| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 163, 164, 165 Volgende
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 26 Aug 2011 17:45 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | Hoe bedoelen jullie, met de Japanse versie heb ik Ifrit eerder dan Qeuzacotl en Shiva.
edit. Heb net ff op gamefaqs gekeken, Shiva en Quezacotl krijg je in de klas lokaal van Squall als je met dat computer bezig gaat.
Anders dus dan met de Westerse versie. |
Je bedoelt dat je in de Japanse versie ze alleen maar op de computer kan krijgen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 26 Aug 2011 17:46 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | As soon as you've clicked through the sequences and dialogues at the beginning of the game and are able to move, log on to your computer and look at the registered GFs to receive them. Quetzacotl's Card ability can be very useful in the beginning of the game, so make good use of it!
Heel handig om shiva te gebruiken tegen Ifrit. |
Ifrit was makkelijk met vuist te verslaan, zijn HP was stukken minder dan de Westerse versie, had 1 keer Renzokuken gebruikt en hij was al knock down, en heeft maar 1 aanval.
Shiva was niet nodig.
Maar is er nog een mogelijk heid die toch nog te krijgen of niet.
De andere veranderingen zijn, als je summons bent vergeten, kun je ze in CD 4 Ultimecia Castle ze opnieuw drawen, dat is niet mogelijk met de Japanse versie om ze te drawen.
Eenmaal vergeten, altijd vergeten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 26 Aug 2011 17:46 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | dantekloon schreef: | Hoe bedoelen jullie, met de Japanse versie heb ik Ifrit eerder dan Qeuzacotl en Shiva.
edit. Heb net ff op gamefaqs gekeken, Shiva en Quezacotl krijg je in de klas lokaal van Squall als je met dat computer bezig gaat.
Anders dus dan met de Westerse versie. |
Je bedoelt dat je in de Japanse versie ze alleen maar op de computer kan krijgen... |
yep
Hadden ze net zo goed van FFVIII ook een international versie kunnen uit brengen.
FFVII(normale) had ook enorm veel changes in de game vergeleken met de Japanse versie.
Ook FFX en FFVII Dirge of Cerberus. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 26 Aug 2011 18:01 Onderwerp:
| |
![]()
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 30 Aug 2011 16:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Tot nu toe een uur of tien in Dead Island gestoken, mag er verder nog niet teveel over zeggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kirby |
Geplaatst: 02 Sep 2011 11:31 Onderwerp:
| |

|
| Dark Void, verrassend leuk spel. ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Sep 2011 14:17 Onderwerp:
| |

|
| Xenoblade Chronicles, ik heb nog te weinig tijd gehad om een goeie mening over het spel te geven maar tot nu toe lijkt het spel me wel interessant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 05 Sep 2011 22:54 Onderwerp:
| |

|
Ik speel de laatste tijd weer veel Skate 3 , het blijft een geweldige game Verder speel ik ook nog soms wat Reach online en The Baconing. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 08 Sep 2011 11:53 Onderwerp:
| |

|
| Dead Island, best wel vet alleen nog wat bugs die het speelplezier hinderen -_- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| daftmark18 |
Geplaatst: 08 Sep 2011 22:08 Onderwerp:
| |

|
Grand Theft Auto Vice City (Xbox) : Gewoon omdat ie gaaf is
Driver San Francisco (Xbox360): Die is wel vet beter dan verwacht  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 08 Sep 2011 22:52 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | Dead Island, best wel vet alleen nog wat bugs die het speelplezier hinderen -_- |
Zoals? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 08 Sep 2011 22:58 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | streetfighter schreef: | | Dead Island, best wel vet alleen nog wat bugs die het speelplezier hinderen -_- |
Zoals? |
Ik stop de game in de lifeguard tower, wil ik de dag erna verder gaan zit ik ineens in een city waar ik niet uit weg kan dus die save is al om weg te gooien.
Ik had 26 sidequests gedaan, een dag later heb ik er blijkbaar maar 11 gedaan.
Ik krijg ook geen trophies als ik een act complete. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 09 Sep 2011 01:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| streetfighter schreef: | | Mafusto schreef: | | streetfighter schreef: | | Dead Island, best wel vet alleen nog wat bugs die het speelplezier hinderen -_- |
Zoals? |
Ik stop de game in de lifeguard tower, wil ik de dag erna verder gaan zit ik ineens in een city waar ik niet uit weg kan dus die save is al om weg te gooien.
Ik had 26 sidequests gedaan, een dag later heb ik er blijkbaar maar 11 gedaan.
Ik krijg ook geen trophies als ik een act complete. |
Hmmm, niet veelbelovend. Ik wou de game aanschaffen op PC maar als het zo buggy is, dan wacht ik liever  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 09 Sep 2011 14:22 Onderwerp:
| |

|
Warhammer 40,000 Space Marine
Lekker orks slachten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 09 Sep 2011 14:46 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| chimnino schreef: | Warhammer 40,000 Space Marine
Lekker orks slachten  |
PC versie or consoles? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 09 Sep 2011 15:04 Onderwerp:
| |

|
| ps3. 3rd persons werken imo beter met controller dan WASD + muis |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 09 Sep 2011 15:25 Onderwerp:
| |

|
| chimnino schreef: | | ps3. 3rd persons werken imo beter met controller dan WASD + muis |
Niet echt een goed argument gezien je in ieder geval (out of the box) met de 360 controller kan spelen en met wat tweaks ook met de PS3 controller. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 09 Sep 2011 15:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| chimnino schreef: | | ps3. 3rd persons werken imo beter met controller dan WASD + muis |
Bij Platfrom 3rd persons geef ik je gelijk maar SpaceMarine is toch meer een shooter
En idd Robert, gewoon m'n PS3 controller aansluiten en met het progje MotionInJoy werkt hij net zoals een Microsoft controller  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Sep 2011 16:01 Onderwerp:
| |

|
PS3 - Green Lantern
PS3 - Dead Island
PS3 - Skate 3
Xbox360 - Halo Reach
Dat zijn de games waar ik nu mee bezig ben :] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 09 Sep 2011 16:25 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | chimnino schreef: | | ps3. 3rd persons werken imo beter met controller dan WASD + muis |
Niet echt een goed argument gezien je in ieder geval (out of the box) met de 360 controller kan spelen en met wat tweaks ook met de PS3 controller. |
Waarom zou ik een console port op een pc gaan spelen en vervolgens moeilijk gaan doen om me PS3 controller aan te sluiten? Besides, deze was 30,-. Pc versie kon ik niet goedkoper vinden. En al kon ik m goedkoper vinden, me mobo van me gamepc is fried. Dus ik wacht tot ik klaar ben met huizenjacht/kopen, dan inrichten en als er dan nog geld over is, dan kijk ik wel weer voor een volledige upgrade. Maar een upgrade nu doen, kost me bijv. weer een deel van een bankstel. Om maar iets te noemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 09 Sep 2011 19:12 Onderwerp:
| |

|
Alice: Madness Returns is best wel gaaf! Vormgeving is heel mooi, creepy en duister. Gevechten zijn leuk om te doen (unicorn hammer ftw!). Het platformen is vrij makkelijk, misschien later nog moeilijker. De levels zijn erg lang, waardoor soms wat eenronig) Soms wel wat glitches te zien, foutjes met camera en irritante platform jumps naar voor (waardoor je afstand niet goed kan inschatten). Vermaak me er voorlopig erg goed mee!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 09 Sep 2011 20:37 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | chimnino schreef: | | ps3. 3rd persons werken imo beter met controller dan WASD + muis |
ik ben het er wel mee eens (weet niet waar het over gaat btw)
maar ik speel gta en saints row toch liever met een controller dan met mijn toetsenbord
maar fps shooters zijn overduidelijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 09 Sep 2011 21:30 Onderwerp:
| |

|
Star Fox 64 3D
Al uitgespeeld, maar had het even snel gedaan. Nu alle missies proberen te doen. BTW een geweldige game! Heb nooit het origineel gespeeld dus ik geniet er nog meer van. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 09 Sep 2011 21:32 Onderwerp:
| |

|
| Zo, dat was snel! Ik ga 'm denk ik ook wel kopen. Als je er een cijfer op moet plakken...? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 158, 159, 160 ... 163, 164, 165 Volgende |