Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 161, 162, 163  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ja dat klinkt makkelijk maar die princiepes zijn er niet als decoratie van mijn persoon maar om een goede reden. Bijv dat ik geen mobiel heb is omdat ik geen leukemie aan mn kop wil, de enige mogelijkheid dat ik zon ding in huis neem is als het op de speaker kan en ik leg em dan in een andere kamer dan waar ik leef en neem em onder geen beding mee naar buiten.

Wat bijv rondhangen in groepjes betreft, die tijd heb ik gehad en ik kan niet tegen kleine ruimtes met harde 'muziek' dus daar ga ik ook echt niet heen om 'socialer te wezen'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Nouja tegen woordig weten vrouwen/meiden echt niet meer wat ze willen, eerst heel lief en leuk doen dan keren ze tegen je, maar dat heeft niet met D:
te maken.

en dat van D: vrouwen/meiden komen tegenwoordig niet meer op je af, jij moet t doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011 02:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

deadlytown schreef:
Nouja tegen woordig weten vrouwen/meiden echt niet meer wat ze willen, eerst heel lief en leuk doen dan keren ze tegen je, maar dat heeft niet met D:
te maken.

en dat van D: vrouwen/meiden komen tegenwoordig niet meer op je af, jij moet t doen.

Het is me niet duidelijk 'wat ik moet doen maar ik moet er bij zeggen dat ik niet naar het 'type vrouw zoek dat .. ja hoe zeg je dat.. doorsnee is.

en het betreffende meisje heb ik ook juist gevonden welk niet doorsnee is, en dat trok mij ook aan. Maar nu begin ik meer en meer zowel aan mijzelf als aan mijn kunnen te twijfelen, wat zou ze verwachten van een jongen, en voldoe ik daar aan, ik denk niet dat ik voldoe aan wat welk meisje dan ook zou verwachten. Ik heb geen geld, geen auto, geen telefoon, geen ipad, ben niet wild of grof, zuip niet, rook niet, en heb 0 ervaring qua dierlijke bewegingen maken.

Ja ik weet dat ik het een beetje in het absurde trek maar, tis lang geleden en dit soort dingen zijn sowieso raar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011 03:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Ik heb geen geld, geen auto, geen telefoon, geen ipad, ben niet wild of grof, zuip niet, rook niet,Ja ik weet dat ik het een beetje in het absurde trek maar, tis lang geleden en dit soort dingen zijn sowieso raar. [/quote]

Als een vrouw/meid alleen met je wil omdat je geld of iets dergelijks hebt. dan weet je zeker dat ze niet van je houd. en misschien heb je interesses wat te hoog gelegd?

dat van geld kan opgelost worden. heb je een baan? ja? mooi. niet kijk voor een baantje in de buurt. zodra je genoeg geld hebt koop je een telefoontje, beltegoed done. denk dat je hier zelf op zou zijn gekomen.


Waarom is het een 'rare' trek dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011 03:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik bedoel dat dingen 'meer dan vriendschap zonder gevoelens raar zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Ik heb een crush.

http://youtu.be/K8E_zMLCRNg

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Lucht je hart!

btw, wie is er wel eens vreemd gegaan? Just currious
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Lol, ik zit zeg maar nog in de alpha fase. De video met het krekelgeluid was als grap bedoeld omdat niemand nooit geen reet geeft wanneer je niet zonder problemen aankomt. (lol, wat een zin.)

Ik heb wel eens een crush gehad op iemand anders en dat vond mijn vriendin destijds niet leuk, tel daarbij op dat ze nog jong en heel erg onzeker over haarzelf was en je hebt een gebroken relatie.

Ik was destijds ook heel erg onzeker en liet me heel erg beïnvloeden door mensen om me heen, ik schaamde me voor mijn vriendin terwijl ik wel degelijk van haar hield. Weekje later hebben we het weer opgepakt maar het deed nog teveel pijn dus hebben we het maar laten zitten voor een tijdje, daarna zijn beide een eigen kant op gegroeid.


Laatst aangepast door ninodude op 20 Aug 2011 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik ben serieus benieuwd hoe het met D: zn project gaat.

Ik ben niet vreemdgegaan, want die ene dag dat ik bij de ene uit bed kwam en de ander zoende was zonder sprake van een relatie bij either one of em (ik voelde me wel een slet, maar toch)

Wat leuk is, volgende week komt een meisje slapen hier, de hele week, omdat het handig is tijdens haar introweek. Ze is sindskort single en stiekem vind ik haar knap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

ninodude schreef:

Ik heb wel eens een crush gehad op iemand anders en dat vond mijn vriendin destijds niet leuk, tel daarbij op dat ze nog jong en heel erg onzeker over haarzelf was en je hebt een gebroken relatie.


Dat gebeurt volgens mij iedereen wel eens. Heb ook wel gehad dat ik een meisje specialer vond dan normaal terwijl ik een relatie had. Na een tijdje gaat dat vanzelf ook. Ik wist van mijn vriendin dat zij ook een meisje leuk vond hehe :')

nelus schreef:

Ik ben niet vreemdgegaan, want die ene dag dat ik bij de ene uit bed kwam en de ander zoende was zonder sprake van een relatie bij either one of em (ik voelde me wel een slet, maar toch)


Och, zonder relatie is het ook niet erg. Ik heb na 2,5 jaar relatie met een ander gezoend. Puur omdat ik op diegene uitgekeken was, vond het al lang niet zo leuk meer en werd telkens minder. Een paar dagen later heb ik het uit gemaakt en amper een week later heb ik met diegene waarmee ik gezoend had :O Nooit van mij verwacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Nickdhnick schreef:
ninodude schreef:

Ik heb wel eens een crush gehad op iemand anders en dat vond mijn vriendin destijds niet leuk, tel daarbij op dat ze nog jong en heel erg onzeker over haarzelf was en je hebt een gebroken relatie.


Dat gebeurt volgens mij iedereen wel eens. Heb ook wel gehad dat ik een meisje specialer vond dan normaal terwijl ik een relatie had. Na een tijdje gaat dat vanzelf ook. Ik wist van mijn vriendin dat zij ook een meisje leuk vond hehe :')


Het was dan ook voor 80% een MSN relatie, onze band was niet sterk genoeg om zoiets te overleven.

Nickdhnick schreef:
Och, zonder relatie is het ook niet erg. Ik heb na 2,5 jaar relatie met een ander gezoend. Puur omdat ik op diegene uitgekeken was, vond het al lang niet zo leuk meer en werd telkens minder. Een paar dagen later heb ik het uit gemaakt en amper een week later heb ik met diegene waarmee ik gezoend had :O Nooit van mij verwacht.


Als de band die je met elkaar hebt verwaterd is dat best natuurlijk, gebeurd met vrienden waarom zou het dan niet gebeuren met relaties? Soms kan een korte pauze een oplossing zijn maar meestal maakt dat het juist erger naar mijn mening.

=====

Ben wel benieuwd hoe dit zal lopen, ik denk sowieso dat het veel serieuzer zal worden dan mijn voorgaande relaties, tenminste; als het zover gaat komen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Vind vreemd gaan echt niet kunnen, je kunt toch minstens het respect tonen aan diegene met wie je een tijd samen bent geweest om het eerst uit maken? Als je 't meteen erna uit maakt is het natuurlijk niet heel erg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Zoenen met een ander mocht van haar zei ze. Maar een keer zaten we op de fiets en iemand riep mij wat ik niet hoorde, dan was het ineens een Trut met hoofdletter T ja... want wat moest ze wel niet van mij :')

In principe vind ik zoenen met een ander helemaal niet zo erg, ook niet als zij het gedaan zou hebben. Denk dat ik een paar daagjes niet vrolijk ben, maar het is zeker het ergste niet. Het bed in duiken en de liefde bedrijven vind ik wel een ander verhaal. Een stuk intiemer natuurlijk

@ninodude: beetje serieuze relatie moet je ook maar net willen. Ik weet van mijzelf dat ik daar niet echt behoefte aan heb. Ben dan wel 21, maar heb nog echt geen zin om over kinderen enzo te praten xD iets wat mn ex wel deed enzo.. pff
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Nickdhnick schreef:
@ninodude: beetje serieuze relatie moet je ook maar net willen. Ik weet van mijzelf dat ik daar niet echt behoefte aan heb. Ben dan wel 21, maar heb nog echt geen zin om over kinderen enzo te praten xD iets wat mn ex wel deed enzo.. pff


Zo serieus bedoelde ik het nou ook weer niet. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

ninodude schreef:
Nickdhnick schreef:
@ninodude: beetje serieuze relatie moet je ook maar net willen. Ik weet van mijzelf dat ik daar niet echt behoefte aan heb. Ben dan wel 21, maar heb nog echt geen zin om over kinderen enzo te praten xD iets wat mn ex wel deed enzo.. pff


Zo serieus bedoelde ik het nou ook weer niet. xD


ooowww hehe. Als nog, je moet het maar net willen xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Nickdhnick schreef:
ninodude schreef:
Nickdhnick schreef:
@ninodude: beetje serieuze relatie moet je ook maar net willen. Ik weet van mijzelf dat ik daar niet echt behoefte aan heb. Ben dan wel 21, maar heb nog echt geen zin om over kinderen enzo te praten xD iets wat mn ex wel deed enzo.. pff


Zo serieus bedoelde ik het nou ook weer niet. xD


ooowww hehe. Als nog, je moet het maar net willen xD


Fuck no, nooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nog nooit echt een serieuze relatie gehad, ook niet vreemdgegaan dus.

Mijn inleg nu... Niet zoveel. Ik heb nergens echt 'projectjes' zoals dat hier mooi genoeg genoemd wordt, behalve als je dat meisje meetelt dat wel heel graag contact met me wil, maar niet reageert als het gaat om iets afspreken... Gisteren ook weer, sms't ze me opeens weer, reageer ik, krijg ik niets terug, nog maar een sms gestuurd de volgende ochtend en dan stuurt ze terug dat ze 'vergeten' was te reageren. Yeah right.

Krijg dan behoorlijk het idee dat ze niet weet wat ze wil; we hadden gezoend, ik wilde wel wat met haar, zij blijkbaar niet met mij, maar ze vindt het blijkbaar wel heel leuk om (via Twitter, sms, Facebook, weet ik wat, niet persoonlijk) met me over koetjes en kalfjes te praten. Ik wil gewoon dat ze wat duidelijker is; als ze niets met me wil heb ik op zich niet zoveel behoefte aan contact met haar, vooral als het alleen digitaal is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

GekooktEi misschien houdt ze jou wel aan het lijntje,.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dat doet ze inderdaad ja, maar wat heeft zij daaraan?

Ik maak me er gelukkig niet meer zo druk om.

Maar ach, het begon allemaal omdat zij mij wou, niet andersom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Laat gaan joh, ze zit nu al maanden wat aan te kloten. De kans dat het nog wat word is minimaal, waarom zou je er dan nog tijd in steken zeker als je voor de rest geen interesse in haar hebt, fuck it.

Iets wat je kan onthouden voor de volgende keer; niet te snel je gevoelens achterna gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik steek er ook geen tijd meer in, maakt me allemaal niet zo heel veel meer zoveel uit. Snap gewoon niet zo wat ze nou denkt dat ze aan het doen is. Of ze nou niet snapt dat ik gewoon of alles, of niets met haar wil, of dat ze het expres doet om me te pesten...

Wel jammer dat ik nog steeds erg veel interesse in haar heb. Na de vakantie zitten we ook beide op dezelfde school, weet niet of dat een plus of een min is, maar ik wil ook wel prima vrienden met haar zijn hoor. Dan zie ik haar tenminste nog eens persoonlijk, dat digitale gedoe word ik helemaal gek van.

Maar nah, dat ze niets met me wil is wel duidelijk, ik probeer er ook niets meer van te maken. Ben alleen nieuwsgierig waarom ze nou opeens zo van mening is gewisseld...

Kun je dat laatste wat opklaren? Snap niet goed wat je bedoelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 21 Aug 2011 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

GekooktEi schreef:
Kun je dat laatste wat opklaren? Snap niet goed wat je bedoelt.


Nee, laat maar. Ik haalde het even door de war met een ander verhaal. Nou ja, het kan nooit kwaad om 'hard to get' te spelen maar dat even terzijde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Aug 2011 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Nee, laat maar. Ik haalde het even door de war met een ander verhaal. Nou ja, het kan nooit kwaad om 'hard to get' te spelen maar dat even terzijde.

Mja, daar ben ik niet zo van. Ik vind haar wel heel leuk, en er is niet veel hard to get te spelen als zij niet zoveel initiatief neemt.

Ach, als er verder niets van komt heb ik een prima avond met haar gehad, zo zie ik het. Maar ik vind het gewoon gek dat zij eerst initiatief nam en daarna totaal niet meer... Ach nou ja, ze was ook een beetje out of my league denk ik, gewoon geluk gehad. :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Moet de eerste keer speciaal zijn of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24946

Ik vind het vooral opvallend dat Christian blijkbaar de prijsjes van de achterbuurten kent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 157, 158, 159 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 158 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group