Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 713, 714, 715 ... 768, 769, 770  Volgende  
L!nk BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
-Ha ik wist het, vorige week vrijdag begon de flat waar ik verbleef met mijn vader een beetje heen en weer te bewegen, bleek dat er weer een hevige naschok was op de eerder getroffen gebied.
Was wel scary.

http://www.ad.nl/ad/nl/3702/Aardbeving-en-tsunami-in-Japan/article/detail/2823760/2011/07/30/Japan-opnieuw-getroffen-door-zware-aardbeving.dhtml

ohw, daar werd ik ook wakker van ;P

- laatste tijd heel vaak (als in een of twee keer per week) zo'n naschok
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat een heleboel mensen hier jaloers zijn ofzo, er verzorgd uitzien is bij mijn weten heel belangrijk voor meisjes, ieder zijn eigen gedacht hierover maar ik zie er liever toch niet als een marginaal uit hoor
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

+ paar mensen van Gamed op Facebook toegevoegd
+ Arby n the chief

+ hahahaha
'JESUS SOMERSALTING CHRIST, wth is this dude' - Mastur Ch33f
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
+ paar mensen van Gamed op Facebook toegevoegd
-

Zijn er dan zoveel :p

- http://frontpage.fok.nl/nieuws/456945/1/3/50
- Wie verzint er nu weer zo een plan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
dantekloon schreef:
-Ha ik wist het, vorige week vrijdag begon de flat waar ik verbleef met mijn vader een beetje heen en weer te bewegen, bleek dat er weer een hevige naschok was op de eerder getroffen gebied.
Was wel scary.

http://www.ad.nl/ad/nl/3702/Aardbeving-en-tsunami-in-Japan/article/detail/2823760/2011/07/30/Japan-opnieuw-getroffen-door-zware-aardbeving.dhtml

Vond je het niet eng dan, dat alles opeens bewoog, midden nacht.
Hoe laat was het toen, rond 4 uur ofzo.

In welke wijk verblijf je trouwens, ik zelf in Shinjuku.
Om dat ik me daar wel naar me zin heb gehad, wil ik er volgend jaar wel nog een keer naar Tokyo, maar dan met meer centen om ook een dag naar Osaka te gaan.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Ik denk dat een heleboel mensen hier jaloers zijn ofzo, er verzorgd uitzien is bij mijn weten heel belangrijk voor meisjes, ieder zijn eigen gedacht hierover maar ik zie er liever toch niet als een marginaal uit hoor

Ik mis mijn baard die ik van de week afgeschoren heb nog steeds
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
L!nk schreef:
dantekloon schreef:
Was wel scary.

Om dat ik me daar wel naar me zin heb gehad, wil ik er volgend jaar wel nog een keer naar Tokyo, maar dan met meer centen om ook een dag naar Osaka te gaan.

nja, heb al vaker in een aardbeving gezeten, dus van die kleine word ik niet bang ;P zit hier al 4 weken en heb meerdere van die aardbevingen als afgelopen vrijdag meegemaakt, vooral 's nachts is het irritant omdat je er wakker van wordt.

ik zit nu in Ekoda, dat is in Nerima-ku (in de buurt van Ikebukuro). ik ga 4x per week naar school in Ginza, 1x per week naar Shibuya, dus dat is wel ver reizen (hoewel voor Japanse begrippen een uur reistijd wel meevalt ).

het is zeker aan te raden om ook naar Kansai te gaan, maar ik zou dan meerdere dagen gaan. als je slechts een of twee dagen de tijd hebt zou ik Osaka skippen en naar Kyoto en Nara gaan. ik heb zelf een half jaar in Osaka gewoond, het is wel een leuke stad maar niet echt aantrekkelijk voor toeristen

+ ik heb vanochtend ontbeten met sushi op de Tsukiji fish market (grootste vismarkt ter wereld). versere sushi dan dat kan je niet krijgen ;P
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ Morgen Casa Blanca festival met vrienden
++ Dag erna fuif met nog meer vrienden
- We kunnen niet terug komen van het festival want er rijden dan geen bussen en treinen meer, dus nog ff denken hoe we dat gaan fixen
+ Call of Duty 1
++ Call of Duty 1: United Offensive
+ Shogun 2 verzonden, komt over een paar dagen aan
+++ Kom volgend jaar mss in de Nationale selectie veldhockey
+++ Volgend jaar gaan spelen bij de Belgisch kampioen veldhockey
+++ Ondertussen heb ik een haast perfecte techniek voor de aanvallende PC
http://www.youtube.com/watch?v=MsjqPqY1jtI
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:
dantekloon schreef:
L!nk schreef:
dantekloon schreef:
Was wel scary.

nja, heb al vaker in een aardbeving gezeten, dus van die kleine word ik niet bang ;P zit hier al 4 weken en heb meerdere van die aardbevingen als afgelopen vrijdag meegemaakt, vooral 's nachts is het irritant omdat je er wakker van wordt.

ik zit nu in Ekoda, dat is in Nerima-ku (in de buurt van Ikebukuro). ik ga 4x per week naar school in Ginza, 1x per week naar Shibuya, dus dat is wel ver reizen (hoewel voor Japanse begrippen een uur reistijd wel meevalt ).

het is zeker aan te raden om ook naar Kansai te gaan, maar ik zou dan meerdere dagen gaan. als je slechts een of twee dagen de tijd hebt zou ik Osaka skippen en naar Kyoto en Nara gaan. ik heb zelf een half jaar in Osaka gewoond, het is wel een leuke stad maar niet echt aantrekkelijk voor toeristen

+ ik heb vanochtend ontbeten met sushi op de Tsukiji fish market (grootste vismarkt ter wereld). versere sushi dan dat kan je niet krijgen ;P

Dan raak je wel gewent aan die bevingen dan, this voor het eerst voor mij.
Kyoto is dan wel mooier natuurlijk.

Tsukiji Fish Market is sinds de aardbeving en tsunami pas 26 Juli weer open gegaan voor toeristen.
Ik heb het niet zo met vis, anders was ik daar ook naar toe gegaan.
Maar moet zeggen dat het er wel gezellig uit ziet zo'n market.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, stelletje noobs hier! Gewoon jezelf zijn en zekerheid uitstralen, daar krijg je vrouwen mee (tenminste, degene die het waard zijn). Met mooiboy spelen krijg je alleen maar tutjes die net 2 wijntjes aankunnen en daarna met random boys zoenen. Als je zo'n eentje te pakken hebt, wordt je zelf niet eens blij, want over zoiets wil je niet eens opscheppen.

+ zoveel werk, zoveel geld
+ eigen tijden indelen
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Lol, stelletje noobs hier! Gewoon jezelf zijn en zekerheid uitstralen, daar krijg je vrouwen mee (tenminste, degene die het waard zijn). Met mooiboy spelen krijg je alleen maar tutjes die net 2 wijntjes aankunnen en daarna met random boys zoenen. Als je zo'n eentje te pakken hebt, wordt je zelf niet eens blij, want over zoiets wil je niet eens opscheppen.

+ eigen tijden indelen

Je weet niet waar je over spreekt, geloof me, de meisjes die ik al heb gehad zijn de moeite geloof me nu maar.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Nelus schreef:

+ eigen tijden indelen

Je weet niet waar je over spreekt, geloof me, de meisjes die ik al heb gehad zijn de moeite geloof me nu maar.

Je bent 15 , wat weer jij er nou van :')

+ Reach doet het weer
+ Arby 'n' the chief weer aan het kijken
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Nelus schreef:

+ eigen tijden indelen

Hahaha, hoor jezelf nou eens De meisjes die je hebt gehad. Dan zoen je er mee voor één avond, en dan? Dan voel jij je weer badass, want je hebt dat nodig om je bad-ass te voelen?

Wauw.....

Sommige mensen hebben dit soort shit niet nodig. Maar daar kom je wellicht later wel achter.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Thibby95 schreef:
Nelus schreef:

+ eigen tijden indelen

Zoals die twee meisjes die jou gedumpt/bedrogen hebben?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom praten jullie uberhaupt zo over meisjes, ik weet ook wel dat je van die clubhoeren geen goed beeld van meisjes krijgt maar je moet toch wel weten dat meisjes die zelfrespect hebben zo niet zijn.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
waarom praten jullie uberhaupt zo over meisjes, ik weet ook wel dat je van die clubhoeren geen goed beeld van meisjes krijgt maar je moet toch wel weten dat meisjes die zelfrespect hebben zo niet zijn.

Precies!

Meestal zijn die meiden waar D: het over heeft van die onzekere meiden die ook aandacht nodig hebben om een beetje zelfrespect te kweken. Andersom doen jongens dat dus ook.

Daarbij weet ik heus wel dat je een keer op een avond eens lekker los kan gaan en dan iemand zoent, fijn. Maar om daar je levensstijl van te maken?

ontopic:
- wtf man, krijg deze week alleen al 3 baan-aanbiedingen, ik heb er al 3! OPTIEVEN!
+ hoewel het toch wel nice klonk om ff wat uurtjes tussendoor op te vullen...flexibel baantje namelijk
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Thibby95 schreef:
Nelus schreef:

+ eigen tijden indelen

Zoals die twee meisjes die jou gedumpt/bedrogen hebben?

Die waren echt knap hoor En ja ik ben 15, voor mij betekenen relaties eigenlijk niet zo heel veel maar ik ben ervan overtuigd dat ik kan zien of een meisje al dan niet knap is.
Ik weet dat de game-community vol zit met geeks, zelf ben ik er ook 1, ik game namelijk veel Maar dat betekent niet dat je jezelf niet mag verzorgen, heel die shit over mooiboy spelen is nonsens, als je er zelf goed uit ziet krijg je de mooie meisjes, lijkt mij logisch, nee?
Voor mij maakt het niet uit dat jullie geen mooie meisjes willen maar alleen naar het innerlijke kijken Doe wat je zelf wil maar ik wil nu eenmaal mooie meisjes.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Nelus schreef:

+ eigen tijden indelen

Gast, je zet jezelf alleen maar voor gek.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

En waarom wil jij mooie meisjes? Ik zou eens dieper in jezelf kijken als ik jou was (ok, misschien niet de leeftijd om dat te doen)

Sorry moderators, dit is niet een onderwerp voor -/+ topic
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Thibby95 schreef:
Nelus schreef:

+ eigen tijden indelen

Gast, je zet jezelf alleen maar voor gek.

Nee, ik heb een mening, er is een verschil. Als jij geen respect hebt voor meningen is dat leuk voor jou.
Een gesprek over een onderwerp zoals dit moet toch kunnen, ik vind het namelijk een zeer boeiende discussie.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Maakt niet uit Ik heb plezier

- Een goede vriendin van de moeder van mijn leuke collega is ook een collega. En die weet nu dat het uit is met mijn vriendin en verteld het die moeder. Waardoor die leuke collega wordt doodgegooid met vragen of het door haar komt en iets tussen ons speelt/
- wil niet dat het zo gaat regenen
+ Zo ff naar de stad, nieuwe broek halen
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
als je er zelf goed uit ziet krijg je de mooie meisjes, lijkt mij logisch, nee?

Als je een paar miljoen op de bank hebt krijg je nog meer en mooiere meisjes
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij heeft thibby het verkeerde beeld van wat wij een pauper noemen in zijn hoofd.
Een pauper is over het algemeen een jongen gekleed in een Adidas trainingspak met een matje en Nike airmax aan zijn voeten.
Misschien heeft hij zelfs een 'merk' tasje om zijn nek hangen en heeft hij al zijn vrienden op ping.

Dit is GEEN goed verzorgde jongen maar hij krijgt meisjes omdat helaas driekwart van nederland bestaat uit laag geschoolde mensen, niets erop tegen maar je hebt dan gauw een pauper meisjes versie met grote oorbellen, lagen make-up lage shirtjes en jurkjes die hun kont niet eens over komen.
Dit zijn STEREOTYPES, niet iedereen is zo

Goed verzorgde jongens zijn een grote plus in onze samenleving.

+ Morgen naar Parma
+ Zaterdag naar Lucca, zus gaat niet mee dus dat is mijn kans om kleren en schoenen cadeau te krijgen
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Nelus schreef:

Maakt niet uit Ik heb plezier

- Een goede vriendin van de moeder van mijn leuke collega is ook een collega. En die weet nu dat het uit is met mijn vriendin en verteld het die moeder. Waardoor die leuke collega wordt doodgegooid met vragen of het door haar komt en iets tussen ons speelt/
+ Zo ff naar de stad, nieuwe broek halen

Your post is full of win!

Anyway laat Thibby gewoon voor wat hij is. Hij vindt het nu leuk om met leuke meisjes te zoenen. Dat mag hij. En als ik hem was zou ik het ook zo laten. Dit betekent niet gelijk dat Thibby over een paar jaar nog steeds alleen een vriendin voor het uiterlijk kiest.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Aug 2011 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Een pauper is over het algemeen een jongen gekleed in een Adidas trainingspak met een matje en Nike airmax aan zijn voeten.
Misschien heeft hij zelfs een 'merk' tasje om zijn nek hangen en heeft hij al zijn vrienden op ping.

Dat bedoelde ik in mijn originele post ook niet met 'verzorgd'. Dat is naar mijn mening namelijk een hemd dragen, vesten dragen, een mooi kleurtje hebben, een goed kapsel, mooie schoenen etc... Zeker niet zo'n domme Adidas en Nike dingen.
Thibby95 schreef:
Maar dat betekent niet dat je jezelf niet mag verzorgen, heel die shit over mooiboy spelen is nonsens, als je er zelf goed uit ziet krijg je de mooie meisjes, lijkt mij logisch, nee?
Voor mij maakt het niet uit dat jullie geen mooie meisjes willen maar alleen naar het innerlijke kijken Doe wat je zelf wil maar ik wil nu eenmaal mooie meisjes.

Precies.
Thibby95 schreef:

Inderdaad, en wie zegt dat dat niet zo is, is gewoon naief. Of heeft nog nooit een (lekkere) vriendin gehad.

Nelus schreef:
Gewoon jezelf zijn

Dat is dus helemaal niet waar. Je gaat mij niet vertellen dat als een nerd die 24/7 thuis zit, en niet erg sociaal aangelegd is, een lekkere vrouw kan scoren.

Nelus schreef:
zekerheid uitstralen

Dat is inderdaad waar. Heel erg belangrijk. Charisma ook.

Nelus schreef:
Met mooiboy spelen krijg je alleen maar tutjes die net 2 wijntjes aankunnen en daarna met random boys zoenen. Als je zo'n eentje te pakken hebt, wordt je zelf niet eens blij, want over zoiets wil je niet eens opscheppen.
Oh, als ze mooi en lekker zijn wel hoor.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 713, 714, 715 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 714 van 770

Ga naar: