| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 692, 693, 694 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Kijk, dat hebben D: en ik alvast gemeen. We zitten alleen op onze verjaardag. Hoewel het bij mij vooral een persoonlijke keuze is, vieren dat je een jaar dichter bij je dood staat. Ik zal het nooit begrijpen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:20 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Kijk, dat hebben D: en ik alvast gemeen. We zitten alleen op onze verjaardag. Hoewel het bij mij vooral een persoonlijke keuze is, vieren dat je een jaar dichter bij je dood staat. Ik zal het nooit begrijpen. |
Wat is dat nu weer voor een instelling. Vanaf ongeveer je 12e is het gewoon een feest om gezellig tezamen te komen met vrienden, familie en kennissen.
-- doodmoe, nu maar eens proberen te slapen. Kijken hoelang dat zal duren... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cubic X |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:23 Onderwerp:
| |
|
| Joni Philips schreef: | | Kijk, dat hebben D: en ik alvast gemeen. We zitten alleen op onze verjaardag. Hoewel het bij mij vooral een persoonlijke keuze is, vieren dat je een jaar dichter bij je dood staat. Ik zal het nooit begrijpen. |  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:26 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | | Eigenlijk best erg, sociaal contact is nu eenmaal iets wat een mens een mens maakt. |
Hij zit altijd zelf te zeiken dat hij te goed is voor de wereld en het liefst heel de dag in z'n eentje doormaakt, dan moet ie ook niet komen zeuren dat er niemand op z'n verjaardag komt.
| Robert schreef: | | Joni Philips schreef: | | Kijk, dat hebben D: en ik alvast gemeen. We zitten alleen op onze verjaardag. Hoewel het bij mij vooral een persoonlijke keuze is, vieren dat je een jaar dichter bij je dood staat. Ik zal het nooit begrijpen. |
Wat is dat nu weer voor een instelling. Vanaf ongeveer je 12e is het gewoon een feest om gezellig tezamen te komen met vrienden, familie en kennissen. |
Je gaat me toch niet vertellen dat je op je twaalfde al bij je je oudere familie leden en kennissen ging zitten? Voor mij was het sowieso tot mijn zestiende een feest voor de cadeaus, tot dat ik zelf geld ging verdienen.
Laatst aangepast door ninodude op 18 Jul 2011 20:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:29 Onderwerp:
| |

|
+ De Affaire Nijmegen
- net terug zijn van De Affaire...
- veel regen tijdens de shows
+ live metal
+ onbekende bandjes
+++ Brew, het tofste 'onbekende' bandje
- zere voeten van het rondlopen
+ bier brouwerscafé De Hemel ++ leuke serveerster waar je gratis bier van krijgt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:30 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Joni Philips schreef: | | Kijk, dat hebben D: en ik alvast gemeen. We zitten alleen op onze verjaardag. Hoewel het bij mij vooral een persoonlijke keuze is, vieren dat je een jaar dichter bij je dood staat. Ik zal het nooit begrijpen. |
Wat is dat nu weer voor een instelling. Vanaf ongeveer je 12e is het gewoon een feest om gezellig tezamen te komen met vrienden, familie en kennissen. |
Een verjaardag vier je omdat het kan. Omdat je een jaar langer van deze wereldbol hebt kunnen genieten, een luxe die niet iedereen heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:31 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | | +/- Nog 7 weken vakantie, gelukkig kan ik veel werken, anders zou ik echt niet weten wat ik moet doen met al die tijd! Veel van m'n vrienden zijn op vakantie, het weer is kut en ik wil eigenlijk ook niet de hele tijd op de bank zitten gamen en tv kijken. |
Lijkt me vreselijk irritant inderdaad, kan me prima 3 weken vermaken zonder vrienden als ik aan het werk ben maar als ik thuis zit dan vind ik 1 week al veel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 18 Jul 2011 20:42 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Thibby95 schreef: | | Eigenlijk best erg, sociaal contact is nu eenmaal iets wat een mens een mens maakt. |
Hij zit altijd zelf te zeiken dat hij te goed is voor de wereld en het liefst heel de dag in z'n eentje doormaakt, dan moet ie ook niet komen zeuren dat er niemand op z'n verjaardag komt.
Je gaat me toch niet vertellen dat je op je twaalfde al bij je je oudere familie leden en kennissen ging zitten? Voor mij was het sowieso tot mijn zestiende een feest voor de cadeaus, tot dat ik zelf geld ging verdienen. |
Jawel hoor, tuurlijk waren cadeau's toen nog steeds wel 'belangrijk' maar het speelde al een veel mindere rol dan daarvoor. Laat ik het zo stellen, op m'n 10e verjaardag kon ik nog niet slapen omdat ik zo zenuwachtig was voor de cadeautjes en totaal geen oog had voor de visite, dat was op m'n twaalfde al anders.
Nu gaat het enkel om de gezelligheid. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 18 Jul 2011 21:11 Onderwerp:
| |

|
Bij mij komen er ook erg weinig mensen op m'n verjaardag hoor. Na dit jaar stop ik er ook mee. Volg ik m'n vader XD
Ben met 10 dagen 18. Er komen al jaaaaren steeds minder mensen (zomervakantie iemand?). Oftewel: dat wordt gewoon chillen zonder wie-dan-ook te kunnen bereiken met wie ik zou willen praten... W/e
De mensen die WEL komen blijven tenminste een redelijke tijd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Jul 2011 22:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Robert schreef: | Wat is dat nu weer voor een instelling. Vanaf ongeveer je 12e is het gewoon een feest om gezellig tezamen te komen met vrienden, familie en kennissen.
| Mijn vrienden wonen vlakbij, mijn familie zie ik bijna elke week. Voor mij is een verjaardag vooral één van die dagen op een jaar dat je niet mag doen wat je wil en 6 uur aan tafel moet zitten met je familie die zit te vertellen aan welke ingebeelde ziekte ze nu gaan sterven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 18 Jul 2011 23:05 Onderwerp:
| |

|
Vin´ik altijd wel grappig.
Zitten m´n oma´s daar naast elkaar, elkaar proberen te overtreffen met de klachten en kwalen die ze hebben.
+ Muziek kennis aan het vergroten, met mute Pokemon erbij |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 18 Jul 2011 23:17 Onderwerp:
| |

|
- Vandaag zou een vriendin 21 zijn geworden...
+ vandaag zijn 4 andere vriendinnen jarig, beetje dubbel..
+ Splinter Cell: Conviction is echt uber! Ik heb hem op realistic staan en dat is echt zo vet! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Jul 2011 23:41 Onderwerp:
| |

|
Lol, mijn 18de verjaardag was juist chill zaaltje afgehuurd en daar de hele avond gechilled me vrienden. Beste was nog wel dat mn vader verbannen was door inbraak in dat zaaltje jaaaaren terug, dus geen gezeik toen ik aangeschoten was.
= Headset naar zn grootje, plug is weer van binnen kapot waardoor ik slecht geluid krijg.
+ Avondje met vrienden gechilled. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 18 Jul 2011 23:44 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Lol, mijn 18de verjaardag was juist chill zaaltje afgehuurd en daar de hele avond gechilled me vrienden. Beste was nog wel dat mn vader verbannen was door inbraak in dat zaaltje jaaaaren terug, dus geen gezeik toen ik aangeschoten was.
= Headset naar zn grootje, plug is weer van binnen kapot waardoor ik slecht geluid krijg.
Heeft je vader in dat zaaltje ingebroken lol? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 19 Jul 2011 00:25 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 19 Jul 2011 01:01 Onderwerp:
| |

|
+++ YESSS!!
...kijkt de video...
WAAROM IS DIT NIET LACHWEKKEND ?
Het is eigenlijk niet eens zo slecht... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 19 Jul 2011 01:11 Onderwerp:
| |

|
Niet slecht, maar ook niet bepaald goed ofzo
Het word iniedergeval geen nieuwe MeMe |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 19 Jul 2011 04:07 Onderwerp:
| |

|
+ Wanted uitgespeeld in 1 avondje
+ Nog steeds fun met Black Ops
+ Zondag naar Walibi |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 19 Jul 2011 07:33 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | | ninodude schreef: | Lol, mijn 18de verjaardag was juist chill zaaltje afgehuurd en daar de hele avond gechilled me vrienden. Beste was nog wel dat mn vader verbannen was door inbraak in dat zaaltje jaaaaren terug, dus geen gezeik toen ik aangeschoten was.
Ja toen hij nog heroinejunkie was. Hij stal ook gerust speelgoed uit de Intertpys en gaf dat cadeau voor me verjaardag. Klinkt hard maar zo is het wel gegaan, en nu commentaar geven wat ik wel en niet mag doen. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 19 Jul 2011 11:51 Onderwerp:
| |

|
Dat nieuwe nummer van Rebecca is idd niet lachwekkend, maar nog steeds lelijk, net als zij zelf. En ze houdt maar niet op met in de camera kijken! Op zich heeft ze wel lef dat ze nog doorgaat met zingen, aan de andere kant vind ik het ook dom om dat te doen. Die eerste indruk van haar verdwijnt echt niet zo maar.
- Ik haat het dat mijn kat altijd op de beste stoel in de woonkamer ligt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jul 2011 11:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Thibby95 schreef: | | ninodude schreef: | Lol, mijn 18de verjaardag was juist chill zaaltje afgehuurd en daar de hele avond gechilled me vrienden. Beste was nog wel dat mn vader verbannen was door inbraak in dat zaaltje jaaaaren terug, dus geen gezeik toen ik aangeschoten was.
Ja toen hij nog heroinejunkie was. Hij stal ook gerust speelgoed uit de Intertpys en gaf dat cadeau voor me verjaardag. Klinkt hard maar zo is het wel gegaan, en nu commentaar geven wat ik wel en niet mag doen. :') |
Ach ja, the irony. Des te meer logisch aan de andere kant natuurlijk, als je zelf zo bent geweest wil je je kind dat juist besparen. Het komt idioot over ("horen wie het zegt" :p) maar het is best logisch.
| PS3gamerXD schreef: | | - Ik haat het dat mijn kat altijd op de beste stoel in de woonkamer ligt |
Waarschijnlijk juist omdat jij daar altijd zit, dat moet je als compliment opvatten. De kat gaat ook altijd op de bureaustoel achter de pc liggen, omdat ik daar altijd zit. Terwijl er vier identieke stoelen verderop in de woonkamer staan, daar heeft hij nog nooit op gelegen voor zover ik weet.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 19 Jul 2011 13:20 Onderwerp:
| |

|
| En van alle plekken op mijn bed moet die daar waar mijn vest ligt gaan liggen, of als ik zelf in bed lig boven op mijn hoofd....FFFFUUUUUUU- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 19 Jul 2011 13:28 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | En van alle plekken op mijn bed moet die daar waar mijn vest ligt gaan liggen, of als ik zelf in bed lig boven op mijn hoofd....FFFFUUUUUUU- |
Dan is het iig niet zo dat je niet kan slapen omdat het licht
-verveling |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 19 Jul 2011 14:28 Onderwerp:
| |

|
Mijn kat ging altijd in mijn nek liggen Of op mijn kussen wanneer ik wil slapen en op mij als ik zelf lig Goede oude tijd, goede oude tijd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 19 Jul 2011 14:31 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | Mijn kat ging altijd in mijn nek liggen Of op mijn kussen wanneer ik wil slapen en op mij als ik zelf lig Goede oude tijd, goede oude tijd. |
Mijn kat is voor mijn deur doodgereden... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 692, 693, 694 ... 768, 769, 770 Volgende |