Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 671, 672, 673 ... 768, 769, 770  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Congrats!!! Die vakantietaken ben ik ook al gewoon, dit jaar hoeft het gelukkig niet meer

Bedankt, man!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Minecraft 1.7
- Iedereen wil die updates natuurlijk NU hebben dus raken de servers daar overbelast.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
+ Minecraft 1.7
- Iedereen wil die updates natuurlijk NU hebben dus raken de servers daar overbelast.

Vandaar dat ik niet kan inloggen xD
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Xenathos schreef:
+ Minecraft 1.7

Vandaar dat ik niet kan inloggen xD

Speel nog ff online. Pistons werken kennelijk nog niet. Alles wat je duwt laat de game crashen en je save file kan je niet meer openen...

100en topics op Minecraftforum over die buggs.

En op een andere note=

- Iemand die een topic van mijn Favo RP server helemaal volspammt met onzin over de server. Nou is 1 keer nog te bezien. Maar hij doet het al 3 dagen ondanks meerdere waarschuwingen van de server owner, andere mensen, en mij. Hij klaagt in de server zelf ook als eerste als er ook maar IETS mis is. Ik waarschuw hem daar ook al 2 dagen voor. Ik ben dan wel OP maar ik ga niet zomaar bannen zonder dat de admin zegt dat het mag.

En nu spamt hij m'n inbox vol met PMs... Ik wordt er echt zo moe van -.-
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

++ Straks Steam Summer Sales: http://wccftech.com/steam-summer-sale-start-today-swarm-arena-killing-floor-avilable-huge-discounts/27713/
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
++ Straks Steam Summer Sales: http://wccftech.com/steam-summer-sale-start-today-swarm-arena-killing-floor-avilable-huge-discounts/27713/

Let op: Dag 2: Shogun 2 19,99 euro
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Mag zoals ik had verwacht de richting van mijn keuze volgen!(Latijn-Moderne talen)
- Heb wel een B-attest dus ik mag absoluut geen richting meer volgen met veel wiskunde :/
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nice, eindelijk zeg! Maar let op, interpretatie hè:

Citaat:
It has been confirmed that Steam is about to start its Summer Deals for 2011 in a few hours. According to recent tweets made on Swarm Arenas Official Page which mentioned:

Hey there! The Steam summer sales are about to begin! Swarm Arena will be available 50 % off, that’s USD 2.49!…

Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

++ Beta SWTOR is eindelijk hier in EU

- Geen invite, meh
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Vandaag weer een fijne dag gehad
+ Niet meer zo ziek als gisteren
+ http://www.youtube.com/watch?v=pn1QlWYDzQM
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
+ Vandaag weer een fijne dag gehad
+ Niet meer zo ziek als gisteren
+ http://www.youtube.com/watch?v=pn1QlWYDzQM

Zoek een trap , en ga daar vanaf in een karretje It
+ Escapist Magazine
+ http://www.youtube.com/watch?v=jMlUlRM9smQ&feature=player_embedded
- Verveling :/
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Zoek een trap , en ga daar vanaf in een karretje It

Dat is wss iets voor de volgende video
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Nu officieel vakantie
+ Over naar VWO6!
- Elke dag die nu voorbijgaat gaat van m' n vakantie af..
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

- Juist ontdekt dat je met 1.7 vuur nodig hebt om TNT aan te steken in Minecraft
- Dag gaat weer snel voorbij
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
- Juist ontdekt dat je met 1.7 vuur nodig hebt om TNT aan te steken in Minecraft
- Dag gaat weer snel voorbij

En sheers voor schapen te scheren. Wat een onzinupdate, zoals altijd met notch tegenwoordig.
Notch doet niet-tot amper meer iets sinds ie ze geld toch wel binnen krijgt. no offence, bij zo een mentaliteit moedig ik het op een andere manier het spel verkrijgen juist aan. Jammer dat ik zelf het spel 2x heb gekocht
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoopte op de Maan/Heaven update

+ Summer Saaaaaaaleeeessss
- Vaarwel geld
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

- morgen naar accolade voor nieuwe klacht mbt kuthond die op balkon gezet word als bewoners 'weg zijn' en lekker om 11 uur NOG staat te blaffen.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
D: schreef:
Het sociale ascpect is werkelijk het enige wat leerzaam en nuttig is, ja dat heb ik ook nooit gehad, en dat vind ik zelf dan ook het enige 'jammere' eraan. Wat intellect / kennis betreft heb ik niks gemist. Sterker nog, het heeft me vrij gelaten béter te leren zonder opleiding dan als ik een opleiding had gehad, dat had mij ernstig beperkt in mijn ontwikkeling.

Jouw kortbenige visie bevestigd mijn vermoeden: je hebt daadwerkelijk een deel van je ontwikkeling, zelfs opvoeding, gemist door geen opleiding of andere vormen van scholing te vormen. Zelfstudie is mogelijk tot een bepaalde grens, maar je maakt mij niet wijs dat je zo arrogant bent om te beweren dat je intelligentie zo groot is, dat je geen hulp nodig hebt om alle kennis van de wereld te verwerken.

Nee, ik denk dat D: wel ooit gezellig was, echter door de eenzaamheid is hij zich zo gaan gedragen zoals hij dat nu doet. Eenzame oude mannetjes op m'n werk denken precies hetzelfde, die weten het ook allemaal beter dan de rest en keuren ook alles af wat niet in hun straatje past, echter zijn dat wel aardige mensen zodra ze weten hoe jij bent.

Hoe D: zich gedraagt past best wel goed bij een sacherijnige man, ik kan me er zo aan ergeren dat D: dat zelf niet doorheeft en een keertje uit die cirkel stapt waar hij zichzelf heeft ingewerkt.

+ Seasick Steve is geniaal.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
++ Beta SWTOR is eindelijk hier in EU

- Geen invite, meh

Serieus?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
Het sociale ascpect is werkelijk het enige wat leerzaam en nuttig is, ja dat heb ik ook nooit gehad, en dat vind ik zelf dan ook het enige 'jammere' eraan. Wat intellect / kennis betreft heb ik niks gemist. Sterker nog, het heeft me vrij gelaten béter te leren zonder opleiding dan als ik een opleiding had gehad, dat had mij ernstig beperkt in mijn ontwikkeling.

Jouw kortbenige visie bevestigd mijn vermoeden: je hebt daadwerkelijk een deel van je ontwikkeling, zelfs opvoeding, gemist door geen opleiding of andere vormen van scholing te vormen. Zelfstudie is mogelijk tot een bepaalde grens, maar je maakt mij niet wijs dat je zo arrogant bent om te beweren dat je intelligentie zo groot is, dat je geen hulp nodig hebt om alle kennis van de wereld te verwerken.

Nee, ik denk dat D: wel ooit gezellig was, echter door de eenzaamheid is hij zich zo gaan gedragen zoals hij dat nu doet. Eenzame oude mannetjes op m'n werk denken precies hetzelfde, die weten het ook allemaal beter dan de rest en keuren ook alles af wat niet in hun straatje past, echter zijn dat wel aardige mensen zodra ze weten hoe jij bent.

Hoe D: zich gedraagt past best wel goed bij een sacherijnige man, ik kan me er zo aan ergeren dat D: dat zelf niet doorheeft en een keertje uit die cirkel stapt waar hij zichzelf heeft ingewerkt.

Jullie hebben echt een kortzichtig beeld van mij, en dat terwijl jullie me nieteens kennen, verder vind ik het nutteloos om hier op in te gaan.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:

Jullie hebben echt een kortzichtig beeld van mij, en dat terwijl jullie me nieteens kennen, verder vind ik het nutteloos om hier op in te gaan.

Tenzij je jezelf anders hier voordoet dan dat je werkelijk bent, hebben Christian en Ninodude wel degelijk gelijk.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 01:55    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Nieuw meisje leren kennen.
- Dit gaat voor problemen zorgen.

Over D: -> Ik reageer gewoon op jouw mening over scholing.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:

Hoezo dat, heb je al een vriendin of zoiets?
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:

Hoezo dat, heb je al een vriendin of zoiets?

Ik denk het wel:
Christian Vuye schreef:
+ Nieuwe vriendin.
+ Leuke dag met m'n vriendin gehad.
+/- Nog steeds aan het twijfelen of een relatie iets voor mij is.

Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 01 Jul 2011 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand hier die ik blij kan maken met een Might and Magic Heroes VI beta key?

++Crysis 2 hightexture en DX11 pack ;D Pc gaming ftw!
++Wat nieuwe 3D films gehaald. Tron,Verschrikkelijke ikke,Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 671, 672, 673 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 672 van 770

Ga naar: