| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 639, 640, 641 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 05 Jun 2011 14:27 Onderwerp:
| |

|
The hype train, I jumped on. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Jun 2011 14:33 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: |
The hype train, I jumped on. |
Pas op voor Rail Tracer
| Citaat: | | Rail Tracer, a monster that eats train passengers |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 05 Jun 2011 14:36 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 05 Jun 2011 17:21 Onderwerp:
| |

|
+ dungeon siege 3 heeft offline couch coop  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 05 Jun 2011 19:28 Onderwerp:
| |

|
+ inFamous 2 deze week
+ Reggie Watts
+ Burnout Paradise Online |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Jun 2011 20:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Jun 2011 21:03 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Nerd-modus aan?
Jij kijkt er toch echt naar uit hé!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 05 Jun 2011 21:05 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Held. Ik ga gewoon even met mijn laptop het volgen. Maar het is wel verleidelijk om eten en drinken te halen morgen, want we moeten immers tot diep in de nacht doorgaan omdat Sony het fijn vind zo laat te presenteren  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Jun 2011 21:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Nerd-modus aan?
Zeker weten, ben normaal al een game-nerd, gedurende de E3 ben ik de overtreffende trap ervan
| Jonezy schreef: | | Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Held. Ik ga gewoon even met mijn laptop het volgen. Maar het is wel verleidelijk om eten en drinken te halen morgen, want we moeten immers tot diep in de nacht doorgaan omdat Sony het fijn vind zo laat te presenteren  |
Daarom, aangezien ik toch aan de laptop gebonden zal blijven is het wel handig als het één en ander klaar staat. En ach, anders kan ik altijd m'n vriendin nog even laten lopen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 05 Jun 2011 21:16 Onderwerp:
| |

|
- Morgen eerste examen van m'n laatste jaar humaniora
- Economie, leerkracht is erg streng
+ Mondeling
- Mensen die nu in L.A. zitten op het E3  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 05 Jun 2011 21:33 Onderwerp:
| |

|
I second this, morgen drinken en eten inslaan. Ik hoop de conference van Nintendo op de Ps3 te kunnen volgen dan hoef ik niet steeds te switchen naar de chat.
+ Nieuwe avatar. :')
Heb er nog eentje:
http://asset1.neogaf.com/forum/image.php?u=24554&dateline=1306072379 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 05 Jun 2011 22:25 Onderwerp:
| |

|
- 10 uur lang gewerkt, ik ben dood.
+ Dead Nation |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Jun 2011 22:29 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | - Morgen eerste examen van m'n laatste jaar humaniora
- Economie, leerkracht is erg streng
+ Mondeling
- Mensen die nu in L.A. zitten op het E3  |
Succes!
Mijn examens beginnen pas woensdag, maar gelukkig vandaag al voor de verandering begonnen met leren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 05 Jun 2011 22:34 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 05 Jun 2011 22:46 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 05 Jun 2011 23:56 Onderwerp:
| |

|
+ Slapen.
+ Morgen kort dagje.
- Oogarts, hopen dat alles meevalt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Jun 2011 00:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Rene Groen schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Nerd-modus aan?
Zeker weten, ben normaal al een game-nerd, gedurende de E3 ben ik de overtreffende trap ervan  |
Nerd modus? Valt toch wel mee? Ik pak ook een laptop met een extra monitor erbij, simpelweg om Gamed en de live stream tegelijk te kunnen kijken. Vind ik niet zo gek. Als ik twee monitoren had zou ik ze altijd beide aangesloten hebben, zou ik dan een full-time nerd zijn? xD
+ Lekker gewerkt, was druk
± Nu doodmoe.
+ Morgen de nieuwe Game of Thrones Wie volgt het hier nog meer? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Jun 2011 00:11 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Rene Groen schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Nerd-modus aan?
Zeker weten, ben normaal al een game-nerd, gedurende de E3 ben ik de overtreffende trap ervan  |
Nerd modus? Valt toch wel mee? Ik pak ook een laptop met een extra monitor erbij, simpelweg om Gamed en de live stream tegelijk te kunnen kijken. Vind ik niet zo gek. Als ik twee monitoren had zou ik ze altijd beide aangesloten hebben, zou ik dan een full-time nerd zijn? xD |
Nerd modus? :')
Dude wtf, hij is een eindredacteur van een Gamesite, als hij geen interesse zou hebben in E3 zou het een slechte zaak zijn. Het is hetzelfde als dat mensen hier zich zouden ergeren aan de hype rondom E3, ga dan A.U.B. naar partyflock ofzo.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Jun 2011 00:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Ik denk dat je iets te serieus reageert op iets wat Chris bedoelde als geintje, Nino. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 06 Jun 2011 00:33 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Rene Groen schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Rene Groen schreef: | | + E3 set-up in de huiskamer gemaakt, laptopje, dual monitor, headset, telefoon, drinken, eten, alles staat er klaar voor. |
Nerd-modus aan?
Nerd modus? Valt toch wel mee? Ik pak ook een laptop met een extra monitor erbij, simpelweg om Gamed en de live stream tegelijk te kunnen kijken. Vind ik niet zo gek. Als ik twee monitoren had zou ik ze altijd beide aangesloten hebben, zou ik dan een full-time nerd zijn? xD |
Nerd modus? :')
Dude wtf, hij is een eindredacteur van een Gamesite, als hij geen interesse zou hebben in E3 zou het een slechte zaak zijn. Het is hetzelfde als dat mensen hier zich zouden ergeren aan de hype rondom E3, ga dan A.U.B. naar partyflock ofzo.  |
Partyflock is best grappig hoor. Dankzij hun kon ik wat foto's terug vinden. En NEE no way. En ja ben niet zo vaak meer online Nino. Maar toch nog wel redelijk hoor.
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 06 Jun 2011 00:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 06 Jun 2011 00:33 Onderwerp:
| |

|
E3 is een plaats voor mooie trailers, enkele interresante aankondigingen en vooral beschamende presentaties van game developers/producers enz.
Serieus kijk dit dan: http://www.youtube.com/watch?v=YtKMqdMWNec
Oh en spoiler:
Microsoft gaat heel hard zuigen
Sony gaat heel hard zuigen
Nintendo is een twijfelgeval maar gaat op z'n minst 1/2 ook heel hard zuigen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Jun 2011 01:01 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Robert schreef: | Microsoft gaat heel hard zuigen
Sony gaat heel hard zuigen
Nintendo is een twijfelgeval maar gaat op z'n minst 1/2 ook heel hard zuigen |
Ligt eraan wat je verwacht. Ik hoef geen baanbrekende aankondigingen als een PS4, en Xbox 720, een Project Cappuccino of gekte aankondigingen, ik wil gewoon een leuke paar uurtjes kijken naar game-onzin. Ik vond bijvoorbeeld Sony's conferentie echt wel leuk hoor, leek eerst niets te worden maar op het eind hadden ze de smaak best te pakken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 06 Jun 2011 01:11 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | Partyflock is best grappig hoor. Dankzij hun kon ik wat foto's terug vinden. En NEE no way. En ja ben niet zo vaak meer online Nino. Maar toch nog wel redelijk hoor. |
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met Partyflock.
| GekooktEi schreef: | | Ik denk dat je iets te serieus reageert op iets wat Chris bedoelde als geintje, Nino. |
Had ook een achter het eerste stuk moeten zetten, tweede stuk was niet tegen hem bedoeld. Maar je hebt gelijk, kom nu over als een gefrustreerde freak.
Ik snap ook wel dat mensen die hier vroeger kwamen als gamer blijven hangen door het forum en het gamen langzaam zijn ontgroeid. Maar het slaat nergens op dat mensen die hier zijn voor het gamen daar last van moeten hebben, dat idee heb ik soms maar misschien ligt dat wel aan mij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Jun 2011 01:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben er zelf ook zo een, ik bedoel, ik game nauwelijks meer. Volgens Steam 7 uur de afgelopen twee weken. Nu was ik afgelopen week vier dagen weg, en de andere drie dagen had ik het druk met andere dingen, maar toch denk ik niet dat ik in de gemiddelde week veel meer game.
Ik dacht er zelfs nog aan om Brink door te verkopen, niet omdat het geen leuk spel is maar omdat die 50 euro nu behoorlijk verspilt voelt omdat ik sinds PSN online is misschien twee uurtjes heb gespeeld, ik kom er simpelweg niet aan toe. Dan kan ik me toch beter blijven vermaken met ontzettend goedkope games die ik koop in aanbiedingen op Steam.
Aan de andere kant, gamen is wel ongeveer mijn enige hobby naast tijd verspillen op het internet. En ik ben er nog steeds wel in geïnteresseerd, dus ach. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 06 Jun 2011 11:16 Onderwerp:
| |

|
ik ben ook wat overwhelmed wat games betreft terwijl ik met dit mooie weer juist veel buiten wil zijn.
Lijstje games waar ik mee bezig ben:
Yakuza 4, Mass effect 2, Resonance of fate, Star ocean 4 international, magic the gathering psn, streets of rage psn. en dan leen ik van mn broertje nog Just cause 2 en Infamous en ben ik al tijden niet verder gegaan met Demon souls, ook staat mn ps2 aan met champions of norrath 2 er in waar ik een female archer met vuur en poison pijlen aan het builden ben.
En wacht ik op: Soul calibur 5, Elder scrolls skyrim, Saints row 3, Dungeon siege 3, Diablo 3 en Tekken vs street fighter.
Ik kom nooit meer vrij van videogames  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 639, 640, 641 ... 768, 769, 770 Volgende |