| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 325, 326, 327 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Aug 2011 22:58 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Beetje stout, maar ik post hier ook gewoon boeken. Eerst, though:
Warhammer 40K - Dawn of War II (Steam - €4,99)
A Song of Ice and Fire:
• A Storm of Swords: Steel and Snow (boek 3, deel 1)
• A Storm of Swords: Blood and Gold (boek 3, deel 2)
• A Feast for Crows (boek 4)
Laatst aangepast door GekooktEi op 21 Aug 2011 23:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 21 Aug 2011 23:01 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Beetje stout, maar ik post hier ook gewoon boeken. Eerst, though:
A Song of Ice and Fire:
• A Feast for Crows (boek 4) |
Dat is toevallig
Hetzelfde  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 21 Aug 2011 23:04 Onderwerp:
| |

|
Crysis 2 @ pc
paar uur in de SP, en paar uur in de MP en ik moet zeggen geen slechte game tot nu toe (spawns zijn wel iets minder goed geregeld in mp) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 21 Aug 2011 23:53 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Beetje stout, maar ik post hier ook gewoon boeken. Eerst, though:
A Song of Ice and Fire:
Ik heb A Storm of Swords als 1 boek  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 21 Aug 2011 23:54 Onderwerp:
| |

|
Van de week bij Bol.com Xenoblade Chronicles Red Classic Controller edition besteld.
Gaat niet meer door, omdat de levertijd opeens 1 week werd, nergens verkrijgbaar, bij veel gamestores uit verkocht of nog niet binnen.
Ging gisteren bij Mediamarkt Hengelo kijken, enorm veel op voorraad, morgen ff eentje ophalen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 22 Aug 2011 09:15 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | GekooktEi schreef: | Beetje stout, maar ik post hier ook gewoon boeken. Eerst, though:
A Song of Ice and Fire:
Dan kan je tegelijk sporten en lezen, wel handig tbh. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 22 Aug 2011 09:38 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | - Low G Man |
Haha, die herinner ik me nog goed :P
Heb je ook dat knal-gele doosje? ^^ |
Nee, die niet, helaas...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 22 Aug 2011 10:31 Onderwerp:
| |

|
Xenoblade Chronicles EU Wii versie, Classic Controller Edition.
Nu alleen hopen dat Amerika de 3 Wii RPG toppers niet krijgt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Aug 2011 10:59 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | Xenoblade Chronicles EU Wii versie, Classic Controller Edition.
Waarom? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:09 Onderwerp:
| |

|
| Assassins creed voor 10 euro in de PS Store, toch maar eens proberen of het wat is :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:11 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | dantekloon schreef: | Xenoblade Chronicles EU Wii versie, Classic Controller Edition.
Waarom? |
Waarom, hoe bedoel je.
Dat ik de game heb gekocht, of
Hoop dat Amerika ze niet krijgt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:15 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Assassins creed voor 10 euro in de PS Store, toch maar eens proberen of het wat is :') |
Er zit een wereld van verschil in de opbouw van deel 1 ten opzichte van de rest. Dus deel 1 is niet geheel representatief voor de serie .
Edit: Net Deus Ex gepre-ordered voor 39 euro  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:25 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | Christian Vuye schreef: | | dantekloon schreef: | Xenoblade Chronicles EU Wii versie, Classic Controller Edition.
Waarom? |
Waarom, hoe bedoel je.
Dat ik de game heb gekocht, of
Hoop dat Amerika ze niet krijgt. |
Dat laatste. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:27 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Nickdhnick schreef: | | Assassins creed voor 10 euro in de PS Store, toch maar eens proberen of het wat is :') |
Er zit een wereld van verschil in de opbouw van deel 1 ten opzichte van de rest. Dus deel 1 is niet geheel representatief voor de serie .
|
mm, dat zal ik dan nog wel merken wanneer het bevalt Maar sowieso is bij deel 1 beginnen wel verstandig?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:43 Onderwerp:
| |

|
Ik ben met deel 1 begonnen maar het is geen must. Er zijn 2/3 gebeurtenissen die wat met het verdere verhaal te maken hebben.
Deel 1 is niet slecht alleen mist het de variatie in missies. De vrijheid die je hebt vind ik dan wel weer een pluspunt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:45 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Mafusto schreef: | | Nickdhnick schreef: | | Assassins creed voor 10 euro in de PS Store, toch maar eens proberen of het wat is :') |
|
mm, dat zal ik dan nog wel merken wanneer het bevalt Maar sowieso is bij deel 1 beginnen wel verstandig?  |
Deel 1 vind ik waar-de-loos. Zelden zo'n saaie game gespeeld. Brotherhood (en mogelijk 2 ook) is wel een leuke game met genoeg afwisseling. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Vond deel 1 ook echt totaal geruïneerd doordat je hetzelfde doet, keer op keer op keer op keer, maar dan met verschillende targets. Was misschien wel leuker dat je meer memorabele assassinations had dan in deel 2.
Deel 2 is geweldig, Brotherhood vast ook, maar deel 1 vond ik echt niet leuk. Dus als deel 1 totaal niet bevalt, koop dan alsjeblieft alsnog deel 2, of je mist wat.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Aug 2011 11:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Paintskillz schreef: | | Mafusto schreef: | | GekooktEi schreef: | Beetje stout, maar ik post hier ook gewoon boeken. Eerst, though:
A Song of Ice and Fire:
Lol, hoezo sporten? Maar inderdaad, de ene versie is in één deel, de andere in twee... Vind twee veel makkelijker, vind de vorige boeken in paperback ook al wat onhandig dik om goed te kunnen lezen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 22 Aug 2011 12:09 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Vond deel 1 ook echt totaal geruïneerd doordat je hetzelfde doet, keer op keer op keer op keer, maar dan met verschillende targets. Was misschien wel leuker dat je meer memorabele assassinations had dan in deel 2.
|
En toch was de vrijheid die je had voor een moord beter dan je in het vervolg hebt. Als ze er meer variatie in hadden gestopt was het gewoon een hele vermakelijke game.
In deel 2 en verder staat al vast hoe je de moord voorbereidt. Als je bijvoorbeeld een missie zou hebben waar je target met een koets zou kunnen ontsnappen. Dan doe je altijd dezelfde missie om de koets onklaar te maken. Dan zou het leuker zijn als je de keuze had om bijvoorbeeld je assassin's in te zetten als afleiding zodat je target een andere pad neemt, waar je als speler dan de target kan uitschakelen. Of je helemaal niet bemoeien met de koets en gelijk op je target af gaan, iemand betalen om hem te vergiftigen of de target helemaal niet uit te schakelen.
Meer keuzes zouden het spel alleen maar beter maken dan de zoveelste "Ga naar plek X en voer handeling Y uit"- missie.
Edit: En ik vind Altaïr een betere character dan Ezio. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 22 Aug 2011 12:16 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Paintskillz schreef: | | Mafusto schreef: | | GekooktEi schreef: | Beetje stout, maar ik post hier ook gewoon boeken. Eerst, though:
A Song of Ice and Fire:
Lol, hoezo sporten? |
Nou, als je de hele tijd een boek van 1300 pagina's mee moet sjouwen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Aug 2011 12:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Mafusto schreef: | | En toch was de vrijheid die je had voor een moord beter dan je in het vervolg hebt. Als ze er meer variatie in hadden gestopt was het gewoon een hele vermakelijke game. |
Ja, zoals ik al zei, ik vond de assassinations in deel 1 denk ik wel leuker. En tuurlijk was het een leuk spel geweest als. Maar om die variatie gaat het nou net allemaal, en dat maakt het gewoon een saai spel. Volgens mij heb ik het niet eens afgemaakt omdat ik gek werd van die voorbereidende herhalende missies. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Hitmanhenk |
Geplaatst: 22 Aug 2011 12:52 Onderwerp:
| |

|
Heb een oude klassieker kunnen vinden bij Game mania Black. Geweldige game die ik helemaal kapot heb gespeeld jaren terug
En ook maar direct even Skyrim gepre-ordered. Krijg de special edition met stoffen kaart van skyrim voor de prijs van de normale editie dus  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 22 Aug 2011 13:29 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: |
Ja, zoals ik al zei, ik vond de assassinations in deel 1 denk ik wel leuker. En tuurlijk was het een leuk spel geweest als. Maar om die variatie gaat het nou net allemaal, en dat maakt het gewoon een saai spel. Volgens mij heb ik het niet eens afgemaakt omdat ik gek werd van die voorbereidende herhalende missies. |
Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je de characters die je moest vermoorden bedoelde Zeker omdat de route naar de moorden steeds hetzelfde is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 22 Aug 2011 14:59 Onderwerp:
| |

|
| Assasin's creed zal ik nooit kunnen spelen =p. Ik had een heftige ruzie met OPM over hun review ervan. Iemand van de industrie vertelde me namelijk dat als OPM de game goed zou reviewen en het op de cover zette het financieel meer zou krijgen van Ubisoft. Goh en toen maakte ik er een thread over en werd letterlijk uitgescheten voor alles en nog wat. Gek in de magazine werd er die maand nadien zelf over mij geschreven...'Luister niet naar bepaald forumlid want het is gewoon loser die zit te liegen omdat hij aandacht wil'...... En toen was Sven van de Perre geen hoofdredacteur meer en biechte hij op aan de forum leden dat het waar was dat de Assasin's creed review was opgekocht.... En toen werd iedereen inclusief sven en iedereen die me geloofde geband van het forum. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 22 Aug 2011 15:05 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Assasin's creed zal ik nooit kunnen spelen =p. Ik had een heftige ruzie met OPM over hun review ervan. Iemand van de industrie vertelde me namelijk dat als OPM de game goed zou reviewen en het op de cover zette het financieel meer zou krijgen van Ubisoft. Goh en toen maakte ik er een thread over en werd letterlijk uitgescheten voor alles en nog wat. Gek in de magazine werd er die maand nadien zelf over mij geschreven...'Luister niet naar bepaald forumlid want het is gewoon loser die zit te liegen omdat hij aandacht wil'...... En toen was Sven van de Perre geen hoofdredacteur meer en biechte hij op aan de forum leden dat het waar was dat de Assasin's creed review was opgekocht.... En toen werd iedereen inclusief sven en iedereen die me geloofde geband van het forum. |
Joh speel spellen vanwege de inhoud niet vanwege de kaft en al die ophef er omheen net als battlefield 3, uiteindelijk gaat het er toch om hoe jij het spel vindt en niet de reviewers, die krijgen daar toch geld voor en wij doen het voor ons plezier. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 325, 326, 327 Volgende |