| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 650, 651, 652 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Robert |
Geplaatst: 15 Jun 2011 16:18 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | - Heb net even Tomb Raider (2012) zitten terug kijken, jeez wat is zo een irritante schreeuwlelijk, nog erger dan Samus in Other M. |
Gezien de omstandigheden was het vrij logisch, dus dat is niet helemaal eerlijk om het zo te bekijken. Ik vond het tot nu toe het meest interessant van de E3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Jun 2011 16:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
+++ Morgen le Judgement Day Dan hoor ik dat ik #geslaagt ben!
+ Mad Men
+ Liquido - Narcotic ♫ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 15 Jun 2011 16:38 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | +++ Morgen le Judgement Day Dan hoor ik dat ik #geslaagt ben! | Hehe |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Jun 2011 17:56 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | ninodude schreef: | | - Heb net even Tomb Raider (2012) zitten terug kijken, jeez wat is zo een irritante schreeuwlelijk, nog erger dan Samus in Other M. |
Gezien de omstandigheden was het vrij logisch, dus dat is niet helemaal eerlijk om het zo te bekijken. Ik vond het tot nu toe het meest interessant van de E3. |
Volledig mee eens. Dé verrassing van de E3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 15 Jun 2011 19:06 Onderwerp:
| |

|
-mobiel voor 3 weken kwijt.
-had een paar .apk's erop staan, ik hoop niet dat dat een probleem wordt
+aangezien dat ding helemaal niet meer kan opstarten komen ze daar waarschijnlijk niet achter en de .apk's staan op mijn SD en die ligt naast me. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 15 Jun 2011 19:46 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:14 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | ninodude schreef: | | - Heb net even Tomb Raider (2012) zitten terug kijken, jeez wat is zo een irritante schreeuwlelijk, nog erger dan Samus in Other M. |
Ik vond het persoonlijk erg overdreven en nep overkomen, maar dat ligt denk aan mij.
En hoe zo alleen Fakey?
Edit: Ik ben echt scheel. -_-"
Laatst aangepast door ninodude op 15 Jun 2011 20:17; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:15 Onderwerp:
| |

|
+ Lol ik zat een filmpje van Duke Nukem forever te kijken, wat een held.
Krijg je ego als je pist of popcorn maakt xd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| ninodude schreef: | | Robert schreef: | | ninodude schreef: | | - Heb net even Tomb Raider (2012) zitten terug kijken, jeez wat is zo een irritante schreeuwlelijk, nog erger dan Samus in Other M. |
Ik vond het persoonlijk erg overdreven en nep overkomen, maar dat ligt denk aan mij.
En hoe zo alleen Fakey?
Edit: Ik ben echt scheel. -_-" |
Wellicht een klein lichtpuntje: de ontwikkelaar heeft aangegeven dat het kreunen vooral in deze sectie voort komt. Kijk toch wel heel erg uit naar die game. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:22 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | ninodude schreef: | | Robert schreef: | | ninodude schreef: | | - Heb net even Tomb Raider (2012) zitten terug kijken, jeez wat is zo een irritante schreeuwlelijk, nog erger dan Samus in Other M. |
En hoe zo alleen Fakey?
Edit: Ik ben echt scheel. -_-" |
Wellicht een klein lichtpuntje: de ontwikkelaar heeft aangegeven dat het kreunen vooral in deze sectie voort komt. Kijk toch wel heel erg uit naar die game. |
Dat hebben we allemaal wel gemerkt bij de E3 Rene.
Jezus dat was toch even abnormaal, als ik een rots op klim krijg ik ook geen spontaan orgasme.
Maar Tomb Raider zag er wel vet uit! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:34 Onderwerp:
| |

|
Vergeten jullie toevallig, dat ze op het begin ongeveer twee meter naar beneden valt waarbij ze landt op een ijzeren spike die door haar buik heen boort.
Ik denk dat ik in die situatie ook wel flink veel lawaai zou maken.
Kijk nog maar een keertje
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-tomb-raider/714828 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:44 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: |
Jezus dat was toch even abnormaal, als ik een rots op klim krijg ik ook geen spontaan orgasme.
Misschien doe je het verkeerd ? Zoals Robert ook al zei, er is een ijzeren staaf die haar doorboort. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | | Jezus dat was toch even abnormaal, als ik een rots op klim krijg ik ook geen spontaan orgasme. |
Jammer.
@Robert, ja ok met die val snap ik het wel alleen houd het daar niet bij op, grijpt een monster haar benen begint ze ook als een gillende keukenmeid te schreeuwen en dat ze tegen zichzelf praat kan ik al helemaal niet uitstaan, Nathan Drake doet dat ook maar hij is tenminste nog grappig. Ze hadden haar wel wat stoerder mogen maken vind ik, de rest van de game ziet er wel goed uit, natuurlijk.
Laatst aangepast door ninodude op 15 Jun 2011 20:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Ellentjeeah schreef: |
Misschien doe je het verkeerd ? Zoals Robert ook al zei, er is een ijzeren staaf die haar doorboort. |
Laraatje kreunt meer op de manier van een orgasme dan van ik heb pijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Jun 2011 20:56 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 15 Jun 2011 21:04 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Ellentjeeah schreef: |
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=31489685 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Jun 2011 21:28 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Jezus dat was toch even abnormaal, als ik een rots op klim krijg ik ook geen spontaan orgasme. |
Jammer.
@Robert, ja ok met die val snap ik het wel alleen houd het daar niet bij op, grijpt een monster haar benen begint ze ook als een gillende keukenmeid te schreeuwen en dat ze tegen zichzelf praat kan ik al helemaal niet uitstaan, Nathan Drake doet dat ook maar hij is tenminste nog grappig. Ze hadden haar wel wat stoerder mogen maken vind ik, de rest van de game ziet er wel goed uit, natuurlijk. |
Dat was juist zo dom aan eerdere Tomb Raider-games. Lara was een erg vlak karakter dat weinig uitgediept was. Gelukkig besteden ze nu wel aandacht om van haar een goed, rond karakter te maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 15 Jun 2011 21:45 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Lara [...] rond karakter |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 15 Jun 2011 21:46 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Lara [...] rond karakter |
| Lara hoeft maar op 2 plaatsen rond te zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Jun 2011 21:54 Onderwerp:
| |

|
Het is denk ook maar het begin van de game dat ze als een bange barbie trut overkomt, gezien de artwork:
Ik denk dat naarmate de game vordert ze wel veranderd in een stoere chick zoals wij gamers dat graag zouden willen zien, op chris na(?). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 15 Jun 2011 21:59 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 15 Jun 2011 22:14 Onderwerp:
| |

|
Ik blijf erbij dat gezien de situatie ze heel gewoonlijk reageert. Ik denk trouwens ook dat elke jongedame van 21 jaar freakout als een random kerel haar zomaar uit het niets van achter pakt.
I swear to god, degene die nu een grap maakt over 'van achteren pakken', krijgt voor eeuwig de gamed kleuter award
Het in d'r zelf praten vond ik overigens wel iets te veel ja.
- leren AA ging waardeloos, morgen wordt een fail |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 15 Jun 2011 22:35 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | Ik blijf erbij dat gezien de situatie ze heel gewoonlijk reageert. Ik denk trouwens ook dat elke jongedame van 21 jaar freakout als een random kerel haar zomaar uit het niets van achter pakt.
I swear to god, degene die nu een grap maakt over 'van achteren pakken', krijgt voor eeuwig de gamed kleuter award
|
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Jun 2011 22:39 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oké, even mijn mening. Punt één, heb het filmpje net pas voor het eerst gezien en het ziet er heel vet uit, vind de richting waar ze heen gaan erg tof. Verder, over het in haarzelf praten, het is inderdaad bij Nathan Drake net iets draaglijker dan bij haar, verder vind ik het in een game wel kunnen. Maar ze zei wel acht keer teveel "I've GOT to get outta here". Haar sexy Britse accent maakt dan wel weer veel goed.
Over het kreunen: beter teveel dan te weinig, hoewel dat een beetje fout klinkt. Ik vind ook dat de animaties van het springen en omhoog klimmen nogal snel gaan trouwens, als je dat vergelijkt met hoe ze zich verder gedraagt in dit level is ze wel super acrobatisch.
| Ellentjeeah schreef: | | Jezus dat was toch even abnormaal, als ik een rots op klim krijg ik ook geen spontaan orgasme. |
Niet?
Misschien is het de leeftijd, Ellen. 
Laatst aangepast door GekooktEi op 15 Jun 2011 22:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Jun 2011 22:52 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Ik blijf erbij dat gezien de situatie ze heel gewoonlijk reageert. Ik denk trouwens ook dat elke jongedame van 21 jaar freakout als een random kerel haar zomaar uit het niets van achter pakt. |
Het kan er net mee door, ik hoef ook niet perse als Kratos te spelen maar ik kan er niet zo goed tegen als iemand de hele tijd loopt te gillen, ik denk dat ze daar net was opgehangen en dat het haar eerste keer is dat ze zoiets meemaakt en dat het later in het spel wel goed komt en ze zich wat stoerder zal gaan gedragen.
+ Morgen beginnen met theorie leren. Heb nog ruim een maand de tijd voor mijn eerste rijles, lijkt me voldoende.
+ Zwarte Wii besteld.
Laatst aangepast door ninodude op 15 Jun 2011 22:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 650, 651, 652 ... 768, 769, 770 Volgende |