Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 696, 697, 698 ... 768, 769, 770  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Jul 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Het komt over als een soort van sneue manier van opscheppen op het internet.

Lol, ok daar moet ik je wel gelijk in geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Jul 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Robert schreef:

Lol, ok daar moet ik je wel gelijk in geven.

Mwa niet mee eens, als je niks te zeggen hebt en je wil je post-count omhoog halen, en je drinkt op dat moment bier..

+ Bier
(lolololol,mad?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Fristi

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 05:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Bier is goor , koffie is heeeeeeel soms wel lekker ^^

+ Lekker de heele nacht films gekeken en geskyped
+ Walibi gaat door op zondag
- Bijna 2 uur met de trein x.x
- Wel weer al mn geld kwijt xD
+ Katten die vechten op mn schuur
+ Niet slapen tot vanavond
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 08:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mensen, tot over drie weken - zit bijna in Duitsland dus het mobiel internet wordt zo erg duur. Zal misschien af en toe wat posten als ik WiFi heb, maar ik kan dan natuurlijk niet alle posts hier lezen... Dus, tot ziens.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Mensen, tot over drie weken - zit bijna in Duitsland dus het mobiel internet wordt zo erg duur. Zal misschien af en toe wat posten als ik WiFi heb, maar ik kan dan natuurlijk niet alle posts hier lezen... Dus, tot ziens.

Veel plezier bro!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Speciaal voor Robert,

+Koffie
+Koffie en nog eens koffie!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
Iets posten als "hey jongens, ik ben geslaagd" is iets anders dan voor de 10e keer te melden; "Luister jongens, ik drink bier!!!"
Eigenlijk wil ik ook schrijven dat ik koffie drink maar dan kan ik niet meer zagen over koffiepost!

Koffie is trouwens wel mooi spul, wederom een geval van leren drinken.

Slagen doe je niet zo vaak. Koffie drinken wel

En ik zie een post over koffie niet als een manier om op te scheppen *neemt slok koffie*. Als je niet op het koffie gepost had gereageerd dan was er wss nu niks meer over koffie te vinden in dit topic *neemt slok koffie* op een verdwaalde post na. Je geeft zelf ook al aan dat je koffie lekker vindt, dus vanwaar die koffiehaat? *neemt slok koffie, schenkt nieuw bakkie in.*

Jij zeurt wel vaker. Als jouw iets niet aanstaat begin je altijd over echte mannen *Insert tegenovergestelde van ontevredenheid hier* *neemt slok koffie*. Dat is net zo ergerlijk als bijv Dellion met zijn bier, dat betekent niet *neemt slok koffie* dat je er gelijk een aanval moet beginnen. Iedereen heeft zijn eigen plus en min. Als Dellion bier een plus waard vindt, dan laat je hem gewoon. Vind jij iets niet leuk dan reageer je gewoon met een min en dat is jouw goed recht. Ga dan ook niet zeuren over de koffie~!
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol wat? Dat was sarcastisch hoor... -.-? neem aan dat dat niet naar mij gericht was. dus ik neem aan dat wat je hierboven zegt ook allemaal overbodig/onzin is.
Tevens snap ik ook niet hoe iemand dat zou kunnen opvatten als 'opscheppen' ik bedoel.. Bier is net zo toegankelijk als like melk hier, met melk kan je ook niet opscheppen. bier ook niet. In dat geval vind ik de mensen die het zien als opscheppen zieliger dan de mensen die 'opscheppen'.
Maargoed, ieder zijn mening hé

+ Wow.. had niet gedacht dat rift zo een goede mmorpg was, endgame schijnt wel slecht te zijn, maar dat duurt nog even
+ Misschien toch wel op vakantie
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Hahaha, al die troll-posts hier
+ voor Mafusto
+ lang uitslapen!

Jongens, ik hoorde op het nieuws dat er toeristen zijn doodgevallen in Yosemite park, dat is toch niet iemand hier van Gamed?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Mafusto
Volgens mij begrijp je mijn post niet goed. Ik heb geen haat tegenover koffie. Ik maakte een opmerking over mensen die stoer proberen te doen (althans, daar lijkt het op) met koffie drinken.

En ja, er zijn mensen het stoer vinden om iedereen te vertellen dat ze koffie drinken, net zoals er mensen zijn die dat doen met alcohol, drugs of seks.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, nja, ik postte het in ieder geval omdat ik het hemels vind op zo'n moment van de dag en dat toch echt een plusje waard is.

dus dan toch maar het onvermijdelijke

+ Koffie, omdat het kan (wat, koffiekan?)
- niet kunnen invallen voor werk, toch wel jammer
+ staat een hele leuke planning van andere activiteiten tegenover, trololol
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

Volgens mij begrijp je mijn post niet goed. Ik heb geen haat tegenover koffie. Ik maakte een opmerking over mensen die stoer proberen te doen (althans, daar lijkt het op) met koffie drinken.

En ja, er zijn mensen het stoer vinden om iedereen te vertellen dat ze koffie drinken, net zoals er mensen zijn die dat doen met alcohol, drugs of seks.

De koffiehaat was gewoon grappig bedoeld Eigenlijk was mijn hele post op mijn quote na niet serieus bedoeld.

Citaat:

Als Dellion bier een plus waard vindt, dan laat je hem gewoon. Vind jij iets niet leuk dan reageer je gewoon met een min en dat is jouw goed recht. Ga dan ook niet zeuren over de koffie~!

- Niks kunnen doen omdat ik wacht op een pakketje...
+ Ik heb wel koffie!

Edit:Quote- fail sklj;tg; qae

Laatst aangepast door Mafusto op 21 Jul 2011 12:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
@ Mafusto

Seks is stoer.

- Nog steeds ziek. Hoe de fuck is dat mogelijk, zit al vier dagen met een stevige verkoudheid.
- Kan al vier dagen niet gaan trainen.
+/- Vandaag toch maar eens beginnen met dingen doen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

++ Water: de drank voor mensen die niet stoer hoeven te doen om stoer te zijn.
+ Vandaag nationale feestdag en morgen van thuis uit werken. Geeft me het voordeel dat ik vandaag en morgen een halve dag aan mijn werk kan besteden ipv 1 keer een volledige dag.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+++ Altijd DubbelFrisss

+/- Mijn leef/slaap-verhouding van de afgelopen paar dagen is 1:1...
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Robert:
Al die koffie plusjes begonnen eigenlijk om Danny in te wrijven dat hij geen koffie meer in huis had, niet om stoer te doen.

Joni Philips schreef:
++ Water: de drank voor mensen die niet stoer hoeven te doen om stoer te zijn.

Maar toch moet je het vermelden om te laten zien dat je zo stoer bent dat je niet stoer hoeft te doen. Eigenlijk schep je dus wel op.

+ Het weer, vandaag nog best mooi eigenlijk
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap nog steeds niet waarom mijn naam erbij werd gehaald, zo een overduidelijk sarcasme als mijn post bevatte zie je namelijk niet vaak..En moest toch overduidelijk zijn?
Nougoed, als we toch bezig zijn:

+++ Sinasappelsap, ik moet daar eigelijk eens wat mee minderen op deze manier kost het echt best veel geld
+ Zin in minecraft update

Wat houd die nationale feestdag btw in? ik heb namelijk echt geen idee, het enige wat ik weet is dat die koning-alike iemand een toespraak ofzo had gehouden
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Ik snap nog steeds niet waarom mijn naam erbij werd gehaald, zo een overduidelijk sarcasme als mijn post bevatte zie je namelijk niet vaak..En moest toch overduidelijk zijn?

Jij zet wel eens vaker een "+ Bier" in je posts
Robert gebruikte jouw als een voorbeeld en ik ging mee in dat voorbeeld
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Wat houd die nationale feestdag btw in? ik heb namelijk echt geen idee, het enige wat ik weet is dat die koning-alike iemand een toespraak ofzo had gehouden

Volgens mij vieren ze dat ze al meer dan 400 dagen geen regering hebben.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dellion schreef:
Alles is gesloten en in Brussel valt het Belgisch leger aan.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Dellion schreef:

Jij zet wel eens vaker een "+ Bier" in je posts
Robert gebruikte jouw als een voorbeeld en ik ging mee in dat voorbeeld

Niet vaker dan een ander gamed lid, dus dat is opzich best wel onzin
Trouwens het hele -stoer doen met drinken is onzin, iedereen kan er aan komen. iets wat uniek is, dát is iets om mee te pronken
En mensen die denken dat het opscheppen is, zijn nogal zielig naar mijn mening. maargoed, ik kan dat eigelijk niet goed zeggen. ik ken in mijn omgeving geen mensen die dat doen, dus als die er wel zouden zijn zou je het idd eerder kunnen denken.

En lol @ belgie
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Fruitsap, voor echte mannen
- Drijfnat door in de regen te fietsen
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Waar heb ik ooit gezegd dat dat wel zo is?
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

---heien hiernaast
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 21 Jul 2011 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Dellion schreef:

Waar heb ik ooit gezegd dat dat wel zo is?

Nergens, maar daaraan liet ik zien dat het een beetje nutteloos is mij te betrekken in die discussie Maar mensen? /care? ik jank ook niet over het 'opscheppen' van sommige mensen ivm vriendinnen en dergelijke

Sowieso gaat dit al 10x nergens over, dus of we nu misschien weer ontopic kunnen gaan?

+c1000, stuk beter dan de AH die er daarvoor zat, normaal vind ik AH beter maar damn is hier best wel een verschil
- ik zit dus op een middelbare school in een klas waar mensen die op wat voor manier dan ook niet mee kunnen komen met de rest daar komen (ik ivm gezondheidsproblemen dat ik vaak ziek ben) maar het schiijnt dus dat van de 18 mensen er maar 2 het wiskunde examen hadden gehaald, ben ik blij dat ik het in 2 jaar doe, en wiskunde dus volgend jaar doe

@vgo910

sterkte, wij hadden dat hier een paar weken geleden ook, echt annoying want het trilt gewoon, en dat rotgeluid komt boven mijn muziek uit -.-
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 696, 697, 698 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 697 van 770

Ga naar: