. Hoe vaak heb jij weleens iets gedaan dat niet goed voor je is? Als jij iemand bijv uit een vliegtuig ziet springen en je wil het zelf ook een keer proberen, is dat volgens jouw ook bezwijken onder de druk.

Verder zou tabak en alcohol ook bestempelt worden als (illegale) drugs als ze deze eeuw uitgevonden waren. Deze spullen worden alleen sociaal aanvaard doordat mensen het al zo lang gebruiken. Als wiet of iets dergelijks ook al honderden gebruikt zou worden, zou het ook sociaal aanvaard zijn.
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Alcoholgebruik bij minderjarigen is trouwens zo aanvaard dat ik zonder moeite de volgende sites vind:
http://www.alcoholhulp.be/jongeren-en-alcohol.html
http://www.gratisdrank.be/indexHome2.htm
http://www.bekijkheteensnuchter.be/
http://www.acoolworld.be/kids/problemen.html

Het feit dat je niet ziet dat er een probleem is met op cafe gaan en alcohol drinken als -16 jarige toont reeds aan dat je een probleem hebt.

Ik denk dat ik in mijn comment duidelijk vermeld heb dat comazuipen NIET sociaal aanvaard wordt, af en toe een pintje drinken volgens mij wel.
Ik ben er vrij zeker van dat ik geen probleem heb met alcohol, in se is heel je redenering fout want iedereen heeft zijn eigen ontwikkelingsproces m.b.t. alcohol en andere drugs.
@Joni: 'Op het Gamed forum wordt dan ook de Europese wetgeving gevolgd en wij hanteren deze strikt.'
Quote van jezelf, heb je de Europese wetgeving i.v.m. drugs al eens doorgenomen? Ik vermoed van niet:

http://europa.eu/legislation_summaries/justice_freedom_security/combating_drugs/l14153_en.htm
Ik denk dat het goedpraten van illegale activiteiten niet valt onder 'strikt hanteren van de Europese wetgeving'
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Xenathos schreef:
@ Thibby.

Uhm... Hoe is het groepsdruk als in de vriendenkring maar er maar 1 persoon is die rookt.

Was al 3 maanden terug wat ik hier zei. Daarna nooit meer gevraagd. Soms moet je gewoon dingen doen om ervaring op te doen. Nu kan ik vol overtuiging zeggen: "Ik rook niet omdat ik het goor vind."

Je moet soms gewoon dingen doen om ervaring op te doen. Dat maakt je nog niet zwak omdat je "aan groepsdruk ingeeft".
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ Ik had een hele leuke middag
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nickdhnick schreef:

Zonder drugs, alcohol of sigaretten??!!??
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 06 Aug 2011 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Nickdhnick schreef:

Zonder drugs, alcohol of sigaretten??!!??

Ik had zelfs een leuke middag zonder m'n vrienden in de buurt.
Zonder drugs, alcohol of sigaretten.

+ Ben nu door de eerste Hellsing anime serie heen. Straks met m'n vrienden de OVA kijken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 718, 719, 720 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 719 van 770

Ga naar: