| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 629, 630, 631 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| streetfighter |
Geplaatst: 28 Mei 2011 20:33 Onderwerp:
| |

|
| Divine Rage schreef: | | GekooktEi schreef: | + Brothers in Arms Collection gekocht op Steam.  |
En 2 keer aan mij gegift.
Nog mensen die de tweede willen hebben? |
me please =) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 28 Mei 2011 20:41 Onderwerp:
| |

|
Ik zal later even met Thomas overleggen wie hem het meest verdient.
EDIT:
Oh trouwens, het is niet de hele collection, het is Brothers in Arms: Earned in Blood
Laatst aangepast door Divine Rage op 28 Mei 2011 20:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 28 Mei 2011 20:43 Onderwerp:
| |

|
+Divine is terug
+Barca - ManU
Hoop dat ManU Barca de grond in boort  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Mei 2011 21:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
++ Rooney.
- "'s werelds beste" ploeg die de handjes moet gebruiken om doelpunten te vermijden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Mei 2011 22:27 Onderwerp:
| |

|
| Divine Rage schreef: | | GekooktEi schreef: | + Brothers in Arms Collection gekocht op Steam.  |
En 2 keer aan mij gegift.
Nog mensen die de tweede willen hebben? |
Ik ben ook wel geïnteresseerd, hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:15 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | ++ Rooney.
- "'s werelds beste" ploeg die de handjes moet gebruiken om doelpunten te vermijden. |
Barcelona is gewoon beter. Punt. ManU liep de gehele wedstrijd achter de bal. Niemand die nu nog roept dat Mourinho de foute aanpak heeft gekozen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:18 Onderwerp:
| |

|
+ Barca  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:25 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | -Is het je trouwens opgevallen dat het internet eigenlijk heel saai is;....Maar als je iets moet voorbereiden of een werkje moet doen en er totaal geen zin in hebt......ALLES ONGELOOFELIJK INTERESSANT IS? |
Is me tijdens men studies ook opgevallen :p
In elk geval succes met uw deal, 't zal zowiezo een ervaring zijn, ongeacht de afloop. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:29 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | ++ Rooney.
Barcelona is gewoon beter. Punt. ManU liep de gehele wedstrijd achter de bal. Niemand die nu nog roept dat Mourinho de foute aanpak heeft gekozen? |
Ik zeg wel dat de wereld Barca verkeerd aanpakt.
De eerste 5-10 minuten kon ManU veel druk zetten en was het erg aanvallend aan het spelen. Toen kwamen ze er beter uit dan toen ze begonnen met achteruitlopen en dus verdedigen.
De 2e wedstrijd van Real in de Champions league tegen Barca was Real ook veel aanvallender. Toen speelde Real heel aardig tegen Barca. Er moet gewoon een club komen met de ballen om aanvallend kamikaze voetbal tegen dit Barca te gebruiken. De meeste clubs spelen verdedigend omdat ze bang zijn voor het spel van Barca alleen dan geef je Barca precies wat het nodig heeft om haar spel te spelen, namelijk ruimte. Ruimte is het grote wapen van dit Barca. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | ++ Rooney.
Barcelona is gewoon beter. Punt. ManU liep de gehele wedstrijd achter de bal. Niemand die nu nog roept dat Mourinho de foute aanpak heeft gekozen? | Feit blijft dat Barcelona het vuil moest spelen om een 3-2 te vermijden en dat zou niet mogen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:44 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Feit blijft dat Barcelona het vuil moest spelen om een 3-2 te vermijden en dat zou niet mogen. |
Welke fase bedoel je?
| Mafusto schreef: | Ik zeg wel dat de wereld Barca verkeerd aanpakt.
De eerste 5-10 minuten kon ManU veel druk zetten en was het erg aanvallend aan het spelen. Toen kwamen ze er beter uit dan toen ze begonnen met achteruitlopen en dus verdedigen. |
Hoelang hou je zoiets vol? Real hield het in de beker één helft vol, terwijl Manchester amper een kwartier hoog druk kon zetten.
| Mafusto schreef: | | De 2e wedstrijd van Real in de Champions league tegen Barca was Real ook veel aanvallender. Toen speelde Real heel aardig tegen Barca. Er moet gewoon een club komen met de ballen om aanvallend kamikaze voetbal tegen dit Barca te gebruiken. De meeste clubs spelen verdedigend omdat ze bang zijn voor het spel van Barca alleen dan geef je Barca precies wat het nodig heeft om haar spel te spelen, namelijk ruimte. Ruimte is het grote wapen van dit Barca. |
Real speelde aanvallender, en voetbalde één kans bij elkaar. Ze werden weggespeeld door Barca. Conclusie: speel op de counter, anders nekt Barcelona je. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Feit blijft dat Barcelona het vuil moest spelen om een 3-2 te vermijden en dat zou niet mogen. |
Welke fase bedoel je? | De hands-bal na de 3-1 in hun eigen strafschopgebied. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:57 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Feit blijft dat Barcelona het vuil moest spelen om een 3-2 te vermijden en dat zou niet mogen. |
Bedoel je de "hands" van David Villa? In mijn opzicht hield hij de armen naast het lijf en kreeg hij de bal op ongelukkige wijze tegen hem? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 29 Mei 2011 00:02 Onderwerp:
| |

|
+ Goeie morgen
- Bah, het is zondag ochtend, ik moet al bijna werken! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2011 00:11 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | + Barca  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2011 00:15 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
Hoelang hou je zoiets vol? Real hield het in de beker één helft vol, terwijl Manchester amper een kwartier hoog druk kon zetten.
|
ManU probeerde ook niet echt aanvallend te spelen, getuige de opstelling van ManU. Ze probeerden een vroeg doelpunt in de openingsfase te forceren. Toen dat niet lukte zakten ze al snel in.
| Christian Vuye schreef: |
Real speelde aanvallender, en voetbalde één kans bij elkaar. Ze werden weggespeeld door Barca. Conclusie: speel op de counter, anders nekt Barcelona je. |
Countervoetbal is het gevaarlijkste wat je kunt doen tegen Barca. Barca heeft genoeg creativiteit om een hele verdediging zoek te spelen, dus moet je Barca weinig tot geen kansen laten creëren. Hoe vaker je Barca bij je doel laat komen, hoe groter de kans is dat je een tegendoelpunt krijgt. ManU speelde ook een veredelde vorm van countervoetbal. Met Rooney en Hernández als enigste aanvallende spelers.
Een team dat normaal aanvallend ingesteld is kan niet gaan gokken op een verdedigende tactiek. Dat gaat gewoon fout omdat het niet in de ploeg zit. Zonder het automatische gaat het niet lukken, ook al heb je de beschikking over de beste spelers van de wereld.
Als manU gewoon het normale spel gespeeld had, was het een hele andere wedstrijd geweest. Misschien hadden ze meer doelpunten tegen gekregen maar voor hetzelfde geld was het overwicht van Barca in deze wedstrijd minder groot.
Edit: Sinds wanneer komen er eigenlijk trailers van games op de NL TV die pas over een half jaar uitkomt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 29 Mei 2011 00:45 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | | Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Feit blijft dat Barcelona het vuil moest spelen om een 3-2 te vermijden en dat zou niet mogen. |
Bedoel je de "hands" van David Villa? In mijn opzicht hield hij de armen naast het lijf en kreeg hij de bal op ongelukkige wijze tegen hem? |
Inderdaad het viel wel mee, ik vond het zowieso een redelijke 'schone' wedstrijd.
- feesten over
- morgen niet meer homealone
- verslagen maken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 29 Mei 2011 00:54 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Feit blijft dat Barcelona het vuil moest spelen om een 3-2 te vermijden en dat zou niet mogen. |
Rooney had trouwens twee keer een corner moeten krijgen en er werd ook niet gefloten toen Barca ging beuken. Uiteindelijk kreeg de keeper wel een gele omdat hij tijd zat te rekken maar dat had sowieso niet hoeven gebeuren want het was toch al duidelijk dat ze de betere club waren deze wedstrijd.
Al met al is het jammer voor Van der Sar.
+ Toch maar alleen wezen stappen, je praat toch sneller met mensen dan je zou denken als je er alleen voor staat. Was nog best gezellig ook. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 29 Mei 2011 01:52 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 29 Mei 2011 02:02 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | ++ Jarig!! |
Gefeliciteerd, nog een fijne dag verder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2011 02:27 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Joraaaan schreef: | | ++ Jarig!! |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 29 Mei 2011 02:44 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | ninodude schreef: | | Joraaaan schreef: | | ++ Jarig!! |
|
+ Deze week 2 solicitatiegespreken
+ Zit met een leuke meid te chatten :3
+ Lekker een chille nacht  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 29 Mei 2011 02:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Divine Rage schreef: | | Nog mensen die de tweede willen hebben? |
Lol, heb je serieus het spel ook echt twee keer gekregen?
Moet ik even over nadenken, vrees dat ik dat voor morgen (Terschelling) niet red. Uit de maar liefst twee solliciterenden (Paintskillz en Streetfighter) vind ik dat Guus hem toch het meest verdient als compagnion van mij op Gamed. However, de derde persoon waaraan ik hem zou hebben gegift zou Robert zijn geweest, mocht hij interesse hebben en het spel nog niet hebben.
Tja Mick, ik weet dat het klote is om jouw voor die beslissing te laten. Je kan ook wachten tot ik terug ben waarschijnlijk. Mocht Robert dan nog interesse getoond hebben tegen die tijd, dan hoor ik dat donderdag wel van jou Mick. Ik ga niet zoveel pagina's van dit topic nalezen, en aangezien ik er om, wat, kwart voor tien ook al uit wil morgen moet ik ook maar naar bed.
P.S. Ik ben aangeschoten. Negeer bovenstaande, en wacht maar even tot ik terug ben van Terschelling.
± Morgen weg!!!
+ Geweldig buurfeest gehad zonet, zelfs nog 'gescoord' lol, maar dat was pas achteraf en het was sowieso echt heel gezellig
± Ik moet nu echt gaan slapen xD
@ Joran: Gefeliciteerd jongen Neem het stokje maar van me over lol. Heb afgeteld op het buurtfeest tot ik niet meer jarig was hahahaha.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2011 03:25 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | ++ Jarig!! |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 29 Mei 2011 04:16 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Divine Rage schreef: | | Nog mensen die de tweede willen hebben? |
Lol, heb je serieus het spel ook echt twee keer gekregen? |
Hij staat in m'n gift lijst, dus ik neem aan van wel.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 629, 630, 631 ... 768, 769, 770 Volgende |