| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 680, 681, 682 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:02 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | BeWario schreef: | Oproep aan alle mensen die bij een supermarkt werken of hebben gewerkt:
Is het "normaal" dat je zonder enig bericht ingepland wordt op dagen dat je normaal niet werkt?
|
Volgens mij word je eerst gebeld of je dan wel kan werken. |
Bij de ah heb ik dit nog nooit gehad, en ik werk er nu iets meer als een jaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:05 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | | Dellion schreef: | | +/- Ik kan niet kiezen, ik heb de keuze om of mijn huidige kamer (groot balkon bij de kamer, maar wel een kleine kamer waar ik net 1 bed, en 2 bureaus kwijt kan. óf de zolder |
Zie het zo;
Het balkon is fijn in de zomer, maar een ruime kamer is ook lekker.
Je hebt waarschijnlijk wel een tuin, daar kun je ook zitten met mooi weer?
Geen idee in hoeverre je de ruimte hebt op zolder maar een eigen deel is altijd wel fijn vind ik zelf. |
Ja idd ik kan wel in de tuin zitten, dat is idd een oplossing. Maar dat was niet het enige probleem van de zolder, nog een probleem is bijv dat ik een hekel aan ongedierte heb, en..ik zou niet weten hoe, en waarom, maar er zijn altijd spinnen en zilvervissen op zolder. Misschien dat die dan weg zijn als alle troep is opgeruimd en dergelijke..maar voor hoe lang blijven ze dan weg en ten tweede, het is wel een laag balkon. je kan er in het midden wel staan. maar de zijkanten zijn veel lager. dus het word lastig daar dezelfde hoeveelheid spullen in te passen dan in mijn huidige kamer.. terwijl het wel veel groter is , snap je
Tja nogsteeds lastig
Voordeel is wel dat ik mijn 'studio' wil ik het niet noemen, maar iets wat daar in de buurt komt. iig veel apparatuur daar kan neerzetten, zonder dat mensen op dezelfde verdieping last hebben van de bass  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:21 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | +/- Ik kan niet kiezen, ik heb de keuze om of mijn huidige kamer (groot balkon bij de kamer, maar wel een kleine kamer waar ik net 1 bed, en 2 bureaus kwijt kan. óf de zolder |
Je kan een hoogslaper neerzetten dat geeft je een hoop ruimte. De zolder is ALLEEN te doen wanneer er een groot raam inzit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | | Dellion schreef: | | +/- Ik kan niet kiezen, ik heb de keuze om of mijn huidige kamer (groot balkon bij de kamer, maar wel een kleine kamer waar ik net 1 bed, en 2 bureaus kwijt kan. óf de zolder |
Je kan een hoogslaper neerzetten dat geeft je een hoop ruimte en de zolder is ALLEEN te doen wanneer er een groot raam inzit. |
Er zit zo een soort raam die je zo schuin open kan doen, met horren ervoor. Dus ja dat is opzich geen probleem, alleen is het in de zomer buiten vaak warmer dan binnen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:23 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | Voordeel is wel dat ik mijn 'studio' wil ik het niet noemen, maar iets wat daar in de buurt komt. iig veel apparatuur daar kan neerzetten, zonder dat mensen op dezelfde verdieping last hebben van de bass  |
Als ik de bass op z'n hardst zet wanneer ik muziek luister, game of een film kijk dan "geniet" de verdieping eronder alsnog mee. Geloof dat je op dezelfde verdieping er zelfs nog wel minder last van hebt dan eentje eronder.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Dellion schreef: | | maar er zijn altijd spinnen en zilvervissen op zolder. |
Dat zijn ook zulke walgelijke beesten.... die wil je inderdaad niet op je kamer hebben lopen.
++ Potje CoH met Guus zonet, geweldig
+++ Met Mick en Guus gisteren CoH was ook zeer tof
+ Zo werken
± Kon de Steam Sales van vandaag niet weerstaan, dus geld wat ik gisteren heb verdiend is weer uitgegeven zo'n beetje xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
| PS3gamerXD schreef: | | Dellion schreef: | Voordeel is wel dat ik mijn 'studio' wil ik het niet noemen, maar iets wat daar in de buurt komt. iig veel apparatuur daar kan neerzetten, zonder dat mensen op dezelfde verdieping last hebben van de bass  |
Als ik de bass op z'n hardst zet wanneer ik muziek luister, game of een film kijk dan "geniet" de verdieping eronder alsnog mee. Geloof dat je op dezelfde verdieping er zelfs nog wel minder last van hebt dan eentje eronder.  |
Haha ja klopt, alleen als je dan op zolder zit 'geniet' de begane grond volgens mij niet mee of minder |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:31 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | alleen is het in de zomer buiten vaak warmer dan binnen  |
Da's meestal zo. Je bedoelt zeker andersom. If so, daar heb ik dus ook last van, maar met een ventilator is dat eigenlijk alweer opgelost.
