Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 661, 662, 663 ... 768, 769, 770  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jun 2011 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ben je nu echt serieus bezig, Robert? Het is geweten dat GTA IV's performance op de PC erg onstabiel is. Bovendien draait L.A. Noire wel degelijk op dezelfde engine als Red Dead Redemption en GTA IV.

Ja ik ben serieus. Mijn broertje speelt redelijk vaak (waaronder vandaag) GTA IV op de PC en met een beetje gefine tunede settings draait hij altijd op 60 fps. Als je als een retard alles open gooit dan krijg je inderdaad een waardeloze performance. Vooral die view distance is hier een fps killer.

En L.A. Noire gebruikt wel degelijk een andere engine. Check je facts voordat je iets tot twee maal toe iets beweerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 23 Jun 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

+
+++Gister nieuwe pc binnen gekregen, wat een monster xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het met Robert eens. Hier werkt het iig prima, niet view distance op het hoogste, maar toch redelijk hoog. In elk geval minstens zover als dat je kunt kijken op de console.

+ weer beter, min of meer.
- Nogsteeds niet goed kunnen slapen tho, het is dat ik overdag nog wat had geslapen, anders moest ik echt een oplossing gaan zoeken (daarvoor min of meer 3 dagen niet tot amper geslapen. waarvan 2 dus helemaal niet.
+ Morgen gelukkig wel weer naar school.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 01:06    Onderwerp: Reageren met citaat

+ 666
+ Champagne Shower
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 02:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, +666.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
Oh, +666.

Doe je taak is als mod en verwijder dat plaatje is, het rekt de pagina uit.

- 666
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 08:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Doe je taak is als mod en verwijder dat plaatje is, het rekt de pagina uit.

Vandaar dat alles opeens zo klein leek op mijn iPad, nu ik op mn mac kijk zie ik het pas haha.

Plaatje aangepast dus
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Godwin's Law is ook toepasbaar in het echt, de politieke onderhandelingen zijn al zo lang bezig dat Godwin's wet is toegepast...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Christian Vuye schreef:
Ben je nu echt serieus bezig, Robert? Het is geweten dat GTA IV's performance op de PC erg onstabiel is. Bovendien draait L.A. Noire wel degelijk op dezelfde engine als Red Dead Redemption en GTA IV.

Ja ik ben serieus. Mijn broertje speelt redelijk vaak (waaronder vandaag) GTA IV op de PC en met een beetje gefine tunede settings draait hij altijd op 60 fps. Als je als een retard alles open gooit dan krijg je inderdaad een waardeloze performance. Vooral die view distance is hier een fps killer.

En L.A. Noire gebruikt wel degelijk een andere engine. Check je facts voordat je iets tot twee maal toe iets beweerd.

Dan zou ik maar eens Fraps ofzo aanzetten tijdens het spelen van GTA IV. De framerate is zó onstabiel: tijdens de openingsscene kreeg mijn broer (die echt een dikke PC heeft) iets van 20fps.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Christian Vuye schreef:

Dan zou ik maar eens Fraps ofzo aanzetten tijdens het spelen van GTA IV. De framerate is zó onstabiel: tijdens de openingsscene kreeg mijn broer (die echt een dikke PC heeft) iets van 20fps.

Patchen en EFLC zijn een pak meer stabiel. Ik ken dezelfde problemen, die nadien opgelost waren.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

+/- Team Fortress 2 F2P, hopelijk blijft de game even leuk
++ Meet The Medic
+ Nu even TF2 spelen om de veranderingen is te zien
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

KingLikesCookies schreef:
+ Nu even TF2 spelen om de veranderingen is te zien

Je hebt sowieso een nieuwe hat hč. Weet niet hoe hij eruit ziet, heb het spel niet eens geďnstalleerd atm.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat

+ WTF(!), Firefox 5? Ik hoor nu ook dat 6 en 7 dit jaar ook nog uitkomen. =/ Ik snap niet waarom ze het niet gewoon 4.2 ofzo noemen, ik zie namelijk niet echt een verschil.
+ Zwarte Wii.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

YAY FOR STEAM!
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:

YAY FOR STEAM!
Download regio bij opties veranderen naar een andere.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
Sutefuu schreef:

YAY FOR STEAM!
Download regio bij opties veranderen naar een andere.
Ukraine, Fuck yeahhh.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Werk bij multimedia-afdeling in carrefour Lier staat vanaf vandaag op contract, taksvrij studentenwerk; here I come
- Moe
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
+ WTF(!), Firefox 5? Ik hoor nu ook dat 6 en 7 dit jaar ook nog uitkomen. =/ Ik snap niet waarom ze het niet gewoon 4.2 ofzo noemen, ik zie namelijk niet echt een verschil.

Mozilla is na de release van Firefox 4 begonnen met een accelerated release program. Ze gaan alles sneller doorvoeren, wat op zich een plus is. De nummering is inderdaad niet echt te verklaren, ik heb ook liever pas een x.0 als er echt een revamped browser komt. Ik bekritiseer iOS ook altijd om het uitbrengen van x.0 versies terwijl er nauwelijks iets verandert. De Nightly (Alpha) versie van Firefox is nu ook versie 7.0a1 zie ik net, blijkbaar hun nieuwe visie op versienummers.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het maar een vage beslissing, maar ach het is gratis dus het maakt eigenlijk niet uit.

+ Kirby Tv Channel, ik hoop dat Nintendo en Co deze trend doorzet. Jammer dat Sony er geld voor vraagt; Zie de Uncharted Special in de store, heeft sowieso weinig nut met de komst van het internet.
+ Wii Play Motion ziet er best leuk uit:
http://youtu.be/rTF_10Ao_ew
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Nieuwe Avatar
+ Transformers Uitgespeeld
+ Comedy Central
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie avatar bro!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

- Geen Summer Sales
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Gepromoveerd tot redacteur op 9lives Net de eerste artikels online gezet (nog geen negatieve commentaar gehad, positief dus)
+ Contract getekend om in de Carrefour te gaan werken in september, afdeling elektro/multimedia

Veel gedaan vandaag eig
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
- Geen Summer Sales

http://www.gamed.nl/view/89515 ?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jun 2011 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
+ Gepromoveerd tot redacteur op 9lives Net de eerste artikels online gezet (nog geen negatieve commentaar gehad, positief dus)
+ Contract getekend om in de Carrefour te gaan werken in september, afdeling elektro/multimedia

Veel gedaan vandaag eig

Twee keer een dubbele proficiat! Al ben ik niet zo weg van 9lives....

Trouwens, hoe heb je die job gefixt? Ik heb echt werk nodig deze vakantie?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 661, 662, 663 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 662 van 770

Ga naar: