Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 670, 671, 672 ... 768, 769, 770  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
@ ninodude:
ninodude schreef:
Ellentjeeah schreef:
Ik klap niet dicht hoor thomas!

Is dat een hint? .

Hierom, waarschijnlijk?

Was sarcastisch bedoeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:
@ ninodude:
ninodude schreef:
Ellentjeeah schreef:

Is dat een hint? .

Hierom, waarschijnlijk?

Was sarcastisch bedoeld.

Ik bedoelde meer Ellens post. Ik deed jouw reactie er even bij om aan te tonen dat je erop gereageerd had. Sarcastisch of niet, je vroeg 'Hoezo' en dit is het antwoord.

+ Ik ben niet arrogant, ik ben juist 'hartstikke aardig'
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
ninodude schreef:
GekooktEi schreef:
@ ninodude:
ninodude schreef:
Ellentjeeah schreef:

Is dat een hint? .

Hierom, waarschijnlijk?

Was sarcastisch bedoeld.

Ik bedoelde meer Ellens post. Ik deed jouw reactie er even bij om aan te tonen dat je erop gereageerd had. Sarcastisch of niet, je vroeg 'Hoezo' en dit is het antwoord.

Is dat sarcastisch?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ik de enige die er niks meer van snapt?
- Meh, dan maar.. proberen te slapen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:

Is dat sarcastisch?

Nee, dat was niet sarcastisch, dat was een citaat. Doelde op dit: "En nu lijkt ze me 'arrogant' te noemen in een tweet die aan niemand gericht is"
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, zo.

+ Faithless blijft geniaal.
+ Beetje verslaafd aan muziek luisteren op het moment, ik luister nu al vanaf 4 uur achter elkaar.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Als ze nu al dichtklapt is ze toch niet degene voor wie je zoekt. Wel lekker kut vanzelf. Agya. Verkering zijn is niet alles. Single zijn ook niet. Maar een middenweg die je niet laat overkomen als Player bestaat niet...

Edit:

D: schreef:
Xenathos schreef:
+++ Na 17 jaar en 11 maanden eindelijk zeker dat ik een Asperger ben.

Je bent mens, al die domme labeltjes altijd.

Nou ik loop 2 jaar achter in opleidingen. 1 keer blijven zeker blijven zitten en dus een MBO gaan doen. Nu in dat MBO weer vastlopen. Dus dit kan vast wel helpen in voor mijn toekomst.

Mijn advies: Wees gewoon jezelf, een opleiding om wat.. om geld te genereren? Het enige wat werkelijk belangrijk is in het leven is ontwikkeling en opleidingen dienen dit allang niet meer. Dus doe je ding en maak je geen zorgen om zogenaamde achterstand, ik heb de middelbare school nog geen jaar kunnen meelopen en ik ben bovengemiddeld intelligent en heb op hoog niveau kennis over de meest uiteenlopende zaken.

Scholing stelt weinig voor, vooral tegenwoordig.
Ik hoorde zelfs vandaag van een vriend van me dat tegenwoordig op scholen leraren soms gewoon de les afkappen omdat ze het zelf wel genoeg vonden voor de dag, en dat mensen tegenwoordig zonder mobiele telefoon niet eens meer naar school mogen komen omdat dat nodig zou zijn voor het contact.

In mijn tijd had een leerling contact met de leraar in de klas, en dat was dan ook intensieve les, van sochtens half 7 tot smiddags 4 uur.

En zelfs daar had ik niks aan. Bedoel maar.

Ik ben ook bestempeld met nogal wat labeltjes, zoals hoog functionerend autisme spectrum, adhd, add (dit is de enige die ik daarvan persoonlijk erken want ik ben inderdaad bij een vingerknip afgeleid en kan me absoluut niet met hetzelfde bezighouden voor een uur lang oid)

Niemand is normaal, want er bestaat niet zoiets als een biologische norm, er bestaat enkel iets als omgeving en opvoeding. Dus het is aan jou de keuze, ga je met de meute achter de illusie genaamd de economie aan, deadlines halen, of ontwikkel je jezelf waar je je prettig in voelt. Op je eigen tempo, op je eigen manier.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Shogun 2 is me daar toch een partijtje episch.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Scholen zijn inderdaad kut, een jaartje ROC gedaan. De leraar was nooit in de klas en ik zat dus met een maat altijd de computers te hacken, tenminste als ik op school kwam want dat was je niet eens verplicht, op stage heb ik me leraar ook nooit zien langskomen en heb ook nooit opdrachten opgekregen, vreemd genoeg ben ik wel voor die opleiding geslaagd.

Ik weet niet hoe andere dit ervaren maar dan blijf ik liever bij mijn huidige baan, heb sowieso weinig interesse om meer geld te verdienen op dit moment, ik kan alles doen wat ik wil doen en ik ben tevreden met mezelf, nou ja vind mezelf gemiddeld maar heb op dit moment geen passie die ik uitoefen wat ik erg sneu vind.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 07:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Als ze nu al dichtklapt is ze toch niet degene voor wie je zoekt. Wel lekker kut vanzelf. Agya. Verkering zijn is niet alles. Single zijn ook niet. Maar een middenweg die je niet laat overkomen als Player bestaat niet...

Edit:

Xenathos schreef:

Nou ik loop 2 jaar achter in opleidingen. 1 keer blijven zeker blijven zitten en dus een MBO gaan doen. Nu in dat MBO weer vastlopen. Dus dit kan vast wel helpen in voor mijn toekomst.

Mijn advies: Wees gewoon jezelf, een opleiding om wat.. om geld te genereren? Het enige wat werkelijk belangrijk is in het leven is ontwikkeling en opleidingen dienen dit allang niet meer. Dus doe je ding en maak je geen zorgen om zogenaamde achterstand, ik heb de middelbare school nog geen jaar kunnen meelopen en ik ben bovengemiddeld intelligent en heb op hoog niveau kennis over de meest uiteenlopende zaken.

Euh ja... Nee

Scholing is hardstikke belangrijk. Het maakt niks uit of je er wat langer over doet of wat korter, punt is wel dat je nu al bepaalt hoe je later leefT via je opleiding.

+ laatste toets van 't jaar maken, dan vakantie :-)
- Recht...

Laatst aangepast door Robert op 30 Jun 2011 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee Robert D: heeft gelijk.

Ik ben ook op m'n 12de gestopt met werken. 8 jaar uitkering opgespaard en toen heb ik gewoon een VWO diploma gekocht

Nu zit ik op de universiteit maar ik vind het wel moeilijk om mee te komen, misschien heb ik wel Asperger, kan vast geen andere reden voor zijn.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Xenathos schreef:

Edit:

Xenathos schreef:

Euh ja... Nee

Scholing is hardstikke belangrijk. Het maakt niks uit of je er wat langer over doet of wat korter, punt is wel dat je nu al bepaalt hoe je later leefd via je opleiding.

Lawl, D: die doet alsof hij weet wat voor een zin een opleiding heeft. Zo te lezen heb je hem zelf nooit afgemaakt en weet je dus ook niet wat voor invloed die opleiding op jouw leven heeft of zou hebben. Ik zeg nu zelf ook wel dat ik dat ook nog niet kan weten, maar in mijn optiek is het wel beter dat je een opleiding afmaakt, al is het alleen maar vanwege de fun, gezelligheid met vrienden enzo. Dat hoort niet bij je lesprogramma, maar bepaalt toch ook zeker hoe je later terugkijkt naar die opleiding en de invloed op je leven.

En anders kan je ook nog altijd gaan zeuren dat de uitkering te weinig is om af een toe een game te kopen, maarja, dan heb ik toch liever een salaris
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Scholen zijn inderdaad kut, een jaartje ROC gedaan. De leraar was nooit in de klas en ik zat dus met een maat altijd de computers te hacken, tenminste als ik op school kwam want dat was je niet eens verplicht, op stage heb ik me leraar ook nooit zien langskomen en heb ook nooit opdrachten opgekregen, vreemd genoeg ben ik wel voor die opleiding geslaagd.

Ik weet niet hoe andere dit ervaren maar dan blijf ik liever bij mijn huidige baan, heb sowieso weinig interesse om meer geld te verdienen op dit moment, ik kan alles doen wat ik wil doen en ik ben tevreden met mezelf, nou ja vind mezelf gemiddeld maar heb op dit moment geen passie die ik uitoefen wat ik erg sneu vind.

Ik doe ook ROC(Zeevaart) en als je 2x ongeoorloofd afwezig bent heb je gelijk een vierkant rooster. Maarja dat kan aan de opleiding liggen...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Geslaagd.
+ Zesde jaar Industriële Wetenschappen.
- Vakantietaak Elektriciteit.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
ninodude schreef:

Ik doe ook ROC(Zeevaart) en als je 2x ongeoorloofd afwezig bent heb je gelijk een vierkant rooster. Maarja dat kan aan de opleiding liggen...

Zou niet moeten kunnen, mijn broertje doet nu een praktijk opleiding en word velen malen beter (het is niet eens grappig meer.) geschoold terwijl ik een hoger niveau deed.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Ik zeg nu zelf ook wel dat ik dat ook nog niet kan weten, maar in mijn optiek is het wel beter dat je een opleiding afmaakt, al is het alleen maar vanwege de fun, gezelligheid met vrienden enzo. Dat hoort niet bij je lesprogramma, maar bepaalt toch ook zeker hoe je later terugkijkt naar die opleiding en de invloed op je leven.

En anders kan je ook nog altijd gaan zeuren dat de uitkering te weinig is om af een toe een game te kopen, maarja, dan heb ik toch liever een salaris

Het sociale ascpect is werkelijk het enige wat leerzaam en nuttig is, ja dat heb ik ook nooit gehad, en dat vind ik zelf dan ook het enige 'jammere' eraan. Wat intellect / kennis betreft heb ik niks gemist. Sterker nog, het heeft me vrij gelaten béter te leren zonder opleiding dan als ik een opleiding had gehad, dat had mij ernstig beperkt in mijn ontwikkeling.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat

- wauw ik schreef 'leeft' vanochtend gewoon als 'leefd' -.-
+ Vakantie!
+ Recht ging niet slecht

D:, wat een kortzichtige visie, het (studeren) werkte niet voor mij, dus het werkt voor niemand. In twee jaar heb ik nu al erg veel geleerd, en dat was niet zomaar zonder opleiding gelukt.

Laatst aangepast door Robert op 30 Jun 2011 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
- wauw ik schreef 'leeft' vanochtend gewoon als 'leefd' -.-

Haha ik besloot er maar niets van te zeggen.

- Geen tosti kunnen maken vanwege oppaskinderen hier
+ Wel lekker ontbeten verder
- Lichte verveling...
++ Uncharted 3 bèta installeren en zo spelen!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Het sociale ascpect is werkelijk het enige wat leerzaam en nuttig is, ja dat heb ik ook nooit gehad, en dat vind ik zelf dan ook het enige 'jammere' eraan. Wat intellect / kennis betreft heb ik niks gemist. Sterker nog, het heeft me vrij gelaten béter te leren zonder opleiding dan als ik een opleiding had gehad, dat had mij ernstig beperkt in mijn ontwikkeling.

Jouw kortbenige visie bevestigd mijn vermoeden: je hebt daadwerkelijk een deel van je ontwikkeling, zelfs opvoeding, gemist door geen opleiding of andere vormen van scholing te vormen. Zelfstudie is mogelijk tot een bepaalde grens, maar je maakt mij niet wijs dat je zo arrogant bent om te beweren dat je intelligentie zo groot is, dat je geen hulp nodig hebt om alle kennis van de wereld te verwerken.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

@ D:

Ik doe het indirect om het geld. Als ik geld heb kan ik tenminste voor mij en een (mogelijke) vrouw en kind(eren) zorgen. Geld helpt daarbij. Daarbij ben ik wel een levensgenieter op mijn eigen manier en schaam me redelijk kapot als ik eens wat moet hebben van anderen.

@ BeWario:

Nog 3 jaar deze opleiding doen is helemaal verspilling van mijn tijd. Want dan moet ik daarna nog weer 3 jaar een andere opleiding doen. Ik doe liever nu een andere opleiding waarna ik aan het werk kan.

@ Algemeen: Mijn sociale omgang met andere mensen is in het laatste jaar gigantisch veranderd. Ik werd op de middelbare altijd buitengesloten. Hier zat ik vrijwel direct in de groep. Ik heb die 4 jaar die ik op de middelbare gemist heb in deze klas bijna compleet ingehaald. Ik blijf altijd mezelf en dus ook altijd "appart". Of zoals ik vandaag (laatste schooldag HELL YEA) van een van m'n goede schoolvrienden te horen kreeg toen we naar huis fietsten: Excentriek (schrijf ik dat goed? Ik ben niet echt heel goed met woorden... Wat soms wel blijkt )

Mensen die zich daardoor laten stoppen om contact met mij te zoeken zijn eigenlijk mijn tijd niet waard. Maar zo zie ik het.

En dan iets compleet anders: Als ik eens arrogant overkom/ denk dat alleen ik een goed beeld heb... Neem het met een flinke zak zout.

Goed. Dat is weer even een flink stuk tekst voor mijn doen.
Terug naar boven
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Het nadeel van zelfscholing is dat niemand je corrigeert. Je krijgt de indruk dat je alles weet en niemand kan je rechtzetten. Denk bijv. aan een taal, je kunt de woorden compleet uit het hoofd leren en toch een idioot lijken omdat niemand je ooit vertelde dat je het compleet verkeerd uitspreekt. Een echt intelligente mens weet dat en zal dan ook gewoon school combineren met zelfstudie.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Alle boodschappen weer gedaan
- 120 euro kwijt :O
+ Krijg er weer 12 euro van terug (Medewerkers Voordeel Plan @AH)
+ Mooi dagje
+ Straks proberen Heavy Rain te platinummen.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Minecraft 1.7 trailer
+ Zaterdag naar Rock Werchter
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

+ hyperactief.
+ vrolijk.
+ Ben nog meer mezelf dan normaal.
+ Werd allemaal goed opgevat door een klein groepje mensen uit de klas met wie ik het goed kan vinden. En dus vond dat ze het moesten weten.

- Tis nu wel een chaos in mijn hoofd. Op naar de drukke muziek dus. The Glitch Mob FTW (gameplay trailer van DMC5? Daar de muziek van. Die band= The Glitch Mob. Veel verschillende muziek. Voor het geval sommigen het nog niet wisten.)
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Jun 2011 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
+ Geslaagd.
+ Zesde jaar Industriële Wetenschappen.
- Vakantietaak Elektriciteit.

Congrats!!! Die vakantietaken ben ik ook al gewoon, dit jaar hoeft het gelukkig niet meer

- Maat van me had een C-attest en was voorheen al een keer blijven steken. Zijn leven is precies aan het ontsporen en ik weet niet goed wat te doen. Misschien beter afstand nemen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 670, 671, 672 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 671 van 770

Ga naar: