| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 711, 712, 713 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Aug 2011 22:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oké, om deze best wel grappige discussie te verduidelijken:het is een vriendin van me waar ik steeds closer mee word, ik ben nu echter op vakantie (ook wel weer een voordele tho, ik merk nu in elk geval dat zij mij waarschijnlijk ook wilt:d dus dat word als ik terug ben van vakantie actie ondernemen )
Sorry maar ik vind dat je prima toekomstige vriendin kan zeggen, niks mis mee:p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 02 Aug 2011 22:10 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Nelus schreef: | | + ROFLCOPTER, soi soi soi |
Iemand kijkt teveel Arby 'n' the chief
|
True, Mastur Ch33f kickz aszz, lolololololol |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 03 Aug 2011 00:04 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | Oké, om deze best wel grappige discussie te verduidelijken:het is een vriendin van me waar ik steeds closer mee word, ik ben nu echter op vakantie (ook wel weer een voordele tho, ik merk nu in elk geval dat zij mij waarschijnlijk ook wilt:d dus dat word als ik terug ben van vakantie actie ondernemen )
Sorry maar ik vind dat je prima toekomstige vriendin kan zeggen, niks mis mee:p |
Ja ik ga ook met me toekomstige vriendin Jessica Alba neuken.
Ja ik ken haar nu echter nog niet maar als ik haar wel ken ga ik actie ondernemen! Sorry maar ik vind dat ik Jessica Alba best mijn toekomstige vriendin kan noemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 03 Aug 2011 00:39 Onderwerp:
| |

|
| Jonezy schreef: | | Dellion schreef: | Oké, om deze best wel grappige discussie te verduidelijken:het is een vriendin van me waar ik steeds closer mee word, ik ben nu echter op vakantie (ook wel weer een voordele tho, ik merk nu in elk geval dat zij mij waarschijnlijk ook wilt:d dus dat word als ik terug ben van vakantie actie ondernemen )
Ja ik ken haar nu echter nog niet maar als ik haar wel ken ga ik actie ondernemen! Sorry maar ik vind dat ik Jessica Alba best mijn toekomstige vriendin kan noemen. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 03 Aug 2011 01:00 Onderwerp:
| |

|
- Wesp heeft het volgehouden tot aan de avond, waarna ik mijn belofte aan dat beest moest waarmaken door het vrij te laten.
+ Geen steek gehad, maar is nu wel serieus pissed op mensen denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 03 Aug 2011 07:42 Onderwerp:
| |

|
-Anime in Japan waren vet belachelijk mega duur, voor 2 episodes betaalde je al zo'n 9000 Yen(rond de 80 euro).
-Soundtracks waren ook duur, hoe meer tracks hoe duurder
+Op de Japanse vliegveld zijn ze niet echt streng, was vergeten de aansteker
van mijn broertje als souvenir en mijn scheermesje in mijn koffer te doen, ze zeiden niks.
+De Japanse douane heeft de duty free papier die de duty free winkel waar ik de Japanse 3DS en Tales of the Abyss heb gekocht uit mijn paspoort gehaald en liet me verder lopen.
+In Nederland had ik niks hoeven te betalen, ondanks mijn 2 koffers en 2 tassen vol zaten met games en souvenirs
-Het eten in de vliegtuig was niet echt lekker
+Te veel goedkope games in Japan
+De strategy guides van Japan zijn allemaal op zelfde formaat, heel mooi en compact, snap er geen bal van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 03 Aug 2011 08:35 Onderwerp:
| |

|
+ Vandaag komen de mannen van Ziggo eindelijk langs, ben benieuwd hoelang het internet eruit ligt.
- Veelte vroeg wakker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 03 Aug 2011 08:50 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | + Vandaag komen de mannen van Ziggo eindelijk langs, ben benieuwd hoelang het internet eruit ligt.
- Veelte vroeg wakker. |
Beiden, Same, Ziggo is het slechtste internet wat er bestaat ik heb er altijd problemen mee wat een gedoe. En ik wil slapen
+ zometeen naar een markt
+ daarna broquante waar ze nog wel eens lp's hebben: lp hunt
- ik had een super vette knalroze broek gezien, was 55 euro ik wilde hem kopen mocht het niet van mijn ma. Dude het is mijn eigen geld |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 03 Aug 2011 08:53 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | ninodude schreef: | + Vandaag komen de mannen van Ziggo eindelijk langs, ben benieuwd hoelang het internet eruit ligt.
- Veelte vroeg wakker. |
Beiden, Same, Ziggo is het slechtste internet wat er bestaat ik heb er altijd problemen mee wat een gedoe. En ik wil slapen
+ zometeen naar een markt
+ daarna broquante waar ze nog wel eens lp's hebben: lp hunt
- ik had een super vette knalroze broek gezien, was 55 euro ik wilde hem kopen mocht het niet van mijn ma. Dude het is mijn eigen geld |
Omg is je mama een dude  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 03 Aug 2011 09:27 Onderwerp:
| |

|
-/+ beetje wennen aan het vrijgezelle leven...
+ Wel goed geslapen
- Alleen vroeg wakker
- Al mijn wachtwoorden aanpassen xD
- mn ex gaat straks heel veel meldingen krijgen op mijn oude iPhone dat ze het wachtwoord moet invullen xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 03 Aug 2011 09:41 Onderwerp:
| |

|
- Mensen die zeggen dat ik mijn 'macht' misbruik.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 03 Aug 2011 09:59 Onderwerp:
| |

|
| Divine Rage schreef: | - Mensen die zeggen dat ik mijn 'macht' misbruik.  |
Welke macht?
EDIT: ow dat xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 03 Aug 2011 10:05 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Divine Rage schreef: | - Mensen die zeggen dat ik mijn 'macht' misbruik.  |
Welke macht?
yup.
+ Ik zal maar eens naar bed gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 03 Aug 2011 11:00 Onderwerp:
| |
![]()
|
| streetfighter schreef: | | Jonezy schreef: | | Dellion schreef: | Oké, om deze best wel grappige discussie te verduidelijken:het is een vriendin van me waar ik steeds closer mee word, ik ben nu echter op vakantie (ook wel weer een voordele tho, ik merk nu in elk geval dat zij mij waarschijnlijk ook wilt:d dus dat word als ik terug ben van vakantie actie ondernemen )
|
Oh oké zei heeft ook gezegd elk moment bij je te willen zijn, en al met haar gezoend?
Nouja meningsverschillen maar als er enkel een vakantie tussen zit en je van elkaar weet dat je elkaar wilt....moet het beat kunnen.
Tevens had ii zelf ook al gezegd dat het raar kon klinlen, geen reden om erop in te gaat dus lijkt me. (als je niet in een dergelijke situatie hebt gezeten kan het voor sommige mensen lastig zijn ze in zo een situatie in te leven , no offence):po |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 03 Aug 2011 11:06 Onderwerp:
| |

|
Lol, je moet Jonezy niet zo serieus nemen
- regen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 03 Aug 2011 11:12 Onderwerp:
| |

|
| Divine Rage schreef: | | Nickdhnick schreef: | | Divine Rage schreef: | - Mensen die zeggen dat ik mijn 'macht' misbruik.  |
Welke macht?
yup.
+ Ik zal maar eens naar bed gaan. |
Don't think you can hide it now, cause you now it's true!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 03 Aug 2011 11:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Nelus schreef: | Lol, je moet Jonezy niet zo serieus nemen
- regen |
Trueshizzle!
(maar vaak word iets er iemand zegt en niet waar is, bij andere toch de waarheid dat mensen tegenwoordig amper meer lezen wat er is gezegd :p
-rotweer |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 03 Aug 2011 13:36 Onderwerp:
| |

|
+ vet grappige "ruzie" gehad met m'n ex waar ik al 2 jaar niet mee had gesproken
+ nu Breaking Bad seizoen 4 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 03 Aug 2011 13:46 Onderwerp:
| |

|
- Al paar dagen keelpijn
- Thumbwhores en zeikerds op youtube
+ Nachtmerrie gehad over Madoka Magica, een lerares van me veranderde in een heks  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 03 Aug 2011 14:02 Onderwerp:
| |

|
+Uit verveling naar wacky racers gekeken.
+- Waren maar 17 episodes van terwijl ik er precies veel meer gezien heb op Cartoon Network XD.
+ In 2006 was er een Pilot episode gemaakt met de kinderen van de racers en ziet er best wel oke uit: http://www.youtube.com/watch?v=-nKKbXuilg4
- Toch bleef het maar bij die pilot .. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Aug 2011 16:06 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | -/+ beetje wennen aan het vrijgezelle leven... |
Welcome to the fun part of life!
Ga vanavond eens naar de kapper, ga eens uit... Kortom: geniet van je leven zonder al die domme relatieverantwoordelijkheden!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 03 Aug 2011 16:27 Onderwerp:
| |

|
+ vandaag veel bloed verloren.
+ voor een bloedonderzoek immers, doh.
- over 6 dagen jarig :L
+ schalen gekocht in de action vandaag voor de versnaperingen die ik in huis haal, en die dan vervolgens door wellicht 2 of maximaal 3 gasten opgegeten worden.
+ koekonijn gezien, vet cute, heb em geaaid en hij was bang en ik wilde em eigenlijk kopen want ik wil binnenkort een huiskonijntje maar het moet wel een dwergkonijntje zijn maar deze was gewoon nog heel jong en word zo groot als een gitaar.
Die hoef ik niet.
Maar hij was wel cute, ik had em "koetjekonijn" genoemd ook.
edit: mischien ga ik em toch wel kopen ookal word ie groter.
Hij was zo supercute echt.
(voor de mensen die niet weten wat een koekonijn is; dat is een wit konijn met overal zwarte vlekken zodat ie op een koe lijkt, je hebt ook koepaarden en koekatten immers) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 03 Aug 2011 16:46 Onderwerp:
| |

|
| Waarom dan geen Koenijn? XD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 03 Aug 2011 17:16 Onderwerp:
| |

|
| + nieuwe av (sorry ninodude) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 03 Aug 2011 17:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
+ Ik kan mijn iPhone 3GS abo eindelijk verlengen
- Wil overstappen naar de iPhone 4, echter zijn er steeds sterker wordende geruchten van de aankomende iPhone 5. Dan maar even m'n abo door laten lopen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 711, 712, 713 ... 768, 769, 770 Volgende |