Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Jun 2011 22:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
ninodude schreef: | Christian Vuye schreef: | Microsoft zal de volgende generatie denk ik volledig digitaal gaan. |
Arme Belgen.  | Mijn limiet is al meer dan een jaar opgetrokken tot 100 GB en voor €10 meer dan nu zou ik unlimited kunnen krijgen. Van arme Belgen is geen sprake meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Jun 2011 23:22 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad,ikzelf heb geen limiet meer en in de komende jaren zullen limieten meer en meer verdwijnen. Volledig digitaal ben ik ook nog niet zeker van, maar sowieso zal het een grotere rol spelen voor Sony en Microsoft. Kijk maar naar de PlayStation Vita. |
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 24 Jun 2011 23:37 Onderwerp:
| |

|
Jeps, Vita maakt gebruik van flash cards en das wel slim gezien de mislukte Go. Die kaartjes worden voorlopig tussen de 2-4gb groot waarvan maximaal 10% gereserveerd is voor patches e.d. Denk dat de Ps4 en nieuwe xbox ook nog wel met discs zullen werken, aangezien Nintendo dat ook nog gwoon doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Jun 2011 23:44 Onderwerp:
| |

|
ikzoekruzie schreef: | Jeps, Vita maakt gebruik van flash cards en das wel slim gezien de mislukte Go. Die kaartjes worden voorlopig tussen de 2-4gb groot waarvan maximaal 10% gereserveerd is voor patches e.d. Denk dat de Ps4 en nieuwe xbox ook nog wel met discs zullen werken, aangezien Nintendo dat ook nog gwoon doet. |
Ik bedoelde eerder dat alle PSVita-games vanaf de releasedag als download beschikbaar zullen zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Jun 2011 00:20 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | ikzoekruzie schreef: | Jeps, Vita maakt gebruik van flash cards en das wel slim gezien de mislukte Go. Die kaartjes worden voorlopig tussen de 2-4gb groot waarvan maximaal 10% gereserveerd is voor patches e.d. Denk dat de Ps4 en nieuwe xbox ook nog wel met discs zullen werken, aangezien Nintendo dat ook nog gwoon doet. |
Ik bedoelde eerder dat alle PSVita-games vanaf de releasedag als download beschikbaar zullen zijn.  |
En dat vind jij tof? Geef mij echt maar gewoon een geboxte game. Dat geeft je tenminste een gevoel.
Heb jij liever boxed of digitaal, Christian? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jun 2011 06:23 Onderwerp:
| |

|
Ah, mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit. Beiden hebben hun voordelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jun 2011 10:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Christian Vuye schreef: | Ah, mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit. Beiden hebben hun voordelen. | En duidelijke nadelen. Ik kan komende maand nog altijd de SNES versie van Turtles in Time kopen, maar de PSN/XBLA versie niet meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 25 Jun 2011 13:10 Onderwerp:
| |

|
ikzoekruzie schreef: | Jeps, Vita maakt gebruik van flash cards en das wel slim gezien de mislukte Go. Die kaartjes worden voorlopig tussen de 2-4gb groot waarvan maximaal 10% gereserveerd is voor patches e.d. Denk dat de Ps4 en nieuwe xbox ook nog wel met discs zullen werken, aangezien Nintendo dat ook nog gwoon doet. |
Ik denk zelf dat de patches en Firmware updates op ingebouwde geheugen komt te staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jun 2011 13:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nope, al bekend dat patches en savegames voor een game op de gamecartridge komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 25 Jun 2011 13:22 Onderwerp:
| |

|
Dan mag ik hopen dat Sony de sticks niet zo duur maken. Straks moet je voor elke game een andere stick erin stoppen omdat alle patches door elkaar staan... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jun 2011 13:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mafusto schreef: | Dan mag ik hopen dat Sony de sticks niet zo duur maken. Straks moet je voor elke game een andere stick erin stoppen omdat alle patches door elkaar staan... | Op elke cartridge van een game komen de patches voor die games te staan. Op je Uncharted cartridge staan de Uncharted patches en saves, WipEout patches op WipEout cartridge ... |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 25 Jun 2011 15:18 Onderwerp:
| |

|
O gamecartridges. Was nog niet helemaal wakker en dacht aan memorysticks  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Jun 2011 17:13 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Christian Vuye schreef: | Ah, mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit. Beiden hebben hun voordelen. | En duidelijke nadelen. Ik kan komende maand nog altijd de SNES versie van Turtles in Time kopen, maar de PSN/XBLA versie niet meer. |
Daarentegen: als je een game moeilijk kan vinden in de winkels, is het leuk dat hij beschikbaar is als download op Steam of Games on Demand (Xbox Live). |
|
Terug naar boven |
|
|
spitfiresoul |
Geplaatst: 26 Jun 2011 09:01 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | Mafusto schreef: | Dan mag ik hopen dat Sony de sticks niet zo duur maken. Straks moet je voor elke game een andere stick erin stoppen omdat alle patches door elkaar staan... | Op elke cartridge van een game komen de patches voor die games te staan. Op je Uncharted cartridge staan de Uncharted patches en saves, WipEout patches op WipEout cartridge ... |
lijkt me ook handig om de trend op console's tegen te gaan. game uitbrengen en dan achteraf nog eens een tiental patches voor bugs die ze er vergeten uithalen zijn.
kan de games waarbij er na de 1ste week van release al een boodschap op me ps3 kwam dat er een patch/update was.
hoop natuurlijk wel dat het de resident evil fiasco van dlc niet gaat versterken( dlc maken om featuer die al aanwezig is te unlocken dus)
anyway blu-ray. ik zie er de voordelen nog van in. maar idd om de markt te veroveren zouden ze iets moeten kunnen bieden dat digitaal niet kan( alhoewel als je me de keuze geeft even naar de winkel te fietsen en een blu-ray te halen of een game fan dubbeleblu-ray size te downloaden( 50gig) weet ik wel snel wat kiezen. heb 200gig download in de maand dus 1 game per maand zou nog geen probleem zijn maar het downloaden gaat wel ff duren.
over dat iedere pc dan enkel nog br drives zou moeten hebben is niet echt waar. ik kan ook nog zonder al teveel problemen een floppystation bestellen om in me pc te integreren. het zou dus eerder een zaak zijn van de blu-ray drive als standaard in alle pc's te steken. en nu ik erover denk. blu-raydrives kunnen vaak nog steeds dvd's spelen. mensen zouden dan nog steeds kunnen kiezen tussen lege blu-rays kopen om dingen te brande of dvd's of gewoon mix van beide.
als ik 500mb aan foto's moet branden voor iemand ga ik dat ook doen op lege cdrom ipv een dvd verspillen eraan omdat ik een dvdbrander heb dusjah.
om de markt te veroveren hebben ze nodig:
exclusieve blu-rays( en dan echt exclusief, niet van die exclusieve extra content op de bluray ofzo)
afbouwen van de productie van dvdspelers en traag maar zeker vervangen door blu-rayspelers( in andere woorden de gewone levenscyclus van een product) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |