Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 155, 156, 157  Volgende  
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Alpha2 - Let It Go

Je weet toch dat het hier om MUZIEK gaat he?
Sorry maar wat ik net hoorde plaats ik niet onder de noemer muziek.

Is er een gamed- Meest retarded post award? Anders zou jij zeker in de prijzen vallen, je weet dat er iets bestaat genaamd 'smaak' bestaat, en dat verschilt per persoon? Met mij houden er enorm veel mensen van deze muziek ook wel Hardstyle genaamd. het house genre (hardhouse/hardtrance hardstyle/hardcore) in nederland is een van de grootste muziekstijlen in nederland, als het al niet het grootste is.

Ik wilde gewoon duidelijk maken dat wat ik daar net hoorde voor mij absoluut geen muziek is...

Dat klinkt al anders. Nu klinkt het iets meer als een mening, gelukkig..

Het is een mening en ik denk dat je er wel mee kan leven dat andere mensen meningen hebben die verschillen van de jouwe.
Het is misschien een grote stijl in Nederland maar daarom hoeft niet iedereen het goed te vinden

Oké je begrijpt het dus wel idd, want het leek erop dat jij diegene was die niet begreep dat mensen andere meningen hebben
Maar /care deze discussie als je begrijpt dat mensen andere muzieksmaken hebben toch.
en @ musthavethisgame , miauw?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Alpha2 - Let It Go

Is er een gamed- Meest retarded post award? Anders zou jij zeker in de prijzen vallen, je weet dat er iets bestaat genaamd 'smaak' bestaat, en dat verschilt per persoon? Met mij houden er enorm veel mensen van deze muziek ook wel Hardstyle genaamd. het house genre (hardhouse/hardtrance hardstyle/hardcore) in nederland is een van de grootste muziekstijlen in nederland, als het al niet het grootste is.

Ik wilde gewoon duidelijk maken dat wat ik daar net hoorde voor mij absoluut geen muziek is...

"plaats ik niet onder de noemer muziek" wordt echt als een feit gebracht, he?

En mijn punt was dat populariteit geen argument voor kwaliteit is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Dellion schreef:
Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Thibby95 schreef:
Dellion schreef:
Alpha2 - Let It Go

"plaats ik niet onder de noemer muziek" wordt echt als een feit gebracht, he?

En mijn punt was dat populariteit geen argument voor kwaliteit is.

Dat gedeelte wel, is nogal aanvallend. en wekt de suggestie dat het dus geen muziek is.

En lol @ een discussie hierover, ach mijn post count kan tenminste wat omhoog dan.

Kwaliteit is ook niet iets waar je een argument voor kunt hebben, het was meer om aan te tonen dat het 'muziek' is, en niet iets randoms waar niemand naar luisterd.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja als je een grappig bedoelde quote uit context haalt...

Maar dat half Nederland naar hardstyle/etc luistert is geen argument daarvoor, want meer dan half Nederland luistert naar verkeer.

(Ben 't overigens met je eens, hoe slecht ik hardstyle ook vind, je argumentatie is echter zo lek als 'n mandje - en zoals je aangeeft is het onzinnig om er over te discussieren dus vond ik het wel grappig dat je de discussie toch bent gestart)
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Maar dat half Nederland naar hardstyle/etc luistert is geen argument daarvoor, want meer dan half Nederland luistert naar verkeer.

(Ben 't overigens met je eens, hoe slecht ik hardstyle ook vind, je argumentatie is echter zo lek als 'n mandje - en zoals je aangeeft is het onzinnig om er over te discussieren dus vond ik het wel grappig dat je de discussie toch bent gestart)

Het lijkt hier dat het andersom het geval is. Gezien het feit dat je je feiten niet op orde hebt (wie ging er op mijn muziek post in?) kan ik er ook niet vanuitgaan dat je verdere beredenatie klopt. inclusief het 'je argumentatie is echter zo lek als 'n mandje'. Als je sterk wil over komen met je argumenten zul je de rest ook op orde moeten hebben.
Tevens is het er wel degelijk een argument voor, als je de achtergrondinformatie wat erbij stond leest en je weet dat het over muziek gaat.

Postcount gaat fijn vandaag hier:3
Maar even hé, dit is toch niet meer serieus? Gaat nergens over.. lijkt meer op maatschappijleer dit.

Ontopic maar weer?
--
Headhunterz - the last of the mohicans
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
wie ging er op mijn muziek post in?

Een reactie is nog niet gelijk een discussie. Dus het is een kip en het ei verhaal. Is thibby de starter omdat hij je muziek bekritiseerde? Of ben jij het die erop in ging?
En om nou elkaars argumenten aan te vallen is ook niet nodig. Jullie zeggen allebei dingen die kloppen.
De -je argumenten kloppen niet dus ik hou ermee op- (niet exacte bewoording maar zelfde effect) is niet echt op z'n plaats maar eerder manier om de discussie te winnen én te beďndigen op korte termijn; beetje laf dus.

----

Niks eigenlijk =/
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Dellion schreef:
wie ging er op mijn muziek post in?

Een reactie is nog niet gelijk een discussie. Dus het is een kip en het ei verhaal. Is thibby de starter omdat hij je muziek bekritiseerde? Of ben jij het die erop in ging?
En om nou elkaars argumenten aan te vallen is ook niet nodig. Jullie zeggen allebei dingen die kloppen.
De -je argumenten kloppen niet dus ik hou ermee op- (niet exacte bewoording maar zelfde effect) is niet echt op z'n plaats maar eerder manier om de discussie te winnen én te beďndigen op korte termijn; beetje laf dus.

----

Niks eigenlijk =/

Om eerlijk te zijn was het eigelijk een laf, terugkaatsen van zijn eigen reactie. Er werd namelijk gezegd dat ik slecht beredeneerde, terwijl zijn beredenatie en feiten die genoemd werden verkeerd waren, het was dus als het ware..Het sluiten van een discussie, die 1 reactie daarvoor al laf was gesloten op de manier die jij zojuist vertelde. Feit blijft dat het niet de manier is om een discussie te sluiten van beide kanten idd
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Best wel ironisch al je erover nadenkt dat jij een nummer hebt gepost met als titel "Let It Go" en jij het langst door blijft gaan met deze kul, ook al heb je opzich wel gelijk.
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Om eerlijk te zijn wilde ik enkel en alleen mijn mening kwijt hoor, ik vind die muziekstijl nu eenmaal niet mooi
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Best wel ironisch al je erover nadenkt dat jij een nummer hebt gepost met als titel "Let It Go" en jij het langst door blijft gaan met deze kul, ook al heb je opzich wel gelijk.

Haha die zag ik nog niet, idd
en @ Thibby, okee, ik reageerde op die manier omdat er nogal eens mensen op gamed zijn die niet snappen dat andere mensen andere meningen hebben. Maar jij snapt dat wel dus oké

Oké nu ik toch al over het maximum posts per dag aan zit in dit topic, 1 meer maakt ook niet uit. Morgen weer een dag om me wel aan de topicregels te houden
Happy hardcore, dat kun je tegenwoordig toch niet meer geloven dat dat ooit in de top40 heeft gestaan , zelfs heel hoog in de top40. Jammer dat de muziekstijl is doodgegaan

Dune - Can't Stop Raving
Music Instructor - Hymn

(en as i said, discussies zijn handig voor postcount )
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Die 1 post per dag limiet is vooral bedoeld voor het posten vna muziek zelf; om over geposte nummers te discussiëren, go ahead.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga lekker weer ontopic:

vankatoen - ontspan

relaxxx
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Stereotuners - Every Single Day
Stereotuners - Fantasy

(komen uit dezelfde stad als ik )
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Het debuutalbum van Fresku, zulke diepe lyrics damn
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

I TREW IT ON THE GROOOUUUUUUUNDDDD!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=gAYL5H46QnQ&feature=channel_video_title
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

The Pretty Blue Guns - Two Blue Birds
http://youtu.be/Jft-te5b5n0

Ik klaag hier normaal nooit om, maar ik vind het gewoon echt triest dat zoon goed nummer als deze nog niet eens de 1000 views haalt.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Red Hot Chili Peppers - Midnight

Favorite RHCP nummer atm

Pink Floyd - Darkside of the Moon (album)

Donovan - Atlantis
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

The Black Eyed Peas - Don't Stop The Party
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Alphaverb - The Otherside
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ambulance Ltd. - Stay Where You Are
Modest Mouse - 3rd Planet
Howling Bells - In The woods
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

oudje maar nog steeds heerlijk om naar te luisteren

2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales
Terug naar boven
AMK281 BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Rumours van Fleetwood Mac. Wat een geweldig album.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

YES. 1.00, ik kan weer
Okee hier is mijn dagelijkse inzending weree
Dozer - The Legacy
Oh, en nu ik een plaatje heb van AVIO Records als avatar kan het niet ontbreken he?
Alphaverb - Got it
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Noisestorm - Solar

http://www.youtube.com/watch?v=2Zk7vdtTHYM
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Noisestorm - Solar

http://www.youtube.com/watch?v=2Zk7vdtTHYM

Thx om deze te posten, ik kende hem nog niet en hij is best goed
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 155, 156, 157  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 146 van 157

Ga naar: