Call of Juarez: The Cartel gekocht? |
Op ps3 |
|
100% |
[ 1 ] |
Op 360 |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 1 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 27 Jul 2011 13:14 Onderwerp:
| |

|
Ik snap echt niet waarom hier nog geen slotje op zit aangezien het enige wat hij doet is zeuren en het niemand echt wat uitmaakt.
Sommige spellen zijn nou eenmaal wat minder dan andere of het nou komt door de gameplay of de bugs.
Ben je te gierig vanwegen die 40 euro om het te accepteren?
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Jul 2011 13:36 Onderwerp:
| |

|
MocroMo schreef: | Lekkere topic, als iemand commentaar geeft dan wordt hij gelijk aangevallen.  |
Neen, maar anno 2011 wordt er wel verwacht dat volwassen personen hun eigen taal goed kunnen spreken en schrijven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Jul 2011 14:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
MocroMo |
Geplaatst: 27 Jul 2011 20:19 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | MocroMo schreef: | Lekkere topic, als iemand commentaar geeft dan wordt hij gelijk aangevallen.  |
Neen, maar anno 2011 wordt er wel verwacht dat volwassen personen hun eigen taal goed kunnen spreken en schrijven. |
Heb je het nu over mij? Ik doelde sowieso op Zie Sang, namelijk dat wanneer iemand commentaar heeft op hem, hij diegene meteen afkraakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Jul 2011 20:46 Onderwerp:
| |

|
MocroMo schreef: | Christian Vuye schreef: | MocroMo schreef: | Lekkere topic, als iemand commentaar geeft dan wordt hij gelijk aangevallen.  |
Heb je het nu over mij? Ik doelde sowieso op Zie Sang, namelijk dat wanneer iemand commentaar heeft op hem, hij diegene meteen afkraakt. |
Nee, natuurlijk op Zie Sang. Niet op jou.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 27 Jul 2011 22:25 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: | @ RoaringMdog
Je lijkt plotseling wel op je tenen getrap door je Avatar Avatar Avatar juist nu lul ?
Je doet stoer om met een avatar uit te pakken die Amy.... hackers gebruikten als kenmerk .
En ik bedoel dat je over iets praat maar de game niet gespeeld heb , NIET dat jij zo'n lul bent als die Noor . kutanus .... eerst gamen dan spreken loser
 |
Sorry jongen, we gaan hier geen mensen vergelijken met terroristen en we noemen ze zo ook niet. Ik zie dit als een belediging en accepteer dit ook niet.
Hierbij vind ik een waarschuwing op zijn plaats. Gedraag je, en dat geldt voor iedereen. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 28 Jul 2011 00:10 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | zie sang schreef: | @ RoaringMdog
Je lijkt plotseling wel op je tenen getrap door je Avatar Avatar Avatar juist nu lul ?
Je doet stoer om met een avatar uit te pakken die Amy.... hackers gebruikten als kenmerk .
En ik bedoel dat je over iets praat maar de game niet gespeeld heb , NIET dat jij zo'n lul bent als die Noor . kutanus .... eerst gamen dan spreken loser
 |
Sorry jongen, we gaan hier geen mensen vergelijken met terroristen en we noemen ze zo ook niet. Ik zie dit als een belediging en accepteer dit ook niet.
Hierbij vind ik een waarschuwing op zijn plaats. Gedraag je, en dat geldt voor iedereen. |
Hoeveel waarschuwingen moet iemand krijgen voordat men door krijgt dat ze beter af zijn zonder dit soort personen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Jul 2011 10:16 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|