| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 301, 302, 303 ... 325, 326, 327 Volgende
|
| dantekloon |
Geplaatst: 12 Jul 2011 16:47 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Twijfelde overigens nog of ik Might & Magic: Clash of Heroes moest nemen voor €4,98, maar niet gedaan. Geen idee wat voor spel het is, de screens op de achterkant van het doosje gaven me niet echt een indruk van het type spel... |
Die game werd bij mij aangesmeerd bij Gameshop Enschede, voor 8 euro ofzo.
Ik kocht de Chinese versie van Demon's Souls PS3 en hij zij dat Clash of Heroes mooier is dan demon's Souls, sorry ik ben meer voor Japanse RPGs en niet voor Westerse RPGs. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Jul 2011 17:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Mr. Awesome schreef: | | Twijfelde overigens nog of ik Might & Magic: Clash of Heroes moest nemen voor €4,98, maar niet gedaan. Geen idee wat voor spel het is, de screens op de achterkant van het doosje gaven me niet echt een indruk van het type spel... | Nochtans een goede game, gemiste kans! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kirby |
Geplaatst: 12 Jul 2011 17:26 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Twijfelde overigens nog of ik Might & Magic: Clash of Heroes moest nemen voor €4,98, maar niet gedaan. Geen idee wat voor spel het is, de screens op de achterkant van het doosje gaven me niet echt een indruk van het type spel... |
Ik twijfelde daar ook over, dus ik heb toen ik thuis kwam even wat gameplay bekeken op youtube. Morgen ga ik hem alsnog kopen. ;P |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 12 Jul 2011 19:27 Onderwerp:
| |

|
Ps3 game #40 Killzone 3 €16,33
Ps3 game #41 Crysis 2 €16,33
Ps3 game #42 Mass Effect 2 €16,34
MM Gamer's heavan I luv u.
Ik kon alleen niet de limited edition van Killzone 3 meekrijgen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Jul 2011 20:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Mafusto schreef: | Ps3 game #40 Killzone 3 €16,33
Ps3 game #41 Crysis 2 €16,33
Ps3 game #42 Mass Effect 2 €16,34
MM Gamer's heavan I luv u. |
Is die actie er ook online, nee zeker? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 12 Jul 2011 20:18 Onderwerp:
| |

|
| Nope alleen in de winkels. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 12 Jul 2011 20:28 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
PS3 Game #69: Killzone 3 (verjaardagscadeau van vrienden )
En nog een Navigation Controller voor Move, zodat ik de game straks fatsoenlijk kan besturen. Zo'n Sixaxis ligt niet zo heel lekker in één hand  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 12 Jul 2011 20:39 Onderwerp:
| |

|
Ik zal je ff op PSN toevoegen. Kunnen we misschien een keer samen de multiplayer doen
Btw wie heeft er allemaal KZ3? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 13 Jul 2011 00:26 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | Ik zal je ff op PSN toevoegen. Kunnen we misschien een keer samen de multiplayer doen
Btw wie heeft er allemaal KZ3? |
Ik heb KZ3: Thibby95 is mijn PSN, ik speel het wel niet veel meer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 13 Jul 2011 21:02 Onderwerp:
| |

|
Ik heb vandaag Motorstorm: Apocalypse gekocht voor 20 euro Raar dat de game nu al zo goedkoop is nieuw xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Jul 2011 21:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dead Space Ignition
Spare Parts
Castle Crashers
Jelly Cars 2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 13 Jul 2011 21:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Super Street Fighter IV: Arcade Edition (PC)
Krijg online wel een enorm pak slaag... Iets te lang de game op PS3 te laten liggen en dat voel ik nu wel >_< |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 13 Jul 2011 21:31 Onderwerp:
| |

|
Assassins Creed: Brotherhood (PC)
20,- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Jul 2011 22:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| RoaringMdog schreef: | Ik heb vandaag Motorstorm: Apocalypse gekocht voor 20 euro Raar dat de game nu al zo goedkoop is nieuw xD |
Waar? Zelfs op Mediaoffer is hij nog €39,95.
Laatst aangepast door GekooktEi op 13 Jul 2011 22:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 13 Jul 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | RoaringMdog schreef: | Ik heb vandaag Motorstorm: Apocalypse gekocht voor 20 euro Raar dat de game nu al zo goedkoop is nieuw xD |
Waar? Zelfs op Mediaoffer is hij nog €39,95. |
Freerecordshop. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2011 22:13 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 13 Jul 2011 22:14 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Onzinnige bedragen... :S |
Waar heb jij het nou weer over ._. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2011 22:24 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Onzinnige bedragen... :S |
Waar heb jij het nou weer over ._. |
Het is tof dat het spel zo goedkoop te vinden is. Maar toch vind ik het raar dat ze het spel voor die prijs beschikbaar stellen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Jul 2011 23:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| RoaringMdog schreef: | | GekooktEi schreef: | | RoaringMdog schreef: | Ik heb vandaag Motorstorm: Apocalypse gekocht voor 20 euro Raar dat de game nu al zo goedkoop is nieuw xD |
Waar? Zelfs op Mediaoffer is hij nog €39,95. |
Freerecordshop. |
Ah, de importversie, dat verklaart wel wat. Nederlandse versie is daar ook €40, vraag me af welke dwaas die nou weer koopt.
Nou ja, deze koop ik zeker. Dank je voor de tip.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Jul 2011 23:28 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Onzinnige bedragen... :S |
Onzinnige bedragen? Ik vind het juist onzinnig dat nieuwe games voor een adviesprijs van €60 of hoger moeten worden verkocht. Pure waanzin. Elke andere vorm van entertainment (films, boeken en muziek) worden voor veel kleinere bedragen verkocht! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Jul 2011 23:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Christian Vuye schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Onzinnige bedragen... :S |
Onzinnige bedragen? Ik vind het juist onzinnig dat nieuwe games voor een adviesprijs van €60 of hoger moeten worden verkocht. Pure waanzin. Elke andere vorm van entertainment (films, boeken en muziek) worden voor veel kleinere bedragen verkocht! |
Voor boeken en muziek: minder productiekosten
Voor films: nog steeds een veel groter publiek. Staat niet in verhouding tot elkaar, dat niet, maar het verschil is daaraan te wijzen denk ik. En je krijgt bij de gemiddelde nieuwe game-aankoop (er vanuit gaande dat je een goede game kiest) toch meer uren plezier dan bij de gemiddelde nieuwe film, om het zo te bekijken.
Games zijn duur, maar er zijn wel goede redenen voor. Maar ik vind het bijvoorbeeld wel idioot dat bij een franchise als Call of Duty, die, weet ik het, 15 miljoen exemplaren verkoopt bij de launch, het drie jaar duurt voordat een game een budgetprijs krijgt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Jul 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Onzinnige bedragen... :S |
Meeste games zijn tegenwoordig al binnen een half jaar voor 30/40 Euro te krijgen. Daarbij zijn de productie kosten meestal hoger dan bij andere media in vergelijken van wat het uiteindelijk oplevert.
Niet dat het veel beter is bij muziek en film land, er is maar weinig media die echt durft te innoveren en te vernieuwen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Jul 2011 00:16 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Voor boeken en muziek: minder productiekosten |
Goed, daar heb je volledig gelijk in. Mijn vergelijking tussen games en boeken/muziek slaat volledig de plank mis.
| GekooktEi schreef: | | Voor films: nog steeds een veel groter publiek. Staat niet in verhouding tot elkaar, dat niet, maar het verschil is daaraan te wijzen denk ik. En je krijgt bij de gemiddelde nieuwe game-aankoop (er vanuit gaande dat je een goede game kiest) toch meer uren plezier dan bij de gemiddelde nieuwe film, om het zo te bekijken. |
Misschien is het publiek van games die voor €60 over de toonbank gaan gewoon klein omwille van die hoge prijs? Kijk maar naar digitale verkopen van games op Steam en de App Store! Die verkopen zijn stukken hoger dan de gemiddelde retail console game. Waarom? Omwille van de lage prijs.
Nu zeg ik niet dat console games voor €0.79 over de toonbank moeten gaan, maar er zit een grote marge tussen dat bedrag en €60. Een nieuw betaalmodel is gewoonweg nodig voor hardcore games, zodat niet één of twee games (Call of Duty en FIFA) met 99% van de winst gaan lopen.
| GekooktEi schreef: | | Games zijn duur, maar er zijn wel goede redenen voor. Maar ik vind het bijvoorbeeld wel idioot dat bij een franchise als Call of Duty, die, weet ik het, 15 miljoen exemplaren verkoopt bij de launch, het drie jaar duurt voordat een game een budgetprijs krijgt. |
Economie 101: Een product dat goed verkoopt, verlaag je niet prijs. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Jul 2011 00:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Christian Vuye schreef: | | GekooktEi schreef: | | Games zijn duur, maar er zijn wel goede redenen voor. Maar ik vind het bijvoorbeeld wel idioot dat bij een franchise als Call of Duty, die, weet ik het, 15 miljoen exemplaren verkoopt bij de launch, het drie jaar duurt voordat een game een budgetprijs krijgt. |
Economie 101: Een product dat goed verkoopt, verlaag je niet prijs. |
Ja tuurlijk, maar hufterig nontheless. En kom op, Activision doet het echt overdreven. Het is natuurlijk ongeschreven wet dat drollen van spellen na een maand of twee voor €20 over de toonbank gaan en succesvolle games pas na een (half)jaar, maar Activision maakt van gierigheid een topsport. Call of Duty 4 was voor €12,50 bij de Steam Sales, kom op zeg. :')
Ik heb wel opgelet bij economie, maar ik vind het bijzonder asshole-gedrag. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Jul 2011 00:23 Onderwerp:
| |

|
Ah ja, de rijkste mensen op de planeet zijn de grootste klootzakken.
Ziezo, dat was dan Levensles #1.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 301, 302, 303 ... 325, 326, 327 Volgende |