| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 714, 715, 716 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| streetfighter |
Geplaatst: 04 Aug 2011 19:46 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
| Nelus schreef: | | Gewoon jezelf zijn |
Dat is dus helemaal niet waar. Je gaat mij niet vertellen dat als een nerd die 24/7 thuis zit, en niet erg sociaal aangelegd is, een lekkere vrouw kan scoren.
|
Wel als die nerd super rijk is Dan krijgt hij wel een lekkere gold digger |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 19:49 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | Volgens mij heeft thibby het verkeerde beeld van wat wij een pauper noemen in zijn hoofd.
Een pauper is over het algemeen een jongen gekleed in een Adidas trainingspak met een matje en Nike airmax aan zijn voeten.
Misschien heeft hij zelfs een 'merk' tasje om zijn nek hangen en heeft hij al zijn vrienden op ping.
Dit is GEEN goed verzorgde jongen maar hij krijgt meisjes omdat helaas driekwart van nederland bestaat uit laag geschoolde mensen, niets erop tegen maar je hebt dan gauw een pauper meisjes versie met grote oorbellen, lagen make-up lage shirtjes en jurkjes die hun kont niet eens over komen.
Dit zijn STEREOTYPES, niet iedereen is zo
Goed verzorgde jongens zijn een grote plus in onze samenleving. |
Dat vind ik ook paupers hoor De meisjes waar ik het over heb zijn ook niet zo hoor, ik zou er zelfs niet aan denken om met zo'n meisjes uit te gaan, laat staan iets anders te doen. Ik denk dat de mensen hier een verkeerd beeld hebben van de 'meisjes' waar ik het over heb, het zijn heus geen sletten hoor(niet allemaal...) het zijn gewoon leuke, vriendelijke meisjes die toevallig knap zijn en vaak ook intelligent, al de meisjes waar ik het over heb gehad volgen ASO(daarmee kun je later naar de universiteit/hogeschool). Maar om hen te versieren moet je nu eenmaal moeite doen en dat is wat ik bedoelde met verzorgd zijn etc. als ik ongewassen, ongeschoren en onge-weet ik nog wat zou proberen hen te versieren zou het niet lukken maar als ik het wel doe dan wel(ik bedoel: 'dan ik maak ik kans', het is nu eenmaal leuker om zo'n vriendin te hebben dan een 'pauper'. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Aug 2011 19:56 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | Christian Vuye schreef: |
Dat is dus helemaal niet waar. Je gaat mij niet vertellen dat als een nerd die 24/7 thuis zit, en niet erg sociaal aangelegd is, een lekkere vrouw kan scoren.
|
Ah, er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
| |

|
De Britse chavs; voorganger van de paupers.
Guidos en paupers worden best wel door elkaar gehaald en soms lopen er combinaties rond. Ik heb tegen guidos bijna net zo veel als tegen paupers, en guidos zijn over het algemeen wel goed verzorgd.
Voorbeeld van de guido: Jersey Shore.
Er is dan ook zeker wel een stereotype zelfverzorgde jongen met strak shirtje aan, kortgeschoren gestyled haar, die vaak z'n eigen lichaam in de spiegel bewonderd, eventueel een nep gekleurde huid heeft en zo veel mogelijk meiden probeert te scoren. Bah.
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 04 Aug 2011 20:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
| |

|
| streetfighter schreef: | | Christian Vuye schreef: |
|
Wishful thinking? Want het is niet echt gebaseerd op de realiteit... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 19:58 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
|
Hahaha, ik zou inderdaad gewoon vol als iemand anders voordoen, zodat ze er later achterkomt dat je toch een nerd bent die 24/7 thuis zit
Daarbij, als jij je beter voelt of gewoon lekker in je vel zit door elke week of maand een mooie meid te scoren op een avond, moet je dat vooral doen. Ik zeg alleen dat je later waarschijnlijk uit die periode bent en gewoon blij bent met jezelf als persoon, zonder het zoenen van die meiden.
Het zoenen van (mooie) meiden, of beter gezegd, scoren, is enkel een reactie van dieper gelegen probleem bij jezelf. Als je tegenover vrienden van je kan opscheppen over een chick die je hebt gescoord, dan heb je dus waarschijnlijk hun reacties nodig om jezelf weer 'the man' te voelen. Terwijl je ook gewoon 'the man' kan voelen als je beetje tevreden bent over jezelf.
- waarom voel ik me oud? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:01 Onderwerp:
| |

|
Nelus +1
liever dat dan dit:
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:02 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Christian Vuye schreef: |
|
Hahaha, ik zou inderdaad gewoon vol als iemand anders voordoen, zodat ze er later achterkomt dat je toch een nerd bent die 24/7 thuis zit
Daarbij, als jij je beter voelt of gewoon lekker in je vel zit door elke week of maand een mooie meid te scoren op een avond, moet je dat vooral doen. Ik zeg alleen dat je later waarschijnlijk uit die periode bent en gewoon blij bent met jezelf als persoon, zonder het zoenen van die meiden.
Het zoenen van (mooie) meiden, of beter gezegd, scoren, is enkel een reactie van dieper gelegen probleem bij jezelf. Als je tegenover vrienden van je kan opscheppen over een chick die je hebt gescoord, dan heb je dus waarschijnlijk hun reacties nodig om jezelf weer 'the man' te voelen. Terwijl je ook gewoon 'the man' kan voelen als je beetje tevreden bent over jezelf.
Ja, want omdat je een knappe vriendin hebt heb je problemen... WHUT THE F? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:04 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | Nelus +1
liever dat dan dit:
 |
why you disrespectin me bro  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:12 Onderwerp:
| |

|
@Thibby95
Nee hoor, maar een vriendin en een meisje die je scoort is heel wat anders. Plus, als jij iemand wilt die per se knap is, dan zeg ik alsnog ja, dan heb je problemen (problemen is een overstatement though), want kennelijk heb je een knap iemand nodig naast je om je enigzins 'the man' te voelen.
Maar even een kanttekening tegenover mezelf:
Tuurlijk heb je iemand nodig die jij knap vindt, puur innerlijk redt je het niet mee. Maar voor iemand kiezen die knap is, maar voor de rest niet mee te leven, dan heb je inderdaad 'issues'  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:12 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Hahaha, ik zou inderdaad gewoon vol als iemand anders voordoen, zodat ze er later achterkomt dat je toch een nerd bent die 24/7 thuis zit
Omdat je op jouw leeftijd moet genieten van het leven, en zoveel mogelijk vrouwen moet scoren.
Anyway, wat je zegt klopt wel deels. Maar dan wel enkel als je op zoek bent naar een echte relatie. En op mijn leeftijd, en dat wil ik nog wel even zo houden, wil ik gewoon met zoveel mogelijk vrouwen uit gaan, en plezier hebben. En niet gebonden zijn aan één vrouw. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:13 Onderwerp:
| |

|
@Christian
En precies dat deel snap ik niet, leg mij eens even haarfijn uit waarom je vrouwen moet scoren? Maar dan ook echt haarfijn, met verantwoordig van je gevoelens |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:14 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Nelus schreef: | Hahaha, ik zou inderdaad gewoon vol als iemand anders voordoen, zodat ze er later achterkomt dat je toch een nerd bent die 24/7 thuis zit
Omdat je op jouw leeftijd moet genieten van het leven, en zoveel mogelijk vrouwen moet scoren.
Anyway, wat je zegt klopt wel deels. Maar dan wel enkel als je op zoek bent naar een echte relatie. En op mijn leeftijd, en dat wil ik nog wel even zo houden, wil ik gewoon met zoveel mogelijk vrouwen uit gaan, en plezier hebben. En niet gebonden zijn aan één vrouw. |
Ik denk er net zo over!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:19 Onderwerp:
| |

|
@Chris en Thibby
In je 20ste gaat het niet om kwantiteit maar de kwaliteit. Rond die leeftijd ga je wel zoeken naar iemand waar je mee door wil gaan in plaats van alles willen neuken wat los en vast zit.
En Chris hoezo mag je alleen op jonge leeftijd genieten van je leven ?
Ik hoop dat ik over 50 jaar nog net zo van het leven kan genieten als ik nu doe. Misschien iets minder wild maar anders hoeft niet perse slechter te zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Nelus schreef: | @Christian
En precies dat deel snap ik niet, leg mij eens even haarfijn uit waarom je vrouwen moet scoren? Maar dan ook echt haarfijn, met verantwoordig van je gevoelens | En ook waarom je je daarbij beter voelt? Een relatie waarin je van elkaar houdt, zelfs als je het niet 100% serieus doet is veel leuker. Weten dat er voor elk probleem iemand is waarmee je kunt praten. Meaningless sex is trouwens zeer meaningless, leuk de eerste keer maar de tweede keer s de pret al snel weg, zeker omdat je telkens een nieuwe partner dient te leren kennen. Geloof me, het is veel leuker als je elkaar echt goed kent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:21 Onderwerp:
| |

|
Dat losgaan rond je 15e is gewoon puur een reflectie van onzekerheid. Het is een fase omdat je nog niet weet wie je bent en niet zeker bent van jezelf totdat je iets doet waar andere mensen tegenop kijken, zoals het regelen van meiden.
Tot, op een gegeven moment, je stopt met jezelf vergelijken met andere mensen en zeker bent van wie je zelf bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:23 Onderwerp:
| |

|
@Nelus
Daar ben ik het niet mee eens. De puberteit is vooral een periode waar je alles wil ontdekken. Dat heeft niet gelijk met onzekerheid te maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:23 Onderwerp:
| |

|
| @ Joni Dat is net het hele punt, ik ben helemaal niet op zoek naar een relatie, gewoon naar een meisje dat het leuk vind om bij mij te zijn, het hoeft niet zo serieus te zijn voor mij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:26 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | @Nelus
Daar ben ik het niet mee eens. De puberteit is vooral een periode waar je alles wil ontdekken. Dat heeft niet gelijk met onzekerheid te maken. |
Ok, point taken. Maar op het moment dat je meiden regelt, puur om het scoren, dan vind ik van wel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:28 Onderwerp:
| |

|
En precies dat deel snap ik niet, leg mij eens even haarfijn uit waarom je vrouwen moet scoren? Maar dan ook echt haarfijn, met verantwoordig van je gevoelens |
Ah, gevoelens spelen hier minder een rol in voor mij. Ik wil gewoon altijd de beste zijn, in alles. Op school scoor ik graag de beste punten, bij individuele sporten wil ik winnen, enzovoort. Ik ben gewoon graag de beste, in alles wat ik doe. En dat trek ik ook door naar vrouwen. Ik wil gewoon de mooiste van allemaal.
Trouwens, dat is maar één aspect. Als een bepaald meisje niet aan mijn standaard voldoet, kan ik mij gewoon niet aangetrokken voelen tot haar. En als je al eerder met een bepaalde 'standaard' van meisjes bent omgegaan, als het op uiterlijk aankomt, vind ik het moeilijk om terug te gaan naar iemand die minder knap is.
Bovendien voelt het 'scoren' van vrouwen gewoon goed aan. En dan heb ik het vooral over het fysieke aspect. Sex is gewoon..... geweldig. En hoe vaker ik het hebt, hoe meer zelfvertrouwen ik opbouw. En geef nu eens toe, sex heb je toch liever met iemand die knap is en de juiste rondingen heeft, dan met een minder knappe vrouw?
En natuurlijk komt er ook gewoon nog eens mijn visie of kijk op het leven bij kijken. Ik wil geen familieman zijn, en met mijn vrouw twee of drie kinderen hebben. Ik wil niet 'samen oud worden'. Ik wil geld, reizen, sexy vriendinnen en een geweldige carrière. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ben ik even blij dat ik al samen woon met m'n vriendin. Mooi huis, grote tuin, binnenkort een hond, herken me dan ook totaal niet in het bovenstaande. Hoewel, ik ben al de beste, misschien is het streven er dan ook niet meer naar ... Muha!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:36 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Nelus schreef: | @Christian
Ah, gevoelens spelen hier minder een rol in voor mij. Ik wil gewoon altijd de beste zijn, in alles. Op school scoor ik graag de beste punten, bij individuele sporten wil ik winnen, enzovoort. Ik ben gewoon graag de beste, in alles wat ik doe. En dat trek ik ook door naar vrouwen. Ik wil gewoon de mooiste van allemaal.
Trouwens, dat is maar één aspect. Als een bepaald meisje niet aan mijn standaard voldoet, kan ik mij gewoon niet aangetrokken voelen tot haar. En als je al eerder met een bepaalde 'standaard' van meisjes bent omgegaan, als het op uiterlijk aankomt, vind ik het moeilijk om terug te gaan naar iemand die minder knap is.
Bovendien voelt het 'scoren' van vrouwen gewoon goed aan. En dan heb ik het vooral over het fysieke aspect. Sex is gewoon..... geweldig. En hoe vaker ik het hebt, hoe meer zelfvertrouwen ik opbouw. En geef nu eens toe, sex heb je toch liever met iemand die knap is en de juiste rondingen heeft, dan met een minder knappe vrouw?
En natuurlijk komt er ook gewoon nog eens mijn visie of kijk op het leven bij kijken. Ik wil geen familieman zijn, en met mijn vrouw twee of drie kinderen hebben. Ik wil niet 'samen oud worden'. Ik wil geld, reizen, sexy vriendinnen en een geweldige carrière. |
Hier ga ik niet in mee, op school ben ik eerder een toffe kerel dan een *no offense* strever, in sporten wil ik winnen maar ik doe vooral teamsporten, ik ben vooral sociaal en dat is iets wat meisjes leuk vinden aan mij En heel je uiteenzetting over sex, je moet ook niet overdrijven, tbh het is leuk maar om nu te zeggen het leukste dat er is, sorry maar daar zeg ik nee op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:37 Onderwerp:
| |

|
@Christian
Ok fair enough. Dus het gaat bij jou puur om het fysieke gedeelte? Hoe meer vrouwen jij hebt, hoe beter jij je voelt. Vindt je dat niet krom, dat jij veel vrouwen nodig hebt om je goed te voelen? En dat niet kan in je eentje, zonder die vrouwen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:46 Onderwerp:
| |

|
Ok fair enough. Dus het gaat bij jou puur om het fysieke gedeelte? Hoe meer vrouwen jij hebt, hoe beter jij je voelt. Vindt je dat niet krom, dat jij veel vrouwen nodig hebt om je goed te voelen? En dat niet kan in je eentje, zonder die vrouwen? |
Ik heb niet veel vrouwen nodig om mij goed te voelen. Ik geniet er gewoon van. Een mens heeft seks nodig. En tegenwoordig is het precies verkeerd om niet monogaam te zijn en je leven niet te delen met één vrouw.
| Rene Groen schreef: | Ben ik even blij dat ik al samen woon met m'n vriendin. Mooi huis, grote tuin, binnenkort een hond, herken me dan ook totaal niet in het bovenstaande. Hoewel, ik ben al de beste, misschien is het streven er dan ook niet meer naar ... Muha!  |
Haha. Maar jij bent dan ook het schoolvoorbeeld van alles dat ik niet wil doen met mijn leven. No offense, hoor. Ik heb er respect voor dat jij een huisje, tuintje en gezinnetje wil hebben, maar dat is gewoon niets voor mij.
| Thibby95 schreef: | Hier ga ik niet in mee, op school ben ik eerder een toffe kerel dan een *no offense* strever, in sporten wil ik winnen maar ik doe vooral teamsporten, ik ben vooral sociaal en dat is iets wat meisjes leuk vinden aan mij En heel je uiteenzetting over sex, je moet ook niet overdrijven, tbh het is leuk maar om nu te zeggen het leukste dat er is, sorry maar daar zeg ik nee op. |
Sorry hoor, maar daar toon je toch echt wel je onvolwassenheid. Ik zeg niet dat ik een strever ben op school, maar wat is daar zo verkeerd aan? De afgelopen jaren in het middelbaar deed ik bijna niets voor vakken zoals Wiskunde, Fysica en Chemie omdat ik er talent voor heb.
Maar er komt soms gewoon een punt waarbij de leerstof je talent overtreft en je gewoon moet gaan werken als je verder wil geraken in de dingen die je interesseren. Maar bon, dat zal je nog wel leren. In hogere jaren is het ook minder 'taboe' om iemand te zijn die voor zijn punten werkt, want met de jaren komt die volwassenheid er toch in. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Aug 2011 20:56 Onderwerp:
| |

|
Moraal van het verhaal, doe waar je goed in bent
+ Zo lekker filmpje kijken
+ Broek kunnen vinden
+ Voor de regen thuis