Wat spinnen en zilvervissen betreft.. (ik woon ook op zolder namelijk) Van zilvervissen heb ik nooit last, ik zou niet eens weten hoe die beesten er precies uit zien. Spinnen kom ik af en toe tegen (ik heb trouwens ook geen idee waar ze vandaan komen). En dat terwijl ik eigenlijk nooit schoonmaak. Alleen 1 keer in de twee weken komt een schoonmaakhulp die alles even bij langs gaat. Kennelijk is dat al genoeg om te zorgen dat er nauwelijks ongedierte is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:34 Onderwerp:
| |

|
We hebben ook geen beeld van het huis waarin je woont dus het is lastig om in te schatten wat nou idealer is.
+ Nu even zwemmen.
- Ik haat het als mensen ineens hun best gaan doen en zichzelf dan superieur gaan gedragen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 09 Jul 2011 15:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
@PS3gamerXD
Haha idd dat bedoelde ik, en idd ventilator is best wel een goede oplossing.
En ik zou een screen, staan er genoeg op internet, van het soort huis kunnen geven. maar dan hebben jullie er nog niks aan als je niet weet hoe het huis er van binnen uitziet enzo.
Nja het word maar gewoon even goed nadenken, want het is zeker een leuke mogelijkheid
+ ijs! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 09 Jul 2011 18:15 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | BeWario schreef: | Oproep aan alle mensen die bij een supermarkt werken of hebben gewerkt:
Is het "normaal" dat je zonder enig bericht ingepland wordt op dagen dat je normaal niet werkt?
|
Volgens mij word je eerst gebeld of je dan wel kan werken. |
Ja, dat was bij mn oude werk ook (dominos), maar het is me nu dus al bij twee verschillende supermarkten gebeurd... Ik blijf het een beetje awkward vinden...
+ mn tante is in verwachting van een 2e kind
+ geweldig spelen met mn 2 jaar oude neefje, echt geweldig  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 09 Jul 2011 18:18 Onderwerp:
| |

|
+++++ 2 paar nieuwe Vans gekocht
+++ Ineens een Skullcandy-headphone erbij gedaan
------ De Prijzen
+ Vandaag lekker chillen en klaarmaken om morgen te feesten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 09 Jul 2011 18:49 Onderwerp:
| |
![]()
|
+ Besloten voor de zolderkamer te gaan, nu de juiste vloerbedekking , muurbedekking (waarschijnlijk op de enige 2 muren, gewoon noppenschuim doen voor goede verdeling van het geluid en isolatie)
en bed/kastjes/bureau zoeken. veel groter is het niet dan mijn vorige kamer maar dat hoeft ook niet
+ met de kamer zelf en alles regelen begin ik waarschijnlijk na de mondelinge examens, volgende week dus.
+ ook gelijk nieuwe studio boxen kopen, KRK boxen.
- Eh jah, er bestaat ook iets als geld. dat best snel op kan raken
+ Vanavond maar weer eens uitgaan, en hopelijk dan nogmaals winnen met poker. Hopelijk hebben ze mijn geweldige bluf nog steeds niet door
+ Nieuwe fiets..gekregen, zomaar.
+ Volgens mij wel een leuke dag, mocht ook wel eens een keer |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 09 Jul 2011 21:52 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 09 Jul 2011 21:53 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | +++++ 2 paar nieuwe Vans gekocht
------ De Prijzen
Wat voor Vans?
Oh en skullcandy kun je beter terug brengen, gaan ontzettend snel stuk! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 09 Jul 2011 21:55 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | Oh en skullcandy kun je beter terug brengen, gaan ontzettend snel stuk! |
I second this, vriend zat een tijdje in de flow bij hun en had sowieso om de 2 weken nieuwe.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Jul 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | Thibby95 schreef: | +++++ 2 paar nieuwe Vans gekocht
------ De Prijzen
Wat voor Vans?
Valt wel mee , bij mij wel tenminste ..ik heb langer dan een jaar met mn eerste skullcandy headset gedaan Je moet er gewoon niet mee gooien :] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 09 Jul 2011 22:14 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Thibby95 schreef: | +++++ 2 paar nieuwe Vans gekocht
------ De Prijzen
Wat voor Vans?
Valt wel mee , bij mij wel tenminste ..ik heb langer dan een jaar met mn eerste skullcandy headset gedaan Je moet er gewoon niet mee gooien :] |
Wist ik niet, maar thx voor het advies alleszins, volgende keer geen Skullcandy voor mij dan
Ik weet de namen niet meer, maar ik zal morgen eens op de dozen kijken(die liggen nu in de garage)  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 09 Jul 2011 22:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ---- Niet meer mogen gooien met headsets!!! Waar gaat de wereld naar toe!!!?? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 09 Jul 2011 22:47 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | ---- Niet meer mogen gooien met headsets!!! Waar gaat de wereld naar toe!!!?? |
Haha lol.
Nee maar mijn oortjes van 30 euro gingen na 2 weken stuk en ik doe er redelijk normaal mee, ze zitten meestal in mijn tas.
Nu zag ik dus ontzettend vette headphones van skullcandy voor 160 euro, maar ik ben bang die maar niet te kopen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 09 Jul 2011 23:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb een Creative Fatal1ty USB1000 headset maar dat is gewoonweg een stuk rommel van jewelste.
Qua headsets heb ik geleerd dat goedkoper niet noodzakelijk betekend dat ie slechter is. Een headset van 50 euro heeft dezelfde opties en heeft minder problemen dan mijn huidige headset. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 10 Jul 2011 01:14 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een Panasonic headset van 49 Euro en ben er zeer tevreden mee, alhoewel ik wel vermoed dat hij op het begin beter geluid gaf vergeleken nu, maar dat kan ook komen omdat mijn oude headset zo slecht was.
+ Goeie coverband net in de pub, jammer dat ik zo laat ben gegaan.
- Zaterdag nacht; 6 nachten slapen voordat je weer naar de pub kan.
- Ik ben echt veelte laat gaan stappen.
+ Word gelukkig wel een goeie week, Dinsdag eerste rijles en Donderdag Galaxy S2. ^^
+ Nu slapen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 10 Jul 2011 02:41 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Thibby95 schreef: | +++++ 2 paar nieuwe Vans gekocht
------ De Prijzen
Wat voor Vans?
Je moet wel toegeven dat de bouw nou niet erg stevig aanvoelt ofzo. Zelf heb ik per ongeluk m'n stoel er eens op geparkeerd, maar daar kunnen vrij weinig headsets tegen volgens mij. >< |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Jul 2011 03:03 Onderwerp:
| |

|
| Stammetje91 schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Thibby95 schreef: | +++++ 2 paar nieuwe Vans gekocht
------ De Prijzen
Wat voor Vans?
Je moet wel toegeven dat de bouw nou niet erg stevig aanvoelt ofzo. Zelf heb ik per ongeluk m'n stoel er eens op geparkeerd, maar daar kunnen vrij weinig headsets tegen volgens mij. >< |
Het zal er ook wel aan liggen welk model je haalt , de lowriders zijn idd niet zo geweldig. Maar de Hesh headsets zijn echt geweldig , goed geluid , stevig en ze voelen ook goed op je hoofd Veel headsets worden namenlijk irritant als je ze een paar uur op hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 10 Jul 2011 09:37 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: |
Het zal er ook wel aan liggen welk model je haalt , de lowriders zijn idd niet zo geweldig. Maar de Hesh headsets zijn echt geweldig , goed geluid , stevig en ze voelen ook goed op je hoofd Veel headsets worden namenlijk irritant als je ze een paar uur op hebt. |
Dat kan ik bevestigen. Heb er 8 dagen eentje. Geweldig ding. Iemand uit m'n klas had een lowrider maar die houd het ook al anderhalf jaar vol. Het gaat gewoon puur hoe je ermee omgaat denk ik. (weet ik wel zeker)
Als je gaat lopen/zitten gooien met een headset gaat ie snel stuk ja. Maar wat niet wat er niet voor gebouwd is om mee te gooien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 680, 681, 682 ... 768, 769, 770 Volgende |