Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95, 96, 97  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet sterk maar wel wat, ik geef het eerlijk toe dat ik wel liever games zie zoals Final Fantasy(main serie), Star Ocean, Tales of(main serie) dan games als Hyperdimension Neptunia, Agarest, Disgaea en zo, dat stikt ervan op de PS3 die minder waardig zijn dan een FF, SO, To en nog veel meer.

Er zijn best wel wat bedrijven die gestopt zijn met het verder ontwikkelen van goede franchizes, dan praat ik over
Media Vision-Wild Arms
Konami-Suikoden
Capcom-Breath of Fire

Ook Square Enix helpt zijn eigen franchizes om zeep Kingdom Hearts bijv. die doen het echt niet goed op de DS.
Of 100 FF spinn offs.

Wat ik altijd heb gehoopt, dat is sinds de release van de PS3, dat Media Vision ooit aan Wild Arms VI zou gaan werken, maar helaas denk ik dat het nooit zou gaan gebeuren spijtig genoeg.

Ik denk dat de Japanse RPG markten heel erg goed worden als ze reeds bestaande RPGs blijven ontwikkelen, niet zulke RPGs als Hyperdimension Neptunia, Disgaea en Cross Edge en zo.
Square Enix moet zich meer bezig gaan houden met Final Fantasy(main serie, geen online shit) en met Kingdom Hearts op de PS3, Capcom met Breath of Fire(Capcom ontwikkeld alleen nog maar Monster Hunter dat alleen aan slaat in Japan en niet in EU/USA en veel Resident Evil).
Konami denkt alleen nog maar aan de toekomst van Metal Gear Solid.

Namco doet het nog goed met de Tales serie, maar de beat em ups moeten ze een keer achterwege laten als Tekken en Soul Calibur, alsof ze niet op elkaar lijken.

PS2 had hele goede franchises zoals Xenosaga/.hack/Persona/Final Fantasy/Kingdom Hearts/Suikoden/Wild Arms/Shadow Hearts, dat soort echte goede franchises zijn uitgestorven.
En zul je in de toekomst nooit meer zien.

Sqaure Enix kan 1 van de beste bedrijven worden als ze niet alleen maar spinn-offs, ports en remakes maken.
Dus geen Kingdom Hearts 3D, Final Fantasy Theatrythm, Final Fantasy I to IV tig keer op nieuw te releasen.
Denk dat iedereen wel genoeg had op de PS1.

Ik zeg kom op met dure JRPGs dan goedkope RPGs.
Tales of Xillia gaat nog goed worden, en Final Fantasy XIII-2, kun je weer een paar jaar wachten op een goede JRPG.

Mensen die zeggen FF is dood, dat zijn mensen die vroeger gestopt zijn met JRPGs spelen.

Hier in Europa en Amerika neemt het steeds meer toe dat mensen lekker iemand cool bloedig iemand willen neer schieten dan een goed verhaal willen volgen met hun shooters.

Ze kiezen tegenwoordig allemal tussen een Call of Duty of een Final Fantasy(main serie) en kiezen ze voor CoD omdat ze dus meer actie willen, dat games moet hier verboden moeten worden, of erg strenge controles, zodat kinderen onder de 18 geen game mogen kopen van 18+.

Maar ik wil niet zeggen dat JRPGs erg achteruit gaan in Japan zelf, ik heb daar best weinig shooter games gezien en 80% van de RPGs dat ik daar zag het een best buy logo(PS3the best, Ultimate Hits en nnog veel meer).

Ik blijf gewoon hopen op Wild Arms VI.
Of is Media Vision dood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de PS3 zijn de games aanbod idd belabberd.
Resonance of Fate, NieR, Disgaea 3, Disgaea 4, Agarest, Agarest Zero, Atelier Rorona, Trinity Universe, Hyperdimension Neptunia, Valkyria Chronicles, Cross Edge.
Dat zijn games van , hm ja leuk heb hem, en nu dan pleur je hem in de kast.

En games dat NIET belabberd zijn, zijn ports of multi-platform.
Star Ocean 4, FFXIII, Tales of Vesperia en Graces F, Eternal Sonata.
Dus kijken wat Tales of Xillia en FFVs XIII ons brengt.
Als FFVS XIII ooit nog komt, dat het niet gecanceld word.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zelf maar 3 JRPGs voor de PS3:

Final Fantasy XIII
Star Ocean 4 The Last Hope International
Eternal Sonata

Voor de PS2 heb ik er al minstens een stuk of 15....

Dit gaat alleen maar erger worden de volgende generaties, ook de grootste reden dat ik voor een flinke tijd geen consoles erbij ga kopen.

Ik denk dat Versus niet gecancelled word, maar er is best kans dat ie uiteindelijk naar de volgende playstation gaat, net als KH3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn gevoelens zeggen me dat FINAL FANTASY Versus XIII niet geannuleerd zal worden, maar dat het spel wel zal verschijnen op de Xbox 360, naast een PlayStation 3-versie. Het zou in mijn opinie zeer jammer zijn omdat er dan, net als bij de originele FINAL FANTASY XIII, ingeleverd zal moeten worden op content en misschien wel grafisch niveau. Echter lijkt het me niet dat Square Enix miljoenen wil mislopen door het spel enkel op de PlayStation 3 uit te brengen...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Aug 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee FF Versus XIII word ook niet gecanceld, maar dat zei ik omdat de game al zo lang in de maak is en elke keer komt SE met andere prut aan zetten.
Waar dus totaal niemand op zit te wachten, zelfs de Japanners niet.

Een goede RPG dat op het laatste moment(net als FFXIII) multi-platform gaat, is nog erger dan een game cancelen.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 28 Aug 2011 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Voor Mafusto:

(Idd verkeerd topic, maar ik ben te vermoeid om te wachten op de opening van het bikkeltopic )
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Aug 2011 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Mijn gevoelens zeggen me dat FINAL FANTASY Versus XIII niet geannuleerd zal worden, maar dat het spel wel zal verschijnen op de Xbox 360, naast een PlayStation 3-versie. Het zou in mijn opinie zeer jammer zijn omdat er dan, net als bij de originele FINAL FANTASY XIII, ingeleverd zal moeten worden op content en misschien wel grafisch niveau. Echter lijkt het me niet dat Square Enix miljoenen wil mislopen door het spel enkel op de PlayStation 3 uit te brengen...

Ik betwijfel ook of Versus exclusief zal blijven, de tijd van exclusieve games is zoon beetje aan het einde gekomen de laatste paar jaar.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Aug 2011 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Voor Mafusto:

(Idd verkeerd topic, maar ik ben te vermoeid om te wachten op de opening van het bikkeltopic )

Dus zo wordt mijn 1 seconden denkwerk beloond.... Ik eis een koekje in het Bikkeltopic

Ps ik laat het plaatje staan zodat iedereen weet hoe trots ik op het koekje ben en ervan mee kan genieten. *Lees ik heb geene zin om het aan te passen*
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Damnnnn, deze chick beats Emma Watson by miles, cuter dan dit kan niet. Eens of niet eens? Nja, misschien pak ik net de beste foto eruit maar ze is supercute zonder al teveel make-up.

Die sproetjes op haar neus. <3
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 00:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Vind deze foto eigenlijk mooier. Maar ik vind wel dat het cuter kan.

Waar ken je haar van, de nieuwe Scream ofzo? Ze speelt volgend jaar zelfs de hoofdrol in een speelfilm, wow.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Kate Upton ftw
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand zin om rond 9 uur L4D2 te spelen op den pc?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er hier gasten die ervaring hebben met weight gainers? Zelf ben ik al mijn hele leven erg mager, en daar wil ik nu toch echt iets aan gaan doen. Echter, in mijn persoonlijke leven heb ik geen individuen die hier ervaring mee hebben. Mijn lengte is zo'n 1.83m en mijn gewicht is een zielige 55kg. Na een kleine inschatting te hebben gemaakt zou ik een gewicht van zo'n 85kg willen hebben en hoop dit dus binnen een zo snel mogelijke periode te behalen. Let echter wel; ik wil niet enkel zwaarder worden en dus ook massa verkrijgen. Daarom is op dit moment de hamvraag; hoe kan ik dit zo goed mogelijk aanpakken?

Adviezen zijn welkom!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Die sproetjes op haar neus. <3

mwa redelijk aantrekkelijk ja maar wie is dat dan? je hoeft haar niet chick te noemen vind ik dat is wat denegrerend, noem haar gewoon een mooi meisje oid.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Adviezen zijn welkom!

Als je het zelf hebt ervaren, please tell me. 1.76m en 53Kg :') Heb me verder nooit verdiept om aan te komen.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Zijn er hier gasten die ervaring hebben met weight gainers? Zelf ben ik al mijn hele leven erg mager, en daar wil ik nu toch echt iets aan gaan doen. Echter, in mijn persoonlijke leven heb ik geen individuen die hier ervaring mee hebben. Mijn lengte is zo'n 1.83m en mijn gewicht is een zielige 55kg. Na een kleine inschatting te hebben gemaakt zou ik een gewicht van zo'n 85kg willen hebben en hoop dit dus binnen een zo snel mogelijke periode te behalen. Let echter wel; ik wil niet enkel zwaarder worden en dus ook massa verkrijgen. Daarom is op dit moment de hamvraag; hoe kan ik dit zo goed mogelijk aanpakken?

Adviezen zijn welkom!

Je zit met een BMI van 16.4 inderdaad in de te lichte categorie, kan nogal ongezond zijn, je zult eerder ziek worden. 30 kilo aan komen is wel heel erg veel, duurt minimaal een jaar. Kleine doelstelling zetten, beginnen met 5 kilo.

Schrijf 't aantal calorieën wat je binnen krijgt op, bereken op 't internet hoeveel je nodig hebt (hang af van hoe actief je levenstijl is) om break-even te spelen. En dan moet je dus enkele honderden calorieën per dag meer binnen krijgen. Gezond blijven, niet cheaten met vet voedsel, lekker veel granen. 3 keer per week sporten, een korte work-out is voldoende. 5 maaltijden per dag maakt 't makkelijker om genoeg calorieën binnen te krijgen.

Check ook gewoon wat websites er over, er zijn echt genoeg. Maar ik wil je nog wel wat meer advies geven als je wil. Als je geen zin hebt om van alles de calorie-hoeveelheid op te tellen zal je gewicht meer fluctueren, trouwens. Ik merk dat m'n lichaam langzaam gewend is geraakt aan meer eten, ideaal met zo'n snel metabolisme, dus op ten duur hoef je 't niet allemaal meer bij te houden.

(Ik zat zelf rond de 18 BMI (op 't randje van ondergewicht) en ben makkelijk 10 kilo aangekomen.)
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat je gewoon genoeg moet eten en veel sporten(zelf eet ik behoorlijk veel vlees), ik ben 15 maar ben echt niet mager(heb veel spieren maar ook wat vetmassa) ik weeg denk ik nu zo'n 65 kilo
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, is makkelijker gezegd dan gedaan voor sommigen. Ik vind koken en eten al m'n hele leven heerlijk, en had nooit door dat ik gewoon niet genoeg calorieën binnen krijg. Met een snel metabolisme werk je alles zo weg. Je moet echt moeite doen om die patronen te veranderen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Adviezen zijn welkom!

Heb ik ook, meestal is dat gewoon je bouw. Hoe je bent.
Niks verkeerds aan, maar als je dat wilt veranderen moet je gewoon veel sporten en eten
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 07:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Het probleem met proteïneshakes is dat je heel erg veel moet gaan trainen om al die extra calorieën om te zetten in spiermassa. Zit met mijn 1m89 en 90kg toch een beetje aan de zware kant, maar af en toe wat proteïnen voor je gaat krachttrainen kan geen kwaad. Maar pas er wel voor op, ik train dagelijks ongeveer twee uur.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Voor vanavond:

Paintskillz schreef:
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 31 Aug 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Voor vanavond:

Paintskillz schreef:

Ik heb L4D2 op Steam maar het gaat niet lukken om vanavond te spelen, heel de week zelfs niet.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Sep 2011 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zat eens te denken (jaja serieus)

als je MW2 download/instaleerd kost het je 15 gb (is 2 cdtjes)

terwijl het op de xbox360 op 1 dvdtje past terwijl die niet verder komt dan 8 gb (toch)

waar komt dan opeens die 7 gigabyte vandaan die de pc fans extra instaleren..

want het is namenlijk niet zo dat we dingen erbij krijgen (zoals lean of ded servers)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Sep 2011 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Compressie?
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Sep 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

dat zou dan bijna de helft eraf zijn :O (grote)

en als je het zou compreseren met zoiets als winrar (kan niet i know)
dan zou je het nooit direct van de cd kunnen spelen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95, 96, 97  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 94 van 97

Ga naar: